29-02-2024
Vandaag besteld, de dag erna totaal verkeerde artikelen geleverd. Daarbij weet ik dat een foutje kan gebeuren, maar ze hadden een volle week nodig voordat ze de goede artikelen hadden opgestuurd. Dat moet duidelijk een stuk sneller kunnen.

into-led.com/nl antwoordt: 04-03-2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat het zo lang heeft geduurd voor het probleem werd opgelost, onze excuses voor het ongemak! Momenteel is het erg druk, waardoor het inderdaad een stuk langer heeft geduurd dan de bedoeling was. We nemen hierover ook graag nog even contact met je op, om te bekijken hoe we dit positief voor je kunnen afsluiten. V

19-02-2024
Ik heb bestelling gedaan maar is niet compleet ingeleverd terwijl in de factuur staat afgeleverd en is door mij al betaald we praten over meer dan 1050 euro bestelling gedan daarvan was er 3 onderdelen niet geleverd foto's gestuurd dozen en de foto's van de materialen tot nu toe heb ik mijn spullen niet binnen
terwijl betaald zijn

into-led.com/nl antwoordt: 07-03-2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Onze excuses voor het ongemak! Een tijd terug hebben we hierover even contact met elkaar gehad en naderhand nog even besproken of alles goed is afgesloten. Fijn om te horen dat dit het geval was en je weer helemaal tevreden bent! Mocht je hierover nog vragen hebben, horen we dat graag. Fijne dag gewenst!

18-02-2024
Webshop is overzichtelijk, levering gaat prima. Maar een product retourneren blijkt een uitdaging. Geen factuur of bon in de doos dus je moet de website op. Zonder account kun je niets dus die moet je aanmaken. Vervolgens meld je je retour aan. Hier krijg je geen bevestiging van, maar een paar uur later volgt er een formulier per mail die je moet printen en invullen en vervolgens op eigen kosten h

into-led.com/nl antwoordt: 19-02-2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de retourprocedure niet naar wens is verlopen. Het is inderdaad op dit moment de werkwijze om een retour aan te melden via de website, deze krijgen wij dan binnen en dienen deze handmatig goed te keuren. Vanaf dat moment ontvang je een retourformulier om aan de doos toe te kunnen voegen, zodat wij de koppeling m

17-02-2024
Set van 10 led lampen E14 besteld, heel snelle levering maar spijtig genoeg 2 van de 10 lampjes deden het niet !

into-led.com/nl antwoordt: 19-02-2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat twee lampjes uit de set helaas niet werkten. Onze excuses voor het ongemak! Om die reden hebben we je zojuist even geprobeerd te bellen om het probleem even te bespreken en je een oplossing te kunnen bieden. We proberen het graag op een later moment nog eens. We houden contact, fijne dag gewenst!

15-02-2024
Het verbindingsstuk voor mijn grondkabel zou voor kabels tot 12 mm diameter moeten zijn, maar mijn 11 mm kabel ging er meet zeer veel moeite pas in

into-led.com/nl antwoordt: 16-02-2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Het klopt inderdaad dat deze tot kabels van 12 mm geschikt zijn. Deze hebben wij intern getest en een kabel van 12 mm past hier doorheen. Natuurlijk wel moeizaam, maar dit is zeker mogelijk! We begrijpen dat het met jouw 11 mm kabel ook is gelukt, goed om te horen! Mochten daar nog vragen over zijn, horen we dat graag van je! Fijne dag ge

13-02-2024
Terug slechte levering door DPD . Moet er terug 25 km om rijden ! Denk dat dit de laatste bestelling bij jullie was ! Spijtig maar hier kon ik niet mee lachen is zoal de tweede maal

into-led.com/nl antwoordt: 14-02-2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling al voor een tweede keer bij een pakketpunt op 25 km verderop geleverd is. Onze excuses voor het ongemak . We zullen hierover even contact met je opnemen, zodat we jouw ervaring wellicht toch nog positief af kunnen sluiten! Voor nu een fijne dag gewenst!

