debouwmarktshop.nl antwoordt: 10-10-2023
Hier ging het even mis met de Skantrae deuren. De levering werd door logistieke redenen verschoven qua planning en de planning was nu net een belangrijke factor. Onze excuses hiervoor, dit vinden we erg vervelend. We hopen nog in contact met je te komen om e.e.a. te bespreken en je wat leuks aan te bieden.

20-04-2023
Dure levering zonder levering service, beschadigde deur en verkeerde items geleverd. Zonde

debouwmarktshop.nl antwoordt: 01-05-2023
Jammer dat je ervaring negatief is. Het is inderdaad niet vlekkeloos verlopen, met name in transport waar je deur een beschadiging heeft opgelopen. We hebben je vooraf ingelicht over de beschadiging maar een nieuwe levering zou te lang voor je duren. Omdat je er haast bij had en het naar België moest, heb je de deur toch opgehaald en hebben we -omdat we dat netjes vinden- je een compensatie bedrag

27-09-2022
Aanbod op website en in advertenties, welke niet leverbaar is.

debouwmarktshop.nl antwoordt: 24-10-2022
We hebben wat problemen met dakpannen maar omdat de meeste klanten blij zijn met de alternatieven die we actief kunnen bieden met dakpannen die wél leverbaar zijn laten we de artikelen actief staan. Zo kunnen we de alternatieven het beste in kaart brengen op basis van persoonlijke voorkeur. In het geval van deze specifieke nokvorsten, deze zijn wel leverbaar maar helaas alleen als onderdeel van e

08-06-2022
Een transporteur met vergunning hebben die overall in Nederland mag materialen van de winkel opleveren

debouwmarktshop.nl antwoordt: 09-06-2022
Wat jammer dat je nu een negatief gevoel hebt. Net voor het Hemelvaart-weekend kregen we je bestelling binnen, waarna onze leverancier dicht ging en contact pas een paar dagen later mogelijk was. Door levering in hartje A'dam met daarmee wat uitzonderingen in combinatie met het lange vrije weekend, liep het allemaal wat vertraging op. Gelukkig is dit eerder uitzondering dan regel. We hopen je in d

23-11-2021
09-11-2021
23-11-2021
Besteld zoals op de website staat vermeld en langere panelen ontvangen geleverd omdat zoals achteraf gezecht niet meer worden gemaakt, ze vullen voor je in, als deze eerst had geinformeerd dan had dit heel wat minder werk kosten wederzijds gescheeld, ook doorgegeven zou veranderd worden op de website maar helaas is nog niet gedaan.

debouwmarktshop.nl antwoordt: 25-11-2021
De gewenste lengte van de Faay panelen bleken idd niet meer leverbaar maar omdat we wel graag meedenken hebben we voorgesteld langere lengtes voor dezelfde prijs te leveren. Over het algemeen wordt dat gewaardeerd zodat de klus toch door kan gaan!