14. August 2017 van Nhung Nguyen

5 Growth Hacks voor online-shops

Growth-Hacking-expert Hendrik Lennarz licht in dit artikel toe waarom het niet gewoon een cool begrip voor marketing is en waarom online-shops juist voorbestemd zijn om met dit Growth Hacking-proces de groei te versnellen. Daarvoor hebben wij 5 tips voor u die concreet omgezet kunnen worden. Lees meer  
13. August 2017 van Britta Kristin Böhle

Sterren als beoordeling in de organische zoekresultaten van Google weergeven

De zoekresultaten gebaseerd op het beoordelingssysteem met sterren van Google, ook wel bekend onder de naam Google sterren, is een belangrijke blikvanger op de pagina met de zoekresultaten. Helaas is het aantal zoekresultaten op de eerste Google-pagina beperkt en kan het voor online shoppers moeilijk zijn om uw webpagina van die van anderen te onderscheiden. Lees meer  
01. August 2017 van Johannes Lemm

5 gratis features die u zou moeten uitproberen

Ontdek uw lidmaatschap van Trusted Shops opnieuw en maak naast beoordelingen, de Trustbadge® en al het andere, ook gebruik van de vele kleine functies die gratis in uw pakket zijn opgenomen. Dat is de moeite waard, want door het verfijnen kunt u grote effecten realiseren. Bi deze 5 effectieve features, die u wellicht nog niet […] Lees meer  
19. July 2017 van Lars Tinnefeld

Last minute online shopping tips

Nog net op tijd de beste deal scoren Heb je nog niks in huis voor die ene verjaardag of bruiloftsfeest en geen zin of tijd om alle winkels af te struinen op zoek naar het perfecte cadeau? Geen paniek. Met deze vijf online shopping tips van Trusted Shops zal niemand in de gaten hebben dat […] Lees meer  
13. July 2017 van Trusted Shops

Waar moet je op letten bij het kopen en verkopen van festivaltickets?

Het festivalseizoen is in volle gang. De meeste grote festivals zijn ruim van tevoren uitverkocht en er leeft online dan ook een levendige handel tussen kopers en verkopers. Waar moet je op letten bij het online aankopen of verkopen van tickets? Wij belichten de meest voorkomende scenario’s en geven je aanbevelingen voor een ontspannen festivalseizoen. Lees meer  
04. July 2017 van Johannes Lemm

Met de nieuwe Q&A Productvragen kunt u de vragen van klanten direct op de productpagina beantwoorden

Zorg dat uw goede klantenservice voor iedereen zichtbaar is en geef direct op de productpagina antwoord op de vragen die uw klanten via Q&A Productvragen hebben gesteld. Bovendien hebben wij in de release van juni een mogelijkheid voor u gecreëerd, om met slechts enkele kliks de e-mailberichten met beoordelingen, individueel vorm te kunnen geven. Daarnaast […] Lees meer  
26. June 2017 van Trusted Shops

Waarom zou ik een plak op mijn shop moeten willen?

Als Account Executive bij Trusted Shops spreek ik dagelijks eigenaren van webshops over keurmerken. De bovenstaande reactie hoor ik meer dan eens. Het gaat om webshops er – soms heel bewust – voor hebben gekozen om geen keurmerk te tonen. Het kost teveel en ze krijgen er te weinig voor terug, vinden zij. Lees meer  
20. June 2017 van Trusted Shops

Facebook-pixel, een zegen voor E-commerce

Maakt u gebruik van reclame via Facebook of wilt u daar binnenkort mee beginnen? Dan is er een onmisbare tool van Facebook beschikbaar die u in ieder geval nu al zou moeten gebruiken: Facebook-pixel. Wat is Facebook-pixel en waarom u deze in uw webwinkel zou moeten integreren, leest u in deze blogpost. Lees meer