04-02-2024
Ten eerste beloven ze voor 23.59 bestellen, de volgende dag in huis. Pas na 2 dagen beschadigd ontvangen. Mail gestuurd, waarop nog geen reactie. 5 sterren beoordeling moeten wel verdiend worden. Herhaaldelijk gebeld. Telefoonnummer is schone schijn.

into-led.com/nl antwoordt: 06-02-2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat ontzettend vervelend om te horen dat je de bestelling én laat én beschadigd hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! Daarnaast begrijpen we dat je ons niet telefonisch hebt kunnen bereiken, hier duiken we graag wat dieper in, gezien we elke dag binnen kantoortijden te bereiken zijn (met uitzondering van maandag tot 15:00). Dit

02-02-2024
04-02-2024
Wat betreft bezorging is het een flut zaak beloven maar niet waarmaken ook al ligt het aan de bezorgdienst ga er dan niet mee in zee of beloof geen bezorg datum

into-led.com/nl antwoordt: 06-02-2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling niet op tijd hebt ontvangen, onze excuses voor het ongemak! We nemen om die reden graag even contact met je op om je ervaring te bespreken. Voor nu wensen we je een fijne dag toe!

03-02-2024
Levering en afhandeling probleem ging prima, echter een daarbij behorende retourzending krijg ik met de tot nu toe geleverde instructies niet verzonden en
is er al aangegeven dat het ook nog eens een 6 á 7 Euro gaat kosten voor iets van €27.

into-led.com/nl antwoordt: 05-02-2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat het retourneren van de bestelling niet duidelijk was en je hier nog niet mee bent geholpen. Om die reden hebben we je zojuist even geprobeerd te bellen. Helaas kregen we je niet aan de lijn, dus zullen we het op een later moment nog eens proberen. De retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening, zoals op

03-01-2024
Levering niet compleet geen communicatie over wanneer het wel zou worden geleverd

into-led.com/nl antwoordt: 04-01-2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van en een review. Wat vervelend om te horen dat je nog niet de hele bestelling had mogen ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! We hebben vanochtend even contact met je opgenomen, omdat er nog een deel naar je onderweg was. Hieruit begrijpen we dat je inmiddels bent voorzien van de complete bestelling. We houden contact en horen graag van je of je in

28-12-2023
Men belooft dat het pakket binnen een zeer redelijke termijn wordt bezorgd, maar ben al een week aan het wachten voor bezorging. Het hoeft niet altijd instant geleverd te worden maar een week is wel erover

into-led.com/nl antwoordt: 02-01-2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je het pakketje nog niet hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! We zien dat er inderdaad een vertraging is ontstaan bij het leveren van jouw bestelling en door de feestdagen die hier tussen zitten, heeft de vervoerder dit nog niet kunnen herstellen. Daarom zijn we een onderzoek gestart bij de vervoer

18-12-2023
Order geplaatst op 13 december en tot op vandaag, 18 december, nog steeds niet ontvangen... Volgens tracking nog zelfs niet ontvangen bij de verdeelafdeling...???

into-led.com/nl antwoordt: 19-12-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. We zien inderdaad terug dat de trackinglink na het ontvangen vanuit ons magazijn geen update meer heeft gehad bij de vervoerder. Onze excuses voor het ongemak! We hebben hierover contact via Whatsapp en zoals aangegeven zijn we hiervoor een onderzoek gestart bij de ve

27-11-2023
Prima product en snel geleverd. De dag nadat ik had besteld was het product echter 15% goedkoper, dit wilde ik terug sturen en opnieuw bestellen maar dat was niet nodig aldus aan de telefoon. Het verschil zou netjes geregeld worden, dit is echter nooit meer gedaan en producten zijn nu al gemonteerd.

into-led.com/nl antwoordt: 27-11-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend dat je nadat je contact hebt opgenomen, niets meer van ons hebt vernomen. Onze excuses voor het ongemak! Dit is natuurlijk niet de bedoeling. We zien inderdaad dat jouw aanvraag helaas is blijven liggen en hebben dit direct verder voor je opgepakt en dit hersteld. We hebben je hier dan ook direct over geïnformeerd. We houden

