24-03-2024
Led armatuur 60 cm IP 65 was voor mij incompleet doordat de starter niet eens was ingebouwd!! Men kan als leverancier overal een bouwpakket van maken,maar zulke eenvoudige belangrijke onderdelen dienen mijns inziens voorgemonteerd te zijn!! Hierdoor zijn bij mijn geleverde led tl armatuur beschadigingen opgetreden na installatie!! Dit had simpelweg voorkomen kunnen worden door de starter voor leve

into-led.com/nl antwoordt: 25-03-2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat er een defect is opgetreden na het installeren van de producten. Onze excuses voor het ongemak! Hierover hebben we je zojuist even telefonisch gesproken om het probleem te bespreken. Zoals afgesproken, komen er vervangende producten naar je toe om dit probleem mee te kunnen verhelpen. We houden hierover even

20-03-2024
Bestelling komt niet aan !

into-led.com/nl antwoordt: 20-03-2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Erg vervelend om te horen dat jouw bestelling nog niet is geleverd. Onze excuses voor het ongemak! We zullen hierover even contact met je opnemen, omdat we zien dat er geen verdere updates komen in de trackinglink. We zullen dan samen kijken naar een oplossing voor dit probleem. We houden contact, fijne dag gewenst!

2 broken/damaged lights

into-led.com/nl antwoordt: 19-03-2024
Hi good afternoon, So sorry to hear that 2 of the lights you ordered before were broken, our apologies for the inconvience. We just called you about this and came to a good solution. We will keep in contact to hopefully end your experience on a good note. Have a great day!

extra betaling voor levering , terwijl 4 dagen later geleverd wordt

into-led.com/nl antwoordt: 07-03-2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Erg vervelend om te horen dat de levering vertraagd is geraakt, onze excuses voor het ongemak! Nu zijn de verzendkosten die in rekening zijn gebracht, niet specifiek bedoeld voor een levering op de eerstvolgende werkdag. De verzendkosten worden namelijk standaard in rekening gebracht bij bestellingen onder de €50. Dat betekent dat je altij

03-03-2024
Er wordt mij gevraagd en review te schrijven. Dat is lastig, want na vijf dagen heb ik het product nog niet. Heb inmiddels gisteren bij Bauhaus maar lampen gehaald omdat ik ermee verder wilde. Wel duurder. Maar ook echte Philips. Als de lampen die ik besteld heb ooit nog komen heb ik in ieder geval voor jaren lampen op reserve. Was ik maar direct naar Bauhaus gegaan.

into-led.com/nl antwoordt: 04-03-2024
Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je bestelling er zo lang over doet om je te bereiken. Onze excuses voor het ongemak! We zien inderdaad terug dat er een flinke vertraging is ontstaan bij de vervoerder... We hebben daarom zojuist even geprobeerd contact met je op te nemen, helaas kregen we je niet te pakken, dus zullen we het op een later moment nog eens probere

28-02-2024
heb ik reeds mijn ongenoegen over de defecte geleverde producten per mail gedaan op 27 februari echter een reactie blijft helaas uit. Klant is niet belangrijk zolang het geld maar binnen komt

into-led.com/nl antwoordt: 29-02-2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat deze zending zo bij je is aangekomen. Hierover hadden we al contact met elkaar. Momenteel is het ontzettend druk, waardoor we niet eerder hebben kunnen reageren op je bericht, onze excuses daarvoor! Zojuist hebben we dit met je opgepakt, zodat we dit hopelijk goed kunnen afsluiten. We houden contact, prettige d

Geachte grote onbekende,
Het kan toch niet zo zijn dat een brievenbus pakje met de correcte onderdelen ( geen kwalitijdscontrole ) van een pakketje wat ik eerder bij jullie heb besteld en ook er heel lang over heeft gedaan dan de geadverteerde max 2 dagen er nu weer 5 dagen over moet doen????
Hoe kan het bestaan?

