15-03-2024
06-03-2024
15-03-2024
Limango is laat met het leveren van bestellingen.
Bv 6 maart bestellen , levering pad na 22 maart. Tot begin april.
Jammer

limango.nl antwoordt: 18-03-2024
Beste limango klant, De bestellingen uit de acties en de shop worden allebei apart verzonden vanuit een andere locatie. De bestellingen uit de acties komen direct van de leverancier en worden na een korte tussenstop in ons magazijn naar je doorgestuurd en de artikelen uit de shop hebben wij al in ons magazijn klaarliggen. De producten uit de acties worden pas bij de fabrikant besteld, op het mom

10-03-2024
01-03-2024
10-03-2024
Bestelling nog steeds niet ontvangen. Wel een mail dat eea verlaat is. Geen termijn of niets

limango.nl antwoordt: 11-03-2024
Beste limango klant, Ik kan je irritatie goed begrijpen. Graag wil ik je proberen uit te leggen hoe dit af en toe kan gebeuren. De leveranciers waarmee wij samen werken geven vooraf aan een verkoopactie door hoeveel voorraad zij hebben en wanneer zij kunnen uitleveren. Wij plaatsen dit aantal dan op onze website en deze worden dan verkocht aan de klanten. Na de verkoopactie geven wij de verkoop

19-02-2024
10-02-2024
19-02-2024
Limango stuurt niet altijd de juiste producten op en de oplossingen die dan geboden worden zijn meer in het voordeel van Limango dan van de klant..

limango.nl antwoordt: 20-02-2024
Beste Limango klant, Wat vervelend dat er problemen zijn met je bestelling, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Graag ontvangen wij voorafgaand aan het behandelen van de klacht een foto of een filmpje van het product, zodat wij kunnen kijken wat we jou het beste kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet, Je limango team.

16-01-2024

04-01-2024
13-01-2024
Geen rommel meer verkopen

limango.nl antwoordt: 15-01-2024
Beste limango klant, Het spijt ons zeer dat je niet tevreden bent met de ontvangen artikelen. Onze voorraad bestaat uit artikelen die direct van de leverancier of van een gecertificeerde groothandel komen. Wij mogen namelijk ook volgens de wet geen handel drijven met fabrikanten die namaak producten aanbieden. De reden dat wij onze acties met zoveel korting kunnen aanbieden, is omdat wij na afloo

29-12-2023
20-12-2023
29-12-2023
Levering duurt mega lang

limango.nl antwoordt: 30-12-2023

28-12-2023
19-12-2023
28-12-2023
Reebok Trainings broek besteld. Waarschijnlijk een herenbroek, ook een gat in de broekzak!

limango.nl antwoordt: 29-12-2023
Beste limango klant, Wat vervelend dat er problemen zijn met je bestelling, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Graag ontvangen wij voorafgaand aan het behandelen van de klacht een foto of een filmpje van het product, zodat wij kunnen kijken wat we jou het beste kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet, Je limango team

11-12-2023
01-12-2023
11-12-2023
Levertijd die aangegeven is klopt niet want dat is de datum waarop ze verzenden niet waarop het pakket aankomt. Ook kloppen de fotos niet met het product dat je ontvangt (de rits van een jas waren oranje op de foto en grijs in het echt) en zijn de prijzen zo schommelend en zonder garantie dat ik 3 dagen na mijn bestelling al bijna 4 euro goedkoper was uitgekomen. Mobiele site werkt ook voor geen m

limango.nl antwoordt: 14-12-2023
Beste limango klant, Bedankt voor het delen van uw feedback met betrekking tot uw recente ervaring. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons op de hoogte te stellen van uw opmerkingen. We begrijpen dat vertragingen bij de bezorging frustrerend kunnen zijn, vooral wanneer u op tijd uw bestelling verwacht. In dit geval was de vertraging te wijten aan een probleem bij het PostNL-hub, waa

05-12-2023
26-11-2023
05-12-2023
Leveringen laten vaak te lang op zich wachten , en gaan soms ook nog over de leverdatum heen !

limango.nl antwoordt: 06-12-2023

09-11-2023
31-10-2023
09-11-2023
Erbij zetten hoe lang de levering duurt is iets makkelijker met bestellen

limango.nl antwoordt: 10-11-2023
Beste limango klant, Helaas had PostNL een achterstand op hun depot, hierdoor is je pakket later bezorgd dan afgesproken. Helaas kunnen wij hier niets aan doen. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Je limango team.

