13-04-2024
22-04-2024
Ik heb mijn pakketje naar meer dan een week nog steeds niet ontvangen

limango.nl antwoordt: 23-04-2024
Beste limango klant, Via de T&T code kan ik zien dat het pakket naar je onderweg is en vandaag bij je wordt afgeleverd. Onze excuses voor de vertraging. Wij wensen je alvast veel plezier met je bestelde artikelen.

13-04-2024
22-04-2024
nog steeds geen levering ontvangen

limango.nl antwoordt: 23-04-2024
Beste limango klant, Je hebt artikelen besteld uit onze acties. Pas wanneer een actie is afgelopen bestellen wij precies wat wij nodig hebben bij de fabrikant en gaat er vaak een maand overheen voordat de producten bij de klant zijn. Daardoor zijn onze opslagkosten laag en kunnen we je de artikelen goedkoop aanbieden. Artikelen die in de shop worden besteld, zijn op voorraad en kunnen dus snelle

11-04-2024
22-04-2024
Delivery delays a week and Crocs run smaller and I have to pay a 6 euros return fee. Postage to my home costs 3.5 euros nut somehow return costs more Just save yourself some frustration and go shop somewhere else

limango.nl antwoordt: 23-04-2024
Beste limango klant, We hebben het voor je nagekeken en gezien dat je bestelling vertraagd was. Als compensatie hebben we de retourzeending gratis gemaakt. Met vriendelijke groet, Je limango team.

19-04-2024
10-04-2024
19-04-2024
Heb mijn bestelling nog steeds niet, zou ik ergens op kunnen halen maar ik weet niet waar is al 3 dagen geleden.

limango.nl antwoordt: 23-04-2024
Beste Limango klant, Via de T&T code kan ik zien dat je het pakket reeds bij de PostNL afhaallocatie hebt opgehaald. In de T&T code staat de afhaallocatie vermeld. Met vriendelijke groet, Je limango team.

14-04-2024
14-04-2024
Bestelling is nog niet binnen, dus kan geen beoordeling geven

limango.nl antwoordt: 16-04-2024
Beste limango klant, Ik heb het voor je nagekeken. Je bestelling was aangeleverd bij PostNL, zij hadden helaas een vertraging met het uitleveren door de grote aanvoer van pakketten. Onze excuses hiervoor. Ik zie inmiddels dat je bestelling vandaag bezorgd gaat worden. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Je limango team.

27-03-2024
Onprofessioneel

Fout op website, artikelnummer, merk en foto’s klopten niet. Betaald voor een product die ik helemaal niet wilde.

limango.nl antwoordt: 16-04-2024
Beste limango klant, Helaas was er fout op onze website en deze is inmiddels gecorrigeerd. Onze excuses voor het ongemak. Je mag het verkeerde artikel gratis terugsturen, je krijgt dan het volledige aankoopbedrag terug. Nogmaals onze excuses voor de vervelende samenloop van omstandigheden. Je limango team.

28-03-2024
19-03-2024
28-03-2024
Pakket niet ontvangen en toch melding gekregen dat het geleverd is

limango.nl antwoordt: 03-04-2024
Beste Limango klant, Vervelend dat je het pakket niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. Ik vraag je vriendelijk om navraag te doen bij verdere buren, of zij je pakket in ontvangst hebben genomen. Dit is tegen de bezorgprocedure in, maar het komt af en toe voor dat pakketbezorgers zich aan deze procedure niet houden. Door navraag te doen, komen vermiste pakketten vaak weer boven water. Te

04-03-2024
18-02-2024
04-03-2024
Item ordered over 2 weeks ago. Advised of delivery delay. Package nowhere to be found, waiting for delivery to post office for a week!

limango.nl antwoordt: 07-03-2024
Beste limango klant, We hebben voor je een onderzoek geopend bij PostNL betreffende je missende bestelling. We hebben goed nieuws, je bestelling is gevonden en kan afgehaald worden op het afhaalpunt. We hebben je hierover een e-mail gestuurd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Je limango team.

