09-04-2024
29-03-2024
09-04-2024
Ik heb n bestelling teruggestuurd,en om te ruilen ,niets meer gehoord

Hoedshop.nl antwoordt: 10-04-2024
Geachte klant, met excuses, maar uw retourpakket komt vandaag bij ons aan: 01487012319923 10.04.2024, 05:42, Münster (DE) Out for delivery. Het is vanochtend vroeg op weg gegaan naar ons. We zullen het dan zo snel mogelijk verwerken. Het weekend zat er tussen, dan duurt het iets langer. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.

01-04-2024
26-03-2024
01-04-2024
Ik wacht al een week op mijn bestelling

Hoedshop.nl antwoordt: 02-04-2024
Geachte klant, Met dank voor uw bericht en met excuses voor het eventuele ongemak: u bestelde dinsdag 26 maart om 16.16 uur. De volgende dag meteen ’s ochtends ging uw pakket in de verzending. Helaas kon het donderdag niet meer bij u worden bezorgd, en toen kwam Goede Vrijdag en lag door het lange paasweekend bij de verdere verzending het stil. Maar we zien dat het pakket inmiddels door u in ont

18-03-2024
13-03-2024
18-03-2024
levertijd
trace and track
mijn voorkeur post.nl

Hoedshop.nl antwoordt: 19-03-2024
Geachte, Bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Naar verwachting zal vandaag worden bezorgd. We nemen met u contact op per mail. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team

Veel te groot

Hoedshop.nl antwoordt: 14-02-2024
Geachte, met dank voor uw beoordeling, wij betreuren het dat de maatvoering niet aan uw verwachtingen voldoet. Het artikel is in één maat verkrijgbaar die geschikt is voor een hoofdomtrek van 55 tot 62 cm, zoals op de productpagina staat aangegeven. De pet is flexibel, zodat hij op het hoofd van de meeste volwassenen past. Jammer dat hij in uw geval niet helemaal past, maar omruilen of retournere

12-02-2024
04-02-2024
12-02-2024
Ik krijg al het tweede verzoek om een beoordeling maar ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen.

Hoedshop.nl antwoordt: 12-02-2024
Geachte, Met dank voor uw beoordeling: onze levertijd bedraagt normaal gesproken tussen de 1 en 2 werkdagen, maar helaas heeft uw bestelling in dit geval vertraging opgelopen, waardoor de levering 5 werkdagen in beslag heeft genomen. Volgens DPD is uw bestelling vandaag bezorgd. We betreuren het ongemak en bieden onze oprechte excuses aan. Als tegemoetkoming hebben we de verzendkosten van uw aank

23-12-2023
18-12-2023
23-12-2023
U kunt een betere bezorger nemen die de pakketjes wel ongeschonden bezorgd. Ik heb de indruk dat er in het pakketje is gekeken.

Hoedshop.nl antwoordt: 27-12-2023
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het eventuele ongemak: dit is natuurlijk niet de bedoeling, maar het kan zijn, dat er tijdens het transport iets gebeurd is, en men wellicht het pakket heeft gecontroleerd, we weten het niet. Of het is op de een of andere manier beschadigd. We nemen hierover nog per mail met u contact op. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.

19-12-2023
15-12-2023
19-12-2023
De stripjes hoor m’n hoed vind ik erg mooi. Mooie kwaliteit en kleur.
Ik vind de verzendkosten veel voor twee stripjes die in een klein brievendoosjehad kunnen verstuurd worden
en het verpakkingsmateriaal overdreven,
Duurzaam en t kan goedkoper .

Hoedshop.nl antwoordt: 20-12-2023
Geachte klant, met excuses, de prijs van de verzendkosten voor deze strookjes is verhoudingsgewijs hoog, maar we kunnen door omstandigheden niet anders verzenden dan in dozen/doosjes die aan de deur afgegeven moeten worden. We nemen echter nog per email met u contact op, want ook wij hebben zeker ook voor duurzaamheid, maar we begijpen uw reactie wel. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.

20-10-2023
14-10-2023
20-10-2023
Op zich gaat het bestellen goed, maar ik heb nog steeds niets ontvangen.

Hoedshop.nl antwoordt: 20-10-2023
Geachte, bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor de vertraging in de levering. Het heeft inderdaad te lang geduurd. Het pakket is wel op 16 oktober vertrokken, maar helaas heeft de vervoerder niet op tijd geleverd. Uw pakket is pas vandaag onderweg voor bezorging. Door technische problemen zijn sommige pakketten die deze week zijn verstuurd, vertraagd. Ter compensatie hebben wij de verzendkost

Hoedshop.nl antwoordt: 16-10-2023
Geachte, met dank voor uw beoordeling, we stellen uw waardering erg op prijs. U ben gezien het aantal sterren niet tevreden, we nemen per email met u contact op, want we zien bij uw laatste bestelling niet dat u met onze klantenservice had opgenomen, dus weten we niet waaraan het schort. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.

22-08-2023
15-08-2023
22-08-2023
Heb de hoed nog niet ontvangen en wel betaald

Hoedshop.nl antwoordt: 23-08-2023
Geachte klant, Wij danken u voor uw beoordeling! Met excuses voor het ongemak: het bestelde artikel had een verzenddatum van ongeveer 22 augustus (gisteren) omdat we het uit een ander van onze magazijnen moesten halen. Deze datum werd bij de bestelling vermeld op de productpagina en in het PDF-document dat u heeft ontvangen ter bevestiging van uw bestelling. Misschien had u dit niet gezien? Helaa

07-08-2023
31-07-2023
07-08-2023
Levering geen probleem. Terug sturen wel. Vorige week Retour label gevraagd maar niks gehad. Dus nu zelf maar verstuurd voor 12 euro. Dus bestel niks meer. En de verpakking was kapot. Hoedje erg vies Dus terug en klaar. Gr Tony Haring

Hoedshop.nl antwoordt: 08-08-2023
Geachte klant, met excuses, maar we stuurden u als antwoord op uw mail 3 augustus een kosteloos pakketlabel met nummer 01487012174555. Op uw verzoek ook extra per normale briefpost. Het spijt ons, dat er dan kennelijk iets verkeerd gegaan is, maar u hebt geen contact meer opgenomen, dus was van onze kant geen reactie mogelijk. Het spijt ons, we nemen nog per mail met u contact op. Met vriendelijke

18-07-2023
Trage levering, product valt tegen

Hoedshop.nl antwoordt: 20-07-2023
Geachte klant, met excuses voor het ongemak: u bestelde 3 juli en we verzonden 3 juli. Helaas kon de vervoerder het pakket 6 juli niet bij u kwijt en probeerde het later nog eens, maar toen kwam het weekend er ook tussen en daarom kon uw pakket niet eerder dan 10 juli worden bezorgd. Als u niet tevreden bent over de pet, kunt u het uiteraard ruilen of terugsturen via ons retourportaal. Het is een

14-07-2023
20-06-2023
14-07-2023
Een prijsstijging van 25% binnen een jaar is exhorbitant. Retour betaling kan eenvoudiger georganiseerd worden; winkel vraagt nogmaals om bankrekeningnummer terwijl dit gegeven reeds in bezit van verkoper is.
Klachtenafhandeling kan verbeterd worden. Vijf euro korting en een onpersoonlijk bericht, dan neem je je klant niet serieus.

Kwaliteit van de hoed is prima evenals het ruime assortiment en

Hoedshop.nl antwoordt: 20-07-2023
Geachte klant, met excuses: u bent niet tevreden en dat vinden we jammer. Afgezien van de prijsstijging, die ik helaas hier niet kan nakijken, het volgende: bij betalingen per iDEAL zien we hier geen IBAN, dus moeten we die extra aan de klant vragen. Het is ter bescherming van u als klant zo ingericht door de instantie die de betalingen voor ons verwerkt (veilige betaalmethode). Voor ons betekent

€ 1,00 extra betalen voor snellere verwerking. Maar na 1 week nog niet binnen

Hoedshop.nl antwoordt: 05-07-2023
Geachte, bedankt voor uw feedback. Wij bieden u onze excuses aan voor de vertraging in de levering. Deze heeft inderdaad te lang geduurd. Het pakket vertrok wel op 14 juni, maar helaas heeft de vervoerder niet op tijd geleverd en is uw pakket pas op 21 juni bij u aangekomen. Door technische storingen hebben een aantal pakketten die op die dag zijn verstuurd vertraging opgelopen. Ter compensatie

29-06-2023
Ik vind dat er beter gecommuniceerd moet worden met klanten. Als het ff tegen zit stuur een E-mailtje naar de klant dan weet die er van.

