cookinglife.nl antwoordt: 26-02-2024
Beste Hans, Bedankt voor je beoordeling. Wij zien dat je ons drie sterren hebt gegeven. We willen altijd blijven verbeteren en je feedback is daarbij erg belangrijk. Als er iets is dat volgens jou beter kan, horen wij dat graag en helpen we je graag verder! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

13-02-2024
Prachtig servies, onhandig verstuurd. Pakket van 15 kg in te slap karton. De post heeft het ongevraagd beneden in de hal achter gelaten. De plakband had niet gehouden als handvat om te tillen en de doos was ook veel te groot om trap mee te lopen. Echt niet vervoers en klant vriendelijk.

cookinglife.nl antwoordt: 14-02-2024
Beste Anne-Marie, Bedankt voor je feedback. Wat fijn om te horen dat je het servies prachtig vindt, maar wat vervelend dat de verzending niet helemaal soepel is verlopen. Onze excuses hiervoor. We verpakken onze producten met de grootste zorg, maar het lijkt erop dat het in jouw geval niet optimaal is gegaan met de verpakking en het transport. We nemen dit zeker mee in onze verbeteringen. Als er i

13-02-2024
Eén van de bestelde producten bleek niet op voorraad, in tegenstelling tot vermelding op site en bleek een levertijd van ongeveer een maand te hebben. In de mail stond deze verwachte levertijd niet vermeld, ook niet welk product niet leverbaar was, hiervoor moest ik de klantenservice bellen.
De klantenservice was overigens heel vriendelijk en adequaat, maar mi onnodige omweg om de relevante inform

cookinglife.nl antwoordt: 13-02-2024
Beste Jaap, Bedankt voor je bericht en feedback. Het spijt ons dat er verwarring is ontstaan over de voorraadstatus en levertijd van één van je bestelde producten. We begrijpen dat dat niet de ervaring is die je bij ons zou verwachten. Omdat ik zie dat je de Sambonet Koffielepels Taste Goud 6-Delig en de Victorinox Tomaten- / Worstmes Swiss Classic - Oranje - 11 cm - 2 Stuks hebt besteld, ga ik er

21-01-2024
Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen. De mail zegt dat bestelling 1 ontvangen is, dit is helaas niet het geval. De overige delen zijn wel in goede orde ontvangen

cookinglife.nl antwoordt: 22-01-2024
Beste Lianne, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden bij de ontvangst van je bestelling. We betreuren het ten zeerste dat er verwarring is ontstaan over de status van je bestelling. Om het probleem snel op te lossen, hebben we je een e-mail gestuurd om meer details te verkrijgen over welk deel van je bestelling niet is ontvangen. We begrijpen hoe belangrijk het is dat je al

13-01-2024
20-01-2024
Trage levering en geen informatie over voortgang.
Zending nog niet eens ontvangen en nu al een beoordelings verzoek

cookinglife.nl antwoordt: 20-01-2024
Beste Ruud, Bedankt voor je review. We hebben je een mail gestuurd om je te informeren over de backorder! We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

20-01-2024
Jullie zouden een e-mail kunnen sturen dat een artikel niet op voorraad is, zodat de mensen weten dat het artikel later wordt verstuurt

cookinglife.nl antwoordt: 20-01-2024
Beste Ria, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet op de hoogte was van de voorraadstatus van je artikel. We hebben je een mail gestuurd om je verder te informeren! We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

19-01-2024
12-01-2024
19-01-2024
Ik had een bestelling geplaatst en enkele dagen later kreeg ik bericht dat deze bestelling niet leverbaar was.
Nog weer enkele dagen later ontving ik via de mail een nieuwsbrief met nieuwe producten 8n de sail waaronder dezelfde schaal. Na reactie hierop was de schaal wel leverbaar en werd deze ook binnen 2 dagen bezorgd. Helaas wel met kleine beschadiging. Dit is aangereikt en ik wacht op reacti

cookinglife.nl antwoordt: 22-01-2024
Beste Desirée, Wat vervelend om te horen dat jouw bestelde schaal beschadigd is aangekomen. We nemen dit natuurlijk serieus en willen het graag zo snel mogelijk voor je oplossen! Om je verder te kunnen helpen, wil ik je vragen om via deze link https://cookinglife.returnless.com/ een retouraanvraag in te dienen. Zorg er alsjeblieft voor dat je foto"s van de beschadiging bijvoegt. Zo kunnen wij de a