22-02-2024
13-02-2024
22-02-2024
Beter omschrijving van de producten,
En gratis retour

limango.nl antwoordt: 26-02-2024
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. We begrijpen dat zowel een goede productomschrijving als gunstige retourkosten belangrijke onderwerpen zijn voor onze klanten. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze diensten en hopen dat we ook op deze gebieden aan je verwachtingen kunnen voldoen. Met vriendelijke groet, limango klantenservice

29-01-2024
20-01-2024
29-01-2024
Op afgesproken tijdstip de goederen leveren !

limango.nl antwoordt: 30-01-2024
Beste limango klant, Ik kan je irritatie goed begrijpen. Graag wil ik je proberen uit te leggen hoe dit af en toe kan gebeuren. De leveranciers waarmee wij samen werken geven vooraf aan een verkoopactie door hoeveel voorraad zij hebben en wanneer zij kunnen uitleveren. Wij plaatsen dit aantal dan op onze website en deze worden dan verkocht aan de klanten. Na de verkoopactie geven wij de verkoop

26-12-2023
17-12-2023
26-12-2023

14-12-2023
05-12-2023
14-12-2023
Een ontzettend lange levertijd ! 3 maanden wachten op je bestelling..

limango.nl antwoordt: 15-12-2023

13-12-2023
13-12-2023
Ik ben al lang klant bij Limango,maar laatste jaar bestel ik steeds minder.Ondanks dat je moet gelijk betalen en dan heel lang wachten op de producten ,verzend kosten altijd betalen (geen minimaal bedrag) het gebeurt paar keer dat ik gebruikte producten krijg .Laatste was een ring van witte goud med dijamantjes.Jullie kunnen van de foto’s zien wat heb ik gekregen.
Meteen mailtje gestuurd want je

limango.nl antwoordt: 14-12-2023
Beste limango klant, Hartelijk dank voor het delen van uw zorgen met ons. Onze oprechte excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ondervonden met uw recente bestellingen bij limango. Onze excuses dat we u niet meteen alle beschikbare opties hebben geboden om deze problemen aan te pakken. We betreuren het ten zeerste dat we u deze opties niet meteen hebben aangeboden en we verontschuldigen

06-12-2023
20-11-2023
06-12-2023
Allereerst duurde 't lang voordat het bestelde artikel er was. Toen bleek dat het artikel kapot was.

limango.nl antwoordt: 07-12-2023
Beste limango klant, Het spijt ons oprecht om te horen over het ongemak dat je hebt ervaren met je recente aankoop. We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn om een product te ontvangen dat bij aankomst kapot is, en we bieden onze excuses aan voor het ongemak. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat elk product dat we leveren in perfecte staat verkeert, maar helaas zijn er zeldzame gevallen wa

19-10-2023
04-12-2023
Krijg steeds berichten dat de bestelling vertraagd is. Raar want het komt van verschillende fabrikanten.

limango.nl antwoordt: 05-12-2023
Beste limango klant, k begrijp je irritatie en bied mijn excuses aan voor het eventuele ongemak. Ik wil graag proberen uit te leggen hoe dit af en toe kan gebeuren. De leveranciers waarmee we samenwerken informeren ons voorafgaand aan een verkoop over hun voorraad en wanneer ze kunnen leveren. Deze informatie wordt vervolgens op onze website geplaatst en de producten worden verkocht aan klanten.

28-10-2023
19-10-2023
28-10-2023
Het goede opsturen en niet het verkeerde zo slordig

limango.nl antwoordt: 30-10-2023
Beste limango klant, Wat vervelend dat er problemen zijn met de producten uit je bestelling. Onze excuses hiervoor. Jammer genoeg hebben wij geen voorraad meer en kan ik je daarom geen nalevering aanbieden van het juiste product. Je mag het artikel gratis naar ons retour sturen. Ik maak een aantekening in je account, zodat er geen kosten voor deze retourzending berekend worden. Wij zullen dan h

24-10-2023
15-10-2023
24-10-2023
Een retourzending moet betaald worden. En het jurk in maat 5 XL is echt klein.

limango.nl antwoordt: 25-10-2023
Beste limango klant, We hebben het voor je nagekeken. Je hebt de jurk in maat XXl besteld in plaats van 5XL. Bij wijze van uitzondering hebben we deze keer retourzending gratis gemaakt. Met vriendelijk groet, Je limango team.

18-10-2023
08-10-2023
18-10-2023
Heb een kledingstuk in mijn confectiemaat besteld; was veel te klein; is al de tweede keer dat dit mij overkomt bij Limango. Ik bestel in het vervolg hier geen kleding meer.
Hartelijk dank voor uw positieve reactie en voor de retournering van de retourkosten! Misschien een goede tip: graag een maattabel toevoegen op de website, zou heel fijn zijn voor de klant. Dank u wel.

