29-03-2024
19-03-2024
29-03-2024
Product niet leverbaar

cookinglife.nl antwoordt: 30-03-2024
Beste Rob, Bedankt voor je review. Wij begrijpen dat het vervelend is geweest dat je bestelling toch niet voorradig bleek te zijn. Helaas was er tijdens het verzamelen van je bestelling een voorraad fout gebleken, hierdoor hebben wij de bestelling niet direct kunnen verzenden. Onze welgemeende excuses voor het opgelopen ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

24-02-2024
29-11-2023
24-02-2024
het besteld was niet leverbaar en wacht nog altijd op mijn geld

cookinglife.nl antwoordt: 24-02-2024
Beste Frank, Wat vervelend om te horen dat je nog steeds wacht op je geld. Ik zie inderdaad in ons systeem dat het product "GreenPan Contactgrill - RVS - Keramische anti-baklaag" dat je had besteld met het ordernummer CL8140990 momenteel niet leverbaar is. Ik zie in ons systeem dat de terugbetaling voor jouw bestelling CL8140990 is verwerkt op 26 januari 2024. Wij zouden je nogmaals vriendelijk wi

13-02-2024
05-02-2024
13-02-2024
5 febr. order geplaatst en betaald. Ca. 25 min later mail ontvangen: artikel niet op voorraad, krijg bericht zodra nieuwe leverdatum bekend is. Artikel was afgeprijsd, niet duidelijk of bij de latere levering dezelfde prijs geldt.
6 febr. gemaild en gebeld omdat artikel nog NIET op website als "niet op voorraad" vermeld stond en nog steeds besteld en betaald kon worden. Slechte zaak, dus bestelli

cookinglife.nl antwoordt: 17-02-2024
Beste Kim, We begrijpen je frustratie en willen je verzekeren dat we dit serieus nemen. Het spijt ons zeer voor het ongemak dat je hebt ervaren met je bestelling en de afhandeling daarvan. Dit is absoluut niet de service die we nastreven. Wij hanteren een wettelijk terugbetalingstermijn van 10 dagen voor een terugbetaling, hierin kunnen wij het proces helaas niet versnellen. Ik zie dat de terugb

10-02-2024
Is al tweede keer dat ik iets bestel en krijg ik een mail terug dat de artikelen niet op voorraad. Jij kunt de artikelen betalen en bestellen staat op zijn website maar geen informatie over zijn voorraad .
Ik vind het jammer dat niet genoeg informatie geeft.

cookinglife.nl antwoordt: 10-02-2024
Beste Lionel, Wat vervelend om te horen dat je twee keer iets hebt besteld en vervolgens een e-mail hebt gekregen dat de artikelen niet op voorraad zijn. Dat is inderdaad niet de bedoeling, onze excuses voor het ongemak Het spijt ons dat we niet duidelijk genoeg hebben gecommuniceerd over de beschikbaarheid van onze producten. We werken er voortdurend aan om onze website te verbeteren en ervoor te

Was teleurgesteld, stond binnen 2a3 dagen
de bestelling in huis, dus besteld, scheen t helemaal niet op voorrraad.
Vervolgens 10 dagen voordat ik geld op rekening had, jammer!

cookinglife.nl antwoordt: 08-02-2024
Beste Anja, Wat vervelend dat de levering van je bestelling niet helemaal goed is gegaan. Ik zie inderdaad dat je bestelling van de Ipuro geurstokjes niet op voorraad was op het moment dat je deze bestelde. Onze excuses voor de verwarring. Normaal gesproken proberen we dit soort zaken duidelijk te communiceren op onze website. Ook is het zeker niet de bedoeling dat je zo lang moet wachten op je te

01-02-2024
08-02-2024
Geen producten op site zetten die niet leverbaar zijn.

cookinglife.nl antwoordt: 08-02-2024
Beste Martha, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je een product wilde bestellen dat niet op voorraad was. We streven ernaar onze voorraad zo up-to-date mogelijk te houden, maar soms kan er een kleine vertraging zijn tussen de werkelijke voorraad en wat op de website wordt weergegeven. Ik zie dat mijn collega jou goed heeft geassisteerd met het annuleren van jouw bestelling, en de

nog niet geleverd

cookinglife.nl antwoordt: 06-02-2024
Beste Chris, Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je bestelling nog niet is aangekomen, volgens onze gegevens wordt het vandaag geleverd! Onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

