12-03-2024
28-02-2024
12-03-2024
ik heb mijn pakje niet gekregen en het is betaald, dus geld kwijt :(

webshop.chocolates-sweets.be/nl/ antwoordt: 12-03-2024
Beste Karina, zoals reeds per mail gecommuniceerd ligt het pakket in een afhaalpunt op 1km van uw appartement, nadat de chauffeur bij u langskwam maar niet kon afleveren. Met vriendelijke groeten, Leonidas Online Shop

Gratis verzending vanaf 55 euro geldt niet als er betaald wordt met cadeaubon

webshop.chocolates-sweets.be/nl/ antwoordt: 07-01-2024
Beste Ilse, de gratis verzending vanaf €55 is van toepassing op het eindbedrag dat dient betaald te worden. De persoon die de cadeaubon heeft besteld heeft (mogelijks) reeds gratis verzending genoten. Indien u een bon hebt van bvb. €35 en u bestelt voor € 90, dan zal u ook gratis verzending genieten aangezien het te betalen bedrag €55 is. Anderzijds kan de waarde van de cadeaubon ook gebruikt word

27-05-2023
Ondanks het feit dat ik mail heb gestuurd over de bonbons en de pralines die ik heb ontvangen is mijn probleem niet verholpen. Ik heb 2 kg aan bonbons besteld Helaas was de bestelling niet gevarieerd genoeg. Dat wil zeggen dat er maar een paar unieke bonbons zaten in de dozen die ik heb ontvangen en voor de rest waren de dozen aangevuld met wat er in de dozen zou passen. Ik heb € 63 betaald aan 2

webshop.chocolates-sweets.be/nl/ antwoordt: 01-06-2023
Beste, u hebt een 30-tal pralines opgegeven die u wou ontvangen, een kg pralines bevat 60 tot 70 pralines (afhankelijk van de grootte). Wij hebben van elke praline minstens 2 stuks in de doos geplaatst en daarna aangevuld tot we aan het gewicht kwamen. Wij vragen u een foto te sturen en u weigert dit, sorry, maar dan kunnen wij u niet verder helpen. MVG, Chocolates & Sweets Online Shop.

05-04-2023
Zeker niet tevreden , datum voor levering werd niet gerespecteerd + koeriersdienst heeft zelfs niet aangebeld, heeft pakket gewoonweg in staande brievenbus gedeponeerd , ik heb zelf schoonmoeder gecontacteerd via telefoon vd levering !!! Not done

webshop.chocolates-sweets.be/nl/ antwoordt: 04-06-2023
Beste Lorette, u had levering gevraagd tegen uiterlijk 31 maart, de ballotin met paaseitjes werd op 29 maart geleverd. Om een laattijdige levering te vermijden sturen wij in drukke periodes (bvb. kerst, Pasen, ...) de bestellingen iets vroeger op, zodat bij een eventuele vertraging het pakket nog steeds op tijd is. Dank voor uw begrip en excuses dat de chauffeur het pakket niet persoonlijk heeft o

03-01-2023
22-12-2022
03-01-2023
De persoon voor wie het pakket is bestemd heeft niets aangekregen. Zogezegd nu mee bezig maar verzendfirma bevestigd niets te hebben gekregen. Nooit meer

webshop.chocolates-sweets.be/nl/ antwoordt: 07-01-2023
Beste Patricia, GLS heeft een onderzoek gedaan en blijkt dat dit pakket zoek is geraakt, wat we (net als u) betreuren. Uiteraard betalen wij deze bestelling integraal terug of kan u kiezen voor een nieuwe zending. We hopen dat u begrijpt dat wij hier ook niets kunnen aan doen, dit komt gelukkig maar zelden voor. We nemen onze verantwoordelijkheid en zorgen voor een correcte compensatie. Onze oprec

