11-04-2024
11-04-2024
Defecte haartool ontvangen

Haarshop.nl antwoordt: 15-04-2024
Beste, Bedankt voor jouw review. Vervelend om te lezen dat het apparaat defect lijkt te zien. Ik zie dat je de aankoop op 6 april hebt gedaan. Je kunt aanspraak maken op jouw herroepingsrecht en de klacht melden bij onze klantenservice alvorens je deze naar ons retourneert. Ik adviseer je om de klacht binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling te melden. Na 14 dagen vervalt het herroepingsrec

07-04-2024
02-04-2024
07-04-2024
Flesje haar-olie half open in doos waardoor de hele doos met andere items onder de olie/plak zat.

Haarshop.nl antwoordt: 08-04-2024
Beste Leo, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wat vervelend om te lezen dat de olie tijdens vervoer is gaan lekken, excuses voor dit ongemak. Wanneer je het pakket in deze staat hebt ontvangen kan je natuurlijk altijd direct even contact opnemen met onze klantenservice. We kijken dan samen even naar een passende oplossing. Groet, Charlene van Haarshop.nl

29-02-2024
06-04-2024
Ik heb de commande niet gekregen

Haarshop.nl antwoordt: 08-04-2024
Beste Nafissa, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Excuses voor de vertraging die de levering heeft opgelopen. Helaas is het artikel uit jouw bestelling momenteel tijdelijk niet leverbaar vanuit onze leverancier, hierover ben je als het goed is al eens eerder geïnformeerd per email. Wij zullen jou op deze manier op de hoogte blijven houden van de status. Je kan er uiteraard ook voor kiezen

10-03-2024
05-03-2024
10-03-2024
ik had de color style mousse gekocht in het blond, ik heb het gebruikt zoals het moest en mijn haar is niet blond geworden maar ROS!!! ikzelf heb thuis al zoveel dingen geprobeerd om het erui te krijgen en zoveel gewassen zonder resultaat dus ik ga morgen naar de kapper om mijn haar te fixen.

Haarshop.nl antwoordt: 11-03-2024
Beste Shanti, Wederom bedankt voor jouw review. Vorige week heb je ook een review geplaatst over deze kwestie, deze hebben wij uiteraard beantwoord. Wij gaan er dan ook vanuit dat je wij jou hiermee voldoende hebben geïnformeerd. Groet, Haarshop.nl

01-03-2024
01-03-2024

Haarshop.nl antwoordt: 04-03-2024
Beste Shairon, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Omdat je verder geen informatie hebt toegevoegd met betrekking tot de reden van jouw 1-ster review heb ik de conversatie tussen jou en onze klantenservice geraadpleegd. Ik heb hieruit begrepen dat je een Wahl Super Close scheerapparaat hebt geretourneerd welke niet door ons retour is geaccepteerd. Wij hopen dat je begrijpt dat wij een gebr

25-02-2024
Totaal geen vermogen , deze krultang zou niet verkocht mogen worden.

Haarshop.nl antwoordt: 26-02-2024
Beste Viona, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wanneer je opzoek bent naar een tool en je hierbij specifieke wensen hebt kan je het beste vooraf even contact leggen met onze klantenservice zodat zij jou een passend advies kunnen geven. Wij vermelden in de productinformatie dat deze tool een vermogen van 300 watt heeft. Wij vinden het erg jammer dat deze fohnborstel niet aan jouw verwacht

11-02-2024
06-02-2024
11-02-2024
Mijn bestelling is niet geleverd. En wel betaald

Haarshop.nl antwoordt: 19-02-2024
Beste Leen, Bedankt voor jouw review. Goed te zien dat je inmiddels contact op hebt genomen met onze klantenservice. Er is een onderzoek opgesteld bij de vervoerder welke op dit moment nog loopt. Wij laten jou uiteraard zo spoedig mogelijk weten wat hiervan de uitslag is. Mocht het pakket niet terecht komen, dan zorgen wij natuurlijk voor een passende oplossing. Groet, Charlene van Haarshop.nl

26-01-2024
Heb de bestelling nooit ontvangen, terwijl betaling ook niet is teruggestort

Haarshop.nl antwoordt: 31-01-2024
Beste Johannes, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het pakket niet is aangekomen. Wij hebben de track en trace gegevens van het pakket gecontroleerd bij de vervoerder. Hieruit maken wij op dat het pakket nog ergens in het sorteercentrum van de vervoerder moet zijn. De reden hiervan is ons nog onbekend, daarom hebben wij een onderzoek ingesteld bij de vervoerder. Omdat wij jou niet langer

20-01-2024
Haarmasker is over de datum bij binnenkomst.

