10. May 2017 van Trusted Shops

In 5 stappen naar beter tijdmanagement

Een online-winkelier heeft in principe een hele volle dag. Nieuwe producten invoeren, statistieken analyseren, vragen van klanten en medewerkers beantwoorden en zo zijn er nog talloze andere zaken die de revue passeren. Dan is het maar al te vaak zo dat een werkdag gewoonweg te weinig uren heeft. Lees meer  
05. May 2017 van Tim Heinen

Ontevreden klanten nemen uitgebreid de tijd voor online review

Ontevreden klanten nemen vaak de moeite hun ervaringen online te delen en gebruiken daar drie keer zoveel woorden voor dan tevreden klanten. Een 1-ster beoordeling omvat namelijk gemiddeld circa negentien woorden, terwijl een 5-sterren (maximum) beoordeling slechts zes woorden telt. Lees meer  
20. April 2017 van Britta Kristin Böhle

Het nieuwe zoeken naar afbeeldingen in Google, gezien vanuit SEO

Sinds februari is het nieuwe zoeken naar afbeeldingen in Google beschikbaar. Net als eerder in de USA en in het VK geïmplementeerd, komt men met het zoeken naar afbeeldingen – met slechts enkele kliks – op de gewenste pagina. De invloed daarvan op online shops en hoe u in het algemeen uw foto’s voor de zoekmachines […] Lees meer  
19. April 2017 van Britta Kristin Böhle

3 redenen waarom Brand Bidding niet lonend is voor andere merken

  Brand Bidding wil zeggen dat (bijv. bij AdWords) sleutelwoorden op basis van merknamen worden geregistreerd. Voor het eigen merk heeft het uiteraard zin, maar deels worden ook de merken van concurrenten geregistreerd om bij het zoeken hiernaar  zelf mee te kunnen profiteren. Afgezien van de juridische aspecten, betreft dit artikel de vraag of  Brand […] Lees meer  
13. April 2017 van Trusted Shops

Klantbeoordelingen: hogere conversie, minder retouren

In Nederlandgroeit de e-commerce markt gestaag. Enerzijds toont deze ontwikkeling het gigantische potentieel van webwinkels, anderzijds geeft het een steeds sterker wordende concurrentie aan. Waarom juist klantbeoordelingen zo belangrijk zijn om relevant te blijven en om de concurrentie voor te blijven, leest u in dit artikel. Lees meer  
07. April 2017 van Johannes Lemm

Reactie op beoordelingen automatisch naar klanten versturen

Als u voor uw webwinkel antwoord geeft op een beoordeling, bent u uiteraard enthousiast als de klant uw opmerking in het beoordelingsprofiel leest. Om ervoor te zorgen dat uw antwoord direct bij de klant aankomt, hebt u nu de mogelijkheid om met slechts één klik uw antwoord per e-mail te versturen. Lees meer  
29. March 2017 van Trusted Shops

Meer omzet door upselling en cross-selling – zo werkt dat!

Upselling en cross-selling hebben één voornaamelijk doel: meer omzet. Hoe u klanten ervan kunt overtuigen nog meer producten in hun winkelmandje te leggen, kunt u in deze blogpost lezen. Twee van de bekendste voorbeelden van deze verkooptactiek zijn “Wilt u nog frietjes bij uw burger?”, of de presentatie van zoetigheden bij de kassa in de […] Lees meer