31-01-2024
Beter mensen op de hoogste brengen van de voorraad van jullie producten
Heb een week op m’n product gewacht
Geen mail gehad dat ie niet op voorraad was
Uiteindelijk zelf maar gebeld
Zo slecht

cookinglife.nl antwoordt: 06-02-2024
Beste Tjalling, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je bestelling niet op voorraad was. Volgens onze gegevens is je bestelling al terugbetaald. Wij wensen je nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

28-01-2024
Slechte informatie op de site.
Op de site staat dat je een opmerking kan toevoegen voordat je gaat afrekenen bij een cadeaubon, dit is echter niet het geval, dus verkeerd bezorgd.
Klantenservice gebeld en die wist niet wat er mee te moeten, uiteindelijk na 3 dagen zelf het initiatief genomen om aan te geven dat ik ook naar de winkel kon komen, toen in de winkel was het binnen 5 minuten geregeld

cookinglife.nl antwoordt: 29-01-2024
Beste Anouk, Wat vervelend om te horen dat je ervaring met ons niet naar wens was. We doen ons uiterste best om correcte informatie op onze website te plaatsen en onze klantenservice zo behulpzaam mogelijk te maken. Echter, het lijkt erop dat we in jouw geval tekort zijn geschoten. Bedankt voor je feedback, we nemen dit zeker mee om onze dienstverlening te verbeteren. Het is goed om te horen dat h

28-01-2024
Took money and then no contact.
After many contact attempts finally answer on here and some excuse no stock
This seems to be common practice and a way for them to try and keep your money
Not recommend, still have not had my money back!

cookinglife.nl antwoordt: 31-01-2024
Dear Rene, We sincerely apologise for the inconvenience you experienced and appreciate you taking the time to share your concerns. We are very sorry that your order did not meet expectations and that there was a lack of communication in this regard. We recognise that this situation is unacceptable and aim to manage our stock status more accurately so that future customers do not face similar pro

28-01-2024
Het produkt is voor lange tijd niet leverbaar. Dit is pas gecommuniceerd toen ik zelf ging navragen hoe lang het nog ging duren voor levering want ik wachtte al 7 dagen en op site stond 2-3 dagen.
Nu wacht ik op teruggave van geld, dus ik vind: na bestelling aangeven wat de echte levering is of niet voorradig en snellere retour gave van het geld.

cookinglife.nl antwoordt: 29-01-2024
Beste Ciska, Bedankt voor je bericht en onze excuses voor het ongemak. We begrijpen dat het frustrerend is om langer te moeten wachten dan verwacht. Het is niet onze bedoeling om onze klanten in het ongewisse te laten en we streven ernaar om altijd de meest actuele leveringsinformatie te geven. Wat betreft de terugbetaling, volgens ons systeem is het aankoop bedrag op 26/01 teruggestort op jouw re

Op de site niet vermelden 2 tot 5 dagen levertijd als iets niet leverbaar is

cookinglife.nl antwoordt: 27-01-2024
Beste Marcel, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je bestelling tijdig niet leverbaar was. Onze excuses daarvoor, ik zie dat je bestelling is geannuleerd Wij wensen je nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

27-01-2024
Ik wacht nog steeds op 1 item. En krijg geen duidelijkheid over wanneer dit komt. Ik heb gevraagd voor mijn geld terug, maar krijg geen reactie

cookinglife.nl antwoordt: 27-01-2024
Beste Floor, Bedankt voor je review. Excuses voor de vertraging en het ongemak dat je hebt ervaren. We hebben je een mail gestuurd om met je tot een oplossing te komen! We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

26-01-2024
Na retourzending aankoopbedrag na een maand nog steeds niet terug ontvangen.

cookinglife.nl antwoordt: 29-01-2024
Beste Marko, We betreuren het ten zeerste dat u nog steeds geen terugbetaling heeft ontvangen na de retourzending van uw aankoop. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Volgens ons systeem is er op 23/01 een terugbetaling in werking gesteld. Het aankoopbedrag wordt binnen 10 werkdagen teruggestort, dus uiterlijk op 05/02. Hierover bent u vandaag ook telefonisch geïnformeerd door

