Datum van publicatie
Besteldatum
07-02-2024
Helaas bestelde ik zelf een onjuiste combinatie van schakelaars en opdekplaatjes Het is er bij controle voor verzending niet uitgekomen.
2.00
Matig

schakelmateriaalstore.nl antwoordt: 09-02-2024
Geachte heer Noordijk, bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u een verkeerd artikel besteld heeft. Wij controleren de bestellingen niet voordat deze verstuurd worden. Wij versturen de bestelling zoals de klant het besteld heeft. Mocht u twijfelen over wat u precies nodig heeft, dan kunt u ons altijd telefonisch of per mail bereiken. Met vriendelijke groet, Team Schakelmateriaalsto

Datum van publicatie
Besteldatum
07-11-2021
Mijn bestelling is niet compleet. Toch wordt de rest opgestuurd zonder overleg.
Ik wil alles of niks maar levertijd is niet bekend. Maar twijfel of het überhaupt wel geleverd word. Kan dus nog zijn dat het goed komt maar betwijfel dit.
2.00
Matig

schakelmateriaalstore.nl antwoordt: 08-11-2021
Geachte heer Boersma, Wij zien dat er mailcontact is geweest dat mijn collega, en zij heeft aangegeven dat er een deellevering is aangemaakt in verband met een lange levertijd. Dit zodat u verder met klussen kon. Zodra wij het missende artikel binnen krijgen zullen wij deze versturen. Zoals ook in het mailcontact is aangegeven. Met vriendelijke groet, Team Schakelmateriaalstore.nl