Je aanvraag (550857) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opm

into-led.com/nl antwoordt: 20-02-2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat ontzettend vervelend dat beide zendingen er zo lang over doen om bij je bezorgd te worden. Onze excuses voor het ongemak! We zien terug dat bij de nazending de vervoerder vertraging heeft opgelopen, net als bij de originele zending die is gedaan door de andere vervoerder. We zijn sterk afhankelijk van onze verzendpartners, waardoor het

17-02-2024
Te weinig info over dimmers om led lampen op aan te sluiten.
Geen enkele waarschuwing vooraf.
Alleen maar terugvallen op de voorwaarden die niet secuur zijn aangegeven op hun site.
Verkoop staat voorop en de rest zien we wel.
Geen enkele vorm van coulance

into-led.com/nl antwoordt: 19-02-2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat er op de website een aantal zaken niet goed aangegeven stonden, onze excuses voor het ongemak! We zien echter op deze bestelling geen informatie over dimmers terug of contact dat hierover is geweest, enkel TL buizen, daarom hebben we even contact met je opgenomen om dit op te helderen. Dan kunnen we deze erva

07-02-2024
Graag mijn pakket bezorgen!!
Alles loopt fout.
Ik wacht al vanaf vrijdag en staat nog op ontvangen bij DPD

into-led.com/nl antwoordt: 20-02-2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Excuses voor de ongemakken die zijn ontstaan bij deze levering. We hebben de afgelopen weken meermaals contact met elkaar gehad en we willen je ontzettend bedankt voor het begrip in deze situatie. Heel fijn om te horen dat we dit goed voor je hebben kunnen oplossen! Ook willen we je bedanken voor de prachtige bos bloemen die we van je hebben

04-02-2024
3 lampen bestel nooit gekregen , 3 mails gestuurd en een reactie komt goed maar helaas tot op heden nog niks ontvangen

into-led.com/nl antwoordt: 06-02-2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! We hebben om die reden gisteren even contact met je opgenomen om het een en ander door te lopen om zo te kunnen achterhalen wat er aan de hand is. We houden contact, prettige dag gewenst!

het is niet bezorgd binnen 24 uur
we wachten nog steeds
zijn inmiddels 5 dagen verder
door jullie word daar niet over gecommuniceerd
moeten alles zelf uitzoeken

into-led.com/nl antwoordt: 10-01-2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet de volgende dag is geleverd. Onze excuses voor het ongemak. Wanneer de bestelling is verzonden, sturen wij de trackinglink toe, waarin updates over de levering worden gegeven. We zien hierin dat de bestelling een paar uur nadat de bestelling is geplaatst, is ontvangen door de vervoerder. Dez

09-01-2024
Op tijd leveren of in ieder geval beter communiceren als dit niet gaat lukken

into-led.com/nl antwoordt: 10-01-2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling later is geleverd dan verwacht. Onze excuses voor het ongemak! We zien terug dat jouw bestelling een paar uur na het plaatsen is aangenomen door de vervoerder. Helaas zijn daar vertragingen ontstaan. Om die reden sturen we je bij verzending altijd de trackinglink toe, zodat je via die weg op de

03-01-2024
Klantenservice, niet erg responsief! leveringsprobleem! Ik heb mijn pakket niet ontvangen en ze weten niet hoe ze me kunnen helpen. Ik heb een geschil geopend via Paypal (gelukkig heb ik met Paypal betaald en niet met een creditcard) om mijn geld terug te krijgen.
slechte ervaring !!!

into-led.com/nl antwoordt: 03-01-2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat er problemen met de levering zijn. Hierover hebben we meermaals contact met je gehad en we zijn dan ook direct een onderzoek gestart. Omdat je aangeeft dat je de levering nog niet hebt ontvangen, vraagt de vervoerder om een verklaring. Deze verklaring hebben we nodig om het onderzoek in te kunnen zetten en j

31-12-2023
24/12 besteld, 28/12 mail gekregen dat het vermoedelijk 29/12 geleverd zou worden en tot heden31/12 nog steeds niet geleverd.
Besteld voor 22u volgende werkdag geleverd. Ondertussen al 4 werkdagen gepasseerd en nog niks geleverd.
Ben benieuwd hoe lang ik nog ga moeten wachten?

into-led.com/nl antwoordt: 03-01-2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. We zien terug dat er mogelijk een vertraging bij de vervoerder is ontstaan door de drukte omtrent de feestdagen en de jaarwisseling. Onze excuses voor het ongemak! We hebben zojuist even contact met je opgenomen om dit probleem op te lossen. We houden hierover contact