25-01-2024
Reeds 4 keer een mail gestuurd om een bestelling te annuleren en betaald bedrag terug te krijgen, echter NUL RESPONS van de klantenservice!! Ik vind het schandalig!!!
Hoe lang moet dat nog duren??? BIZAR!!

cookinglife.nl antwoordt: 29-01-2024
Beste Karen, We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat is veroorzaakt door de vertraging in de verwerking van uw annuleringsverzoek. We begrijpen dat het frustrerend is om geen respons te ontvangen, en we waarderen uw geduld en begrip. Door de toenemende drukte heeft het even geduurd voordat we uw annuleringsverzoek hebben kunnen verwerken. We willen u echter geruststellen dat we uw

24-01-2024
Ik had een aantal artikelen van Walra besteld. Van te voren nog gebeld om te vragen of ik de artikelen op tijd binnen zou hebben. Het antwoord was; daar kan ik helaas niks over zeggen. En dan krijg je een dag later mail dat er een aantal artikelen niet leverbaar zijn, dat aantal was mijn hele bestelling. Dat betekende dus dat ik alsnog geen cadeau had en eigenlijk ook geen tijd meer had om nog iet

cookinglife.nl antwoordt: 25-01-2024
Beste Lia, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met betrekking tot de beschikbaarheid van de artikelen. We begrijpen hoe belangrijk het is om op tijd te weten of je bestelling geleverd kan worden, en we betreuren dat we in dit geval niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Onze excuses dat de voorraadstatus niet duidelijk gec

24-01-2024
Bestelling werd geannuleerd,zonder reden. En er werd een terug betaling beloofd . Maar nu na ruim een week,nog geen bericht en laat staan een rbedrag op mijn rekening. Erg matige service. Ben benieuwd naar jullie reactie?? 0614419919 of siebje2@ziggo.nl Groet Sieb Zwerwer

cookinglife.nl antwoordt: 24-01-2024
Beste Sieb, Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met je bestelling en de daaropvolgende annulering. We begrijpen dat een vlotte afhandeling van groot belang is, en het spijt ons te horen dat dit niet naar tevredenheid is verlopen. Na controle van onze administratie blijkt dat het artikel van je bestelling helaas niet op voorraad was. Om je de keuze te geven, hebben

24-01-2024
Ik heb een bestelling geplaatst maar is nooit binnengekomen.

cookinglife.nl antwoordt: 24-01-2024
Beste Gwenn, Dank je wel voor het delen van jouw bezorgingservaring, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We begrijpen dat het teleurstellend is wanneer een bestelling niet op tijd arriveert, en we willen graag meer inzicht geven in de situatie. Helaas hebben we momenteel het artikel dat je hebt besteld niet op voorraad. Dit heeft geleid tot de vertraging in de verzending

cookinglife.nl antwoordt: 22-01-2024
Beste klant, Dank je wel voor je feedback, en we betreuren het te horen dat je onze website als omslachtig en onlogisch hebt ervaren. We nemen jouw opmerkingen serieus en streven ernaar om de gebruikerservaring van onze website te verbeteren. We willen graag begrijpen welke specifieke aspecten van de site als onlogisch worden beschouwd. Als je concrete punten of suggesties hebt, horen we die graag

14-01-2024
Geld retour duurt en duurthoop dat het nog komt0

cookinglife.nl antwoordt: 22-01-2024
Beste Marjan Onze oprechte excuses voor de vertraging in de terugbetaling. We begrijpen hoe frustrerend dit voor je moet zijn. We willen je laten weten dat we het pakket inmiddels retour hebben ontvangen, en we hebben onmiddellijk een terugbetaling in gang gezet. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat het geld weer op je rekening staat, afhankelijk van het beleid van je bank of

11-01-2024
20-01-2024
zitten op mengkom te wachten

cookinglife.nl antwoordt: 20-01-2024
Beste Hannie, Bedankt voor je review. We begrijpen dat je graag zo snel mogelijk je nieuwe mengkom in gebruik wilt nemen. We hebben je zojuist een mail gestuurd om je te informeren! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