Haarshop.nl antwoordt: 22-01-2024
Beste Yessica, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wat vervelend om te lezen dat je het vermoeden hebt dat het product over datum is. Op de meeste producten staat een "exp. date" vermeldt. Dit geeft de uiterste houdbaarheid van het artikel aan. Op sommige producten staat ook een productiedatum. Deze 2 worden vaak met elkaar in verwarring gebracht. Wij kijken dit uiteraard graag voor je n

Haarshop.nl antwoordt: 15-01-2024
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij helpen je graag om jouw ervaring bij Haarshop.nl te verbeteren. Heb je vragen over je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl

28-12-2023
06-01-2024
Mijn pakje is verdwenen, ik wacht nog op verder onderzoek van jullie

Haarshop.nl antwoordt: 09-01-2024
Beste Monic, Bedankt voor je review. Ik heb van mijn collega's begrepen dat het pakketje inmiddels terecht is en dat het bij uw buren is achtergelaten. Ondanks dat de levering door de vervoerder niet helemaal is gegaan zoals gewenst wensen wij je alsnog veel plezier van jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Charlene van Haarshop.nl

28-12-2023
06-01-2024
Mijn bestelling moest ik ophalen ergens waar je met de auto slecht kunt komen terwijl ik altijd aan huis bezorgd krijg. Er was ook geen rede opgegeven waarom dit zo opeens was.

Haarshop.nl antwoordt: 09-01-2024
Beste Elma, Bedankt voor je review. Allereerst ben ik blij te lezen dat je het pakket alsnog in ontvangst hebt kunnen nemen. Waarom de vervoerder een pakket uiteindelijk naar een afhaalpunt brengt kan meerdere redenen hebben, hier kunnen wij als webshop helaas niets aan doen. Wellicht dat je een eventuele volgende keer voor de zekerheid een briefje op de deur kunt achterlaten als je een pakket

02-01-2024
Mijn pakje zou op 18/12 geleverd zijn maar ik heb niets ontvangen.
Inmiddels zijn we 2/1 en ik heb nog geen correcte oplossing!

Haarshop.nl antwoordt: 04-01-2024
Beste Nadia, Bedank voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat er nog geen passende oplossing is. Ik heb uit de communicatie met onze klantenservice begrepen dat zij een onderzoek voor je hebben ingesteld bij de vervoerder naar de vermissing van het pakket, in verband met de feestdagen heeft dit wat langer geduurd. Inmiddels heeft onze klantenservice jou via een email laten weten dat er du

24-12-2023
Vraagje via whatsapp in verband met pakje niet afgeleverd bij ons! Geen reactie.. jammer

Haarshop.nl antwoordt: 27-12-2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Tijdens de Kerst is onze klantenservice helaas niet geopend. Sorry voor het ongemak. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl

10-12-2023
23-11-2023
10-12-2023
Zeer zeer slechte service

Aanbieding gekocht1+1 gratis, is iets mis gegaan met de bestelling(mijn fout)
Daarna contact gehad, met de vraag om alsnog de gratis producten op te sturen, aangeboden om dan de verzendkosten te betalen maar nee hoor, daar gaven ze geen gehoor aan. Toch jammer van die €50.
Dus wat mij betreft was dit de laatste bestelling bij Haarshop !!!