27-12-2023
Ik heb buitenlampen besteld. Ze gingen een week mee. Net lang genoeg om te denken dat ze geweldig zijn en voor mensen om een positief commentaar achter te laten, toen gingen de batterijen leeg en geen van de 6 lampjes brandde langer dan 10 minuten (ik moet erop wijzen dat het winter is en dat de dagen kort zijn, maar toch!)
En als we niet tevreden zijn, moeten we betalen voor de retourzending! M

into-led.com/nl antwoordt: 04-01-2024
Bonjour, Merci d'avoir écrit un commentaire. Nous sommes vraiment désolés d'apprendre que vous n'êtes pas satisfait des lampes solaires que vous avez commandées. Les lampes solaires fonctionnent naturellement grâce à la lumière du soleil et, à cette époque de l'année, la lumière du soleil est insuffisante pour charger suffisamment les produits solaires. Nous vous avons contacté pour en discuter

afspraken nakomen

into-led.com/nl antwoordt: 28-12-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Zojuist hebben we even telefonisch contact met elkaar gehad en besproken wat er mis is gegaan. Nogmaals onze excuses voor de ongemakken die je hebt ervaren. Zoals afgesproken, zullen we het gemiste kortingsbedrag terugstorten op je rekening, gezien je hier recht op hebt gehad. Daarnaast houden we nauw voor je in de gaten wanneer de leveri

27-12-2023
Mijn bestelling is nog steeds niet geleverd

into-led.com/nl antwoordt: 27-12-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling vanochtend nog niet bij je was geleverd. Onze excuses voor het ongemak! We zouden dit graag nog even met je bespreken, gezien de levering inmiddels alsnog is gedaan, maar natuurlijk een stuk later dan bedoeld. Hopelijk kunnen we zo jouw ervaring zo positief afsluiten. We houden contact, fijne d

26-12-2023
Mij bestelling moest volgende dag bezorgd worden na 4 dagen niets gebeurd en bezorger of personeel tekort krijgen de schuld.
Wordt aangegeven voor 23.59 bestellen volgende dag wordt bezorgd .

into-led.com/nl antwoordt: 27-12-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling niet de volgende dag hebt ontvangen, onze excuses voor het ongemak! We zagen dat er nog geen contact met ons was geweest en hebben je daarom zojuist even gebeld om dit met je te bespreken. Bedankt voor je uitleg en toch ook je begrip voor de situatie, ondanks het ongemak dat je hebt ervaren

26-12-2023
Voor 22 besteld, daags nadien geleverd? Beloof dat niet als je dat bijlange niet haalt.

into-led.com/nl antwoordt: 28-12-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat jouw bestelling niet de volgende dag is geleverd. Onze excuses voor het ongemak! Deze periode is een ontzettend drukke periode voor de vervoerders, waardoor er helaas soms vertragingen ontstaan. Desondanks leveren we in 95% van de gevallen nog altijd de volgende dag. Erg vervelend dat dit bij jou niet het gev

25-12-2023
Ik heb led tl buizen besteld en betaald en nog steeds niets ontvangen

into-led.com/nl antwoordt: 27-12-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Erg vervelend om te horen dat de bestelling nog niet was aangekomen. Onze excuses voor het ongemak! We hebben zojuist even contact geprobeerd met je op te nemen om te bekijken wat er aan de hand was, helaas kregen we je niet aan de lijn. We zagen ook dat de bestelling inmiddels geleverd was en wilden graag met je kijken naar een passende

25-12-2023
Heb mijn bestelling geplaatst om deze de dag er op te krijgen. Krijg dan een melding dat ze tussen 15 uur en 16 uur gaan leveren. We waren thuis met een duidelijke deurbel maar kregen melding dat we er niet waten en dat we ons materiaal moeten ophalen de dag er na bij een afhaal punt. Nu is het een lang weekend en heb ik mijn bestelling nog niet. Dringend kijken voor een betrouwbare firma voor de

into-led.com/nl antwoordt: 27-12-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat er ondanks de melding dat de vervoerder tussen 15 en 16 uur langs zou komen, geen pakket bij je is geleverd. Onze excuses voor het ongemak! Jouw pakketje ligt inderdaad klaar bij het afhaalpunt om daar opgehaald te worden sinds 22 december. Hopelijk ben je snel in de gelegenheid deze daar af te halen. We hebb

Geen product ontvangen

09-12-2023
twee led tl balken besteld en ze komen alle twee kapot aan.
led buizen zitten er helemaal aan stukken in.

into-led.com/nl antwoordt: 12-12-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat ontzettend vervelend dat beide armaturen defect bij je zijn aangekomen. Onze excuses voor het ongemak! We hebben je zojuist even geprobeerd te bellen, maar kregen je helaas niet aan de lijn. Daarom hebben we het via de mail even geprobeerd, hopelijk kunnen we je dan helpen met het vinden van de juiste oplossing en ben je snel weer voo

I would give you 0 if I could

into-led.com/nl antwoordt: 05-12-2023
Hi good afternoon, Thank you for writing a review. We're sorry to hear that the contact you had about your return was not satisfactory. Our apologies for this. We just contacted you about this, because we would still like to solve this problem together and therefore made a proposal. We'll keep in touch and hopefully we can solve this fully to your liking! Have a good day!

Eerlijk handelen.

into-led.com/nl antwoordt: 11-12-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je helaas geen goede ervaring met ons hebt gehad. We bespreken dit graag met je om te zien wat er precies aan de hand is. We nemen daarvoor even contact met je op, fijne dag gewenst!

02-12-2023
Geen bestelling gehad. Wacht nog op een oplossing.

into-led.com/nl antwoordt: 04-12-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen, onze excuses voor het ongemak! Mogelijk is door de grote drukte van de december maand de zending wat vertraagd geraakt bij de vervoerder. Hierover hebben we vanochtend even contact met je opgenomen om je te informeren over de status. We houden contact en zullen dit o

22-11-2023
Veel beloven. Product is besteld 14/11/2023 nog niets geleverd tot op 22/11/2023. Bij contact via site is het 3 dagen wachten. Via telefoon geen respons, kan er echt niemand antwoorden dit is geen service.

into-led.com/nl antwoordt: 23-11-2023
Hoi goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat het pakket nog niet bij je is geleverd, onze excuses voor het ongemak! We hebben je hier zojuist even telefonisch over gesproken om samen te kijken naar een oplossing voor het probleem. We zijn het onderzoek ook gestart intussen en houden je daarvan op de hoogte. We houden contact, fijne dag!

21-11-2023
Betaalde extra verzendingskosten voor levering volgende dag. Pakje kwam beschadigd 3 dagen later toe. Nog steeds geen bemiddeling.
Het gaat hem niet voor die 5€ maar wel voor het vertrouwen en correctheid

into-led.com/nl antwoordt: 21-11-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Onze excuses voor het ongemak dat jouw bestelling later én beschadigd bij je is aangekomen! We hebben je daarom zojuist even geprobeerd te bellen, helaas kregen we je niet aan de lijn. We zullen het daarom op een later moment nog eens proberen om dit netjes voor je af te sluiten. We houden contact, fijne dag!

20-11-2023
Betere bezorgservice. Pakket niet bezorgd.
Ik zal dan ook niet betalen.

into-led.com/nl antwoordt: 20-11-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Vervelend om te horen dat het pakket nog niet is geleverd. Onze excuses voor het ongemak! Hierover hebben we zojuist even telefonisch contact met je opgenomen om je te informeren over de status van de levering. Hopelijk kun je het pakket hier spoedig afhalen, zodat je bent voorzien van de bestelling. Hierover houden we even contact, voor

19-11-2023
Zeer slecht Order #ITLORD908220 ( geplaatst op Dinsdag 14 November 2023 ) nog steeds niet binnen! Het is inmiddels 19-11-2023. Voor 23:59 besteld volgende dag in huis is niet waar en dhl is mijn pakket kwijt hoe gaan we dit oplossen.?

into-led.com/nl antwoordt: 20-11-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat jouw bestelling nog niet is geleverd. Onze excuses voor het ongemak! We hebben om deze reden even contact met je opgenomen, omdat we zien in de trackinglink dat het pakket enkele dagen geleden is geleverd bij een pakketpunt. We hopen dan ook dat je het pakket snel in ontvangst mag nemen! We houden contact,

19-11-2023
Nog altijd geen levering ???

into-led.com/nl antwoordt: 20-11-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling nog altijd niet hebt mogen ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. We zien terug dat je vandaag contact hebt gehad hierover met onze klantenservice. We zullen je dan ook op de hoogte houden van alle ontwikkelingen in het onderzoek en je zo snel mogelijk voorzien van een oplossing. We houde

13-11-2023
heb produkt besteld maar door annuleren van jullie kant nog keer besteld daarna bericht dat 2 keer besteld is nu 1 terug waarvan ik de verzenkosten moet betalen.

into-led.com/nl antwoordt: 13-11-2023
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling dubbel is doorgekomen en je vervolgens is aangegeven dat je hiervoor de retourkosten zelf dient te betalen. Allereerst onze excuses voor het ongemak. We hebben je zojuist even geprobeerd te bellen om dit te verhelpen, zodat we je hier alsnog mee verder kunnen helpen. We kregen je helaas niet te pa

07-11-2023
Zeer gebrekkige communicatie over levertijden waarbij ik mij misleid voel over of artikelen al dan niet voorradig zijn.
4 maanden levertijd is te veel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

into-led.com/nl antwoordt: 08-11-2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat we jouw bestelling helaas nog niet hebben kunnen leveren. Onze excuses voor het ongemak! Het is zeker niet de bedoeling geweest om je hierover te misleiden, helaas hebben we de levertijd van de bestelde producten door leverproblemen moeten bijstellen. We begrijpen echter goed dat een levertijd van 4 maanden

MIJ SVP NIET MEER MAILEN

into-led.com/nl antwoordt: 07-11-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor jouw review. We hebben jouw verzoek zojuist doorgezet naar de juiste afdeling, zodat jij wordt uitgeschreven en geen mails meer van ons ontvangt. Mocht je je in de toekomst bedenken, kun je je natuurlijk altijd weer aanmelden om op de hoogte te blijven van de acties! Voor nu een hele fijne dag gewenst en veel plezier met je bestelling!

Bezorgen duurt te lang

into-led.com/nl antwoordt: 06-11-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor je review. Jammer om te horen dat de bezorging zo lang duurde, onze excuses voor het ongemak! Hierover hebben we je vanmiddag even geprobeerd te bellen, helaas kregen we je niet aan de telefoon. We zullen het daarom op een later moment nog eens proberen. We houden je in elk geval op de hoogte van het lopende onderzoek bij de vervoerder. We houden contact, fijne dag

05-11-2023
Er staat op de website: voor 23.50u besteld, de volgende dag in huis...
Ik heb mijn bestelling van 31-10-2023 nog steeds niet binnen.

into-led.com/nl antwoordt: 06-11-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat het pakket zo lang naar je onderweg is geweest. Onze excuses voor het ongemak! Hierover hebben we zojuist even telefonisch contact met je opgenomen om te horen wat er precies is mis gegaan. We waren blij om te horen dat je het pakket inmiddels wel hebt ontvangen. We houden even contact of alles naar wens is e

03-11-2023
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen omdat het een bezorgbedrijf van Dpd. Ik wist niet wanneer ze zouden komen en nu moet ik het ophalen bij de kantoor van DPD.

into-led.com/nl antwoordt: 03-11-2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review en het prettige telefoongesprek van zojuist. We hebben even besproken wat er precies is gebeurd. Helaas heeft DPD jou niet aangegeven bij de tweede leverpoging wanneer het pakket geleverd zou worden, waardoor het naar een pakketpunt is gebracht. We hebben je daarvan nog even de gegevens toegestuurd, zodat je het pakketje hier kunt ophalen.

04-10-2023
23-10-2023
Bestelde artikelen zijn ondanks wel voorraad op de site dan toch blijkbaar niet op voorraad (één of meerdere volgens reply mail, niet verder gespecificeerd). Ondertussen twee weken verder, geen nieuws meer ontvangen over status

Update: na deze review werd de nodige actie genomen en werd het probleem opgelost

into-led.com/nl antwoordt: 24-10-2023
Hoi goedemiddag, Bedankt voor jouw review. Erg vervelend dat de producten niet op voorraad waren, onze excuses voor het ongemak! Fijn om te horen dat we dit probleem voor je hebben kunnen oplossen. Hopelijk is het alternatief helemaal naar wens! Veel plezier met je bestelling, fijne dag gewenst!

23-10-2023
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen! Deugdelijk onderzoek is er niet en je word afgewimpeld vanwege neerzettoestemming. Hele dag thuis geweest en er is niemand geweest. Weg geld! Geen into-led en geen DPD meer voor mij

into-led.com/nl antwoordt: 24-10-2023
Beste Jerry, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat jij je bestelling niet hebt ontvangen. We hebben hierover veel contact gehad en aangegeven dat hierover een onderzoek loopt bij de vervoerder. Hiervoor heb je een verklaring ingevuld, waarvoor hartelijk bedankt. De vervoerder heeft ons, na het toesturen van deze verklaring, laten weten dat er neerzettoestemming is gegeven door j

13-10-2023
04-10-2023
13-10-2023

into-led.com/nl antwoordt: 17-10-2023
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review, vervelend om te horen dat er bij de levering het een en ander mis is gegaan. Onze excuses voor het ongemak! Hierover hebben we telefonisch contact met je geprobeerd te zoeken, maar je helaas niet aan de lijn kunnen krijgen. Erg fijn om te horen dat je zulke eerlijke buren hebt en jij jou pakket alsnog in ontvangst hebt mogen nemen. Hier we