17-10-2023
08-10-2023
17-10-2023
Ik nog niets ontvangen

limango.nl antwoordt: 18-10-2023

02-10-2023
23-09-2023
02-10-2023
Shoes were supposed to be size 47, but definitely were not even 46. I am a 46 and they are way too short, inside. No indication whatsoever on the website, e.g. that one should order large and then they charge for the return. Together with the shipping costs I wasted a tenner.

limango.nl antwoordt: 04-10-2023
Beste limango klant, Jammer genoeg beschikken wij alleen over de maattabellen die op onze website bij bepaalde artikelen staan. Wanneer er geen maattabel bij het artikel van jouw interesse staat, zou dit artikel normaal moeten vallen, dus de Nederlandse/Europese maat. Heel specifiek kunnen wij hier echter niet over zijn. Voor meer gedetailleerde informatie raad ik je aan om direct met de fabrik

10-09-2023
19-09-2023
Product is nog niet binnen

limango.nl antwoordt: 20-09-2023
Beste limango klant, Op 15 september is er een e-mail naar je gestuurd om je op de hoogte te brengen van de vertraging. Ik zie dat het pakket inmiddels naar je onderweg is, en volgens de stand van de T&T code op dit moment, vandaag bij je zal worden afgeleverd. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Je limango Team

09-09-2023
Emailbox vol spam!!!

Na 1 aankoop wordt je helemaal gek gemaild met spam email!!!!

En heb me niet aangemeld voor nieuwsbrieven.

limango.nl antwoordt: 20-09-2023
Beste limango klant, Ik zie dat je inderdaad niet meer bent aangemeld voor de nieuwsbrief. Andere e-mails die je, buiten de nieuwsbrieven als je hiervoor wel bent aangemeld, krijgt, zijn e-mails met betrekking tot je bestelling. Dit is onder andere een bestelbevestiging en wordt de T&T code waarmee je het pakket kunt volgen gestuurd. Mocht je toch verdere e-mails ontvangen, vraag ik je vriendeli

17-09-2023
17-09-2023
Artikel zogenaamd afgeprijsd terwijl de kwaliteit slecht is. Na mijn bestelling ontving ik twee dagen later een email dat verzendkosten gratis waren. Contact met de klantenservice levert niets op, geen coulance. Terug sturen is nog duur ook! Terwijl op de site staat: bij gehele zending retour ook verzendkosten worden geretourneerd.

limango.nl antwoordt: 20-09-2023
Beste limango klant, Vervelend om te lezen dat de kwaliteit van het artikel te wensen overliet. Onze excuses hiervoor. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega van de klantenservice en dat je het artikel gratis mag retourneren en dat je ook de verzendkosten teruggestort krijgt. Met vriendelijke groet, Je limango Team

11-09-2023
01-09-2023
11-09-2023
Schoenen besteld en betaald. Krijg de volgende dag mail niet voorradig. Staat er nog steeds op. Lokkertjes dus.

Stop daarmee!

limango.nl antwoordt: 12-09-2023
Beste limango klant, Al onze klanten uit Nederland, Duitsland, Oostenrijk en Polen kunnen artikelen bestellen uit de Shop. Het kan daardoor voorkomen, dat wanneer het erg druk is en veel klanten op hetzelfde moment bestellen, de website nog niet helemaal up-to-date is en er daarom een artikel wordt aangeboden dat dus eigenlijk net is uitverkocht. De klant die als eerste het artikel heeft besteld,

08-09-2023
Het geleverde artikel was iets totaal anders, andere kleur, maat, merk. Erg slechte service. Nu maar hopen dat ik mijn geld terugkrijg.

limango.nl antwoordt: 12-09-2023
Beste limango klant, Vervelend om te lezen dat je een ander product hebt ontvangen dan besteld, onze excuses hiervoor. Ik zie dat je inmiddels de reclamatie hebt aangemeld in je klantenaccount. Zodra de retourzending bij ons in het magazijn is aangekomen, zullen we het retourbedrag naar je terugstorten. Er zullen in dit geval geen retourkosten voor de retourzending berekent worden. Met vriendel

06-09-2023
25-08-2023
06-09-2023
Bestelling nog niet binnen

limango.nl antwoordt: 06-09-2023
Beste limango klant, Als het goed is, heb je eerder vandaag een info-e-mail gekregen over deze bestelling. Op dit moment hebben we te maken met een storing, waardoor een correcte inontvangstneming en aflevering van bepaalde pakketten, waaronder die van jou, op dit moment niet mogelijk is. Wij werken er hard aan om het pakket zo snel mogelijk bij je af te leveren. Onze excuses voor het ongemak.

