Datum van publicatie
10-01-2024
Besteldatum
05-01-2024
10-01-2024
Schakelmateriaal is prima. Strakke vormgeving.
Helaas ontbreekt een goede beschrijving bij de dimmers. Wat een gepuzzel. Waar hoort dat rode ding die bij de verpakking zit. Het veert. Maar
3.00
Redelijk

schakelmateriaalstore.nl antwoordt: 11-01-2024
Geachte mevrouw van der Veen, bedankt voor uw review. U heeft geen dimmer besteld, maar alleen een dimmerknop. De dimmerknop bevat inderdaad geen omschrijving of handleiding, deze wordt bij de dimmer meegeleverd. Het rode lampje kunt u in de dimmer van Busch-Jaeger plaatsen. Mochten er vragen zijn, dan helpen we u graag op weg. Wij zijn per mail of telefonisch bereikbaar. Met vriendelijke groet, T

Datum van publicatie
Besteldatum
02-10-2023
Website geeft ruime voorraad, plaats bestelling voor een 1/4 deel van de voorraad. Achteraf blijkt na telefonisch contact dat ze een deellevering kunnen doen. Maar niet de bestelde hoeveelheid.
3.00
Redelijk

schakelmateriaalstore.nl antwoordt: 03-10-2023
Beste heer Rabbe, Bedankt voor uw feedback. Een gedeelte van uw bestelling heeft gelegen in ons centrale magazijn waardoor uw bestelling niet direct compleet was voor verzending. Onze excuses voor het ongemak. Zoals besproken via de mail hebben we 80% van uw verzending verstuurd middels een deellevering. Het restant van uw bestelling is inmiddels compleet en wordt vandaag nog verzonden. Met vriend