17-11-2023
14-11-2023
17-11-2023
Onvolledige levering ontvangen op donderdag en gemeld. Op maandag alle gevraagde info bezorgd. Nu Dinsdag 16h45 nog geen nieuws. 8 armaturen besteld 7 stuks in de doos.

into-led.com/nl antwoordt: 20-11-2023
Goedemiddag Claude, Dankjewel voor het updaten van jouw review. We hebben contact gehad over jouw bestelling die niet volledig geleverd was, nog eens onze excuses voor het ongemak! Ik begrijp uit je updates uit andere reviews dat het missende onderdeel inmiddels is aangekomen, helaas lees ik dat hier niet terug. Ik ben wel blij om te horen dat het probleem is opgelost en dat we je hiermee hebben

11-11-2023
Ik heb verkeerde artikelen geleverd gekregen. Geen ramp natuurlijk, maar na 2 keer telefonisch contact en enkele mails weet ik eigenlijk nog niets. De artikelen zullen best prima zijn, maar de communicatie mag wel beter!

into-led.com/nl antwoordt: 13-11-2023
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Heel jammer om te horen dat je verkeerde producten geleverd hebt gekregen en dat de communicatie hieromtrent niet soepel verliep. Onze excuses voor het ongemak! Om deze reden hebben we je zojuist even geprobeerd te bellen om dit te bespreken en het proces hopelijk wat sneller voor je af te kunnen ronden. Helaas kregen we je niet te pakken,

07-11-2023
Leveren zoals het hoort ondertussen al een week aantwachten en nog steeds niet geleverd

into-led.com/nl antwoordt: 07-11-2023
Hoi goedemiddag, Dankjewel voor jouw review. Wat ontzettend vervelend dat jouw bestelling nog altijd niet geleverd is, onze excuses voor het ongemak! We zien inderdaad dat hier een flinke vertraging bij de vervoerder is geweest en wilden je hierover graag even bellen. Helaas kregen we je niet aan de lijn, maar we zullen het op een later moment nog eens proberen. Zo kunnen we jouw ervaring hopeli

Donderdag ruim voor 23:59 besteld, dinsdag geleverd

into-led.com/nl antwoordt: 31-10-2023
Hoi goedemiddag, Dankjewel voor het plaatsen van een review. Ontzettend jammer om te horen dat de bestelling die je hebt geplaatst zoveel later is geleverd dan afgesproken was. Onze excuses voor het ongemak! Hierover hebben we elkaar zojuist even telefonisch gesproken, bedankt voor het prettige gesprek. We waren blij om te horen dat de producten ondanks de late levering goed gebruikt kunnen wor

30-10-2023
Led armaturen besteld. De doos waar de 5 armaturen inzaten was aan 1 uiteinde open. Daardoor was van 1 armatuur het zakje met de bevestigingsattributen weg. Van te voren had ik nog telefonisch contact gehad met jullie klantenservice of zo'n zending wel goed verstuurd wordt. Mij werd verzekerd dat dit goed verpakt en verzonden wordt. Volgende aankoop ga ik gewoon in de winkel halen. Dit lijkt nerg

into-led.com/nl antwoordt: 31-10-2023
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review en het prettige telefoongesprek van zojuist. We hebben je even gebeld naar aanleiding van je ervaring en besproken wat hier precies is mis gegaan. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Zoals afgesproken, houden we je even op de hoogte van de status van het nasturen van het missende materiaal, zodat we dit voor je op kunnen lossen. Mocht je

24-10-2023
Verzendingsmelding op site 'de volgende dag in huis' kan niet kloppen. Van hun vervoerder kreeg ik na mijn bestelling de dag erna de mededeling 'aangemeld'. Een dag later 'aangekomen in depot', weer een dag later 'uitlevering binnen 1 á 2 dagen"

into-led.com/nl antwoordt: 26-10-2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat dat de vervoerder later heeft geleverd dan aangegeven. Onze excuses voor het ongemak! Hierover hebben we even telefonisch contact gehad en jouw ervaring samen besproken. Hier hebben we ook jouw opmerking over de prijs meegenomen en gezorgd dat dit rechtgetrokken werd. Het was goed om te horen dat we daarmee j

18-10-2023
De bestelling is onvolledig. Op mail geen antwoord

into-led.com/nl antwoordt: 18-10-2023
Hoi goedemiddag, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat vervelend om te horen dat jouw bestelling incompleet geleverd is, onze excuses voor het ongemak! We hebben je daarom zojuist even opgebeld, zodat we dit direct in behandeling konden nemen en konden bekijken waar jouw mail naartoe was gestuurd. We houden hierover even contact, zodat we dit netjes én snel voor je op kunnen lossen! Fij

14-10-2023
Betalen achteraf zoals op juli site is blijkbaar niet mogelijk
Besteld voor 23 uur morgen geleverd is meer dan 3 dagen
bij de bestelling morgen geleverd achteraf betalen klopt niet
volgende dag een mail met de vraag voor betaling
gewoon reservering en de levering pas na betaling

into-led.com/nl antwoordt: 16-10-2023
Goedemiddag, Bedankt voor het plaatsen van een review en het prettige telefoongesprek van zojuist. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat zich heeft voorgedaan bij het betalen van je bestelling. Erg vervelend dat hierdoor de bestelling later werd geleverd dan gehoopt. We hebben hierover even contact met elkaar gehad en hopelijk jouw ervaring toch positief kunnen afsluiten. Mochten er nog vra

into-led.com/nl antwoordt: 13-10-2023
Beste Kees, Bedankt voor het schrijven van een review. Onze excuses dat je ervaring niet helemaal positief verlopen is. We hebben even telefonisch contact hierover gehad met je, en de nieuwe zending is onderweg jouw kant op! We houden nog contact over deze nieuwe zending, voor nu een fijne dag!

01-10-2023
Lange levertijd ook al staat volgende dag geleverd. Pakket was ook beschadigd, kapot gescheurd.

into-led.com/nl antwoordt: 03-10-2023
Goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van een review. Onze excuses dat er het een en ander misgegaan is bij de levering! We willen hierover graag met je in contact komen. Ik heb geprobeerd om je telefonisch te bereiken, maar dit lukte helaas niet. Ik zal het later nog eens proberen, of je mag ook altijd zelf ons terugbellen. We houden contact, voor nu een fijne dag!

20-09-2023
20-09-2023
spullen bij intoled bestellen dan krijg je te horen het is niet op voorraad gelijk bij bol.com (worden ook door intoled
geleverd) volgende dag in huis
Na een telefoontje met intoled en de nodige uitleg alles opgelost en verduidelijkt prima geholpen

into-led.com/nl antwoordt: 13-10-2023
Goedemiddag, Goed om te zien dat het na ons telefoontje uiteindelijk goed opgelost is geworden, mocht er in de toekomst nogg een keer wat zijn staan we altijd voor je klaar!

12-09-2023
Solar lampjes gaan na twee uur al uit
Waardeloos product

into-led.com/nl antwoordt: 13-09-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het delen van jouw ervaring. Erg vervelend om te horen dat de solar lampjes die je hebt besteld geen lange brandduur hebben, onze excuses voor het ongemak! Hierover hebben we je zojuist even geprobeerd te bellen, helaas kregen we je niet aan de lijn, dus zullen we het op een later moment nog eens proberen. We houden contact, fijne dag!