03-09-2023
24-08-2023
03-09-2023
Verkeerde levering en geen reactie op mail gekregen tot nu toe

limango.nl antwoordt: 04-09-2023
Beste limango klant, We hebben in onderzoek waarom je e-mails niet aankomen bij ons, onze excuses hiervoor. Wat vervelend dat er problemen zijn met onderstaande producten uit bestelling 22230811790. Onze excuses hiervoor. -1 x (limango Outlet) Serveerwagen zwart/lichtbruin - (B)45,5 x (H)38,5 x (D)23 cm - onesize Je mag het artikel gratis naar ons retour sturen. Ik maak een aantekening in je a

21-08-2023
30-08-2023
verkopen een nep-product voor echt...

limango.nl antwoordt: 31-08-2023
Beste limango klant, Het spijt ons zeer dat je niet tevreden bent met de ontvangen artikelen. Onze voorraad bestaat uit artikelen die direct van de leverancier of van een gecertificeerde groothandel komen. Wij mogen namelijk ook volgens de wet geen handel drijven met fabrikanten die namaak producten aanbieden. De reden dat wij onze acties met zoveel korting kunnen aanbieden, is omdat wij na afloo

09-08-2023
31-07-2023
09-08-2023
Te lang moeten wachten hun excuus de leverancier is te laat met leveren

limango.nl antwoordt: 10-08-2023

limango.nl antwoordt: 08-08-2023

06-08-2023
28-07-2023
06-08-2023
Ik heb nog geen bestelling ontvangen. Is ook nog niet verstuurd terwijl hij uiterlijk morgen zou aankomen. Hadden hier ook op gerekend ivl vakantie. Zeer teleurstellend. Klantenservice gemaild maar heb je net niks aan.

limango.nl antwoordt: 07-08-2023

limango.nl antwoordt: 07-08-2023

25-07-2023
01-07-2023
25-07-2023
Heb me bestelling nog niet ontvangen

limango.nl antwoordt: 26-07-2023

24-07-2023
15-07-2023
24-07-2023
Telefonisch contact niet mogelijk.
Op maatwerk vragen krijg je standaard teksten als antwoord.
Kleding meerdere keren verfrommeld ontvangen. Verkeerde maten geleverd. Kwaliteit goederen lijkt onder de maat (afgekeurde partijen?).

limango.nl antwoordt: 26-07-2023
Beste limango klant, Het klopt inderdaad dat limango Nederland niet telefonisch bereikbaar is, maar wij zijn wel per e-mail en contactformulier te bereiken. Uiteraard leveren wij geen B-artikelen, maar het kan jammer genoeg voorkomen dat er toch een artikel met mindere kwaliteit tussendoor glipt en je zo een artikel ontvangt dat niet de gewenste kwaliteit heeft. Onze excuses hiervoor. De reden da

23-07-2023
23-07-2023
Terugsturen is erg lastig, je moet zelf een printer hebben om de terugstuur labels te printen. Niet klantvriendelijk

limango.nl antwoordt: 25-07-2023
Beste limango klant, Ik wil je uitleggen waarom we geen retourformulieren meesturen: Wij sturen bewust geen retourformulieren mee om papier te besparen. Limango werkt hard aan het verminderen van haar ecologische voetafdruk en dit is daar een onderdeel van. Lang niet alle bestellingen worden geretourneerd en in die gevallen belanden ze in de prullenbak. Onze excuses voor het ongemak. Met vri

20-07-2023
11-07-2023
20-07-2023
3 weken geleden besteld nog niet binnen en ook betaald

18-07-2023
02-07-2023
18-07-2023
bestelling nog steeds niet ontvangen. En word slecht op de hoogte gehouden.

17-07-2023
09-07-2023
17-07-2023

05-07-2023
14-07-2023
Krijg ik nu al een beoordeling! Ik heb nog niks ontvangen.

04-07-2023
12-06-2023
04-07-2023
We zijn bijna een maand verder en ik heb nog steeds niets.

limango.nl antwoordt: 18-07-2023