09. January 2017 van Trusted Shops

De perfecte productpagina

De productpagina is het belangrijkste verkoopargument; de plek waar bezoekers ook kopers worden. Daarom moeten verkopers zichzelf vragen stellen zoals ‘hoe efficiënt is de pagina ontworpen?’ en ‘wat moet ik doen om de pagina te verbeteren?’. Hoe ziet de optimale pagina eruit? Hieronder vindt u antwoorden en SEO-tips. Wie de conversieratio wil verbeteren, dient ook […] Lees meer  
04. January 2017 van Britta Kristin Böhle

Linkbuilding voor shops – hoe werkt dat?

Linkbuilding is in de afgelopen jaren onderhevig geweest aan veel veranderingen. Toch kunnen goede links bepalend zijn, dat wil zeggen als het om een hoge positie in de ranking gaat. En dat is nu net wat vooral voor online shops belangrijk is. Waarom dat zo is, wat u moet doen en wat u moet vermijden, […] Lees meer  
03. January 2017 van Trusted Shops

5 tips voor het weergeven van feedback van klanten

Als u veel doet om feedback voor uw online business te verzamelen, wilt u deze natuurlijk ook op een effectieve manier weergeven. Onderstaand treft u vijf tips aan voor het op de juiste manier weergeven van de beoordelingen van uw online shop, zodat de conversie zonder enige twijfel optimaal blijft. Opvallend, maar niet storend Het […] Lees meer  
02. January 2017 van Britta Kristin Böhle

ROPO-effect – wat dat voor u als winkelier wil zeggen

Wanneer zoeken klanten online en kopen offline en waarom is het in de realiteit vaak de omgekeerde volgorde? E-commerce en winkels op een vaste locatie vullen elkaar aan en kunnen van elkaar profiteren. Ervaar hoe! De grenzen tussen online winkels en de detailhandel lopen al heel lang in elkaar over. Dat blijkt bijvoorbeeld uit het […] Lees meer  
15. December 2016 van Johannes Lemm

Gecentreerd vertrouwen: de nieuwe look van de mobiele Trustbadge

De mobiele Trustbadge heeft nu een gecentreerde variant waarin alle vertrouwenskenmerken van uw online shop zijn opgenomen. Zo komt u op elk beeldscherm goed over! Bovendien hebben wij tijdens de afgelopen weken een nieuwe variant van de Review Sticker beschikbaar gesteld, waarmee u beoordelingen van klanten als citaat prominent op uw site kunt tonen. Lees meer  
13. December 2016 van Trusted Shops

De perfecte productvideo – de extra stap om succesvoller te verkopen

Momenteel is het onderwerp ‘Video’s’ op het internet een besproken onderwerp. Een grote bandbreedte en krachtige apparaten voor gebruikers maken dat mogelijk. Mensen houden van bewegende beelden, het onderbewustzijn wordt actief aangesproken, associaties met de bioscoop en fantastisch entertainment zorgen ervoor dat wij bewegend beeld als stimulerend ervaren. Film emotionaliseert. Met de ogen voelen wij […] Lees meer  
06. December 2016 van Britta Kristin Böhle

Google verklaart de mobiele index tot norm: waarom u nu mobiel moet optimaliseren

Inmiddels zoeken meer mensen op Google met hun smartphone dan met een desktop computer. Dat is de reden waarom Google mobiel vriendelijke websites al enige tijd sterk op de voorgrond plaatst. Nu  gaat “mobile first” nog een stap verder. Wat zijn de gevolgen voor u? Op dit moment werkt Google deels met een desktop index […] Lees meer  
30. November 2016 van Trusted Shops

Pinterest – van netwerk naar shopping platform!

Het is een overzeese trend, die net als vele andere trends, ons ook snel zal bereiken: direct kopen door in het sociale netwerk slechts één keer met de muis te klikken. Pinterest is zeer progressief in dit segment. Met de directe focus op de klant, verandert het sociale netwerk in een shopping-platform. Moet Amazon bang […] Lees meer  
25. November 2016 van Johannes Lemm

Sneller dan het licht: Verzamel nu productbeoordelingen met Lightspeed!

Met de winkelsoftware van Lightspeed (voorheen SEOshop) kunt u nu productbeoordelingen voor uw webwinkel verzamelen. De Trusted Shops-module heeft een flinke update gehad. In standaardmodus gebruikt u met een paar klikken alle producten en in de expertmodus kunt u individuele instellingen doorvoeren. Lees meer  
16. November 2016 van Tim Heinen

Trusted Shops op de Webwinkel Vakdagen 2017

Met meer dan 11.000 bezoekers, 180 sprekers en 250 exposanten zijn de Webwinkel Vakdagen het grootste e-commerce event van de Benelux. LEADING IN DIGITAL COMMERCE – onder dit motto vindt op 18 en 19 januari 2017 de elfde editie in Utrecht plaats. De focus ligt in 2017 op actuele onderwerpen zoals customer experience, omnichannel en […] Lees meer