30-08-2023
11-09-2023
2 lampen gekocht 1 doet het maar vorige week contact gehad via mail mail terug gehad maar nu reageren ze niet meer 40 euro heb ik er voor betaald vind het een slechte service heb foto 's erbij gedaan in de mail zodat ze konden zien dat er 1 wel doet en de andere niet aan knopjes zijn aan genoeg zon uren gehad dus daar ligt het ook niet aan ik weet wel ik koop hier niks meer van kan beter naar intr

into-led.com/nl antwoordt: 12-09-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend dat een van de twee lampen helaas niet werkte, onze excuses voor het ongemak! Ontzettend fijn om te horen dat je hierbij goed geholpen bent en er een nieuwe lamp naar je onderweg is. Hopelijk werkt deze helemaal naar behoren en kun je gaan genieten van de prachtige verlichting! Mochten wij je in de toekomst nog ergens bij

01-09-2023
Het product is beschadigd toegekomen. Er was weinig animo om hieraan iets te doen. Na 3 weken heb ik ze toch geïnstalleerd. De kwaliteit van de lamp kon ook beter.

into-led.com/nl antwoordt: 01-09-2023
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat er een lamp beschadigd bij je is aangekomen, onze excuses voor het ongemak! Hierover hebben we contact gehad en je een oplossing geboden, erg jammer om te horen dat dit niet naar wens is verlopen. Daarom hebben we zojuist weer even geprobeerd te bellen om dit even te bespreken en te bekijken wat hier beter ha

22-08-2023
Lamp is niet strak tegen de muur aan te monteren. ( komt door de opbouw).

into-led.com/nl antwoordt: 23-08-2023
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Het klopt inderdaad dat dit type wandlamp aan de achterkant de mogelijkheid heeft om de bekabeling aan te sluiten. Wanneer je dus een elektriciteitspunt in de muur hebt zitten, kun je de lamp daarop plaatsen, zodat dit afgedekt wordt. Er zit helaas geen kabelgootje in waardoor je de bekabeling weg kun laten lopen. Onze excuses voor het ongem

04-08-2023
Tuinornamenten wordt met een te kleine lichtbundel aangelicht
De prikspot ziet er goed en stevig genoeg uit. Levering duidelijk en snel.lichtkleur ook prima.

into-led.com/nl antwoordt: 07-08-2023
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat jammer om te horen dat de lichtbundel kleiner is dan je had verwacht! Voor solar verlichting is dit echter een redelijk krachtige spot. Hiervoor hebben we helaas ook geen alternatieven in het assortiment. Mochten we je hier alsnog bij kunnen helpen, mag je uiteraard altijd even contact met ons opnemen. Wellicht dat er andere mogelijkhede

25-07-2023
Ik ben teleurgesteld in de afhandeling van een 'verkeerd' geleverd product. Product was anders dan op de website staat vermeld, onvolledig en de tegemoetkoming om dat op te lossen was in mijn ogen nog onvollediger en kwam feitelijk neer op 'jammer, gewoon bijkopen'.

into-led.com/nl antwoordt: 01-08-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat jammer om te horen dat de afhandeling van een verkeerd geleverd product niet goed werd opgelost. Onze excuses voor het ongemak! Gelukkig hebben we hier telefonisch contact over kunnen hebben en hebben we samen een oplossing voor het probleem kunnen vinden. We hopen dan ook dat we hiermee jouw ervaring positief hebben kunnen afsluiten.

20-07-2023
20-07-2023
Dpd graag vervangen door dhl

into-led.com/nl antwoordt: 21-07-2023
Hoi goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Vervelend om te horen dat er het een en ander mis ging met de vervoerder, waardoor jouw pakketje is teruggestuurd naar ons. Onze excuses voor het ongemak! We willen je wel hartelijk bedanken voor het prettige telefoongesprek van vanochtend waarin we hopelijk ervoor hebben gezorgd dat jouw ervaring op een positieve noot wordt afgerond.

12-07-2023
Snellere levering

into-led.com/nl antwoordt: 20-07-2023
Goedemorgen, Bedankt voor jouw review. Allereerst excuses dat de bestelling nog niet bij je is geleverd. We hebben hierover zojuist even telefonisch contact met elkaar over gehad om uit te leggen wat hier precies aan de hand was. We zullen je zoals afgesproken op de hoogte houden van de status van de bestelling. Mochten er tussentijds nog vragen zijn, horen we dat graag! Voor nu een fijne dag ge

19-07-2023
Bestelde lampen niet geleverd gekregen.

into-led.com/nl antwoordt: 20-07-2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Dat is niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak! We zien dan ook terug wat hier mis is gegaan bij de vervoerder en hebben je om die reden even geprobeerd te bellen. Helaas kregen we geen gehoor en hebben daarom je mail beantwoord met de uitleg hierover e

17-07-2023
My order is out of stock. Last week I asked twice to cancel the order and return payment, but no reaction yet.

into-led.com/nl antwoordt: 18-07-2023
Hi good morning, Thank you for writing a review. We're sorry to hear that the products you ordered were not available, our apologies for the inconvenience. Also our apologies for not responding quickly to the emails you sent us. This problem could have been resolved a lot quicker! We can see that one of our colleagues made sure that the order was cancelled, but we also contacted you to see if we

Jammer dat er staat volgende dag geleverd en het dan 4 dagen later pas komt

into-led.com/nl antwoordt: 14-07-2023
Hi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de levering pas 4 dagen later werd geleverd, onze excuses voor het ongemak! Dat is natuurlijk zeker niet de bedoeling en nemen dan ook graag even contact met je op hierover om jouw ervaring toch op een positieve noot af te kunnen sluiten. Voor nu een fijne dag gewenst!

06-07-2023
Product toch niet op voorraad
Ik wacht nog altijd op levering

into-led.com/nl antwoordt: 11-07-2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het plaatsen van een review. Wat vervelend om te horen dat de producten die je had besteld niet op voorraad bleken nadat je de bestelling had geplaatst. Onze excuses voor het ongemak! We hebben daarom even contact met je opgenomen, aangezien we een goed alternatief in het assortiment hebben, waar we je wellicht blij mee kunnen maken. We zullen daarover even contact ho

30-06-2023
Als je een artikel terug stuur en je moet zelf de verzendkosten betalen en als je een ander artikel wil moet je ook weer verzendkosten betalen . Dus twee keer

into-led.com/nl antwoordt: 05-07-2023
Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het klopt inderdaad dat de kosten voor het retour voor de rekening van de klant zijn, mocht je daarna een andere bestelling willen plaatsen dan is het wel zo dat bij alle bestellingen boven de €50,- geen verzendkosten in rekening worden gebracht. We zullen dan ook even contact met je opnemen om te kijken of de andere bestelde producten wel naar w

30-06-2023
online lampen tekoop en betaald later email dat het niet op voorraad is mooi bedrijf zo kan ik ook mijn geld verdien

into-led.com/nl antwoordt: 05-07-2023
Goedemiddag, Bedankt voor het bericht. We hebben het gelijk even voor je nagekeken en zien dat er inderdaad 1 van de 2 bestelde producten momenteel helaas niet meer op voorraad is, waarschijnlijk zijn er op het zelfde tijdstip 2 bestellingen geplaatst met hetzelfde product en is de voorraad dus ook niet goed up to date geweest. Onze excuses dat dit is gebeurd, dat is natuurlijk niet onze bedoeli

28-06-2023
21-06-2023
28-06-2023
Van de acht bestelde led lampjes van huawei was er 1 andere led-lampen 10ug
Helder led
De andere mat ik had helder allemaal besteld

into-led.com/nl antwoordt: 05-07-2023
Hi Wendy, Hartelijk bedankt voor je review! We hebben hier even contact met elkaar over gehad en hebben geconstateerd dat er 1 lampje was besteld die toch net iets anders was. Maar omdat we ook vonden dat het niet duidelijk te zien was op de website zijn we je hier ook tegemoet gekomen en hebben we het juiste lampje nog naar je toe gestuurd. Gelukkig zijn alle lampjes op het einde dan toch no

26-06-2023
19-06-2023
26-06-2023
Levering trager dan beloofd

into-led.com/nl antwoordt: 27-06-2023
Hoi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de levering van jouw bestelling later heeft plaatsgevonden dan aangegeven. Onze excuses voor het ongemak . Om die reden hebben we zojuist ook even contact met je opgenomen, hopelijk kunnen we er zo voor zorgen dat we jouw ervaring toch nog op een positieve noot kunnen laten eindigen! We zien je reactie da