24-03-2024
Wij bestelden een lichtslang, bleek een strip te zijn. De omschrijving van het product was niet duidelijk.

into-led.com/nl antwoordt: 25-03-2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Het product dat je hebt besteld, valt eigenlijk onder beide categorieën. Het is namelijk een strip, omhuld door een tube, waardoor deze ook buiten te gebruiken is. Daarom wordt ook vaak de term ''slang'' gebruikt bij het beschrijven van deze strip. Om dit om te helderen, hebben we een uitgebreide beschrijving van het product op de website

22-03-2024
Levering zou next day zijn, het werd drie dagen later en aflevering was bij de buren maar dat was ons niet gemeld (geen briefje/email etc.). Producten mooi en goed geprijs.

into-led.com/nl antwoordt: 25-03-2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de levering moeizaam is gegaan en het niet duidelijk was dat het pakket bij de buren was geleverd. Onze excuses voor het ongemak! We hebben hierover even contact gehad en hebben je gelukkig kunnen voorzien van de gegevens die je nodig had om het pakket af te kunnen halen. Natuurlijk niet prettig dat dit niet di

12-03-2024
Voor 23.59 besteld volgende dag geleverd is niet waar donderdag middag besteld maandagmiddag 16.00 uur geleverd. Kan echt niet met deze belofte !!!!

into-led.com/nl antwoordt: 15-03-2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling zo lang naar je onderweg is geweest. Onze excuses voor het ongemak! Om die reden hebben we zojuist even contact met je opgenomen om dit probleem voor je recht te trekken. We houden daarover even contact, voor nu wensen wij je vast een mooi weekend toe!

11-03-2024
Transporteur gooit meet de doos.

into-led.com/nl antwoordt: 12-03-2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de transporteur met de doos. gooit, onze excuses voor het ongemak! We nemen hierover graag even contact met je op, om te bespreken hoe we dit toch netjes voor je kunnen afsluiten. We houden contact, fijne dag!

08-03-2024
Foutieve handleiding. Er stond een gat van 75 mm, maar dat moest 60 zijn.

into-led.com/nl antwoordt: 11-03-2024
Goedemiddag, Dankjewel voor jouw review. Wat vervelend om te horen dat er verkeerde informatie in de handleiding staat. Onze excuses voor het ongemak! We hebben je hierover zojuist even geprobeerd te bellen, zodat we dit positief kunnen afsluiten. We zullen het op een later moment nog eens proberen! Voor nu een hele fijne dag toegewenst!

04-03-2024
Niet geen ik verwacht had

into-led.com/nl antwoordt: 05-03-2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet aan de verwachting voldoet. We hebben daarom zojuist even geprobeerd contact met je op te nemen om dit te bespreken. We kregen je helaas niet te pakken en zullen het daarom op een later moment nog eens proberen. Voor nu een hele fijne dag gewenst!

Voldoet matig

into-led.com/nl antwoordt: 05-03-2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat jammer om te horen dat de solar verlichting niet volledig voldoet aan de verwachting. Hierover is even contact geweest en we hebben je vandaag even geprobeerd te bellen om te horen of wij je hiermee nog verder kunnen helpen. We zullen het op een later moment nog eens proberen. We houden contact, fijne dag gewenst!

27-02-2024
Producten zijn opzich prima, levertijd van sommige producten is ineens 20 of 30 weken. Dat is wel storend, je besteld iets om wat te proberen, en anderhalve week later is het gezet op lange levertijd. Dan moet je uitwijken naar iets anders.
Als iets op voorraad is, dan wordt het ook wel redelijk snel geleverd.

into-led.com/nl antwoordt: 28-02-2024
Hi goedemiddag, Dankjewel voor jouw review. Het klopt inderdaad dat sommige producten een zeer lange levertijd hebben, onze excuses voor het ongemak! Dit heeft te maken met dat we de producten zelf laten produceren en daarom sterk afhankelijk zijn van de fabrikant en het transport. Zeker met de huidige conflicten rondom de Rode Zee, zijn levertijden helaas langer geworden voor producten die momen

13-02-2024
donderdag besteld, zou dus vrijdag besrteld moeten worden, dit gebeurde echter niet. pas maandag werden de spullen bezorgd, slechte zaak, misschien moet je een andere vervoerder zoeken.

into-led.com/nl antwoordt: 14-02-2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling zoveel later werd geleverd. Onze excuses voor het ongemak! Hierin zijn we sterk afhankelijk van de vervoeder en we nemen jouw feedback hierin zeker mee. We nemen nog even contact met je op om je ervaring positief af te kunnen sluiten. Prettige dag gewenst!

