Datum van publicatie
21-08-2019
Besteldatum
11-08-2019
21-08-2019
Ga zo door
1.00
Slecht

Datum van publicatie
07-08-2019
Besteldatum
27-07-2019
07-08-2019
Ik vind het een goed bedrijf maar bij deze site moet je meteen de gewenste ster intoetsen. Bij anderen moet je bij de eerste beginnen en dan verder het gewenste aantal indrukken. Dat is nogal verwarrend. Jammer want de ervaring met Durlinger is juist heel positief
1.00
Slecht

durlinger.com antwoordt: 09-08-2019
Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je een negatieve ervaring hebt met bestellen. Graag neem ik even privé contact met je op. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Durlinger

Datum van publicatie
23-07-2019
Besteldatum
12-07-2019
23-07-2019
Mijn schoenen heb ik nog niet ontvangen. Post NL heeft e niet volgens de track bezorgd. Ze zouden op 16 juli worden bezorgd doch dit is op 1 juli gebeurd.daar ik niet aanwezig was hebben ze het pakje bij Hasseltstraat 193 bezorgd. Daar ik slecht ter been ben kan ik dit daar niet ophalen.
Dit vind ik zeer slecht ik bestel speciaal online zodat het
aan huis wordt
bezorgd.Ik ben dik ontevreden
1.00
Slecht

durlinger.com antwoordt: 09-08-2019
Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je een negatieve ervaring hebt met bestellen. Graag neem ik even privé contact met je op. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Durlinger

Datum van publicatie
19-06-2019
Besteldatum
09-06-2019
19-06-2019
Slecht
1.00
Slecht

durlinger.com antwoordt: 21-06-2019
Beste, Vervelend om te lezen dat u een dergelijke negatieve ervaring bij ons heeft gehad. Ik neem even privé met u contact op voor een mogelijke oplossing. Vriendelijke groet, Anniek van Durlinger Schoenen

Datum van publicatie
15-06-2019
Besteldatum
02-06-2019
15-06-2019
Eerst laten betalen dan pas mailen dat ze het niet meer hebben
1.00
Slecht

durlinger.com antwoordt: 17-06-2019
Heel vervelend dat u een negatieve ervaring bij ons heeft gehad. Ik ga even privé met u contact opnemen zodat wij een passende oplossing kunnen vinden.Met vriendelijk groet,Anniek van Durlinger.

Datum van publicatie
14-06-2019
Besteldatum
04-06-2019
14-06-2019
Kleuraanduiding was blauw terwijl bij retourneren de verkoper het net als ik zwart/antraciet vond. Kwaliteit afwerking tegenvallend. Bij retourneren in winkel had men geen cash voor mij hetgeen wel beloofd werd via het algemene nummer. Mijn eerste aankoop bij durlinger is mijn eerste indruk: 3x teleurstellend ook al is iedereen vriendelijk. Waarschijnlijk dus ook mijn laatste indruk.
1.00
Slecht

durlinger.com antwoordt: 17-06-2019
Heel vervelend dat u een negatieve ervaring bij ons heeft gehad. Ik ga even privé met u contact opnemen zodat wij een passende oplossing kunnen vinden.Met vriendelijk groet, Anniek van Durlinger.

Datum van publicatie
12-06-2019
Besteldatum
02-06-2019
12-06-2019
Okeee
1.00
Slecht

durlinger.com antwoordt: 14-06-2019
Beste, Vervelend om te lezen dat u een dergelijke negatieve ervaring bij ons heeft gehad. Ik neem even privé met u contact op voor een mogelijke oplossing. Vriendelijke groet, Anniek van Durlinger Schoenen

Datum van publicatie
07-06-2019
Besteldatum
28-05-2019
07-06-2019
Ik heb mijn pakket nog steeds niet gekregen
1.00
Slecht

durlinger.com antwoordt: 11-06-2019
Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je een negatieve ervaring hebt met bestellen. Gelukkig is de bestelling nu onderweg en kun je snel gaan genieten van deze leuke aankoop Met vriendelijke groet, Durlinger

Datum van publicatie
03-06-2019
Besteldatum
22-05-2019
03-06-2019
Zwarte schoenen besteld, maat 39
1e levering: 1 schoen maat 39, 1 schoen maat 40 (teruggebracht naar de winkel en een nieuw paar besteld op de webshop omdat de winkel geen zwarte had)
Levering 2: donkerblauw geleverd i.p.v. zwart (teruggebracht naar de winkel en opnieuw zwarte besteld op de webshop)
Levering 3: nog niet binnen, we wachten af......
Kortom... zeer belabberd
1.00
Slecht

durlinger.com antwoordt: 04-06-2019
Beste Corrie, vervelend om te lezen dat u een dergelijke negatieve ervaring bij ons heeft gehad. Ik neem even privé met u contact op voor een mogelijke oplossing. Vriendelijke groet, Michiel van Durlinger Schoenen

Datum van publicatie
03-05-2019
Besteldatum
22-04-2019
03-05-2019
Nog steeds niet ontvangen...
1.00
Slecht

durlinger.com antwoordt: 06-05-2019
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat de schoenen nog niet geleverd waren. Gelukkig is het ondertussen opgelost Groetjes, Anniek van Durlinger

Datum van publicatie
13-04-2019
Besteldatum
03-04-2019
13-04-2019
Bad
1.00
Slecht

Datum van publicatie
13-04-2019
Besteldatum
03-04-2019
13-04-2019
Product veel duurder dan in andere winkels.
1.00
Slecht

durlinger.com antwoordt: 15-04-2019
Heel vervelend dat u een negatieve ervaring bij ons heeft gehad. Ik ga even privé met u contact opnemen zodat wij een passende oplossing kunnen vinden.Met vriendelijk groet,Anniek van Durlinger.

Datum van publicatie
07-04-2019
Besteldatum
28-03-2019
07-04-2019
schoenen besteld op de website.met keuze tussen blauw of groen.

blauwe besteld ,krijg je zwarte toegestuurd
terug gestuurd en opnieuw blauwe besteld,krijg je wederom zwarte
bestel hier nooit weer.
1.00
Slecht

durlinger.com antwoordt: 08-04-2019
Heel vervelend dat u een negatieve ervaring bij ons heeft gehad. Ik ga even privé met u contact opnemen zodat wij een passende oplossing kunnen vinden.Met vriendelijk groet,Anniek van Durlinger.

Datum van publicatie
25-02-2019
Besteldatum
15-02-2019
25-02-2019
Goede schoen, maar veel gespam ik neem zelf wel weer contact op.
1.00
Slecht

Datum van publicatie
19-01-2019
Besteldatum
09-01-2019
19-01-2019
Product slecht was gedragen.
1.00
Slecht

Datum van publicatie
11-01-2019
Besteldatum
01-01-2019
11-01-2019
Goed en snel bezorgd
1.00
Slecht

Datum van publicatie
10-01-2019
Besteldatum
31-12-2018
10-01-2019
Er valt niets te beoordelen want na 10 dagen heb ik nog steeds niets ontvangen.
1.00
Slecht

Datum van publicatie
21-12-2018
Besteldatum
08-12-2018
21-12-2018
Schoenen na een dag stuk
1.00
Slecht

Datum van publicatie
12-12-2018
Besteldatum
01-12-2018
12-12-2018
1 december bestelling gedaan en maandag 10 december nog geen schoenen binnen Heel jammer had er meer van verwacht van een winkel als durlinger. Uiteindelijk klantenservice gebeld zei konden de bestelling eerst niet vinden omdat hij ook nog niet klaar stond voor verzending. Dus heb ik de bestelling laten annuleren. Als ik niet gebeld had was ik benieuwd of ze wel binnen zouden komen.
1.00
Slecht

Datum van publicatie
05-12-2018
Besteldatum
25-11-2018
05-12-2018
Ik zou graag een beoordeling willen geven. Helaas pakket nog niet ontvangen.
1.00
Slecht

Datum van publicatie
03-12-2018
Besteldatum
23-11-2018
03-12-2018
bestelde produkt na een week nog steeds niet ontvangen
1.00
Slecht

durlinger.com antwoordt: 05-12-2018
Beste Mieke, Bedankt voor je bericht. Volledig terecht dat je teleurgesteld bent in de late levering. Helaas kunnen wij hier in deze niets aan doen. Bij PostNL is een hoop misgegaan. Wij gaan natuurlijk wel met hun in gesprek om te kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Datum van publicatie
03-12-2018
Besteldatum
23-11-2018
03-12-2018
Pantoffel maat 39 was kleiner dan die ik van hetzelfde merk en maat nu thuis heb. Bovendien van stof en niet van leer, zoals op de website staat.
Heb ze terug gestuurd en nog steeds niets gehoord of ontvangen van de ruilvraag voor een maat 40...
1.33
Slecht

durlinger.com antwoordt: 05-12-2018
Bedankt voor je beoordeling. Ondanks dat we zorgvuldig onze content plaatsen op onze website, kan een vergissing voorkomen. Om je een status update van de ruiling te kunnen geven is het fijn als je ons een mail stuurt naar webshop@durlinger.com met het ordernummer. Gaan we het gelijk voor je uitzoeken.

Datum van publicatie
18-10-2018
Besteldatum
07-10-2018
18-10-2018
Het duurt erg lang voordat we reactie krijgen van de retour levering.
1.00
Slecht

durlinger.com antwoordt: 12-11-2018
Bedankt voor uw beoordeling. Retouren worden normaal gesproken dagelijks verwerkt in ons distributiecentrum en vervolgens binnen twee werkdagen terugbetaald.

Datum van publicatie
03-09-2018
Besteldatum
24-08-2018
03-09-2018
Laten betalen voor een product dat niet in stock is en dan meer als een week wachten op mijn geld Niet echt klantvriendelijk.
1.33
Slecht

durlinger.com antwoordt: 04-09-2018
Bedankt voor je bericht. Het is natuurlijk heel vervelend als we een product niet kunnen leveren. Gelukkig komt dit zelden voor. De terugbetaling moet dan direct kunnen gebeuren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Durlinger Schoenen

Datum van publicatie
27-08-2018
Besteldatum
16-08-2018
27-08-2018
I have no recieved my package, how do i proceede?
1.00
Slecht

durlinger.com antwoordt: 28-08-2018
Hi, can you please send an e-mail with your order number to webshop@durlinger.com? We will look into it right a way