08-01-2024
18-01-2024
Ik heb problemen ivm een aankoop van een karaf van Eva Solo. Ik kreeg direct bericht dat deze niet op voorraad was, en dat ik kon annuleren. Ik heb toen direct geannuleerd. Ik was verbaasd toen later (vorige week woensdag) het bericht kwam, dat hij onderweg was. Donderdag kreeg ik na een vraag van mij over de aangekondigde bezorging van Post.nl, dat ik hem moest weigeren. Het gaat om bestelling 51

cookinglife.nl antwoordt: 19-01-2024
Beste Carla, Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan rondom uw aankoop van de Eva Solo karaf. We begrijpen dat de situatie verwarrend en frustrerend voor u is geweest, en we willen onze excuses aanbieden voor alle verwarring en problemen. We hebben uw annuleringverzoek niet op tijd gezien en we vinden het spijtig te vernemen dat het product toch is verzonden en dat u het

17-01-2024
Spullen die niet voorradig zijn worden wel verkocht en er wordt niet gecommuniceerd dat de levertijd veel langer is.

cookinglife.nl antwoordt: 17-01-2024
Beste Tetske, Allereerst onze excuses voor het ongemak. We begrijpen dat het vervelend is als je langer moet wachten op je bestelling dan verwacht. Ik zie inderdaad dat je bestelling met ordernummer CL8177542 nog niet verzonden is. Dit komt waarschijnlijk omdat één of meer producten niet op voorraad zijn. We doen altijd ons best om de voorraadstatus zo nauwkeurig mogelijk te communiceren, maar het

06-01-2024
12-12-2023
06-01-2024

cookinglife.nl antwoordt: 06-01-2024
Beste Heideman, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service en levering. Helaas was je bestelling niet direct geheel voorradig toen we de bestelling van je hebben ontvangen, onze excuses hiervoor! Wij hebben inmiddels gelukkig je bestelling in het geheel kunnen verzenden en wensen je veel plezier toe met je bestelling! Onze excuses voor het opgelopen

05-01-2024
Ik heb 27 december besteld, tot heden niks gehoord of ontvangen?
Alleen dat druk was even geduld moest hebben. Is nu week en 3 dagen geleden. Volgende dag geleverd klopt niks van. Tweede keer dat ik wat bestel hier. Deel 1 is nooit verzonden 14 dagen moeten wachten tot het geld eens terug was

cookinglife.nl antwoordt: 06-01-2024
Beste Karlijn, Bedankt voor je bericht en sorry voor het ongemak. Ik zie inderdaad dat jouw bestelling op 27 december is geplaatst en nog niet verzonden is. Dit is absoluut niet de service die we willen bieden. Via de mail hebben wij je geïnformeerd over de status van je bestelling! Mocht je verdere vragen hebben vernemen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

05-12-2023
Pakketje is verdwenen.
Het zou in Veenendaal bezorgd worden, maar na onduidelijke communicatie met de klantenservice en uiteindelijk een trip naar de winkel blijkt hij daar niet te liggen.
Ik wil graag mijn bestelling annuleren, maar ook daar is geen oor naar bij de klantenservice

cookinglife.nl antwoordt: 02-01-2024
Beste Ester, Het spijt ons dat je pakket niet op de verwachte locatie was. We hebben je bestelling geannuleerd en een terugbetaling in werking gezet. We hebben je hierover al geïnformeerd via de mail. Mochten wij nog wel iets voor je kunnen betekenen, dan vernemen wij het graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

18-12-2023
29-12-2023
Ik heb twee sets van vershoudbakjes besteld, een set van 7 bakjes en een set van 3 bakjes. 10 bakjes in totaal dus. Deze zou ik volgens de order contents moeten ontvangen in twee keer een set van 3 bakjes en twee keer een set van twee bakjes. Echter heb ik 1 set van 3 bakjes ontvangen en drie sets van 2 bakjes. In totaal dus 9 bakjes, 1 te weinig. Hier heb ik telefonisch contact over gehad en de m

cookinglife.nl antwoordt: 29-12-2023
Beste Femke, Onze oprechte excuses voor de problemen die zijn ontstaan bij de levering van je vershoudbakjes. Het spijt ons enorm voor het ongemak en de verwarring die dit heeft veroorzaakt. We begrijpen de frustratie volkomen, en het had niet mogen gebeuren dat je een bakje miste in je bestelling. We streven naar een foutloze service en betreuren het dat we in dit geval niet aan die verwachtingen

