29-03-2024
05-02-2024
29-03-2024
Wij kregen een defecte levering. Ze deden al moeilijk over het retour sturen en ze gaven ons echt letterlijk het gevoel dat wij de defect veroorzaakt hadden. Uiteindelijk toch terug kunnen sturen ( zelf betalen) en wachten op teruggave van het geld. Dikke 2 weken later kregen we de helft terug. Na weer mailtjes heen en weer kregen we eindelijk weer 1 week later de rest ook teruggestort. Nooit meer

27-03-2024
06-03-2024
27-03-2024
Ik heb het huisje gekocht op aanraden van mijn vragen aan uw afdeling of het huisje te bouwen is van binnen uit nou dat gaat niet lukken. Heb alles uitgepakt
Huisje moet bij mij tussen 3 muren komen met weinig of geen tussenruimte
Jammer heb er niets aan. Is duurkoop

19-02-2024
26-10-2023
19-02-2024

14-02-2024
28-01-2024
14-02-2024
Mijn bestelling was na 6 dagen wachten nog niet geleverd. Na contact met de klantenservice zou het aan post.nl liggen. Want het pakket zou direct verzonden zijn. En hun magazijn hebben verlaten...
Na bellen met post.nl bleek dat mijn bestelling niet eens afgegeven was!
Na terug mailen naar azalp dat zij zelf post.nl moesten contacteren op hun verzoek ontving ik later die middag eindelijk de beves

05-01-2024
15-12-2023
05-01-2024
Materialen verkeerd geleverd en als je dan belt krijg je te horen dat ze het niet op voorraad hebben en dan hoor je via de app contact dat ze er 54 wel op voorraad liggen

Azalp.nl antwoordt: 12-02-2024
Beste, Bedankt voor uw feedback. Wat jammer dat er een miscommunicatie is geweest. Gelukkig is alles spoedig opgelost en heeft u nu het juiste artikel in huis. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Jennifer, team Azalp

09-10-2023
25-09-2023
09-10-2023
Binnen de toegezegde tijd op de site, bestelde artikelen bezorgen.

Azalp.nl antwoordt: 15-11-2023
Beste Bob, Bedankt voor je review. Ik zag dat er wat mis gegaan was in de levering, excuses hiervoor! Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.

02-08-2023
11-07-2023
02-08-2023
Als je voor 300% zeker weet dat je het juiste product bestelt, dan kun je prima bij Azalp bestellen. Ze hanteren nl. over het algemeen een goede prijs tov andere leveranciers.
Echterwil je iets (een deel of de volledige bestelling) retourneren of ruilen, dan zijn ze niet meedenkend, oplossingsgericht en komen ze zelfs wantrouwend over. Zelfs nadat ze (op hun verzoek) foto’s hebben ontvangen van d

Azalp.nl antwoordt: 22-08-2023
Beste Annemiek, Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat je dit zo ervaren hebt. Dat is uiteraard niet onze bedoeling. De bestelling kan herroepen worden binnen 14 dagen na ontvangst en dus in overleg met ons geretourneerd worden op eigen kosten. Helaas maken we regelmatig mee dat een artikel al gebruikt is, bij een artikel wat niet meer in nieuwstaat is kunnen wij dus ook niet het vol

25-07-2023
11-07-2023
25-07-2023
Je moet na ruim een week zelf vragen waar je bestelling blijft.
Dat is jammer en niet professioneel!

Azalp.nl antwoordt: 01-08-2023
Beste Lucas, Bedankt voor je feedback. Het desbetreffende product was helaas tijdelijk niet voorradig bij de leverancier, als het goed is komt het deze week binnen. Excuses voor het ongemak, hopelijk heb je het snel in huis! Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.

05-07-2023
24-06-2023
05-07-2023
Op de website communiceren dat het artikel op voorraad is en binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd zal worden. Na meer dan een week zelf contact op moeten nemen omdat het product niet geleverd is. Na 1,5 week nog niets gehoord van de verzending dus alles maar geannuleerd. Mij zie je hier niet meer, hebben zelf de producten niet op voorraad, wordt verzonden vanuit de leverancier waar ze zelf geen veran

Azalp.nl antwoordt: 01-08-2023
Beste Remco, Bedankt voor je feedback. Vervelend dat we je niet tijdig konden voorzien van de aangepaste levertijd, begrijpelijk dat je geannuleerd hebt. We hebben je feedback natuurlijk serieus genomen en aangezien we nog geen zekerheid hebben wanneer we het kunnen leveren, hebben we het product offline gehaald. Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.

29-05-2023
15-05-2023
29-05-2023
Zit op een reactie te wachten van aquaforte maar dat duurt veel te lang.

Azalp.nl antwoordt: 21-06-2023
Best Jack, Bedankt voor je feedback. We vinden het vervelend dat de pomp defect is en doen ons best om dit voor je op te lossen. Onze collega's van de technische dienst zijn hier achter de schermen druk mee bezig. Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp

12-05-2023
27-04-2023
12-05-2023
Wordt pakket geleverd (tuinkast) waarbij meerdere onderdelen kapot zijn. Ik heb voorgesteld nieuwe kast te leveren maar was niet mogelijk mot 3 tot 6 weken wachten totdat de vervangende onderdelen geleverd worden

Azalp.nl antwoordt: 01-06-2023
Beste Werner, Bedankt voor je beoordeling. Zoals besproken gaan we zo snel mogelijk de nieuwe onderdelen opsturen. Omdat dit vanuit een extern magazijn komt duurt dit helaas langer dan verwacht, zoals aangegeven ongeveer 4 weken. Met vriendelijke groet, Evy, team Azalp.