18-05-2022
Afbeelding komt niet overeen met de werkelijkheid. Ik heb dit gemeld en ik heb gezegd dat ik het jammer vind dat de chocolade niet in een gouden wikkel zijn geleverd. Mij is gezegd dat dit oude afbeeldingen zijn van de chocolade en dat men geen beschikking heeft tot nieuwe foto's. Echt heel raar. Maar het zal wel, ik denk dat ik niet weer snel voor €70,00 zal bestellen.

webshop.chocolates-sweets.be/nl/ antwoordt: 02-06-2022
Beste Ozgul, onze excuses voor het ongemak, de chocolaatjes (Napolitains) hebben inderdaad een nieuwe verpakking gekregen. Wij hebben de foto's ondertussen geüpdatet, zodat de nieuwe verpakking zichtbaar is. We bezorgen nog een kortingscode ter compensatie van het ongemak. Met vriendelijke groeten, Leonidas Online Shop Gistel

26-04-2022
Bestellen en afrekenen verliepen prima.
De levering daarentegen. Vijgen na Pasen, de paaseitjes met extra kaartje. Zogenaamd verkeerd adres, wat niet het geval was. Verschillende mailtjes met koerierdienst in kwestie, en jullie. 14 april besteld, en pas 25 april geleverd. Niet tevreden dus. Voorlopig de laatste keer geweest

webshop.chocolates-sweets.be/nl/ antwoordt: 27-04-2022
Dag Annemie, de levering verliep inderdaad niet vlot. Levering voor Pasen was sowieso niet meer mogelijk, aangezien u pas op 14 april had besteld, maar we erkennen dat het wel heel lang heeft geduurd omdat de chauffeur het adres niet kon vinden. De ontvanger woonde zeer afgelegen en het huis was moeilijk te vinden. We bezorgen u een kortingscode ter compensatie van de vertraging. MVG, Chocolates &

30-01-2022
17-01-2022
30-01-2022
Foute levering!
Ik bestelde een doos van 500gr met een selectie van pralines voor mijn moeder.
Nochtans werd een doosje geleverd die niet aan de opgegeven keuze voldeed.
Men verwacht een foto van de pralines om te verifiëren of dit wel juist is. Maar hoe kan een 86 jarige vrouw die in het ziekenhuis ligt en geen bezoek mag ontvangen owv Covid nu een foto versturen... Enfin na veel gebel en gemail

webshop.chocolates-sweets.be/nl/ antwoordt: 01-02-2022
Beste Dominique, indien wij een fout zouden gemaakt hebben dan zorgen wij steeds voor een oplossing of compensatie, maar het spreekt voor zich dat u ons moet kunnen aantonen dat wij een fout gemaakt hebben door het bezorgen van een foto. Helaas kunnen wij op basis van een mail zonder foto geen actie ondernemen. Met vriendelijke groeten, Chocolates & Sweets

26-10-2021
14-10-2021
26-10-2021

webshop.chocolates-sweets.be/nl/ antwoordt: 27-10-2021
Dag Arnaud, wij vernemen dat u ons 5 sterren wou geven. We sturen de link door zodat u dit kan aanpassen. Alvast bedankt en blij te vernemen dat u heel tevreden bent. MVG, Chocolates & Sweets

25-10-2021
12-10-2021
25-10-2021
Bij adres wijzigen wordt vergeten de postcode te wijzigen. Hierdoor kan levering niet doorgaan. Sammy regelt een 2 dagen latere levering. Bij info over deze latere levering krijg ik een andere medewerker aan de lijn. Deze man luistert niet: hoort mijn vraag niet. Bij meerdere malen aangeven dat hij niet naar mij luistert, praat hij maar door. Verschrikkelijk!!! levering ging ook mis.
1.33

webshop.chocolates-sweets.be/nl/ antwoordt: 26-10-2021
Beste, u had een adreswijziging aangevraagd, wij hebben de correctie doorgestuurd naar DPD, het pakket werd hierdoor met één dag vertraging geleverd. Om vertraging te vermijden is het belangrijk om steeds het adres te controleren wanneer u de bestelling plaatst. Onze excuses als een medewerker u niet hoorde. Met vriendelijke groeten, Chocolates & Sweets Online Shop