14-04-2024
09-04-2024
14-04-2024
Bezorging vertraagd en niet volgens afspraak

horloge.nl antwoordt: 15-04-2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling Onze excuses dat het pakket één dag later dan de verwachte bezorgdatum afgeleverd is. We hopen dat de bestelling naar wens is. Groetjes, Team Horloge.nl

29-02-2024
26-02-2024
29-02-2024
Als je ouder wordt, worden je ogen slechter; horloge bijna niet te lezen.
Gebruiksaanwijzing niet in het Nederlands.

horloge.nl antwoordt: 01-03-2024
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling! Mocht het horloge niet duidelijk genoeg zijn, dan helpen we u graag verder bij het vinden van een goed afleesbaar horloge. Ook met het installeren van het horloge helpen we u graag verder u mag een email sturen naar: info@horloge.nl we horen het graag van u. Groetjes, Team Horloge.nl

07-02-2024
04-02-2024
07-02-2024
Stel niet op je site dat je de eerstvolgende werkdag bezorgd als je dat niet waar kunt maken. Voor het gewicht en de omvang van een horloge bandje is de verpakking merkwaardig groot en onnodig duur.

Product voldoet aan de verwachting en is precies wat ik had besteld!

horloge.nl antwoordt: 09-02-2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Excuses dat het pakket later aangekomen is dan verwacht. Wat betreft de feedback over de verpakking hier hechten we veel waarde aan, en zullen ons best doen hierin te verbeteren. We hopen dat u lang veel plezier heeft van uw aankoop. Mocht u verder nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. Groetjes, Team Horloge.nl

03-01-2024
07-01-2024
Bandje paste niet maar stond wel als passend aangegeven

horloge.nl antwoordt: 08-01-2024
Goedemiddag, Dank voor uw review. Wat jammer om te horen dat de band niet geschikt is voor uw horloge. We willen u graag vragen om contact op te nemen met onze klantenservice, we helpen u hier heel graag verder mee! Groetjes, Horloge.nl

07-01-2024
Bandje sluit niet netjes aan op horloge.
Volgens juwelier onjuist bandje.

horloge.nl antwoordt: 08-01-2024

Delivery was too late

horloge.nl antwoordt: 05-01-2024
Good afternoon, Thank you for your review. We apologize that the package arrived later than expected. We hope that everything else is to your satisfaction. If you have any questions, please let us know. Greetings Team Horloge.nl

27-12-2023
30-12-2023
Er hing aan het horloge een prijskaartje die € 10,- lager was dan de actuele prijs. Niet handig plus dat het de suggestie wekt dat dit horloge (erg) lang op voorraad heeft gelegen (wat doet dat met de batterij?)

horloge.nl antwoordt: 03-01-2024
Goedemorgen, Dank voor uw feedback! We zijn blij dat u dit ook direct bij onze klantenservice gemeld heeft we hebben dit verschil direct aan u terugbetaald. Wat betreft de batterij hier zit twee jaar + één jaar garantie op, u hoeft zich hier geen zorgen over te maken. Mocht u nog vragen hebben hierover dan horen we dit graag. Groetjes, Team Horloge.nl

29-12-2023
22-12-2023
29-12-2023
Er werd aangegeven voor 11uur besteld dan dezelfde dag bezorgd dat klopt dus niet.
Verder is m'n horloge prima bezorgd door de courier.
Vandaar geen 5 sterren maar 3

horloge.nl antwoordt: 03-01-2024
Beste Stefan, Bedankt voor uw review Wat vervelend om te horen dat uw bestelling later aangekomen is dan verwacht. Helaas door de drukke periode hebben wij hier niet altijd invloed op. We hopen dat het horloge goed bevalt en dat u er plezier van heeft. Groetjes, Team Horloge.nl

24-12-2023
16-12-2023
24-12-2023
Matige logistieke dienstverlener, verder top.

horloge.nl antwoordt: 28-12-2023

11-12-2023
14-12-2023

13-12-2023
13-12-2023
Mooi horloge voor een goede prijs. Echter niet ingepakt als cadeau terwijl ik hier wel voor heb betaald. En doos was wat beschadigd helaas.

horloge.nl antwoordt: 13-12-2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Excuses voor het ongemak! In dit geval zullen we er direct voor zorgen dat de kosten voor de verpakking aan u terugbetaald worden, graag ontvangen we per mail foto's van de horloge box waar de beschadigingen goed zichtbaar zijn. We zullen hiervoor een passende oplossing voorstellen. Groet, Team Horloge.nl

06-12-2023
09-12-2023
Verzendkosten waren heel hoog voor een brievenbuspakketje.

horloge.nl antwoordt: 11-12-2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. We versturen al onze pakketjes met een track & trace code zodat elke klant het pakketje netjes kan volgen. Ook wordt u van de levering op de hoogte gesteld, en mocht er bijvoorbeeld iets mis gaan kunnen we dit direct oplossen. Als u hier verder nog vragen over heeft, vernemen we het graag. Groet, Team Horloge.nl

26-11-2023
23-11-2023
26-11-2023
Beloof geen dingen die je niet waar kunt maken!!! Ik bedoel hiermee voor 11.00 besteld zelfde dag geleverd bij mij zeker niet pak dan een andere transporteur wat ik super vind was horloge netjes verpakt en tijd datum keurig ingesteld

horloge.nl antwoordt: 27-11-2023
Beste Toon, Bedankt voor uw review. We vinden het erg vervelend dat het pakket één dag later bezorgd is dan verwacht. Nogmaals onze excuses hiervoor! We zijn blij te horen dat het horloge goed bevalt, en wensen u hier veel plezier van! Groet, Team Horloge.nl

24-11-2023
19-11-2023
24-11-2023
Horloge enz was allemaal goed alleen de bezorgdienst heeft er een zootje van gemaakt

horloge.nl antwoordt: 24-11-2023
Goedendag, Bedankt voor uw beoordeling! We zijn blij om te horen dat het product naar uw zin in! Mocht u nog vragen hebben over de levering, dan vernemen we het graag. Prettige dag verder! Groet, Team Horloge.nl

25-10-2023
22-10-2023
25-10-2023
Dames horloge kleiner maken, is nu 40 maar zou liever 38 zijn.

horloge.nl antwoordt: 25-10-2023
Goedendag, Bedankt voor uw review. We hebben veel verschillende dames horloges, ook in verschillende maten van de wijzerplaat. Mocht u hulp nodig hebben bij het vinden van een geschikt model dan vernemen we dit heel graag! Groet, Team Horloge.nl

19-10-2023
14-10-2023
19-10-2023
Keurig op tijd geleverd, mooi horloge, maar helaas was het bandje te lang ondanks ik de juiste maat had opgegeven. Gebeld om advies, vriendelijk tewoordgestaan en kon het best naar de winkel in Breda om het bandje op maat te laten maken.
Alleen jammer dat ik even moet wachten totdat iemand mij naar Breda kan rijden, daar ik zelf niet zo mobiel ben.

horloge.nl antwoordt: 23-10-2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat jammer om te horen dat de maat van de maat niet juist ingesteld is. We lossen dit heel graag op en zien u graag in de winkel in Breda. Mocht u verder nog vragen hebben, horen we het graag. Groet, Team Horloge.nl

18-10-2023
14-10-2023
18-10-2023
Waarom DHL voor een horloge bandje en niet per post?

horloge.nl antwoordt: 19-10-2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. We versturen ook onze horloge bandjes met DHL of Trunkrs zodat dit altijd aangetekend is en het pakketje goed te volgen is met de tracking informatie die we u versturen. Mocht u hier verder nog vragen over hebben horen we het heel graag! Groet, Team Horloge.nl

28-09-2023
21-09-2023
28-09-2023
Levertijd niet conform website en bevestiging maar 5 dagen later

horloge.nl antwoordt: 28-09-2023
Beste Erik, Bedankt voor uw review. Excuses dat het pakket later aangekomen is dan verwacht. We hopen dat u veel plezier van het horloge zult hebben. Mocht u verder nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. Groet, Team Horloge.nl

27-09-2023
24-09-2023
27-09-2023
Welkomstkorting bij eerste aankoop verdisconteren

horloge.nl antwoordt: 27-09-2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw goede feedback! We zullen deze zeker meenemen, en hopelijk kunnen we dit gaan toepassen. In dit geval wil ik u laten weten dat we de €5,- aan u zullen terugbetalen, dit staat binnen 1-3 werkdagen terug op uw rekening. Mocht u verder nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. Prettige dag verder. Groet, Team Horloge.nl

10-09-2023
31-08-2023
10-09-2023
Horloge.nl heeft een goede site en snelle service. Echter de levering van mijn horloge was onacceptabel. Ik had gekozen voor de avondlevering via trunkrs en via hun website de buren aangegeven als favorite buren voor aflevering als er niemand aanwezig was. Het pakket is vervolgens voor de deur neergezet en heeft hier meer dan een dag echt op straat’ gestaan. Met veel geluk stond het pakket er nog

horloge.nl antwoordt: 11-09-2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. We vinden het heel vervelend om te horen dat het pakket voor de deur neergezet is, dit is uiteraard niet de bedoeling en wij zullen dit bespreekbaar maken met de verzendpartij. Onze oprechte excuses hiervoor! Heel blij om te horen dat het pakket er nog stond, en wij hopen dat het horloge goed in de smaak valt. Mocht u hier nog vragen over hebben, laat het ons g

06-09-2023
01-09-2023
06-09-2023
Erg snel met leveren, té snel waardoor er bij mijn beide bestellingen wat vergeten is: 1: horloge niet op maat gemaakt dus moest terug. Volledige pakket terug gestuurd en bij het weer ontvangen zat het garantiebewijs er niet bij.
2: horloge + extra pushpins besteld - geen extra pushpins ontvangen :( ik had geen zin meer om daar wéér een hele serie mails aan te spenderen.
Dus ik adviseer horloge.nl

horloge.nl antwoordt: 06-09-2023
Beste Mary, Bedankt voor uw review. Excuses dat het tot twee keer mis gegaan is! dit is uiteraard niet de bedoeling en we vinden uw feedback erg waardevol. In dit geval hebben we een nieuwe order aangemaakt met de pushpinnen deze gaan vandaag nog mee met DHL Parcel. Mocht u verder nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. Groet, Team Horloge.nl

23-08-2023
20-08-2023
23-08-2023
het lijkt er dat ik om de 21 maanden mijn leren bandje moet vervangen, voorheen € 29, - , nu € 39, - Dit is mijn 5e bandje ..... Okee .... maar dan € 5,95 verzendkosten voor een envelopje wat gewoon door de brievenbus gaat vind ik wel erg gortig

horloge.nl antwoordt: 24-08-2023
Beste Jelle, Bedankt voor uw review. Horloge bandjes gaan meestal twee jaar mee met dagelijks gebruik. Mocht u hier verder vragen over hebben, laat het ons gerust weten! Groet, Team Horloge.nl

11-08-2023
08-08-2023
11-08-2023
Verzendkosten € 5,95 veel te hoog voor pennetjes tbv horlogebandje wat nog geen 5 gram weegt.

horloge.nl antwoordt: 11-08-2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback! We zijn ons ervan bewust dat de verzendkosten hoog zijn ten opzichte van het artikel dat u besteld heeft. Alle pakketten die we versturen worden verstuurd met een track & trace en zijn goed te traceren, dit versturen we op deze manier dat als er iets mis gaat we u ook een vergoeding kunnen aanbieden. Als u hier verder nog vragen over heeft, dan horen we het h

06-08-2023
31-07-2023
06-08-2023
Ik had dit horlogebandje op mijn verlanglijstje gezet en kreeg na enkele weken al bericht dat er weer voorraad was. Na bestelling zeer snel geleverd.

horloge.nl antwoordt: 07-08-2023
Bedankt voor uw positieve review! Veel plezier van de band. Groet, Team Horloge.nl

05-08-2023
31-07-2023
05-08-2023
Bestel voor 23:59, morgen in huis.. en dan versturen ze het ruim een dag later pas. Dus die morgen is een beetje losse term voor ergens deze week. Trunkers is hun aangewezen partner. Lukte het ook niet om het pakketje af te leveren op de eerst volgende aflever dag. Dus dat werd ook weer 24 uur later. En op hun voorwaarden dus alleen in de avond. Zat ik niet perse op te wachten.

horloge.nl antwoordt: 07-08-2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. We vinden het erg vervelend dat het bezorgd moment later is geweest dan verwacht! Mocht u hier verder nog vragen over hebben, laat het ons gerust weten. Groet, Team Horloge.nl

19-07-2023
16-07-2023
19-07-2023
Product in het verleden meer gekocht en toen tevreden. Helaas bleek bij de laatste levering de maat niet goed op het horloge te passen. Té dik. Pas na lang rommelen (met een tang!) lukte het om het bandje te plaatsen.

horloge.nl antwoordt: 19-07-2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. We zijn blij om te zien dat de band toch past op het horloge. Mocht u hier verder nog vragen over hebben, helpen we u hier graag verder mee. Groet, Team Horloge.nl

15-07-2023
14-07-2023
15-07-2023
De envelop was open, het bandje viel eruit terwijl de postbode het pakje aangaf.

horloge.nl antwoordt: 17-07-2023
Beste Miriam, bedankt voor uw review. Excuses dat de envelop geopend binnen is gekomen, dit is uiteraard niet de bedoeling dit zullen wij bespreken met onze verzendpartner. Mocht er iets mis zijn met de bestelling vernemen we dit graag en denken we graag mee naar een oplossing! Groet, Team Horloge.nl

05-07-2023
22-06-2023
05-07-2023
Kapot voor eerste gebruik
Na wat email verkeer zonder problemen geld retour gekregen
Dank daarvoor.

horloge.nl antwoordt: 05-07-2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat de band kapot is gegaan voor eerste gebruik, fijn om te horen dat het opgelost is! mochten we verder nog iets voor u kunnen betekenen horen we het graag. Groet, Team Horloge.nl

23-06-2023
21-06-2023
23-06-2023
Het horloge zou op maat gemaakt worden, dit is echter niet gebeurd.

horloge.nl antwoordt: 29-06-2023
Beste Rijk, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat de band niet op maat gemaakt is. U mag het horloge uiteraard naar ons terugsturen zodat we dit alsnog voor u in orde kunnen maken. Mocht u hier verder nog vragen over hebben neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Groet, Team Horloge.nl

07-06-2023
07-06-2023
Veel te lang moeten wachten op bezorging, geen informatie daarover via mail [wat fijn geweest zou zijn]. Het horloge was voor een jarige, die daardoor het horloge pas later gekregen heeft.
Het horloge is overigens keurig netjes verpakt en later bezorgd geworden.
Telefonisch contact was ook eenvoudig.

horloge.nl antwoordt: 08-06-2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat het pakket helaas later aangekomen is dat verwacht. We hopen dat de jarige alsnog veel plezier van het cadeau heeft. Mocht u verder nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Groet, Team Horloge.nl

24-05-2023
26-05-2023
Snel geleverd maar het bandje is te ruim. Waarom niet de vraag stellen of er gereedschao moet worden meegestuurd voor een klein extra bedrag? En waarom niet meteen een PDF van de rekening meesturen ipv lastig moeten inloggen? En waarom geen bruikbare gebruiksaanwijzing meesturen die aangeeft hoe je weet of je solar cel opgeladen is en hoe lang je zonder opladen kan?

horloge.nl antwoordt: 26-05-2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback. Mocht u hier verder nog vragen over hebben, neem dan gerust even contact op met onze klantenservice. We helpen u er graag verder mee! Groet, Team Horloge.nl

14-05-2023
12-05-2023
14-05-2023
De horlogeband is goed maar de bijbestelde Springbar Tool Hulpmiddel past niet op de schroefjes van het Horloge.

horloge.nl antwoordt: 15-05-2023
Beste Jan, bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat de tool die u erbij genomen heeft en aanbevolen werd niet werkt voor de schroefjes van deze horloge band. We zullen hierover met u contact opnemen om dit op de juiste manier voor u op te lossen! Groet, Team Horloge.nl

03-05-2023
01-05-2023
03-05-2023
Jullie kennis van het product is niet voldoende, er wordt als extra aankoop bij deze diesel horlogebandjes een horlogemakers setje bij aanbevolen. Deze bandjes hebben echter de quick pins waarbij dat niet nodig is. Product zelf is verder prima.

horloge.nl antwoordt: 05-05-2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback! Wij zullen direct deze aanbeveling bij het product dat u besteld heeft wijzigen. We hopen dat u veel plezier heeft van uw bestelling, mocht u hier verder nog vragen over hebben neem dan gerust even contact op met onze klantenservice. Groet, Team Horloge.nl

22-04-2023
08-04-2023
22-04-2023
Levering duurde langer dan was opgegeven. Het bleek toch niet voorradig. Dat is op zich niet erg. Maar had even n berichtje gestuurd. Nu wist ik het pas na 10 dagen, nadat ik n berichtje met vraag had gestuurd wat is er aan de hand, waar blijft het’. Toen wel heel goed geholpen, en 3?dagen later was t er.

horloge.nl antwoordt: 29-04-2023
Goedemiddag, hartelijk dank voor uw review. We hebben uw order bekeken, en dit bleek een back-order product te betreffen. Dit is een product dat dus niet bij ons op voorraad is, maar wel bij de leverancier. Door een technisch foutje was het eerste product dat binnenkwam naar de voorraad gegaan, in plaats van gekoppeld aan uw order. Vandaar de vertraging. Heel vervelend, onze oprechte excuses voo