01-02-2024
09-01-2024
01-02-2024
Bestelling van 9 januari nog steeds niet geleverd omdat het niet op voorraad is. Bestelling is al wel volledig betaald.

cookinglife.nl antwoordt: 02-02-2024
Beste Aukje, Bedankt voor je bericht. Het spijt ons te horen dat je bestelling nog niet geleverd is. We begrijpen dat dit frustrerend voor je is, zeker omdat je al betaald hebt. Het komt soms helaas voor dat een artikel niet voorradig is. Ik zal je een mail sturen met alle informatie die je nodig hebt. Je kan ons dan ook laten weten wat wij voor je kunnen doen! Onze excuses voor het ongemak en bed

31-01-2024
Nou 7 dagen geleden een mosselpan besteld. Nog geen enkel idee wanneer deze geleverd gaat worden.
Is voor een verjaardag morgen. Dus.......

cookinglife.nl antwoordt: 02-02-2024
Goedenavond, Mijn excuses, ik zie dat je hebt aangegeven om de bestelling te annuleren. Wij hebben je bestelling toen geannuleerd, je hebt de terugbetaling ook al terugontvangen op je rekening! Als je nog vragen hebt horen wij dit graag van je.

30-01-2024
Ik werd niet op de hoogte gesteld dat het product niet voorradig was.

cookinglife.nl antwoordt: 30-01-2024
Beste Annie, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je niet op de hoogte was gebracht over de voorraadstatus van je product. We begrijpen dat dit niet de service is die je van ons verwacht, we hebben meteen een mail gestuurd om je te informeren. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

23-01-2024
15-01-2024
23-01-2024
Op den dag van de levering zijn wij het huis niet buiten geweest,maar de chauffeur is nooit ter plaatse geweest.
Bijgevolg zijn we verplicht geweest de auto uit de garage te halen en 3 kilometer moeten rijden om het pakje te bekomen.

cookinglife.nl antwoordt: 23-01-2024
Beste Ronny, Bedankt voor je review. Het is niet de bedoeling dat je zelf achter je pakket aan moet, echter kun je dit zelf aangeven bij de vervoerders. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

19-01-2024
12-01-2024
19-01-2024
Bestelde is nog niet geleverd. Bleek niet voorradig.

cookinglife.nl antwoordt: 20-01-2024
Beste Huub, Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je bestelling nog niet is geleverd. We hebben je een mail gestuurd om je te informeren over de backorder! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

17-01-2024
Blijkbaar is het bestelde produkt niet op voorraad. Hier werd ik pas na betaling op geattendeerd. Ik zit nu al een week te wachten op vervolginfo over de afhandeling van de bestelling

cookinglife.nl antwoordt: 17-01-2024
Beste Henk, Bedankt voor uw bericht en sorry voor het ongemak. Het klopt dat de Peugeot Zoutmolen Paris Naturel 22 cm is nog niet verzonden. Gelukkig zal u niet lang meer op uw bestelling hoeven te wachten. Vandaag hebben wij een nieuwe voorraad vanuit de leverancier binnengekregen. Hierdoor kunnen wij uw order eind deze week vervoeren. Zodra de order ons magazijn verlaat, ontvangt u de trackingge

21-12-2023
14-12-2023
21-12-2023
Artiikel niet meer voorradig. Wel al betaald.

cookinglife.nl antwoordt: 23-12-2023
Beste Nicole de Jong, Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je bestelling nog niet is geleverd terwijl je deze wel hebt betaald. Onze excuses hiervoor. Zojuist heb je via de mail meer informatie ontvangen betreft de voorradigheid van je bestelling! Wij horen graag van je en fijne kerstdagen gewenst Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

20-12-2023
Bestelling geplaatst en betaald, artikel was in voorraad op de site. Binnen 10 tal minuten kreeg ik een email dat het product helaas niet op voorraad was.
Ik heb daarop meteen gebeld om te vragen wanneer het art. weer op voorraad zou zijn, maar dat wist ze niet. Heb toen meteen bestelling geannuleerd. Inmiddels een week verder, maar geld is nog steeds niet teruggestort.

cookinglife.nl antwoordt: 23-12-2023
Beste H.J.W.S, Vervelend om te horen dat je verzoek tot annulering niet goed is gegaan, onze excuses hiervoor! In ons systeem zie ik dat je gisteren contact hebt gehad met een collega en de terugbetaling direct in orde is gemaakt. Onze excuses voor het opgelopen ongemak, wij wensen je fijne feestdagen toe! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

28-11-2023
20-12-2023
Ik heb geen goede ervaring met de klantenservice. Ze horen je aan, maar doen echt niks met je klacht. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Terwijl als je via bol.com bij ze besteld mag alles wel gratis retour. Dus je kunt beter shoppen bij Bol.com dan bij hun eigen site! Dat mag best duidelijker worden vermeld.