28-12-2023
12-12-2023
28-12-2023
Een voorradig artikel besteld, maar bleek er toch niet te zijn. Bestelling geannuleerd, tien dagen gewacht op mijn geld ... niets. Gebeld en toen bleek het niet geannuleerd te zijn. Terug wachten op een terugbetaling. Net ontdekt dat ze 22,99 euro terugstortten i.p.v. 224,99 euro, dat is 202 euro te weinig! Terug gebeld, terug flauwe excuses en nog meer wachten. Tip: koop hier niet!

cookinglife.nl antwoordt: 29-12-2023
Beste Veke, Het spijt ons enorm om te horen over de vele problemen die zijn ontstaan tijdens het verwerken van je bestelling. We bieden onze oprechte verontschuldigingen aan voor alle ongemakken en frustraties die je hebt ervaren. We begrijpen volledig je teleurstelling en frustratie. Dit is absoluut niet de service die we willen bieden. We hebben jouw situatie onmiddellijk doorgezet naar onze fin

27-12-2023
Cookinglife heeft een zeer slechte klantenservices. Gemiddelde reactie tijd op een mail is meer dan 10 werkdagen. Daarnaast komen ze de levertijd uit hun webshop ook niet na. Cookinglife is daarom geen betrouwbare site.

cookinglife.nl antwoordt: 29-12-2023
Natuurlijk, hier is een passende reactie: Beste Hans, Onze oprechte excuses voor de teleurstellende ervaring die je hebt gehad met onze klantenservice. Het spijt ons ten zeerste dat je gemiddeld meer dan 10 werkdagen hebt moeten wachten op een reactie op je e-mail. Dit is absoluut niet de service die we nastreven en we begrijpen je frustratie. We erkennen ook dat onze levertijden niet overeenkwame

15-12-2023
27-12-2023
Al drie onderdelen niet ontvangen. Helft van eerste bestelling en gehele tweede bestelling.

cookinglife.nl antwoordt: 29-12-2023
Beste Ferdie, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan doordat een aantal artikelen van je bestelling niet op voorraad waren. We begrijpen hoe vervelend dit voor je moet zijn en willen dit graag rechtzetten. Als je overweegt om dit deel van de bestelling te annuleren of om te ruilen voor artikelen die wel direct beschikbaar zijn, staan we klaar om je te assisteren. Je kunt ons telefo

24-12-2023
17-12-2023
24-12-2023
17 december een le creuset grillpan besteld en betaald, was op voorraad toen ik hem bestelde, maar is nog steeds niet geleverd, en weet ook niet wanneer hij wel geleverd gaat worden. Is nu al de tweede keer dat mij dit gebeurd met een aankoop.

cookinglife.nl antwoordt: 29-12-2023
Beste Hans, We willen onze oprechte verontschuldigingen aanbieden voor de vertraging in de levering van je Le Creuset grillpan. We begrijpen volledig hoe frustrerend dit moet zijn, vooral gezien het feit dat dit niet de eerste keer is dat je dit hebt meegemaakt. We zijn verheugd je te kunnen informeren dat je pakket vandaag wordt bezorgd. We hopen dat deze grillpan een geweldige aanvulling zal zij

cookinglife.nl antwoordt: 28-12-2023
Beste Ivan, Bedankt voor je review. We vinden het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Graag horen we van jou waar je niet tevreden over bent, zodat we met jou tot een oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

23-12-2023
Ik wilde een cadeau voor kerst bestellen. Omdat ik zeker wilde weten dat ik m voor kerst had koos is voor het ophalen van het pakket op een vestiging. (Nijmegen)

Direct na het bestellen kreeg ik een mailtje dat ze hem daar niet op voorraad hadden, ik kreeg de vraag of ik de bestelling wilde annuleren, hierop heb ik gereageerd dat ik dat niet wilde maar of ze me konden aangeven wat de verwachte le

cookinglife.nl antwoordt: 28-12-2023
Beste Wesley, Onze oprechte excuses voor de teleurstelling en het ongemak dat je hebt ervaren bij het bestellen van het cadeau voor kerst. Het spijt ons enorm dat we niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat het product niet op tijd beschikbaar was. We begrijpen de frustratie van het niet kunnen leveren van het cadeau voor de feestdagen. Het is zeer spijtig dat we er niet in zijn gesl