Haarshop.nl antwoordt: 11-12-2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Helaas kun je alleen gebruik maken van de actie die op dat moment loopt. Heb je de bestelling op een andere datum geplaatst kunnen we dit niet meer herstellen, sorry voor het ongemak en de onduidelijkheid. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl

09-12-2023
Schaar was niet meer voorradig.
Nadat ik gemaild heb waar mijn schaar bleef,werd mij dit pas verteld.
Afhandeling verder wel netjes

Haarshop.nl antwoordt: 11-12-2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat het bestelde product niet meer in voorraad was. Ik kan me voorstellen dat je de melding in je winkelmandje misschien over het hoofd hebt gezien. Sorry voor de onduidelijkheid. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl

05-12-2023
Een aantal producten besteld waarvan 1 conditioner van 300ml, welke niet geleverd is. Hierover contact opgenomen met Haarshop. Ze vroegen foto's, deze heb ik gestuurd. Daarna nog foto's van de doos, deze had ik helaas niet meer na 5 dagen. Vervolgens wordt het afgekapt met dat ze gewogen hebben en dat ze daaruit concluderen dat het overeen komt met wat ik gekregen heb zonder verdere informatie hie

Haarshop.nl antwoordt: 06-12-2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat vervelend dat je een artikel niet hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest, sorry daarvoor. Ik zie terug in de conversatie dat je op Zaterdag 02-12 contact hebt opgenomen met onze klantenservice, direct hebben zij op Maandag 04-12 in de ochtend gevraagd of je hiervan foto's kon aanleveren omdat onze klantenservice h

11-10-2023
05-12-2023
Ik laat niet snel een beoordeling achter, maar deze webshop is zo slecht. Ik had een stijltang besteld die kapot binnen kwam. Ik heb de tang op eigen kosten retour gestuurd binnen 14 dagen en krijg vervolgens te horen dat dit niet binnen de termijn valt. Inmiddels zijn we bijna 2 maanden verder en kunnen ze de tang alleen maar voor mij laten maken. Ik hoef de tang niet gemaakt want maanden later

Haarshop.nl antwoordt: 06-12-2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review en het uiten van je ongenoegen. Teruglezend in de conversatie met onze klantenservice heb je een tang gebruikt geretourneerd buiten het herroepingsrecht van 14 dagen. Toen onze klantenservice aangaf de retournering niet te kunnen accepteren nadat deze gebruikt is, en om dat de retournering buiten het herroepingsrecht viel, gaf je aan dat de

26-11-2023
05-12-2023
Zorgen voor een snellere oplossing met minder gedoe voor de klant

Haarshop.nl antwoordt: 05-12-2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat je pakketje beschadigd aan is gekomen en er nu artikelen missen in de bestelling. Dat is uiteraard niet onze bedoeling geweest, sorry. Ik zie dat onze klantenservice deze klacht direct heeft opgepakt en dit voor je is gaan oplossen. Echter zijn een aantal foto's van dit pakket wel nodig, zo kan onze klantenservi

03-12-2023
Stekker past niet in het stopcontact.

Haarshop.nl antwoordt: 05-12-2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat het niet duidelijk was dat hier ook een EU stekker aan vast zit. Zoals bij de productomschrijving wordt vermeld kun je de stekker eraf draaien: "Het voltage betreft 100 - 240 V. Dit maakt de Diva Radiant Shine dual voltage, wat betekent dat je de borstel wereldwijd kunt gebruiken. Bovendien zit er een UK/EU stek

24-11-2023
03-12-2023
Wacht nu al meer dan een week op bestelling

Haarshop.nl antwoordt: 04-12-2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat je het pakketje nog niet in ontvangst hebt kunnen nemen. Ik zie dat je al eerder contact hebt opgenomen met onze klantenservice, zij hebben ook aangegeven dat de vervoerder het momenteel erg druk heeft en er dus vertraging kan ontstaan. Sorry voor het ongemak. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl

01-12-2023
22-11-2023
01-12-2023
Black friday deal 1+1 gratis. Dus 1 product in de winkelwagen, met de verwachting er 2 te ontvangen. Niet dus! Even gebeld om dit nog te corrigeren, maar nee hoor, orders van de directie dat dit niet gebeurt, er waten meerdere klanten met dezelfde klacht. Zo kun je makkelijk een black friday deal aanbieden. Misleidend!!!

Haarshop.nl antwoordt: 04-12-2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat het niet duidelijk was dat als je de 1+1 actie wilde ontvangen, je dan ook beide producten moest bestellen. De code van de korting verrekende dit ook pas bij aanschaf van 2 artikelen per product. Sorry voor het ongemak. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl

21-11-2023
Zie mijn eerdere review. Veel beloven weinig geven en foutjes niet erkennen. Slechte klantenservice.
En kijk hieronder staat weer de standaard reactie van Haarshop. Zij wassen hun handen in onschuld. Het cadeau was niet op want het stond wel nog volop te koop. Coulance kennen ze niet. Ze zeggen wel sorry maar als je goed leest zie je dat ze gewoon een dikke middelvinger naar je opsteken.

Haarshop.nl antwoordt: 22-11-2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat het niet duidelijk was dat het een op=op actie betreft. Zoals vermeld zou je dit cadeau ontvangen, zolang de voorraad strekt. In de conversatie lees ik terug dat onze klantenservice dit ook aan je uit heeft gelegd en dat zij je op de hoogte hebben gesteld van onze voorwaarden. Sorry voor de onduidelijkheid. Gr

21-11-2023
Misleidende advertenties - lokken klanten met gratis kado maar leveren deze niet. Geen dienstverlenende, oplossingsgerichte instelling.

Update n.a.v. beantwoording door Haarshop.nl:
Opnieuw wordt verwezen naar "opop". Ik wijs dan op de voorwaarde waar staat:
De gift verschijnt automatisch in de winkelwagen wanneer je voldoet aan de voorwaarden en de gift nog op voorraad is. Misleiding!

Haarshop.nl antwoordt: 22-11-2023

21-11-2023
Heel slechte kwaliteit hars geleverd
Niet mee te werken ondanks al mijn ervaring

Haarshop.nl antwoordt: 21-11-2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de kwaliteit tegenvalt van de aangekochte harsvulling. Helaas zie ik dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice. Mocht je nog vragen hebben over de harsvulling of het gebruik hiervan neem dan contact op met onze klantenservice. Uiteraard bieden wij meerdere merken harsvullingen aan en past er we

12-11-2023
Mijn pakket niet ontvangen en mijn geld kwijt

Haarshop.nl antwoordt: 13-11-2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat je je bestelling nog niet in ontvangst hebt kunnen nemen. Ik zie dat je contact hebt gehad met onze klantenservice, zij hebben toen voor jou een onderzoek gestart bij de vervoerder. Helaas hebben zij geen reactie meer van jou gehad op de laatste update waarbij gevraagd is een formulier in te vullen. Zou je dit

Haarshop.nl antwoordt: 08-11-2023

07-11-2023
Weinig op voorraad moet iedere keer switchen van merk, kleur etc. en dat is enorm balen bestel al heel lang bij jullie.

Haarshop.nl antwoordt: 07-11-2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Ik zie in je klantgegevens dat je vaak kiest voor twee merken die helaas lastiger te verkrijgen zijn en je hierdoor mis hebt gegrepen bij het doen van je bestelling. Ik hoop dat je begrijpt dat wij ons uiterste best doen om de producten te blijven aanbieden, maar wat er niet is kunnen we op dat moment niet leveren. Sorry voor het ontstane o

01-11-2023
Het geschenkbeleid is misleidend. Er wordt een cadeau aangeboden maar je krijgt het niet. Op de website staat niet vermeld op=op. Wel in de algemene voorwaarden maar daar staat ook dat als de gift in je winkelwagen verschijnt, deze op voorraad is. Je krijgt ook geen bericht; ze sturen het gewoon niet mee en je moet zelf informeren waarom je het niet krijgt. Dagen later wordt het cadeau nog steeds

Haarshop.nl antwoordt: 01-11-2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Ik begrijp dat er geen gift in jouw bestelling is geleverd. In de voorwaarden met betrekking tot gifts wordt aangeduid dat gifts verstuurd worden zolang de voorraad strekt. Onze excuses dat we jou bij deze bestelling geen gift mee hebben kunnen leveren omdat de voorraad niet toereikend was. Wij hopen op je begrip! Groet, Jamie Lee van Haa

01-11-2023
1,5 week geleden een bestelling gedaan. 4 dagen niets gehoord, zelf gebeld. Er werd mij verteld dat er niet voldoende gel bussen in voorraad waren, maar dat ik afgelopen maandag of dinsdag zou ontvangen. Nu nog steeds niets gehoord.

Haarshop.nl antwoordt: 01-11-2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Ik zie dat er goed contact is geweest met onze klantenservice en dat je ervoor gekozen hebt de bestelling voor een deel te annuleren. Onze klantenservice heeft dit voor je verwerkt en een deel teruggestort. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl

27-10-2023
Pakket is niet geleverd en ipve te helpen moet ik uitvoerig antwoorden op steeds nieuwe vragen die wat mij betreft grensoverschrijdend zijn

Haarshop.nl antwoordt: 30-10-2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat je pakketje nog niet is geleverd. Ik zie dat er op 23 Oktober j.l. contact is geweest met onze klantenservice. Zij hebben helaas geen reactie meer vernomen. Onze klantenservice kan een onderzoek starten via de vervoerder zodra alle informatie compleet is. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl

27-10-2023
Ik heb mijn pakje niet ontvangen
Graag een antwoord!!!

Haarshop.nl antwoordt: 30-10-2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat je de bestelling nog niet in ontvangst hebt kunnen nemen. Ik zie dat er op 24 Oktober j.l. contact is geweest met onze klantenservice, zij hebben je aangegeven waar het pakketje zich bevindt. Mocht je het pakket nog steeds niet hebben ontvangen, neem dan opnieuw contact op met onze klantenservice per e-mail in

24-10-2023
Mijn bestelling opnieuw versturen of gewoon even telefonisch contact opnemen met je vaste klantenn

Haarshop.nl antwoordt: 25-10-2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat je je bestelling nog niet in ontvangst hebt kunnen nemen. Omdat de bezorger aangeeft het te hebben afgeleverd, is de vervoerder een onderzoek gestart om het pakketje zo spoedig mogelijk boven water te krijgen. Dit onderzoek moeten wij zoals aangegeven even afwachten. Uiteraard laten we je niet zonder bestelling

19-10-2023
Post.nl is niet aan de deur geweest alhoewel we thuis waren. Pakketjes is pas dagen later in een winkel in de naburige gemeente bezorgd. Moesten speciaal naar daar rijden om het pakketje in ontvangst te nemen

Haarshop.nl antwoordt: 20-10-2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de levering op deze manier is verlopen. Dat is uiteraard niet de bedoeling geweest. We hebben de klacht opgenomen en ingediend bij de vervoerder. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl

Haarshop.nl antwoordt: 16-10-2023

09-10-2023
Heb het pakket nooit ontvangen! Post nl onbereikbaar. Er staat dat ik het heb ontvangen, maar i.p.v. mijn shampoo, is er een ander pakket afgeleverd. Het is door de war gehaald. Zou het graag willen ontvangen.

Haarshop.nl antwoordt: 10-10-2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de levering niet goed is verlopen. Sorry voor het ontstane ongemak. Mocht het pakketje nog steeds niet terecht zijn, neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl

Nooit meer shoppen.!

Haarshop.nl antwoordt: 06-10-2023

Slechte onbeschofte klantenservice

Haarshop.nl antwoordt: 06-10-2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat je ontevreden bent over onze klantenservice. Zojuist ben ik terug gaan kijken in de verlopen conversatie per e-mail. Je retournering is volgens onze policy verwerkt omdat het pakketje niet is afgehaald bij de PostNL locatie, je hebt het volledige aankoopbedrag ook al terug ontvangen op je rekening. Doordat de

Apparaat scheert niets

Haarshop.nl antwoordt: 02-10-2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de bestelde BaByliss PRO - Forfex Precisie Pen Trimmer niet naar behoren werkt. Uiteraard heb je hier garantie op, je mag uiteraard aanspraak maken op je garantie. Dit kan door contact op te nemen met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl

06-09-2023
27-08-2023
06-09-2023
Er worden geschenken beloofd bij bestelling, maar bij levering is er gewoon niets van gratis artikelen bij!

Haarshop.nl antwoordt: 11-09-2023
Beste Sonja, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Ik begrijp dat er geen gift bij jouw bestelling is geleverd. In de voorwaarden met betrekking tot gifts wordt aangeduid dat gifts verstuurd worden zolang de voorraad strekt. Het spijt ons dan ook dat we jou bij deze bestelling geen gift mee hebben kunnen leveren omdat de voorraad niet toereikend was. Wij hopen op jouw begrip hiervoor. Met v