Ook hoef je geen hulp te verwachten wanneer je een kortingscode vergeten bent te

cookinglife.nl antwoordt: 23-12-2023
Beste Karin, Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Het klopt inderdaad dat de retourkosten via onze eigen website voor eigen kosten zijn, wanneer je via Bol.com de bestelling plaatst zit dit namelijk bij de prijs inbegrepen! Wat je aangeeft, betreft de kortingscode is ook correct, het is helaas niet mogelijk om met terugwerkende kracht een korting i

Levering duurt lang.

cookinglife.nl antwoordt: 23-12-2023
Beste Erie, Bedankt voor je bericht. Het spijt ons te horen dat de levering van je bestelling langer duurt dan je had verwacht. Helaas hebben we je bestelling niet geheel voorradig, onze excuses hiervoor! Zojuist hebben wij je via de mail een update gegeven over je bestelling. Mocht je vragen hebben vernemen wij het graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

06-12-2023
stuur geen antwoorden die door een computer zijn aangemaakt. Als ik een vraag stel, is het ergerlijk wanneer je een automatisch gegenereerd antwoord krijgt dat nergens op slaat.

cookinglife.nl antwoordt: 07-12-2023
Beste Di van Beers, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je niet naar wens bent geholpen via de mail. Onze excuses hiervoor! We zien dat je inmiddels je bestelling in ontvangst hebt mogen nemen, wij wensen je daarom ook veel plezier met je bestelling toe! Mocht je verdere vragen hebben vernemen wij het graag van je :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

26-11-2023
06-12-2023
Ik had iets besteld en betaald en pas daarna bleek dat hey artikel niet leverbaar was.

cookinglife.nl antwoordt: 06-12-2023
Beste Martine, Wat jammer om te horen dat het artikel dat je hebt besteld niet leverbaar was. Ik zie dat je bestelling op 29/11 is terugbetaald. Wij wensen je een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

05-12-2023
Ik was positief verrast toen er meteen gemeld werd dat een deel van mijn bestelling niet op voorraad is. Minder prettig was dat vervolgens ook de rest van mijn bestelling niet werd geleverd.

Zeker in Sinterklaastijd is dat heel vervelend.

Er werd keurig gemeld dat als ik van een deel van mijn bestelling af wilde zien ik dat kon melden. Dat heb ik gedaan en vervolgens werd mijn hele bestelling g

cookinglife.nl antwoordt: 05-12-2023
Beste Sanneke, Bedankt voor je bericht. Het spijt ons enorm dat je ervaring met ons niet aan je verwachtingen voldeed. We zetten ons altijd in om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het is erg teleurstellend om te horen dat we in jouw geval tekort zijn geschoten. Het is inderdaad erg vervelend dat je bestelling niet compleet was en dat uiteindelijk je hele bestelling geannuleerd w

05-12-2023
Contact per mail sneller oppakken. Niet een paar dagen later.

cookinglife.nl antwoordt: 06-12-2023
Beste Bas, Bedankt voor je review. We begrijpen dat je graag sneller een reactie op je e-mails wilt. Ons team werkt hard om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden, maar soms kan het wat langer duren door drukte. Excuses hiervoor. We hebben je zojuist geïnformeerd over je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

23-11-2023
Product is erg mooi. Service kan vele malen beter. Helft van mijn bestelling is niet op voorraad en je krijgt geen duidelijk antwoord wanneer je de rest mag verwachten. Ook niet na het sturen van een mail

cookinglife.nl antwoordt: 24-11-2023
Beste Fenna, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan bij je bestelling. We begrijpen je frustratie volledig en willen je verzekeren dat we er alles aan doen om dit recht te zetten. We hebben je zojuist een e-mail gestuurd met een gedetailleerde statusupdate van je bestelling, inclusief informatie over de verwachte levering van het resterende deel. We hopen dat deze informatie meer d

cookinglife.nl antwoordt: 13-11-2023
Beste Nanne, Bedankt voor je review. We vinden het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Graag horen we van jou waar je niet tevreden over bent, zodat we met jou tot een oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

