20. March 2017 van Britta Kristin Böhle

Nieuw design: Weergaven van AdWords passen zich nog beter aan organische resultaten aan

Google is weer aan het sleutelen aan het design van de weergave van AdWords. Na groene labels die de weergave van organische resultaten moeten onderscheiden, is de markering nu duidelijk terughoudender. Lees hier wat de gevolgen zijn voor uw SEA- en SEO-activiteiten. De zoekresultaten van Google bestaan uit organische, onbetaalde resultaten en betaalde weergaven van […] Lees meer  
16. March 2017 van Trusted Shops

Het geld ligt op straat: digitale marketing in B2B

Gast auteur: Lennart Paul 57% van het inkoopproces in B2B is reeds afgesloten voordat er voor de eerste keer direct contact met een leverancier is. Digitale kanalen zijn al sinds geruime tijd de informatiekanalen voor beslissers binnen B2B en inkopers van allerlei producten en diensten. Voor de meeste mensen zal dit geen schokkend nieuws zijn, […] Lees meer  
15. March 2017 van Britta Kristin Böhle

Waarom worden mijn Rich Snippets-sterren niet weergegeven?

Opvallen in de zoekresultaten van Google, dat is een onderwerp dat wij al vaker hebben besproken. De combinatie van zoekresultaten en beoordelingssterren krijgt altijd veel aandacht omdat het een hogere aantrekkingskracht uitstraalt om hierop te klikken. Deze worden echter niet altijd bij de zoekresultaten weergegeven. Dat hoeft geen fout te zijn, maar dat kan het […] Lees meer  
10. March 2017 van Britta Kristin Böhle

Zo maakt u de perfecte paginabeschrijving voor aantrekkelijke SEO-resultaten

Het voor elke URL opstellen van een paginabeschrijving die bij Google gevonden zou moeten worden, is een eerste vereiste voor zoekmachineoptimalisatie. Met passende beschrijvingen in de zoekresultaten trekt u kliks aan en daarmee kunt u uw ranking verbeteren. Wij bieden u een aantal tips waarmee u uw paginabeschrijvingen geheel op orde kunt brengen. Paginabeschrijving als […] Lees meer  
03. March 2017 van Johannes Lemm

Voeg uw bedrijfskleuren toe aan het beoordelingsfomulier!

Nu kunt u het beoordelingsformulier net zo uniek maken als uw website, het maakt daarbij niet uit of u beoordelingen voor uw shop of voor uw producten wilt verzamelen. Bovendien bevat de Release van 02.02.2017 voor u nieuwe configuratiemogelijkheden voor de Trustbadge®, evenals voor de Exit Intent Popup. Lees meer  
24. February 2017 van Johannes Lemm

Aantal beoordelingen in de plus: Importeer recensies van andere aanbieders

Naarmate meer beoordelingen in uw webwinkel beschikbaar zijn, zullen deze meer vertrouwen in uw bedrijf teweegbrengen. Om dit effect te versterken, is het nu mogelijk beoordelingen van andere aanbieders kosteloos te importeren naar Trusted Shops. In een paar stappen verzamelt u alle beoordelingen van uw webwinkel op een plek. Lees meer  
14. February 2017 van Trusted Shops

Top onderwerpen die in 2017 voor online marketing aan populariteit zullen winnen

Nu het nieuwe jaar in volle glorie is begonnen, is de tijd gekomen om te kijken naar trends en digitale marketing strategieën voor 2017. In het afgelopen jaar zijn talloze lessen geleerd. Deze lessen kunnen helpen om aan te tonen wat dit jaar waarschijnlijk voor uw business het meest succesvol zal zijn. 1. Kunstmatige intelligentie […] Lees meer  
09. February 2017 van Trusted Shops

Chatbots – de toekomstige vorm van communicatie?

Stelt u zich een medewerker voor die 24 uur per dag, 365 dagen per jaar beschikbaar is om vragen van klanten te beantwoorden en die hen zelfs kan motiveren om tot het kopen over te gaan. Welkom in de toekomst. Want deze medewerker bestaat, in de vorm van een chatbot. Een voorbeeld: U hebt voor […] Lees meer  
30. January 2017 van Trusted Shops

Breng 10 plannen tot uitvoering in 2017!

Na de verkooppiek in aanloop naar de eindejaarsperiode is het tijd om de balans op te maken van wat goed en wat minder verkocht. Onze experts geven u 10 tips om het jaar goed te beginnen en alle kansen te benutten om uw omzet te verbeteren. 1. Geef uw klanten meer informatie Geef uw klanten […] Lees meer  
30. January 2017 van Trusted Shops

SEO-trends 2017

De optimalisatie van zoekmachines als jonge marketingdiscipline is in de afgelopen jaren aanzienlijk vaak gewijzigd. Wij publiceren regelmatig berichten over de wijzigingen en updates bij Google & Co. Aan het begin van dit jaar willen wij graag een blik in de toekomst werpen: wat kunnen wij in 2017 voor wat betreft SEO verwachten? SEO wordt […] Lees meer