11-02-2024
Zou volgende dag geleverd worden, was twee dagen later. Jammer.
De bestelde spullen waren wel goed.

into-led.com/nl antwoordt: 12-02-2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de levering vertraagd is geraakt. Onze excuses voor het ongemak! We hebben om die reden even contact met je opgenomen, zodat we dit netjes voor je af kunnen sluiten. We houden contact, fijne dag gewenst!

23-01-2024
De aangeschafte lampen lijken het goed te doen. Tot zover ben ik tevreden. Maar helaas is het licht niet mooi doordat de lampen van helder glas zijn gemaakt, Een gematteerde glasbol, of beter nog van melkglas, zou het licht beter spreiden waardoor de nu optredende lelijke schaduwen zouden wegvallen. Helaas is de illustratie in de webshop op dit gebied niet duidelijk genoeg.
op de foto links de la

into-led.com/nl antwoordt: 24-01-2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over je ervaring met ons. We begrijpen echter dat een melkglas je voorkeur zou hebben gehad, we proberen dit echter zo duidelijk mogelijk weer te geven op de website, door het product in de afbeeldingen te laten zien wanneer deze brandt en uitstaat. Helaas hebben we dit type niet in een variant met m

13-01-2024
De producten die ik besteld had werden keurig geleverd.
Maar er werd aangegeven dat wanneer er voor 23:00 besteld werd, het de volgende dag/avond geleverd zou worden.
Na bestelling kwam er een bevestiging per mail waar in stond dat de producten de dag erna geleverd zouden worden. Dit klopt niet met wat op de website vermeld stond.

into-led.com/nl antwoordt: 15-01-2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat jammer om te horen dat er een andere dag werd aangegeven in de mail die je van ons kreeg met de trackinglink. Op het moment van bestellen wordt een inschatting gemaakt hoe lang de levering zal duren, in bijna alle gevallen (95%) is dit de eerstvolgende werkdag. Helaas kan het voorkomen dat er op dat moment al een vertraging plaatsvindt

Verkeerde wandlamp geleverd!

into-led.com/nl antwoordt: 15-01-2024
Hoi goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de verkeerde lamp is geleverd, onze excuses voor het ongemak! We hebben hierover al even contact met elkaar zodat we dit spoedig voor je kunnen oplossen. We houden contact! Voor nu een fijne dag gewenst!

10-01-2024
Maken beloofde levertijd niet waar.

into-led.com/nl antwoordt: 10-01-2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling niet de volgende dag hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! We zien inderdaad terug dat de bestelling niet de volgende dag is geleverd, maar dat deze wel op dezelfde dag nog het magazijn heeft verlaten. Doordat het weekend hier tussen zat, heeft de levering nog wat langer op zich late

07-01-2024
Prima product, 1 product besteld en kreeg 3 losse armaturen en lampen.
Zou volgende werkdag geleverd worden, echter werd het pas volgende werkdag verstuurd en dag erna geleverd. Komt dus "volgende dag leveren " niet na

into-led.com/nl antwoordt: 08-01-2024
Goedemiddag, Dankjewel voor jouw review. Het klopt inderdaad dat wanneer je setjes besteld, je losse producten ontvangt. We hebben setjes op de website staat, dit zijn exact dezelfde producten als de losse, maar maakt het voor jou makkelijker én goedkoper om meerdere producten in één keer aan te schaffen! Daarnaast zien we inderdaad dat er een kleine vertraging is geweest bij het leveren van jo

Jullie motto voor 23.00 uur besteld volgende dag in huis
We zijn nu 5 dagen verder en nog niets in huis

into-led.com/nl antwoordt: 02-01-2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling nog niet bij je is aangekomen. Onze excuses voor het ongemak! Helaas kan het in deze periode af en toe voorkomen dat je pakketje net wat langer onderweg is dan je van ons gewend bent, in verband met de drukte bij de vervoerders rondom de feestdagen. We zijn hiervoor een onderzoek gestart om te a

Geen contante betaling mogelijk

into-led.com/nl antwoordt: 27-12-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Bij ons kun je inderdaad niet contant afrekenen, omdat wij enkel een online webshop zijn. Daardoor is het niet mogelijk om contact te betalen, enkel online met bijvoorbeeld iDeal, PayPal, credit card of Billink. Jammer om te horen dat dit niet naar tevredenheid is, onze excuses voor het ongemak! Mochten we je in de toekomst nog ergens bi

into-led.com/nl antwoordt: 18-12-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het plaatsen van een review! Bij 3 sterren is er natuurlijk ruimte voor verbetering, daarom hebben we zojuist even contact met je opgenomen om dit te bespreken. We houden contact met je, fijne dag gewenst!

15-12-2023
Product niet goed omschreven. Inbouw diepte 6cm is niet realistisch. Omdat de spot dan niet draaibaar is.

into-led.com/nl antwoordt: 15-12-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wanneer je de spot kantelt, zou de inbouwdiepte 6 cm nog steeds moeten kloppen, omdat deze niet hoger wordt bij het kantelen van de spot. Indien je precies 6 cm inbouwdiepte hebt, gaat dit natuurlijk niet erg gemakkelijk, omdat daarmee de kabels wellicht niet goed weg kunnen. Hopelijk kun je de spots nog goed gebruiken, anders helpen we

04-12-2023
Zoals gewoonlijk was ook nu het door mij bestelde snel in huis. Echter, men was dit keer niet zorgvuldig geweest met hetgeen in toegestuurd kreeg. Leek alsof de lamp al een keer uit de verpakking was geweest en een afdichtdopje zat ook in stukken in de verpakking. Nu is dat bij deze lamp niet zo'n probleem en kan ik het zelf oplossen, maar dit had wel beter gekund.

into-led.com/nl antwoordt: 05-12-2023
Hoi goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat fijn dat de bestelling snel bij je is geleverd, maar het is natuurlijk wel erg belangrijk dat dit ook netjes bij je aankomt. Onze excuses dat dit niet het geval is geweest. Daarom hebben we zojuist geprobeerd contact met je op te nemen hierover. Helaas kregen we je niet te pakken, dus we zullen het op een later moment nog eens prob

Perfect

into-led.com/nl antwoordt: 27-11-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Echter zien we in het aantal sterren terug dat er nog wel het een en ander te verbeteren valt, daarom hebben we even contact met je opgenomen om dit te bespreken. We houden contact, fijne dag gewenst!

25-11-2023
Er zaten geen lampen bij de zending :(

into-led.com/nl antwoordt: 27-11-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. We hebben zojuist even contact met je opgenomen en de situatie met je besproken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hebben het probleem ook direct voor je verholpen en je de lampjes nagestuurd, we houden het even voor je in de gaten en horen graag van je wanneer deze zijn aangekomen. Voor nu een fijne dag gewenst!

Zondag lampen besteld.
Levering zou plaats vinden op dinsdag.
Dit is niet gehaald, dit werd woensdag.
Dit kan natuurlijk een keer gebeuren.
Maar waar ik absoluut niet van houd, is wanneer je duidelijk niet aanvinkt dat je spam-mail wilt krijgen, je deze mail alsnog krijgt.
In de eerste week al 5-6 mails. Hiervan al 2 voor dat ze überhaupt mijn pakket hadden verstuurd.

into-led.com/nl antwoordt: 17-11-2023
Hoi goedemiddag, Dankjewel voor jouw review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling vertraging heeft opgelopen bij de levering, onze excuses voor het ongemak. Ook erg bedankt voor je begrip hierin. Daarnaast begrijpen we zeker dat het enorm vervelend is dat je zoveel mails ontvangt, terwijl je had aangegeven dit niet te willen. Dit ging inderdaad in het systeem niet goed. We hebben dit daar

13-11-2023
Product ok. Snelheid van INTOLED ik maar ze gebruiken de verkeerde koerier DPD. Vandaag gekocht morgen geleverd gaat niet op. Duurt 3 dagen!

into-led.com/nl antwoordt: 13-11-2023
Goedemiddag, Bedankt voor jouw review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de producten. Zojuist hebben we elkaar even gesproken naar aanleiding van de ervaring met de vervoerder. Onze excuses voor de vertraging! We zijn samen tot een goede tegemoetkoming hiervoor gekomen om jouw ervaring positief af te kunnen sluiten. Die mail is naar je verzonden, zodat je hopelijk bij een volgende best

