10-09-2023
Ze waren de helft van de orderbestelling vergeten te verzenden.

Uiteindelijk ontving ik een dacht later wel nog de rest van de order naar telefonisch contact te hebben gehad. Slordigheids foutje

Wielersport Math Salden Limbricht antwoordt: 27-09-2023
Precies dat ja. Komt eigenlijk omdat je bestelling vanaf 2 verschillende locaties komt, maar mag natuurlijk niet gebeuren. Gelukkig wel snel rechtgezet. Veel plezier met de spulletjes.

10-08-2023
27-07-2023
10-08-2023
Product was al betaald en bleek niet te kunnen worden geleverd. Na twee weken nog geen geld terug

Wielersport Math Salden Limbricht antwoordt: 12-08-2023
Onze excuses voor het ongemak. Na uw mail is dit opgepakt en is het bedrag overgemaakt naar de rekening waar u destijds uw order mee betaald heeft.

30-07-2023
kan mijn pas gekochte mio discover pal niet koppelen, app is alleen op app store te downloaden,en niet in google play,afwachten dus,misschien later

18-07-2023
02-07-2023
18-07-2023
De verzending was niet op tijd, en de bezorging was vervolgens ook niet aan huis. Zogenaamd omdat ik niet thuis zou zijn (onjuist). Ik moest zelf uitzoeken bij welk afhaalpunt en wanneer mijn bestelling klaarlag en kreeg daar geen bericht van. De verpakking bleek vervolgens niet dicht te zijn. Gelukkig was het product wel nog nieuw en compleet. Tip: werk niet meer samen met DPD.

Wielersport Math Salden Limbricht antwoordt: 21-07-2023
Wij verzenden alles met PostNL Maarten en mijns inziens is dat nog steeds de beste partij om mee samen te werken. Kun je nagaan hoe de rest het doet..............

05-07-2023
Helaas klopte de maattabel niet waardoor ik mijn aankoop weer moest retourneren en kosten kwijt was daarvoor.
Met een juiste maattabel is dat te voorkomen.

Wielersport Math Salden Limbricht antwoordt: 21-07-2023
Dat is heel vreemd Roos, wij publiceren de tabel van (in jouw geval) Assos zoals zij die opgesteld hebben en ik kan me niet herinneren dat er eerder afwijkingen geconstateerd zijn.

13-06-2023
29-05-2023
13-06-2023
Na verzending door Math Salden mocht ik geen pakket ontvangen. Ik ontving een bericht van ontvangst terwijl ik geen pakket in ontvangst had genomen. Op de PostNL site zag ik dat iemand voor ontvangst had getekend.

Ik stuurde MS een mail met deze info. We zijn nu ruim 1 week verder en MS heeft helaas niet gereageerd op deze situatie.

Afgelopen vrijdag zagen wij op een onlogische plek toevallig he

Wielersport Math Salden Limbricht antwoordt: 14-06-2023
Beste Danny, ik begrijp deze beoordeling niet. Je besteld op 29 mei om 18.40 uur waarna jouw bestelling wordt aangemaakt op 30 mei om 12.57 uur. De post levert dit vervolgens bij jou thuis af op 1 juni, hetgeen inderdaad 1 dag vertraging betekent, maar zeker geen week of zo. Wij steken graag de hand in eigen boezem als er iets scheelt, waardoor we indien nodig procedures aan kunnen passen en beter