26-05-2019
16-05-2019
26-05-2019
levering duurde toch wel heel lang omdat het niet voorradig was.
spijtig dat niet vermeld staat bij het bestellen dat er bij continue flow nog bevochtiger en verbindingsslang nodig is.
Dit moet dan opnieuw besteld worden + verzendingskosten.

Oxigo antwoordt: 27-05-2019
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Door vertragingen bij Philips heeft u inderdaad langer dan normaal op uw concentrator moeten wachten, onze excuses daarvoor. Het gebruik van bevochtiging bij de SimplyGo is afhankelijk van persoonlijke voorkeur, Philips levert daarom niet standaard bevochtiging mee. Wij hebben de bevochtiger zonder verzendkosten aan u opgestuurd. Met vriendelijke groet, Oxigo

10-05-2019
07-05-2019
10-05-2019
De service 2 punten sorry hiervoor ik had wat vragen gesteld waar ik geen antwoord op krijg helaas maar krijg wel een mail om te beoordelen? Het product de verzending is netjes

Oxigo antwoordt: 11-05-2019
Bedankt voor uw beoordeling. We hebben het nagekeken maar kunnen helaas geen vragen van u terugvinden Uiteraard staan we klaar om al uw vragen te beantwoorden, we zijn bereikbaar via info@oxigo.co, 0850190291 en tijdens kantooruren via de chat. Met vriendelijke groet, het Oxigo team

04-05-2019
30-04-2019
04-05-2019
de levering en service is goed.
alleen die beoordeling achteraf is wel vervelend.
3.00

Oxigo antwoordt: 07-05-2019
Bedankt voor uw beoordeling! Jammer dat u het beoordelingsverzoek als vervelend ervaart. Via een link onderaan de e-mail van Trusted Shops heeft u de mogelijkheid om aan te geven dat u in het vervolg geen beoordelingsverzoeken meer wilt ontvangen. Hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, het Oxigo team

18-02-2019
15-02-2019
18-02-2019
Het prudukt werd voor zaterdag 1400-1645 aangemeld na een hele middag wachten kwam het maandag

Oxigo antwoordt: 19-02-2019
Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat u een middag voor niets heeft gewacht! Helaas zijn wij voor de aflevering van bestellingen afhankelijk van externe koeriersbedrijven. Wij hebben de klacht aan hen doorgegeven. Met vriendelijke groet, het Oxigo team