01-11-2023
Graag alles versturen er ontbrak 1 item.
na retour sturen kosten 6.50 wacht ik nog steeds na 20 dagen op mijn centen.

cookinglife.nl antwoordt: 02-11-2023
Beste Nelly, Bedankt voor jouw review. We vinden het vervelend om te horen dat je jouw terugbetaling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! We hebben jouw retour ontvangen en er is een terugbetaling in werking gezet. Er is alleen helaas een miscommunicatie geweest met onze financiële afdeling, waardoor het bedrag nog niet is teruggestort op jouw rekening. De financiële afdeling zal het pr

01-11-2023
Duidelijk aangeven op de site dat het artikel niet op voorraad is. Kan nu heel lang duren en weer lange weg om geld terug te krijgen

cookinglife.nl antwoordt: 02-11-2023
Beste Frits, Bedankt voor jouw feedback! We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ondervonden vanwege de beschikbaarheid van ons product. We begrijpen hoe vervelend het kan zijn wanneer je een artikel bestelt en dit niet op voorraad blijkt te zijn. We nemen je feedback serieus en we zullen hard werken om ervoor te zorgen dat de voorraadstatus van onze producten voorta

18-10-2023
18-10-2023
Servies besteld. 'Morgen in huis' is alvast niet waar, want cooking life biedt het niet dezelfde dag aan de bezorger aan. Dat kun je volgen in de bestel- en verzend info. Daarna komt het servies deels beschadigd aan, want heel matig en slordig ingepakt. E-mail gestuurd met foto's om beschadigde borden en kommen te vervangen door onbeschadigde exemplaren. Al dagen niets op gehoord. Geen enkele reac

cookinglife.nl antwoordt: 20-10-2023
Beste Jos, Bedankt voor jouw feedback. We vinden het vervelend om te horen dat je lang op jouw bestelling hebt moeten wachten en dat het lastig was om met ons in contact te komen. Onze excuses hiervoor! Het is momenteel erg druk, waardoor sommige processen rondom orderverwerking zijn vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. We

cookinglife.nl antwoordt: 18-10-2023
Beste Matthea, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent, onze excuses hiervoor! Helaas kunnen wij uit je review niet opmaken wat er niet goed is gegaan. Zojuist hebben wij je een mail gestuurd om meer van je te horen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

16-10-2023
verkeerde artikel afgeleverd en geweigerd direct juiste artikel op te sturen.
Airfryer ipv foodprocessor geleverd.
Hierdoor minimaal week vertraging

cookinglife.nl antwoordt: 17-10-2023
Beste Jeroen, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u een verkeerd artikel geleverd heeft gekregen. Wij zien dat u inmiddels telefonisch contact heeft gehad met een collega. Zodra wij het artikel retourontvangen, versturen wij direct het correcte item. Onze excuses voor het ongemak. Bij verdere vragen schroom niet om contact op te nemen. Prettige dag gewenst!

12-10-2023
12-10-2023
De bestelling werd pas na 5 werkdagen geleverd, terwijl op de website staat dat een bestelling voor 20.00 uur besteld de andere dag wordt geleverd. Twee lange telefoontjes en 2 mails en veel ergernis, omdat het een cadeautje was en ik op de verjaardag met lege handen stond. De track en tracecode klopte niet, zodat ik het bezorgmoment niet kon wijzigen.

cookinglife.nl antwoordt: 13-10-2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor het niet tijdig leveren van jouw bestelling! Wanneer bestellingen voor 20.00 zijn geplaatst, worden zij inderdaad de volgende dag bezorgd. Het lijkt er op dat er iets fout is gegaan met jouw bestelling, waardoor deze niet op tijd is verzonden vanuit ons magazijn. Nogmaals excuses voor het ongemak. We doen ons uiterste best om alle pakketjes zo snel moge

11-10-2023
Ik mis iets uit mijn bestelling en ik wacht nog steeds op een reactie. Dat zou dus wel wat sneller kunnen. Contactgegevens zouden ook wel wat duidelijker te vinden moeten zijn op website. Nu afwachten of ik product nog krijg..

cookinglife.nl antwoordt: 12-10-2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je jouw bestelling niet in volledigheid hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! Het is voor ons niet precies duidelijk waarom een artikel niet is meegestuurd. Ik heb dit artikel nu opnieuw besteld voor jou en deze zal zo snel mogelijk verstuurd worden vanuit ons magazijn. Hierover heb je ook een mail ontvangen. Nogmaals excuses voor het ongemak e

10-10-2023
10-10-2023
Beter informeren wanneer iets wordt verzonden in geval van vertraging

cookinglife.nl antwoordt: 11-10-2023
Beste Hapoelmoshematok, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je bestelling niet direct leverbaar is, onze excuses hiervoor! Inmiddels heb je via de mail een update ontvangen betreft de levertijd van je bestelling. Wij wensen je alvast veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

09-10-2023
Veel duurder dan rechtstreeks bij de leverancier. Terugsturen is lastig gemaakt (expres). Als je een email stuurt krijg je een automatisch gegenereerd antwoord. Als je nogmaals een email stuurt krijg je helemaal geen antwoord.

cookinglife.nl antwoordt: 09-10-2023
Beste Martijn, Bedankt voor je review. Wij hanteren de prijzen voor de artikelen die Riedel ons opgeeft, deze maken wij dus niet duurder dan normaal. Het retourneren kan bij ons via het retourportaal, mocht je hier problemen/ onduidelijkheden in vernemen horen wij dit graag! Onze excuses voor het opgelopen ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

09-10-2023
Mooie producten, vreselijke klantenservice. Reactie duurt maanden en is tegen die tijd niet meer relevant. Ook nog eens in het Engels.

cookinglife.nl antwoordt: 09-10-2023
Beste Berber Lieuwen, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je niet tevreden over onze klantenservice. Wij doen ons best de klanten zo spoedig mogelijk te woord te staan, hiervoor hebben wij ook collega"s aan het werk die Engelstalig zijn. Dit verklaart het antwoord in het Engels :) Fijn om te horen dat je tevreden bent met je ontvangen artikelen! We wensen je hier veel plezier mee. Me

05-10-2023
Op website staat dat glazen op voorraad zijn en leverbaar zijn. Vervolgens krijg ik bericht dat het even gaat dure . Ik kijk nu op website en daar staat nog steeds dat ze fijn leverbaar zijn. Ik krijg verder geen mededeling wanneer ik ze wel
Kan verwachten.

cookinglife.nl antwoordt: 06-10-2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat een artikel van jouw bestelling niet op voorraad is. Onze excuses hiervoor! Helaas hebben wij geen specifieke leverdatum van onze leverancier gekregen en is het voor ons dus niet duidelijk wanneer deze weer geleverd zullen worden. We begrijpen als je hier niet op wenst te wachten en daarom is het ook mogelijk om het artikel om te zetten naar een

03-10-2023
Servies wordt in twee delen bezorgd de eerste wordt in de regen voor me deur gezet en de tweede is met schade bij de afhaalpunt afgeleverd zit al week te wachten op reactie en telefonisch kunnen ze je ook niks zeggen of voor je doen

cookinglife.nl antwoordt: 03-10-2023
Beste Mike Weijers, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat er dingen mis zijn gegaan met je bestelling! Het is uiteraard niet de bedoeling dat een pakket zonder toestemming vanuit de klant voor de deur wordt geleverd, onze excuses hiervoor. Betreft de schade hebben wij contact met je opgenomen zodat wij je kunnen voorzien van een oplossing. Wij horen graag van je! Met vriendelijke groet

01-10-2023
24-09-2023
01-10-2023
Artikelen kwamen in beschadigde doos kapot binnen, slecht ingepakt zonder breekbaar stickers binnen.
Gemaild met Cookinglife maar nog steeds geen reactie ontvangen.

cookinglife.nl antwoordt: 02-10-2023
Beste, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je bestelling met schade is geleverd! Onze oprechte excuses voor het ongemak. Helaas door het overstappen naar een nieuw systeem en drukte hebben wij vertraging opgelopen. We werken er met man en macht aan om onze klanten zo snel mogelijk te woord te staan. In ons systeem zie ik dat we inmiddels gereageerd hebben op je schadeaanvraag. We zie

22-09-2023
Servies besteld en snel geleverd! Daarom twee sterren. Retouraanvraag, moet nog beoordeeld worden. Het liefst ontvang ik twee nieuwe borden, ipv alles retour te sturen. Geprobeerd te bellen met de klantenservice (om dit te bespreken) , ondanks dat ik de eerstvolgende ben krijg ik geen gehoor.
Wat moet ik doen om contact te krijgen en twee nieuwe borden te ontvangen?

cookinglife.nl antwoordt: 22-09-2023
Beste Patricia, Wat vervelend om te horen dat je je bestelling met schade hebt ontvangen, onze excuses hiervoor! Wij verpakken met de grootste zorg jouw pakket, toch kan het helaas voorkomen dat je een beschadigd artikel ontvangen hebt. Ik heb nu gereageerd op jouw retouraanvraag en heb nieuwe borden voor jou besteld. Je hebt hierover een berichtje ontvangen. Nogmaals excuses voor het ongemak en w

22-09-2023
Bezorging klopt totaal niet met het op de site omschreven

cookinglife.nl antwoordt: 22-09-2023
Beste Gerrit, We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de bezorging. Ik zie in het systeem dat jou pakket inmiddels vandaag is bezorgd. We wensen je veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

18-09-2023
op tijd leveringen aan laten komen

cookinglife.nl antwoordt: 19-09-2023
Beste, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je bestelling niet op tijd is geleverd! Onze excuses voor het ongemak. In ons systeem zie ik dat je bestelling helaas een paar dagen later is bezorgd door vertraging vanuit onze verzendpartner. We hebben je bestelling dezelfde dag verstuurd, echter hebben wij helaas geen invloed op de levering van de verzendpartner. Nogmaals onze excuses vo

15-09-2023
Kortingscode werken niet en de klantenservice is niet bereikbaar

cookinglife.nl antwoordt: 18-09-2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je geen reactie van ons hebt ontvangen. Wil je ons misschien even bellen dan kunnen we het direct met je oppakken. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

15-09-2023
Producten snel verzonden, maar de klantenservice bestaat niet. Mail krijg je geen reactie op. En telefonisch heb ik na 25 minuten in de wacht het ook opgegeven

15-09-2023
Verkeerde product geleverd, dit kan gebeuren, echter ze sturen het juiste product pas, als ik het verkeerde heb teruggestuurd en zij dit ontvangen hebben. Ik kan dus nu een week wachten op het juiste product en heb ook nog extra werk. Niet handig opgelost dit!

cookinglife.nl antwoordt: 18-09-2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wij mogen helaas pas een nieuw product toesturen wanneer we het verkeerde product retour hebben ontvangen. Dit hebben we besloten omdat er helaas ook klanten zijn die het verkeerde product anders niet retourneren. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Nog niks ontvangen

cookinglife.nl antwoordt: 16-09-2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! Mijn collega heeft jou gisteren hierover een mail gestuurd en zal dit verder met jou oplossen. Nogmaals excuses voor het ongemak en we wensen je alvast veel plezier met jouw bestelling! Met vriendelijke groet. Team Cookinglife

08-09-2023
de bestelling en afhandeling verliep zeer vlot en correct.
teleurstellend was dat ik een rood espresso kopje caffe tiamo ASA wilde bestellen en ik ontving een soort oud roze. de rechter foto laat zien welke kleur ik verwachtte. Kortom balen!!

cookinglife.nl antwoordt: 13-09-2023
Goedenavond, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat er een verkeerd kopje is geleverd. Excuus voor het ongemak. Zou je ons een foto willen sturen van het verkeerde kopje dan zullen we je direct het juiste kopje nasturen. Ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Bestelling was niet compleet en 1 artikel week af van afmeting internetsite

cookinglife.nl antwoordt: 13-09-2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat de afmetingen niet kloppen. Zou je hier een melding bij willen maken in returnless. Je kunt dit vinden via onze site bij het kopje schade/retouren. We zullen daarna zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

cookinglife.nl antwoordt: 13-09-2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Zou je ons iets meer kunnen informeren over je review. We zien namelijk geen feedback. Ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

08-09-2023
Product is beschadigd aan gekomen. Dit moest binnen 48 uur gemeld worden. Dat heb ik gedaan en vervolgens hoor ik al een week niks meer van Cookinglife.

cookinglife.nl antwoordt: 13-09-2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je nog geen reactie hebt ontvangen. Heb je een aanvraag via ons schade portaal returnless gedaan? Wanneer dit zo is zullen we zo spoedig mogelijk op je reageren. Ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife