26-03-2024
14-03-2024
26-03-2024
14 dagen geleden een bestelling geplaatst, en tot nu toe nog niets ontvangen..... duurt wel erg lang.

budgetplant.nl antwoordt: 26-03-2024
Goedemiddag, U heeft bij het plaatsen van de bestelling gekozen voor leverweek 13, dat is deze week van 25-31 maart. Zoals in de communicatie staat beschreven leveren wij nooit eerder dan de gekozen leverweek uit. Dit daar wij levende producten leveren, wanneer klanten niet of langer niet thuis zijn kan het zomaar zijn dat de producten gedurende deze tijd niet verzorgt worden. U heeft vandaag op

08-01-2024
Verpakking was slecht van de verlichting zag er oud en gebruikt uit. Verlichting deed het wel maar bestellen doe ik daar niks meer. Ik vertrouw deze webshop niet meer.

budgetplant.nl antwoordt: 10-01-2024
Goedemorgen, Onze excuses hiervoor. Wij hebben helaas geen contact gehad via onze klantenservice zo te zien, dan hadden we dit kunnen bespreken. Dit product had zo niet afgestuurd mogen worden daar de doos inderdaad beschadigd lijkt. De verlichting is altijd nieuw, wij gaan contact opnemen met onze verpakkingsafdeling daar hier iets mis lijkt te zijn gegaan, daar zijn wij allerminst blij mee. Nogm

29-12-2023
19-12-2023
29-12-2023
Artikelen bleken niet op voorraad. Order werd eenzijdig geannuleerd door budgetplant.

budgetplant.nl antwoordt: 29-12-2023
Beste, u bent per email geïnformeerd over het ontbreken van de producten in onze voorraad. Wij kunnen niet uitleveren wat er niet meer is en willen om die reden dat een klant zo snel mogelijk zijn of haar terugbetaling ontvangt. Met bloeiende groet, Lisa

14-12-2023
Bestelling gedaan. En netjes een mail gekregen dat deze bij de bezorgservice was aan gekomen en de volgende dag bezorgt zou worden. Toen kreeg ik 2 dagen later een bericht dat de bestelling geannuleerd was en ik me geld terug kreeg.
Vond het een beetje raar dat het pakketje eerst al onder weg is en dan opeens geannuleerd wordt.

budgetplant.nl antwoordt: 29-12-2023
Goedemiddag, U ontvangt deze mail omdat het pakket wordt aangemeld binnen een geautomatiseerd systeem. Wanneer blijkt dat het artikel toch niet voorradig is annuleren wij deze aanmelding. Het artikel was hiermee nog niet onderweg. Nogmaals onze excuses hiervoor. Met bloeiende groet, Lisa

28-10-2023
18-10-2023
28-10-2023
Kan niet een beoordeling geven daar mijn bestelling nog niet binnen. Wat men zegt dat je in 5 - 7 dgn je bestelling kan verwachten klopt niet. Daarnaast is er geen feedback over de levering. Positief dat men snel reageerde op mijn aangeven dat per ongeluk tweemaal de zelfde bestelling had gedaan in een paar dagen had ik mijn geld weer op mijn rekening staan.
I

budgetplant.nl antwoordt: 30-10-2023
Goedemiddag meneer, U heeft zelf een bestelling geplaatst voor week 44. Wij leveren altijd enkel in de gekozen leverweek door de klant en nooit eerder uit om problemen met deze levende producten te voorkomen. Met bloeiende groet, Lisa

Communicatie

Producten zijn perfect

budgetplant.nl antwoordt: 24-10-2023
Goedemiddag, Wij horen graag waar u de communicatie beter vind kunnen dan kunnen wij dit punt verbeteren. Ik zie dat u gemaild heeft met betrekking tot de mail van de leverdag. Deze is er op maandag zoals afgesproken uitgegaan en heeft mijn collega op dinsdag nogmaals doorgezet nadat u aangaf deze niet te hebben ontvangen. Met bloeiende groet, Lisa

Nog niets ontvangen
Nog geen goed antwoord op mijn vraag van gisteren. Hopelijk wel binnenkort.

budgetplant.nl antwoordt: 29-09-2023
Goedemorgen, U heeft op 14-09 een mail ontvangen dat de Lagerstroemia niet meer leverbaar was bij onze leverancier. Daarbij is het door u betaalde bedrag teruggestort. Met bloeiende groet, Lisa

10-02-2023
Minder prettige ervaring. In plaats van de bestelde planten - die budgetplant was vergeten te bestellen bij de groothandel - werd ik geacht akkoord te gaan met een niet bestelde variant. Deze heb ik geweigerd en mij is wel toegezegd dat de bestelde variant alsnog geleverd zal worden. Daar ga ik ook van uit.

budgetplant.nl antwoordt: 27-02-2023
Goedemiddag, Het klopt inderdaad dat er iets mis is gegaan bij de bestelling van de door u bestelde planten. Mijn collega's hebben hierbij een alternatief klaargezet maar dit niet aan onze klantenservice doorgegeven wat normaal wel het geval is. In dat geval hadden we u een foto gestuurd met de vraag of deze veel grotere planten ook in orde waren. Onze excuses hiervoor. Met bloeiende groet, L

10-08-2022
Alle bestelde producten bleken uiteindelijk niet op voorraad. Al vonden ze dat zelf moeilijk te begrijpen, er kwamen namelijk 6 mailtjes dat de producten wel verzonden waren.

