09-04-2019
12-03-2019
09-04-2019
Ik had verwacht dat er ook nog gratis paaseitjes bij zaten. dat viel een beetje tegen. verder is alles netjes en goed verzorgd. alles is in middels al ingepakt. super

03-04-2019
29-03-2019
03-04-2019
Wij kunnen hier niet over oordelen, want we hebben het niet ontvangen, maar naar een klant gestuurd. Deze was overigens wel tevreden.

23-03-2019
13-03-2019
23-03-2019
Ondanks dat ik betaalden voor levering binnen de 3 dagen was de leveringdienst van Parijs blijkbaar vergeten hoe her werkt bij leveringen in Parijs?? Elke blok heeft een gardienne die de pakjes in ontvangst neemt??
Maar oké vrijdag werd het pakket dan toch op woensdag geleverd

webshop.chocolates-sweets.be/nl/ antwoordt: 01-04-2019
Dag Ann, GLS heeft wel degelijk na 3 werkdagen het pakket aangeboden, maar kon het niet afleveren. Er was ook niet vermeld dat het pakket aan de gardienne mocht afgegeven worden. Dit kan best vermeld worden bij het plaatsen van de bestelling. Wij hebben daarop uw instructies doorgegeven aan GLS, waarna het pakket op woensdag werd geleverd. Met vriendelijke groeten, Chocolates & Sweets.

28-09-2018
24-09-2018
28-09-2018
Het betrof een nazending met een tegoedbon wegens gesmolten chocolade ontvangen tijdens de hete zomerdagen. Ik bestelde in totaal voor meer dan 30,00 EUR en moest toch transportkosten betalen. Dat vond ik jammer want dan wordt de transporteur 'beloond' terwijl hij vorige keer grondig in de fout was gegaan en in feite de oorzaak van alle ellende was.

webshop.chocolates-sweets.be/nl/ antwoordt: 30-09-2018
Beste Hilda, de fout lag niet bij de transporteur, zij konden het pakket eerst niet afleveren omdat er niemand aanwezig was, daardoor is het langer onderweg geweest dan voorzien. Het was toen rond de 30° in België, waardoor de pralines gesmolten zijn. Toch hebben wij als geste een tegoedbon t.w.v. de inhoud aan u geschonken terwijl het probleem niet bij ons of de transporteur lag. Groeten

26-09-2018
15-09-2018
26-09-2018
Ik heb de bonbons aangegeven die ik wil de hebben, maar er zitten gekke andere bonbons in de doos. Beetje vreemd en absoluut niet de bedoeling. Ik schrijf niet voor niets op welke ik wil hebben.

webshop.chocolates-sweets.be/nl/ antwoordt: 27-09-2018
Dag Alice, wij zien dat u inderdaad specifieke pralines hebt gevraagd en normaal werd de doos volgens uw selectie gevuld. Graag ontvangen wij een foto indien dit toch niet het geval zou zijn. Met vriendelijke groeten, Chocolates & Sweets Online Shop Gistel.

30-08-2018
09-09-2018
is niet geleverd door GLS mein belt zelf niet eens aan maar een berichtje dat niemand thuis was .klopt niet moet zeggen toffe levering nooit meer

webshop.chocolates-sweets.be/nl/ antwoordt: 10-09-2018
Beste Michael, GLS heeft het pakje aangeboden in Duitsland maar er was niemand aanwezig of er deed niemand open. Daarop werd het naar een ophaalpunt gebracht in de buurt. GLS heeft een bericht met deze info in de brievenbus van de ontvanger nagelaten, dit briefje is tevens een bewijs dat de chauffeur wel degelijk langs geweest is. Met vriendelijke groeten, Chocolates & Sweets Online Shop.

03-09-2018
09-09-2018
Het kan niet dat een koerier (GLS) zelf kan beslissen over het tijdstip van levering, zeker niet bij bederfbare voedingsmiddelen. Bestelling op maandagavond geplaatst, pas op donderdagnamiddag geleverd.

webshop.chocolates-sweets.be/nl/ antwoordt: 10-09-2018
Beste Ann, uw bestelling werd op dinsdag verstuurd en inderdaad geleverd op donderdag i.p.v. op woensdag, dit kwam door een vertraging bij GLS. Ondanks de dag vertraging werd het pakket IN PERFECTE STAAT geleverd bij de bestemmeling, dit werd ons door de ontvanger bevestigd. Onze pakketten zijn thermo-isolerend verpakt om de versheid te garanderen. Met vriendelijke groeten.

18-08-2018
10-08-2018
18-08-2018
De bonbons waren veelal kapot.Met namen in de hoeken.Denk dat de warmte heeft meegespeeld.Het was erg jammer.
2.67

webshop.chocolates-sweets.be/nl/ antwoordt: 19-08-2018
Beste Marja, spijtig te horen dat er pralines gebroken waren. Was de verzenddoos beschadigd? U mag ons dit altijd melden per e-mail met foto, dan kunnen wij een oplossing of compensatie voorstellen. Met vriendelijke groeten, Chocolates & Sweets Online Shop