03-11-2023
25-10-2023
03-11-2023
Ik heb meerdere keren heb ik kleding terug gestuurd omdat de maat niet klopte. Maar dan ook echt veel te klein was

limango.nl antwoordt: 08-11-2023
Beste limango klant, Jammer genoeg beschikken wij alleen over de maattabellen die op onze website bij bepaalde artikelen staan. Wanneer er geen maattabel bij het artikel van jouw interesse staat, zou dit artikel normaal moeten vallen, dus de Nederlandse/Europese maat. Heel specifiek kunnen wij hier echter niet over zijn. Voor meer gedetailleerde informatie raad ik je aan om direct met de fabrik

02-11-2023
24-10-2023
02-11-2023
Pakjes worden vaker vertraagd. Communicatie hierover is matig

limango.nl antwoordt: 08-11-2023
Beste limango klant, Je hebt artikelen besteld uit onze acties. Pas wanneer een actie is afgelopen bestellen wij precies wat wij nodig hebben bij de fabrikant en gaat er vaak een maand overheen voordat de producten bij de klant zijn. Daardoor zijn onze opslagkosten laag en kunnen we je de artikelen goedkoop aanbieden. Artikelen die in de shop worden besteld, zijn op voorraad en kunnen dus snelle

29-10-2023
20-10-2023
29-10-2023
Zorgen dat beschrijvingen kloppen, voorn samemstelling. Dat terug verzending label klopt. Er is geen 3s nummer. Dus ik moet echt naar post kantooor

limango.nl antwoordt: 30-10-2023
Beste limango klant, Wat vervelend dat er problemen zijn met de producten uit je bestelling. Onze excuses hiervoor. Je mag het artikel gratis naar ons retour sturen. Ik maak een aantekening in je account, zodat er geen kosten voor deze retourzending berekend worden. Wij zullen dan het aankoopbedrag terugstorten na ontvangst in ons magazijn. Met vriendelijke groet, Je limango team.

03-10-2023
19-09-2023
03-10-2023
Leveringsdatum klopt niet. Op berichten wordt niet gereageerd.
Weliswaar goedkoop zolang je niets retourneert.

limango.nl antwoordt: 04-10-2023
Beste limango klant, We hebben het voor je nagekeken en gezien dat je bestelling 2 later is geleverd dan verwacht, onze excuses hiervoor. Helaas zijn wij afhankelijk van externe vervoerders en PostNL om onze bestellingen tijdig afgeleverd te krijgen. De afleverdatum is dan ook een verwachte afleverdatum. We hebben voor je genoteerd dat je je bestelling gratis retour mag sturen. Onze excuses vo

02-10-2023
23-09-2023
02-10-2023
Ik heb nog steeds geen bestelling binnen, het duurt dus veel te lang

limango.nl antwoordt: 04-10-2023

15-09-2023
06-09-2023
15-09-2023
Jullie berekenen teveel portokosten, ik was voor 1 zonnebril met retour kosten bijna 10 euro
Kwijt

limango.nl antwoordt: 18-09-2023
Beste limango klant, Bij limango betaal je verzendkosten à € 3,95. Deze betalen wij bij een volledige of een gedeeltelijke retourzending terug. Als voor een bestelling geen verzendkosten zijn betaald, bijvoorbeeld vanwege een speciale promotie, worden bij retourzending ook geen verzendkosten terugbetaald. Wij brengen per retourzending retourkosten à € 5,70 in rekening. Dit is om de kosten te dek

10-09-2023
01-09-2023
10-09-2023
Ik had witte schoenen besteld, kwamen crème achtig vale schoenen thuis. En dan wil ik ze terug sturen, want ze zijn echt anders als op de foto, dat is dan geen probleem, maar zijn de retour kosten voor mij. En dat vind ik gek ,want er word niet verkocht wat er word aangeboden!

limango.nl antwoordt: 12-09-2023
Beste limango klant, Wat vervelend dat er problemen waren met je bestelling, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Uiteraard betaalt de klant niet de retourkosten als er iets mis is met het product. Om in de toekomst te voorkomen dat je voor een verkeerde levering retourkosten moet betalen, gelieve Defect/Beschadigd of Verkeerde Levering te selecteren in plaats van Artikel

09-09-2023
31-08-2023
09-09-2023

limango.nl antwoordt: 14-09-2023
Beste limango klant, Onze excuses dat je ervaring met onze webshop niet de beste was. Wij vragen je vriendelijk per e-mail, klantenserivce@limango.nl, contact met ons op te nemen en ons ervan op de hoogte te stellen waarom de beoordeling slechts 2 sterren heeft. We zullen proberen informatie en ondersteuning te bieden. Met vriendelijke groet, Je limango Team

25-08-2023
07-09-2023
Bestelling niet binnen de gestelde termijn ontvangen!

limango.nl antwoordt: 07-09-2023
Beste limango klant, Als het goed is, heb je gisteren een info-e-mail gekregen over deze bestelling. Let op: het kan zijn dat deze e-mail in je spamfolder terecht is gekomen. Op dit moment hebben we te maken met een storing, waardoor een correcte inontvangstneming en aflevering van bepaalde pakketten, waaronder die van jou, op dit moment niet mogelijk is. Wij werken er hard aan om het pakket zo

27-08-2023
07-09-2023
Ik heb zeker 5 A 6 weken geleden een bestelling gedaan. Ik heb 2 geleden de helft van de bestelling gehad. Vorige week kreeg ik bericht dat mijn bestelling onderweg was . Nog steeds niets ontvangen .
Ben ik niet zo over te spreken .

limango.nl antwoordt: 07-09-2023
Beste limango klant, Jammer genoeg hebben wij op dit moment te maken met een storing, waardoor een correcte inontvangstneming en aflevering van bepaalde pakketten, waaronder die van jou, op dit moment niet mogelijk is. Onze excuses dat je hierover nog niet was geinformeerd. Wij werken er hard aan om het pakket zo snel mogelijk bij je af te leveren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met

25-08-2023
03-09-2023
Oogschaduw of een lipstick in een kartonnen doos is belachelijk. Moet gewoon in een envelop met bubbelfolie verstuurd kunnen worden en dan gewoon in de brievenbus bezorgen.

limango.nl antwoordt: 04-09-2023
Beste limango klant, Het spijt ons dat je een negatieve ervaring hebt met ons verpakkingsmateriaal. Voor onze bestellingen moet getekend worden, helaas is brievenbusbezorging hierbij niet toegestaan. Onze excuses hiervoor. Je limango team.

22-08-2023
03-09-2023
Klachten via de mail gestuurd over kleine beschadigingen van de spiegel! Nog steeds geen reactie

limango.nl antwoordt: 04-09-2023
Beste limango klant, We hebben in onderzoek waarom je berichten niet aankomen bij ons, onze excuses hiervoor. Wat vervelend dat er problemen zijn met je bestelling, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Graag ontvangen wij voorafgaand aan het behandelen van de klacht een foto of een filmpje van het product, zodat wij kunnen kijken wat we jou het beste kunnen aanbieden. D

30-08-2023
21-08-2023
30-08-2023
Maatvoering niet goed en heb een trui die er anders uit ziet dan gedacht.

limango.nl antwoordt: 31-08-2023
Beste limango klant, Wat vervelend dat er problemen zijn met je bestelling, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Je mag het artikel gratis naar ons retourneren en krijgt dan het aankoopbedrag terug. Ik maak een aantekening in je account zodat er geen kosten voor het retourneren berekend worden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Je limango team.

07-08-2023
29-07-2023
07-08-2023
Eerste keer bij jullie besteld een jurk die kwam helemaal verkreukt in een zakje geduwd aan. Nog nooit zo een jurk gekregen.

limango.nl antwoordt: 10-08-2023
Beste Limango klant, Onze excuses voor de wijze waarop de jurk is verstuurd. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Je mag de jurk natuurlijk gratis terugsturen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Je limango team

24-07-2023
15-07-2023
24-07-2023
levertijden en bestellingen leveren

limango.nl antwoordt: 25-07-2023

17-07-2023
09-07-2023
17-07-2023
Omschrijving kan beter, trage levering, retour kost flink geld: 5,99! Zelf versturen is zeker 2 euro goedkoper maar deze mogelijkheid bestaat niet.

limango.nl antwoordt: 18-07-2023
Beste limango Klant, Ik zie dat wij een dag later waren dan verwacht met de levering, onze excuses hiervoor. Bij limango betaal je verzendkosten à € 3,95. Deze betalen wij bij een volledige of een gedeeltelijke retourzending terug. Als producten uit de shop én uit de acties besteld worden, zijn er twee bestellingen geplaatst, maar de verzendkosten voor de actie-bestelling zijn dan gratis. Als vo

11-07-2023
01-07-2023
11-07-2023
Sneller leveren!

limango.nl antwoordt: 18-07-2023
Beste limango klant, Je hebt artikelen besteld van onze acties. Pas wanneer een actie is afgelopen bestellen wij precies wat wij nodig hebben bij de fabrikant. Hierdoor creeren wij geen voorraad. Omdat wij pas na een actie bestellen, gaat er vaak een maand overheen voordat de producten bij de klant zijn. Artikelen die in de shop worden besteld, zijn op voorraad en kunnen dus sneller worden verz

04-07-2023
25-06-2023
04-07-2023
Zorgen dat voorraad in orde is

limango.nl antwoordt: 18-07-2023
Beste limango klant, Ik kan je irritatie goed begrijpen. Graag wil ik je proberen uit te leggen hoe dit af en toe kan gebeuren. Al onze klanten uit Nederland, Duitsland, Oostenrijk en Polen kunnen artikelen bestellen uit de Shop. Het kan daardoor voorkomen, dat wanneer het erg druk is en veel klanten op hetzelfde moment bestellen, de website nog niet helemaal up-to-date is en er daarom een arti

27-06-2023
27-06-2023
Levertijd is erg lang ten opzichte van andere web sites

26-06-2023
17-06-2023
26-06-2023
Product niet geleverd binnen de genoemde periode, ontvangt geen enkele informatie

18-06-2023
Vaak moet je te lang wachten op je product

26-05-2023
09-06-2023
Ik heb nu 2 hoody’s besteld. Heb xxl besteld. Nou het lijken wel kinder hoody’s zo klein. Maar moet dan wel retourkisten betalen. De truien zij nog niet eens een maat S. Heel bijzonder .

28-05-2023
18-05-2023
28-05-2023
Geen mail ontvangen of mijn retour ontvangen is

20-03-2023
24-05-2023
Geen bericht ontvangen over de bezorging, (TenT) ook niet dat het op een locatie geleverd blijkt te zijn waarbij ik de auto moet pakken, anders dan de standaard Post.nl locatie dichterbij.

09-05-2023
добрый день,
извините буду писать на родном языке, потому что очень мало времени. один артикель в этом заказе сильно отличался по цвету от того, что был на фото. но он меня устроил, поэтомум я его оставила.
второй артикель был другого от указанного бренда, я его вернула.
Спасибо и хорошего дня!
P.S.: извините, сейчас енет времени на фото. если это важно-пришлю позже.

23-05-2023
09-05-2023
23-05-2023
Halve bestelling is binnen, geen bericht over de andere helft, waar die is of wanneer die komt

22-05-2023
13-05-2023
22-05-2023
Hoe is het mogelijke dat de retourkosten hoger zijn dan de verzend kosten.
Voor mij een reden om geen bestellingen meer te plaatsen.

21-05-2023
12-05-2023
21-05-2023
Ik heb een klacht ingediend
De polo besteld in xxxl voor mijn man was veel te klein
Was zeker geen xxxl.
Dat is heel vervelend om dat ik wel de retour kosten moet betalen.

20-05-2023
11-05-2023
20-05-2023
Het is belachelijk dat bijv. een lipstick, oorbellen en andere kleine artikelen in een doosje geleverd worden, waarvoor je de deur moet openen om aan te nemen. Het zou veel makkelijker zijn om dit soort artikelen in een envelop te doen wat door de brievenbus kan. Hoef ik er ook niet voor thuis te blijven.

19-05-2023
10-05-2023
19-05-2023
Duidelijker aangeven wat de lever tijd is. Kwam er heel laat achter dat het bestelde pas halverwege juni komt. Jammer, had het graag eerder geweten dat er op het artikel een lange lever tijd zat