Als je besteld, bereid je dan voor op:
- weinig tot geen voorraad
- heel veel mails (12 stuks voor 1 bestelling, veelal dubbel)
- ongevraagde nieuwsbrief ondanks dat het vinkje uitgezet was. (Let op, staat automatisch aan!)

budgetplant.nl antwoordt: 01-11-2022
Hi, bedankt voor uw review. We hebben inderdaad niet altijd alles op voorraad bij producten, dit bestellen we bij de kwekers als er vraag naar is. Helaas is gedurende de zomer, het aanleveren van goederen wat lastiger, ook bij onze kwekers. U bent ook op de hoogte gesteld van het feit dat we uw producten helaas niet konden leveren. U ontvangt een mail ter bevestiging van uw bestelling, u krijgt

10-06-2022
Jammer als ik een track en trace krijg dat de levering om half 3 is en ik thuis kom om half 1 en de boom (2m) op de oprit ligt

budgetplant.nl antwoordt: 16-06-2022
Goededag meneer Lamberts, bedankt voor uw review. Het kan soms zijn dat de chauffeur iets eerder of later is. Normaal gesproken, kunt u live zien waar de chauffeur zich bevindt. Maar het kan natuurlijk altijd door omstandigheden voorkomen dat het niet de exacte tijd is. We wensen u veel plezier met uw Amberboom! Met bloeiende groet Eva

08-06-2022
27-05-2022
08-06-2022
Product niet leverbaar en niet geïnformeerd

budgetplant.nl antwoordt: 09-06-2022
Hi Martijn, je order was inderdaad even blijven hangen. Maar de producten zijn niet leverbaar door de wisselende temperaturen bij onze leverancier. We werken met levende producten, soms zijn ze kwalitatief niet goed genoeg helaas. Onze excuses voor het ongemak! Met bloeiende groet Eva

08-05-2022
Na een week een bericht dat de bestelling geannuleerd was omdat de kwaliteit niet voldeed. Dit kan gebeuren maar koppel dit eerder terug. Terugbetaling betaalde bedrag verliep spoedig!

budgetplant.nl antwoordt: 09-05-2022
Goedemorgen, bedankt voor uw review. Onze excuses dat we te laat hebben terug gekoppeld dat de jasmijn niet meer leverbaar was. We hopen u een volgende keer weer te kunnen helpen! Met bloeiende groet Eva

13-04-2022
23-04-2022
Lange levertijd. Werd uiteindelijk 1 dag van tevoren gebeld dat de bestelling niet geleverd kon worden.

budgetplant.nl antwoordt: 26-04-2022
Goedemorgen, Bedankt voor uw review. U heeft de bestelling op de 13e geplaatst en gekozen voor een indicatieve leverdatum op 22-04. Wanneer onze klanten hiervoor kiezen leveren wij ook in deze week en niet in een eerdere week. Ik zie inderdaad dat de annulering laat is doorgegeven, mijn excuses hiervoor. Met bloeiende groet, Lisanne

budgetplant.nl antwoordt: 19-04-2022
Goedemorgen, Wat jammer dat u niet helemaal tevreden lijkt te zijn met uw bestelling. Wij horen graag waar dit aan ligt en vragen u contact op te nemen via service@budgetplant.nl zodat wij dit kunnen bekijken. Alvast bedankt. Met bloeiende groet, Lisanne

05-04-2022
Blumenkübel waren gut verpackt.
Pflanzen waren nicht gepflegt worden seit der Bestellung

budgetplant.nl antwoordt: 07-04-2022
Guten Morgen, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Ich sehe wir haben kein Fotos von Ihnen empfangen. Die Pflanzen verlassen in einem Zustand, wie sie sein sollten. Im Moment ist es zum Beispiel ziemlich kalt und regnerisch, also gießen wir weniger. Dadurch benötigen die Pflanzen aktuell weniger Wasser. Mit blühende Grüssen, Lisanne

02-04-2022
23-03-2022
02-04-2022
Zou op vrijdag afgeleverd worden dat werd dus niet gedaan wij hadden het geregeld dat we dan thuis waren.
Wat schets onze verbazing op donderdag middag toen we thuis kwamen een groot pakket afgeleverd.

budgetplant.nl antwoordt: 07-04-2022
Goedemorgen, De gekozen leverdatum is een indicatieve leverdatum. Wij leveren hiermee in een leverweek waar u akkoord op geeft. Op maandag in deze week hoort u op welke wijze uw levering verstuurd wordt en heeft u een track & trace mail vanuit DPD mogen ontvangen. Hiermee kan het zijn dat de bestelling een dag eerder of later aankomt. Zodra pakketten zijn opgehaald en met een externe transporteur

25-10-2021
15-10-2021
25-10-2021
Door niet te liegen over een bestelling, dat deze ruimschoots op voorraad is en zelfs al is meegegeven aan transporteur, terwijl achteraf blijkt dat de planten er niet eens zijn. Hele dag voor niets vrij genomen maar geen planten. Deze week maar weer afwachten .

budgetplant.nl antwoordt: 01-11-2021
Goedemorgen mevrouw, Haagplanten in wortel- en kluitvorm hebben wij niet voorradig in ons tuincentrum. Deze hebben wij wel ruimschoots in voorraad bij onze kweker van waar de planten vers geleverd worden. In de eerste week van het haagplantenseizoen is het erg druk geweest waardoor onze leverancier ons helaas niet volledig heeft kunnen beleveren. Hiervan bent u tijdig op de hoogte gesteld. U he