1e keer kocht ik spotjes voor 14,95 p stuk
Daarna kocht ik dezelfde spotjes met black friday korting en ik betaal nog steeds 14,95 p stuk dus misschien eens jullie aanbiedingen na kijken

into-led.com/nl antwoordt: 13-11-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat jammer om te horen dat de spotjes niet omlaag zijn gegaan met de huidige Black Friday actie. We zien dat de inbouwspots die je hebt besteld ook tijdens de eerste bestelling al waren afgeprijsd. Daardoor heb je destijds al gebruik kunnen maken van deze prachtige korting! Mocht je hierover nog verdere vragen hebben, horen we het graag!

03-11-2023
Er was een actie van 10 procent korting bij 100 euro.
Echter bleek het niet op de producten te zitten wat ik bestelde.
Dus je koopt extra om aan de 100 euro te komen om later van de klantenservice te horen dat het niet op uw producten van toepassing is.
Helaas nergens kunnen vinden op de site welke producten het wel op werkt

into-led.com/nl antwoordt: 06-11-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor jouw review. Wat jammer om te horen dat de producten die jij hebt besteld niet in de kortingsactie zaten. Via de banner bovenaan de website, kom je bij de producten die meedoen aan de actie. Daarnaast staat er bij elk product dat meedoet aan de actie een spaarlamp met een varkentje met DEAL. Daarmee duiden we de actieproducten op de website aan. Hopelijk zijn de produ

21-10-2023
Kwaliteit gekochte lampen was matig

into-led.com/nl antwoordt: 23-10-2023
Hoi goedemiddag! Bedankt voor het schrijven van een review. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden over de kwaliteit van de verlichting. Zojuist hebben we je even geprobeerd te bellen hierover, maar helaas kregen we je niet aan de lijn. We hebben het daarom even via de mail geprobeerd, zodat we dit voor je op kunnen lossen. We houden contact, fijne dag gewenst!

17-10-2023
30-09-2023
17-10-2023
Het lampje bleef maar knipperen en werd niet verbonden met mijn wifi.
Ik heb het geretourneerd.

into-led.com/nl antwoordt: 17-10-2023
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review, wat vervelend om te horen dat het lampje niet wilde koppelen en bleef knipperen. Onze excuses voor het ongemak! Naar aanleiding van je review en retourmelding hebben we even contact met je opgenomen, wellicht dat we je hiermee nog verder kunnen helpen. Voor nu een hele fijne dag gewenst!

13-10-2023
03-10-2023
13-10-2023
Levering liet lang op zich wachten

into-led.com/nl antwoordt: 13-10-2023
Goedemiddag Conny, Bedankt voor de feedback, we zijn even gaan kijken wat hier de oorzaak voor is geweest en het bleek uiteindelijk om een foutje te gaan in het systeem van ons magazijn. Onze excuses hiervoor, we begrijpen dat het vervelend is als de levering later komt als verwacht. We zien dat er in de tussentijd ook gelukkig nog contact is geweest en dat de producten ondertussen gewoon zijn a

12-09-2023
12-09-2023

into-led.com/nl antwoordt: 12-09-2023
Goedemiddag, Bedankt voor het plaatsen van een review. We hebben zojuist even geprobeerd contact met je op te nemen om jouw ervaring te kunnen bespreken. Helaas kregen we geen gehoor, dus we zullen het op een later moment nog eens proberen. We houden contact, fijne dag gewenst!

10-09-2023
Supersnelle verzending heel erg top, maar de kabel die geleverd wordt in het pakket is te dik voor in de koppelstukken. Met veel kracht en gepeuter is het uiteindelijk wel gelukt.

into-led.com/nl antwoordt: 11-09-2023
Hoi goedemiddag! Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat ontzettend fijn dat de verzending zo snel was, zodat je snel aan de slag kon met de bestelde producten. Het klopt inderdaad dat de kabel nét past in de grote openingen van de kabelverbinders. Daarmee ben je wel verzekerd van een goede waterdichte afsluiting! Fijn dat dit alsnog gelukt is, we wensen je dan ook veel plezier met deze

03-09-2023

into-led.com/nl antwoordt: 11-09-2023
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Zojuist hebben we je even geprobeerd te bellen om te kunnen bespreken wat ervoor heeft gezorgd dat je niet volledig tevreden bent en wat we voor je kunnen betekenen om jouw ervaring positief af te kunnen sluiten. Helaas kregen we geen gehoor, dus proberen we het later nog eens. Fijne dag gewenst!

29-08-2023
05-09-2023
Na een week nog niets ontvangen du kan ik ook nog geen oordeel geven

into-led.com/nl antwoordt: 05-09-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt mogen ontvangen, onze excuses voor het ongemak! We hebben daarom even contact geprobeerd met je op te nemen, maar kregen je helaas niet te pakken. Daarom zullen we het op een later moment nog eens proberen en je via de mail te informeren. Voor nu een hele fijne dag gewenst!

into-led.com/nl antwoordt: 21-08-2023
Goedemiddag, Zojuist hebben we je even geprobeerd te bellen naar aanleiding van jouw review. We willen namelijk graag even met je bespreken wat ervoor heeft gezorgd dat je niet volledig tevreden bent en hoe we dit voor jou positief af kunnen sluiten. We proberen het later nog eens. Fijne dag gewenst!

lichten branden maar + /- 2 uur

into-led.com/nl antwoordt: 23-08-2023
Hoi goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de verlichting niet lang brandt. Onze excuses voor het ongemak! Hierover hebben we even contact met elkaar gehad en de oplossing voor het probleem gevonden. Na een tijdje hebben we weer even contact gehad om te horen of alles werkt. Heel fijn om te horen dat alles nu helemaal goed werkt. We wensen je dan oo

04-08-2023
De batten verlichting van 1,5m gaan slechts 1000u mee ipv >30.000u !

into-led.com/nl antwoordt: 07-08-2023
Hoi goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review en het prettige telefoongesprek van zojuist. Wat vervelend om te horen dat er meerdere defecten waren waardoor de brandduur helaas niet waargemaakt kon worden. Op deze producten heb je nog garantie en hier helpen we je dan ook graag bij verder. Fijn dat je ons wat beeldmateriaal wil sturen van de situatie zodat we gemakkelijk op afstand

03-08-2023
Hallo, Geen opmerkingen over het materiaal , dat is top, alleen de levering via DPD verloopt niet altijd vlot. Wij prefereren hier liever Post NL.

into-led.com/nl antwoordt: 07-08-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review en het prettige telefoongesprek van zojuist. We hebben even besproken waar het probleem lag en gelukkig hebben we er zo voor kunnen zorgen dat jouw ervaring toch op een positieve noot wordt afgesloten! Mochten we je in de toekomst nog ergens bij kunnen helpen, horen wij het graag. Voor nu een fijne dag toegewenst!

31-07-2023
Zoeken is niet optimaal, wel goede service en verzending.
Bij het zoeken zou ik graag een lijst krijgen met filters en niet een pull down menu die tijdelijk er staat.

into-led.com/nl antwoordt: 02-08-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de zoekfunctie op de website. Onze excuses voor het ongemak. De meest efficiënte weg om te zoeken op de website is via ''bekijk assortiment'' en vanuit daar de beste productgroep aan te klikken. Vanuit die groep kun je gaan filteren en komen de beste producten voor jou naar voren! We z

28-07-2023
Goede en vlugge levering maar de rgb lampen geven zo weinig licht op kleur en sta op 100 ℅ lichtsterkte.
Het warme en cole licht is wel ok.
Normaal zouden de lampen op rgb stand even veel sterkte moeten geven .
Wel spijt dat ik er direct veel heb besteld.
Heb beter er maar één besteld op te testen .

into-led.com/nl antwoordt: 31-07-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Het klopt inderdaad dat de lichtsterkte van de RGB kleuren niet zo sterk is als de witte kleuren die zijn in te stellen. Onze excuses voor het ongemak! Wel erg fijn om te horen dat de levering goed en snel is gegaan en je de lampen snel kon gaan gebruiken. Hopelijk beleef je hier alsnog veel plezier aan! Mocht je nog verdere vragen hebb

sneller leveren

into-led.com/nl antwoordt: 25-07-2023
Hoi goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Erg vervelend om te horen dat de levering niet zo snel was als we aangeven op de website. Onze excuses voor het ongemak! Om die reden hebben we je zojuist even gebeld en hebben we hierover gesproken. Daarnaast hebben we ook je vraag naar aanleiding van een eerder probleem behandeld, zodat we ook dit voor je kunnen oplossen. Hopelijk i