Snelle levering, slecht geleverd

cookinglife.nl antwoordt: 29-12-2023
Beste Carina, Onze oprechte verontschuldigingen voor het ongemak dat is ontstaan door de slechte levering van je bestelling. Dit is niet de ervaring die we willen bieden en we begrijpen volledig je teleurstelling. We hebben direct actie ondernomen na het vernemen van de problemen met de levering en we waarderen het dat je het retourlabel hebt gebruikt om het pakket naar ons terug te sturen. Volgen

12-12-2023
12-12-2023
Serviesset gekocht en geleverd gekregen, maar helaas met allemaal krasjes in de borden. Dit kan gebeuren dus retour aangemeld en naar de winkel gebracht. In de winkel is het heerlijk beoordeeld en ik krijg mijn geld terug. Dit duurt wel erg lang naar mijn mening. We zijn nu een week verder en krijg gisteren een bericht van Cookinglife dat het servies is aangekomen in het magazijn en de terugbetali

cookinglife.nl antwoordt: 15-12-2023
Beste Petra, We vinden het vervelend om te horen dat je serviesset krasjes had, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Goed dat je het retour hebt gemeld en naar de winkel hebt gebracht. Je hebt gelijk, het verwerken van retouren en het terugbetalen van het aankoopbedrag kan soms even duren. Dit komt omdat we zorgvuldig elk geretourneerd product moeten controleren voordat we een terugbetaling kunnen

06-12-2023
Niet compleet en geen enkele reactie nog ontvangen

cookinglife.nl antwoordt: 08-12-2023
Beste Patricia, Onze oprechte excuses voor het feit dat je bestelling niet compleet is en dat je nog geen reactie van ons hebt ontvangen. Dit is zeker niet de service die we nastreven en we betreuren de situatie ten zeerste. We begrijpen je frustratie en willen graag helpen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. We hebben je onlangs een e-mail gestuurd om je te begeleiden naar ons juiste p

03-12-2023
Bestelling in teveel afzonderlijk verstuurde dozen, ie op verschillende momenten bezorgd worden

cookinglife.nl antwoordt: 05-12-2023
Beste Mik, Het spijt ons te horen dat je bestelling in verschillende delen is geleverd. We begrijpen dat dit niet ideaal is. Soms verzenden we producten afzonderlijk om ervoor te zorgen dat je ze zo snel mogelijk krijgt. We doen ons best om het aantal leveringen te minimaliseren, maar in sommige gevallen is dit de beste manier om ervoor te zorgen dat je alle items in je bestelling zo snel mogelijk

03-12-2023
Er is niet te zien op site dat servies is uitverkocht. Nu besteld, maar blijkt niet voorradig. Onduidelijk wanneer en of het wel komt. Sturen dan wel de placemats met dat idee een combinatie was

cookinglife.nl antwoordt: 05-12-2023
Beste Damaris, Eerst en vooral, onze excuses voor de verwarring. Het is inderdaad vervelend als je iets bestelt en het blijkt niet op voorraad te zijn. We proberen onze voorraadinformatie zo actueel mogelijk te houden, maar het kan soms gebeuren dat er een verschil optreedt. In jouw bestelling zie ik de Cosy & Trendy Serviesset Sintra Terracotta 16-Delig en de Jay Hill Placemats. De placemats zijn

02-12-2023
Ik bestel iets in de webshop, Cookinglife stopt het in een envelop, plakt een sticker erop en geeft het aan PostNL mee.
Niet echt raketwetenschap.

cookinglife.nl antwoordt: 05-12-2023
Beste Peter, Bedankt voor je review, wij verpakken alle artikelen altijd met goede zorg. Als het pakket met schade was aangekomen hadden we het direct met je opgelost! We hopen dat de Sareva IJsblokjesvormen naar wens zijn. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, horen we dat graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

01-12-2023
24-11-2023
01-12-2023
De telefonische bereikbaarheid en de deskundigheid laat erg te wensen over!! Verder is mijn bestelde artikel nog steeds niet leverbaar.
Ik hoop dateert snel geleverd wordt!

cookinglife.nl antwoordt: 02-12-2023
Beste Anita, Bedankt dat je jouw ervaring met ons deelt. Het spijt ons echt dat je moeite hebt gehad om ons telefonisch te bereiken. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn. Wat betreft jouw bestelde artikel, hebben we zojuist een e-mail naar je gestuurd met de verwachte leverdatum. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat jouw bestelling snel bij je aankomt. Nogmaals excuses voor het o

23-11-2023
30-11-2023
Ter verbetering: ik had champagneglazen besteld, het hele bestelproces doorlopen én betaald. Ik kreeg daarna een mail dat de glazen niet op voorraad waren. Dat vind ik een beetje slordig. In het bestelproces had naar mijn mening meteen moeten staan dat de glazen niet beschikbaar waren.
Vervolgens krijg ik een mail van Luuk waarin aangegeven wordt dat het bedrag binnen 10 werkdagen betaald zal word

cookinglife.nl antwoordt: 30-11-2023
Beste Iaci Smitselkamp, Dank je wel voor je eerlijke feedback! We begrijpen dat het frustrerend is om te ontdekken dat een item dat je hebt besteld niet op voorraad is, nadat je het bestelproces hebt doorlopen. We doen ons best om onze voorraad zo nauwkeurig mogelijk bij te houden, maar soms zijn er onvoorziene omstandigheden waardoor er een verschil kan ontstaan. Wat betreft de terugbetaling, we

Onduidelijk over leveringstermijn.

cookinglife.nl antwoordt: 30-11-2023
Beste GBJM Oonk, Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat het levertermijn voor afhalen in de winkel wat onduidelijk voor je was. Onze excuses hiervoor. Wanneer je een bestelling bij ons plaatst voor afhalen in de winkel kan je deze 4/5 werkdagen later afhalen bij de gekozen winkel. Mochten er uitzonderingen zijn over de levertijd word je hiervan op de hoogte gebracht via de mail. Wij wen

19-11-2023
Terugbetalen van niet geleverde, niet op voorraad zijnde, artikelen.

cookinglife.nl antwoordt: 20-11-2023
Beste Margreeth, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan door het niet leveren van de artikelen die niet op voorraad bleken te zijn. We hebben de order geannuleerd en onmiddellijk een terugbetaling in werking gezet. Je hebt hierover nu een e-mail ontvangen om dit te bevestigen. We begrijpen hoe teleurstellend dit voor je moet zijn geweest en we doen ons uiterste best om dit recht te

Duidelijkheid in prijsberekening

cookinglife.nl antwoordt: 14-11-2023
Beste M Roos, Bedankt voor je review! Volgens mijn collega is het op 3 november telefonisch verduidelijkt. Als je nog meer vragen hebt, staan we altijd klaar om te helpen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

02-11-2023
Na een paar keer gebruiken is de beker al gebarsten

cookinglife.nl antwoordt: 02-11-2023
Beste Yanina, Bedankt voor jouw feedback. Wat vervelend om te horen dat de beker, die je hebt besteld, na een paar keer al is gebarsten. Onze excuses voor dit ongemak. Je mag zeker meer verwachten van de kwaliteit van onze producten! We vragen je daarom vriendelijk om de schade te melden via de onderstaande link: https://cookinglife.returnless.com/nl Dan helpen we jou graag verder! Met vriendelijk

24-10-2023
Snelle levering en mooi overzichtelijke site. Ze gooien me wel helemaal dood met emails na een aankoop dat is wel irritant. Ook had ik een vraag gesteld via de site waar ik pas na een kleine week antwoord op kreeg. Dat was te laat had het inmiddels zelf al opgelost.

cookinglife.nl antwoordt: 25-10-2023
Beste E. Hartog, Bedankt voor je feedback! Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en overzichtelijke site. Wat betreft de e-mails, we nemen je feedback mee en kijken of we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Wat betreft de vertraagde reactie op je vraag, onze excuses hiervoor. We streven ernaar om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden, maar soms kan het doo

23-10-2023
Produkten zijn prima, verzending is snel, maar de verpakkingsdoos was echt veel te groot, daar had mijn bestelling wel 10 x in gepast.

cookinglife.nl antwoordt: 24-10-2023
Beste Marijke van Dijk, Bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze producten en snelle verzending. Wat betreft de verpakking, we begrijpen je punt. We doen ons best om zo efficiënt en duurzaam mogelijk te verpakken, maar soms kan het gebeuren dat we een grotere doos moeten gebruiken om ervoor te zorgen dat alle producten veilig aankomen. We nemen je feedback

Prachtige producten.
Goed verpakt & aangekomen.

Retour van 3 dozen gaf slechts 1 retourbiljet,
Aandachtspunt in retourservice.
Ik moest nu voor 2 dozen extra betalen.

cookinglife.nl antwoordt: 20-10-2023
Beste Gerda, Bedankt voor jouw review en complimenten over onze producten! Wat betreft het retourproces, onze excuses voor het ongemak. Normaal gesproken zou je voor elke doos een apart retourlabel moeten ontvangen. Het spijt ons dat dit niet het geval was bij jouw retour. Mocht je in de toekomst een bestelling willen retourneren, dan zouden we je vriendelijk willen vragen contact op te nemen via

12-10-2023
03-10-2023
12-10-2023
Mailtjes beantwoorden en reageren op de opmerkingen die in het bestelformulier geplaatst worden.

cookinglife.nl antwoordt: 12-10-2023
Beste Manon, We bieden onze excuses aan voor het niet tijdig reageren op jouw mail. We doen ons best om op alle platformen zo spoedig mogelijk reactie te geven, echter hebben wij de achterstand, die is veroorzaakt door de overgang van systemen, nog niet volledig weggewerkt, waardoor wij niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te wer

10-10-2023
01-10-2023
10-10-2023
6 items van het bestelde servies kwamen in scherven aan. Schademelding via de website gedaan waarna ik bij uitblijven van een terugkoppeling contact opnam met de klantenservice. Dit verliep moeizaam, ik werd in de wacht gezet waarop de medewerkster plots opging. Uiteindelijk schade prima afgehandeld en geld retour gekregen.

cookinglife.nl antwoordt: 26-10-2023
Beste Martine Veldhuizen, Bedankt voor je review. Onze excuses dat je bestelling met schade bij je is geleverd, Wij verpakken met de grootste zorg jouw pakket, toch kan het helaas voorkomen dat je een beschadigd artikel ontvangen hebt. Ook onze excuses voor de telefonische afhandeling, wij begrijpen dat dit geen fijne ervaring is geweest! Wij zijn blij om te horen dat de schade toch afgehandeld

09-10-2023
Producten werden snel geleverd en voldoen aan verwachtingen. Eerste bestelling bleek dat we het verkeerde product hadden besteld (iemand had verkeerde artikel op verlanglijstje gezet). Gebeld of we in de winkel mochten retourneren, maar dit was geen optie. Retourkosten voor een klein doosje met 6 kleine borrelglaasjes van 75ml waren €6,50. Al met al kostte 2 keer bestellen en 1 keer retour ons € 1

cookinglife.nl antwoordt: 09-10-2023
Beste Suzanne Davids, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je een gemengde ervaring hebt overgehouden aan je bestelling. Helaas heeft mijn collega je verkeerd geïnformeerd, wij hadden je graag willen helpen bij ons in de winkel. Om je tegemoet te komen voor het opgelopen ongemak hebben we je een kortingscode toegestuurd in de mail. Onze excuses voor het opgelopen ongemak! Met vriendel

21-09-2023
28-09-2023
Bestelling nog niet geleverd.
Op de website stond voor een onderdeel van de bestelling enkele dagen levertijd, netjes gecommuniceerd door Cookinglife dat nog niet alles binnen is en dat ze wachten met de totale levering.
Nu al weer een week verder en niets meer gehoord.

cookinglife.nl antwoordt: 29-09-2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! Het klopt inderdaad dat er een artikel niet op voorraad is bij ons en daarom was jouw hele bestelling niet verstuurd. Daarom heb ik nu een deellevering in werking gezet en zullen de voorradige artikelen zo snel mogelijk verzonden worden vanuit ons magazijn. Ik heb je hierover ook

27-09-2023
28-09-2023
Had een bestelling gedaan maar is me niet verteld dat na een paar dagen een flinke korting erop zou zijn.
Dat is leuk zo.
Mvg Y.Delstra

cookinglife.nl antwoordt: 25-10-2023
Beste Y.Delstra, Bedankt voor je review. We begrijpen dat je natuurlijk het liefste de bestelling met korting had willen plaatsen! Echter is het helaas niet mogelijk om korting met terugwerkende kracht in werking te zetten, om de aanbiedingen en de gaten te houden willen wij je aanraden onze website in de gaten te houden en je in te schrijven voor de nieuwsbrief om alle updates te ontvangen! Me

23-09-2023
Producten zijn goed. Levering ook. Had alleen in de opmerkingen een vraag gesteld die ik graag voor levering beantwoord had. Helaas hebben zij het opmerkingen veld niet gelezen en ook kreeg ik de klantenservice niet te pakken

cookinglife.nl antwoordt: 23-09-2023
Beste Dominique, We vinden het vervelend om te horen dat je ons niet hebt kunnen bereiken. Onze excuses hiervoor! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met de artikelen en de levering. Veel plezier toegewenst met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

cookinglife.nl antwoordt: 22-09-2023
Beste klant, Bedankt voor de review. We wensen je veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Niks aan de hand

cookinglife.nl antwoordt: 19-09-2023
Beste Vincent, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je tevreden bent :) We wensen je veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

15-09-2023
Als er beloofd wordt om binnen 1 dag te leveren moet dat ook nagekomen worden.

cookinglife.nl antwoordt: 18-09-2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Excuus dat de bestelling niet de volgende dag geleverd is. We geven altijd dezelfde dag de pakketten mee aan DHL, vervolgens hebben wij er geen invloed meer op. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

cookinglife.nl antwoordt: 11-09-2023
Goedemiddag, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je een positieve ervaring met Cookinglife ervaart.We wensen je veel plezier met de bestelling Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

09-09-2023
Ik had niet in de gaten dat Cookinglife en Woldring een bedrijf is en heb dus voor twee setjes glazen twee keer verzendkosten betaald. Van Woldring kreeg ik bericht dat de glazen wat later zouden komen. Na een paar keer bellen (ruim twee uur wachttijd!!!) en mailen zou ik worden teruggebeld cq gemaild. Dat is allemaal niet gebeurd. Uiteindelijk bijna een maand na bestelling en betaling is het twee

cookinglife.nl antwoordt: 13-09-2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Yes wij zijn 2 lossen bedrijven maar wel aan elkaar gekoppeld. Gelukkig dat het 2e setje glazen ook nog uiteindelijk is geleverd. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

08-09-2023
Ik heb iets terug gestuurd maar tot op heden de terugbetaling nog niet ontvangen. Helaas staat op het bewijs van afgeven geen datum maar ik dacht dat het 2 weken geleden was.

cookinglife.nl antwoordt: 13-09-2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Ik zie dat we je bestelling nog niet retour hebben ontvangen. Zou je ons een mailtje willen sturen met je retour track trace? Dan kunnen we even met je meekijken. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

08-09-2023
Veel te lang moeten wachten op een oplossing, pakket was beschadigd geleverd. Uiteindelijk is het tot een oplossing gekomen dit had veel eerder moeten plaatsvinden. Bestelling was cadeau voor verjaardag uiteindelijk de bestelling elders moeten plaatsen omdat er geen reactie komt op de mails.

cookinglife.nl antwoordt: 13-09-2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Excuus dat we op dat moment niet eerder hebben kunnen reageren. We hadden het erg druk door een overgang naar een nieuw systeem. Ik wens je nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

08-09-2023
Bestelling in eerste instantie incompleet, daarna wel opgelost

cookinglife.nl antwoordt: 11-09-2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Goed om te horen dat het snel met je is opgelost. Ik wens je nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

05-08-2023
Zijn leuke pannen, de hapjes cq koekenpan is waardeloos, lag bij ons na aantal keer gebruiken in de kliko.
Koekt vreselijk aan, niet te gebruiken.

cookinglife.nl antwoordt: 23-08-2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je de hapjespan al snel kapot was. Mocht dit zo snel kapot gaan ontvangen we graag een foto van het artikel zodat we kunnen kijken of we iets voor je kunnen betekenen qua garantie. Ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben.

Betere verzendtijden

cookinglife.nl antwoordt: 23-08-2023
Goedemiddag Anny, Bedankt voor je review. Wij hebben momenteel een levertijd van 1-2 werkdagen, dit komt omdat wij anders de hoeveelheid orders niet aankunnen. Ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben.

04-08-2023
Er is niet gereageerd op de beschadigde artikelen

cookinglife.nl antwoordt: 15-08-2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je je bestelling met schade hebt ontvangen, onze excuses hiervoor! Wij verpakken met de grootste zorg jouw pakket, toch kan het helaas voorkomen dat je een beschadigd artikel ontvangen hebt. Ik zie in het systeem dat je inmiddels contact hebt gehad met één van onze collega"s. Ik heb nu een terugbetaling voor jou in werking gezet en je hierover ook een ber

04-08-2023
Service kon echt beter maar ben blij met m’n pakketje

cookinglife.nl antwoordt: 08-08-2023
Beste klant, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Onze excuses hiervoor! We werken er met man en macht aan om de achterstand, die is ontstaan door de overgang van systemen, weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden. Fijn om te horen dat je tevreden bent met jouw pakketje. We wensen je veel plezier met jouw aankoop!