Datum van publicatie
11-08-2019
Besteldatum
01-08-2019
11-08-2019
Ik vind midimedia oplichters ik kop mobiel bij het openen de scherm barst ik samen het terug ik kreeg geen geld dat was 144€ dat vind ik op lichters
1.00
Slecht

Datum van publicatie
13-07-2019
Besteldatum
23-06-2019
13-07-2019
bad
1.00
Slecht

Datum van publicatie
26-06-2019
Besteldatum
20-06-2019
26-06-2019
Verkeerde toestel geleverd. Slechte communicatie , bijna GN reacties. Als klant zelf voorstellen doen om tot een overeenkomst te komen. Het is gemakkelijk om hun eigen regeltjes te volgen en de klant vd kosten opdraaien. Never Again hier bestellen.
1.00
Slecht

midimedia.nl antwoordt: 05-07-2019
Beste Philips de Rijcke, We vinden het jammer dat u een vervelende ervaring met Midimedia heeft gehad. We hebben met u contact gehad. U heeft aangegeven het toestel te willen houden. We hebben het prijsverschil meteen naar uw bankrekening overgemaakt. We zijn snel tot een overeenkomst gekomen en u bent hierin Niet door ons benadeeld geweest. Met vriendelijke groeten, Directie MidiMedia

Datum van publicatie
16-05-2019
Besteldatum
10-05-2019
16-05-2019
Product besteld dat op voorraad zou zijn en de volgende dag geleverd zou worden. Volgende dag geen levering en ook geen bericht. Mail gestuurd en pas paar dagen later eindelijk bericht terug dat het product niet meer leverbaar was en ik het geld binnen 1 a 2 dagen terug zou krijgen. Je raadt het al: geld is nog steeds niet terug en op mail wordt niet gereageerd.
1.00
Slecht

Datum van publicatie
15-05-2019
Besteldatum
05-05-2019
15-05-2019
The Samsung Galaxy phone was delivered one day later than promised. The language on the phone was Polish and it took quite a time until I could figure out which Polish word meant "language settings" in order to be able to change the language. The hard case deliverd with the phone is too big and the phone can easily fall out. I therefore contacted the seller who still hasn't answered my e-mail.
1.33
Slecht

Datum van publicatie
04-05-2019
Besteldatum
26-04-2019
04-05-2019
Geen factuur ontvangen
1.00
Slecht

Datum van publicatie
28-01-2019
Besteldatum
23-01-2019
28-01-2019
Geen idee
1.00
Slecht

Datum van publicatie
21-01-2019
Besteldatum
08-01-2019
21-01-2019
ik heb de huawei p smart zwart besteld,
samen met de screenprotector en hoesje zwart.
kreeg de volgende dag de p smart gold geleverd,
samen met een wit hoesje.
kreeg een mailtje dezelfde dag dat de screenprotector en zwarte hoesje,
niet op voorraad was.
ter compensatie kreeg ik gratis een wit hoesje meegeleverd.
met de mededeling dat ik het ontbrekende zsm nagestuurd kreeg
DUS NIET.
1.00
Slecht

Datum van publicatie
10-01-2019
Besteldatum
05-01-2019
10-01-2019
Nog niks ontvangen zou dinsdag binnen zijn. Krijgen hwt gevoel aan het lijntje gehouden te worden. Afwachten of we het product nog binnen krijgen
1.00
Slecht