14-04-2024
06-04-2024
14-04-2024
Iets besteld ín de webshop en ervoor gekozen om het in de winkel op te halen, omdat ik het kon combineren met iets anders. Mail gekregen dat het binnen was. In de winkel aangekomen wisten ze van niks en konden ze me niet helpen.
Dus gemaild en moest later nog een keer terug om het op te halen.

04-02-2024
28-01-2024
04-02-2024
Leveren niet op gekozen afhaalpunt die de website aanbiedt, klantenservice doet niets

america-today.com antwoordt: 21-03-2024
Je hebt zelf een afhaalpunt ingevuld en deze wordt niet getoond op de webshop, ook is het een DHL punt en wij werken met PostNL. Ik wil je adviseren om de volgende keer een afhaalpunt te kiezen die in de lijst op de webshop wordt getoond.

01-11-2023
01-11-2023
Ik was naar de winkel om retour te brengen maar kon niet vanwege klarna

america-today.com antwoordt: 02-11-2023
Goedemiddag,als je een aankoop via Klarna hebt gedaan,dan kan je deze bestelling niet retourneren in onze winkels. Deze bestellingen kunnen alleen retour naar onze webshop. Je kan onze voorwaarden terugvinden op onze site; https://www.america-today.com/nl-nl/customer-service/returns.html Ik hoop je hiernee voldoende te hebben geïnformeerd en een fijne dag nog.

12-10-2023
22-10-2023
Tot twee keer toe bestelden we een regenjas en kregen bericht dat deze niet geleverd kon worden.

america-today.com antwoordt: 23-10-2023
Goedemiddag en bedankt voor uw bericht. Vervelend is dat het artikel daarna niet meer leverbaar was. Soms gebeurt dit en mijn excuses hiervoor. Wij hebben het bedrag teruggestort op de rekening waarmee u de bestelling heeft betaald. Ik hoop dat ik u voldoende informatie heb gegeven en wens u een fijne dag.