Hoedshop.nl antwoordt: 29-06-2023
Geachte klant, met dank voor uw mededeling en met excuses voor het ongemak: we verzonden meteen 15 juni en stuurden u toen ook een mail met o.a. de trackinglink teneinde het pakket te kunnen volgen. U had hier de vertraging bij de vervoerder kunnen volgen, wij hebben hier helaas nadat een pakket de deur uit is, geen zicht meer op. U had later per mail nagevraagd en mijn collega had ook geantwoord.

28-06-2023
28-06-2023
heb de pet retour gestuurd ,zat totaal geen pasvorm in en ik kreeg de pet niet netjes opgezet

Hoedshop.nl antwoordt: 28-06-2023
Geachte klant, het spijt ons, dat de pet niet aan de verwachting voldeed. Het is echter juist wel een hele losse en luchtige zomerpet zonder voering, die naar believen op het hoofd kan worden 'gedrapeerd', zou je kunnen zeggen. In zo'n pet zit ook geen 'vaste' voor-gemodelleerde vorm. Maar doet er niet toe, hij beviel u niet en dus kon hij terug. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.

26-06-2023
19-06-2023
26-06-2023
Leverdatum niet nagekomen zodat wij op vakantie gaan zonder de hoed.
Hebben hierdoor elders een alternatief moeten kopen.
Hoedshop.nl is misleidend omdat de werkelijke winkel in het buitenland is.

Hoedshop.nl antwoordt: 27-06-2023
Geachte klant, met excuses voor het ongemak, er is een vertraging van de levering van deze hoeden aan ons. Maar we hebben meteen bij de bevestiging van de bestelling aangegeven, dat er een vertraging zou zijn. We hebben u dit ter illustratie nog eens gestuurd. We geven overigens op de site op meerdere plaatsen aan, dat we in Duitsland zijn gevestigd. Waarom zouden we hier willen misleiden, we wild

17-06-2023
10-06-2023
17-06-2023
Moeilijk om te bestellen met korting en betalen. Al mails gestuurd , nog geen oplossing

Hoedshop.nl antwoordt: 19-06-2023
Geachte, met excuses voor het ongemak, maar uw bestelling 200597614 is binnen en incl. de korting immers. We stuurden u per mail al een bevestiging. Zodra uw betaling binnen is, gaan we verzenden, zodat u uw hoed op tijd binnen krijgt. Uw mails hebben we ook ontvangen, maar gezien de mails van het weekend waren we nog niet hieraan toe gekomen, sorry! Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.

14-06-2023
07-06-2023
14-06-2023
Zeer trage levering zit nu al een week te wachten op een simpel petje

Hoedshop.nl antwoordt: 27-06-2023
Geachte klant, met excuses voor het ongemak van de late bezorging. U bestelde 7 juni in de avonduren, we verzonden 9 juni 's ochtends, daarna kwam het weekend er tussen, waardoor er vertraging was. Uw pakket kwam pas 14 juni aan, sorry! Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.

06-06-2023
13-06-2023
want leveren op verkeerd adres

Hoedshop.nl antwoordt: 19-06-2023
Geachte klant, met excuses voor het ongemak van de verkeerde adressering, maar wij weten niet hoe dan het ongewenste adres in uw bestelling is terecht gekomen. We nemen hierover nog even extra per mail met u contact op, want het is ons een raadsel. Met vriendelijke groeten, uw hoedshopteam.

11-06-2023
27-05-2023
11-06-2023
Slecht ingepakt verzonden.

Hoedshop.nl antwoordt: 19-10-2023
Geachte, helaas komt dit bericht pas nu bij ons binnen, maar we willen toch even reageren: onze verpakkingen zijn speciaal ontworpen voor het vervoer van onze hoofddeksels en in de regel voldoen ze ook. We weten nu natuurlijk niet meer wat er met het pakket is gebeurd, of dat er bij ons domweg niet goed werd ingepakt. We vonden bij uw bestelling hier ook verder geen klacht van u over die bij onze

04-06-2023
28-05-2023
04-06-2023
Ik heb de bestelling nog niet ontvangen