22-12-2023
15-12-2023
22-12-2023
Als je iets hebt besteld, kan er dan niet direct gezien worden dat het artikel niet te leveren is.
Dan weet je dat kan je ergens anders bestellen nu ben je toch een week je geld kwijt
Positief was wel dat er snel teruggestort was

cookinglife.nl antwoordt: 28-12-2023
Beste Ria, Bedankt voor je bericht en feedback. We begrijpen dat het vervelend is om te ontdekken dat een artikel dat je hebt besteld niet op voorraad is nadat je de bestelling al hebt geplaatst. We werken er hard aan om onze voorraadinformatie zo nauwkeurig mogelijk te houden, maar soms kan er een verschil zijn tussen de weergegeven voorraad en de daadwerkelijke voorraad in ons magazijn. We zijn

21-12-2023
14-12-2023
21-12-2023
Slechte communicatie!!!!! Nog steeds geen geld terug ontvangen!

Ik koop nooit maar dan ook nooit meer iets bij jullie!

cookinglife.nl antwoordt: 23-12-2023
Beste Marijke Panhuis, Bedankt voor je feedback, jammer om te horen dat je ontevreden bent over onze service! Vanwege de huidige drukte hebben we helaas je verzoek tot annulering niet eerder kunnen behandelen. Gelukkig zie ik in ons systeem dat je de terugbetaling inmiddels al hebt ontvangen vanuit onze financiële afdeling. Onze excuses voor het opgelopen ongemak en fijne kerstdagen gewenst! Met v

20-12-2023
Ze adverteren met de laagste prijs op Google.
Bestel je het is het niet voorradig.
De prijzen kloppen ook niet.
Probeer je hier een vraag over te stellen krijg je geen reactie.
Je moet ook nog betalen voor je retouren.
Waardeloos!

cookinglife.nl antwoordt: 30-12-2023
Beste Peppe Klamer, Wat spijtig om te horen dat je niet tevreden bent over je ervaring bij Cookinglife. We vinden het belangrijk dat onze klanten een fijne ervaring hebben en nemen je feedback dan ook zeer serieus. Het is inderdaad zo dat het kan voorkomen dat een product niet meer op voorraad is nadat je een bestelling hebt geplaatst. We doen ons uiterste best om de voorraad zo actueel mogelijk t

20-12-2023
Artikel zou voorradig zijn volgens internet, maar is nog steeds niet geleverd!

cookinglife.nl antwoordt: 23-12-2023
Beste Ten Have, Bedankt voor je review. Helaas hebben wij een vertraging vernomen vanuit de leverancier waardoor wij niet de dag zelf je bestelling hebben kunnen verzenden. Gelukkig hebben we inmiddels een nieuwe voorraad ontvangen en verwachten wij dat je de bestelling spoedig zult ontvangen! Alvast fijne kerstdagen gewenst. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

13-12-2023
20-12-2023
Je denkt een product te bestellen wat op voorraad is(producten die niet op voorraad zijn daar staat het bij) vervolgens betaal je en binnen een uur een e-mail dat het niet geleverd kan worden(dat weten ze heel snel) maar vervolgens moet je 10 dagen wachten voordat geld teruggestort is..( nu dag 7 en nog niets terug)..schandalig..nooit meer iets bestellen hier!

cookinglife.nl antwoordt: 23-12-2023
Beste Simone, Allereerst wil ik je bedanken voor je feedback, die zeer gewaardeerd wordt. Wij hebben je zojuist via de mail geïnformeerd over de huidige status van de terugbetaling. Mocht je verdere vragen hebben vernemen wij dit graag! Wij wensen je alvast fijne feestdagen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

20-12-2023
Ten eerste de voorraad controleren en ten tweede de klanten antwoord geven op hun mail

cookinglife.nl antwoordt: 23-12-2023
Beste Fabiola, Bedankt voor je bericht en onze excuses voor het ongemak. We begrijpen dat je graag antwoord wilt op je e-mail. Wij hebben zojuist via de mail contact met je opgenomen, wij horen graag van je! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

cookinglife.nl antwoordt: 23-12-2023
Beste Ron Droogleever, Bedankt voor je review. Onze excuses dat de bestelling niet geheel voorradig was, onze excuses hiervoor! In ons systeem zie ik dat je inmiddels al contact hebt gehad met de klantenservice en de terugbetaling is voltooid. Onze welgemeende excuses voor het opgelopen ongemak en fijne kerstdagen gewenst! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife