02-03-2024
02-03-2024
Als ik het zegel verbreek niet kan terug sturen. Slechte service! Stel nou dat hij het niet doet of niet goed warm wordt. Dan heb ik een product dat ik niet kan terug sturen of kan omruilen.

hairaction.nl antwoordt: 08-03-2024
Beste Wil, Bedankt voor je review. De reden dat wij met een verzegeling werken op artikelen die direct in contact komen met het haar, is vanwege hygiënische redenen. Wij willen de klant een nieuw product kunnen aanbieden, die niet eerder in contact is geweest met het haar. Wanneer een product het niet doet of goed warm wordt, valt dit onder garantie en zullen wij altijd een passende oplossing aa

26-02-2024
29-02-2024
Mijn haar was asblond maar nu is het donker geworden jammer ik vindt het niet mooi hier was mijn haar lichter

hairaction.nl antwoordt: 08-03-2024
Beste Shirley, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je haar donkerder is geworden, wij adviseren klanten altijd om langs te gaan bij een professionele kapper voor advies en kleuring, om zulke situaties te voorkomen. Ik wens je een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl

29-11-2023
27-11-2023
29-11-2023
Als een product niet op voorraad is en voorlopig ook niet te krijgen is, graag ook niet de optie bieden om te bestellen en te betalen

hairaction.nl antwoordt: 04-12-2023
Beste klant, Dankjewel voor je review en de feedback. omdat wij geregeld nieuwe leveringen ontvangen willen wij onze klanten al de mogelijkheid bieden om het product wel al te kunnen bestellen en betalen. Zo worden de producten sneller naar de klanten uitgeleverd wanneer de items weer bij ons op voorraad zijn. We wensen je een mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction

21-11-2023
ik kreeg een mail dat het artikel niet op voorraad is en dat ik dat kon zien aan de tekst "Op bestelling" po de website en in het mandje, maar die tekst was en is nergens te zien.
De enige indicatie zou een rode strip bij het artikel kunnen zijn maar dat wordt nergens vermeld.
Ik wacht nog even voordat ik ze een status onbetrouwbaar geef

hairaction.nl antwoordt: 22-11-2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Indien er bij het artikel ' Op bestelling', betekent het dat het artikel niet voorradig is bij ons. De klant kan het artikel wel bestellen, dan word het artikel voor je gereserveerd. Zodra het artikel weer voorradig is bij ons word de bestelling meteen verzonden. Wij verwachten begin december een levering van Sibel. Mocht je er niet op willen wachten, kunnen w

hairaction.nl antwoordt: 24-08-2023
Beste Fahd, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te plaatsen. Je mag ons altijd feedback geven. Wij hopen je snel weer terug te zien in onze winkel. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl

10-08-2023
In de bestelling stond 367gr. Biosilk, maar ik kreeg 67gr.

hairaction.nl antwoordt: 15-08-2023
Beste Cecile, Bedankt voor je berichtje. Wij zien in de order en factuur staan dat je gekozen hebt voor de Biosilk Silk Therapy - 67 ml. De producten die je in de bestelling plaatst, zijn ook de producten die geleverd zullen worden. Echter hebben wij geen Biosilk 367gr in ons assortiment. Veel plezier met de bestelling en wij wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hai

16-07-2023
Ik zou het pakje gister krijgen maar helaas nog niks ontvangen.

hairaction.nl antwoordt: 20-07-2023
Beste Sylvia, Bedankt voor je berichtje. Als je voor 17:00 besteld is de bestelling de volgende dag in huis. De order is om 20:25 geplaatst, daardoor is de bestelling later verstuurd. Wij zien dat de bestelling in goede orde is ontvangen. Wij wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl

15-07-2023
13-07-2023
15-07-2023
Op voorraad hebben

hairaction.nl antwoordt: 20-07-2023
Goedemiddag Theo, Dankjewel voor de beoordeling. Helaas is het desbetreffend product moeilijk leverbaar. Dit kon je zien aan de tekst "Op bestelling" die bij het artikel stond op de website en in de winkelwagen. Zodra het artikel binnen is wordt jouw bestelling direct verzonden. Wij wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl

06-07-2023
Ik kreeg de keuze een gratis cadeau te kiezen en koos daarbij voor een verfkwast. Deze ontbrak en het doosje van 1 van de tubes was open en beschadigd..

Had ook een vraag gesteld via een live optie, en vervolgens krijg ik pas dagen later een reactie. Ook niet heel handig. Beetje een tegenvaller.

hairaction.nl antwoordt: 11-07-2023
Hallo Denise, Dankjewel voor de feedback. Op dit moment hebben wij het erg druk, vandaag de late reactie. Onze excuses hiervoor. Als ik in de order kijk, zie ik dat je de verfkwast niet hebt toegevoegd aan de bestelling, helaas wordt hij dan niet meegeleverd. Is het niet gelukt, of lukt het een volgende keer niet? Neem dan even contact op, dan kijken we samen wat er mis gaat. Helaas gaan soms doo

13-06-2023
11-06-2023
13-06-2023
Jammer dat het bestelde product niet op voorraad is.

hairaction.nl antwoordt: 15-06-2023
Hi Ellies, Dankjewel je berichtje. Helaas zijn wij afhankelijk van onze leveranciers. Als er bij een product: Op bestelling staat is het product niet voorradig. De bestelling is dan voor je gereserveerd en zal verstuurd worden wanneer het product bij ons binnenkomt. Wij hopen je op die manier wat beter te helpen. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl