13-01-2024
Had een lens gekocht (op 2 jan 2024) die op de site stond en (zoals de verkoper aangaf), maar die bleek reeds verkocht. DE verkoper deed alsof hij de lens in zijn handen had. Niet dus. Lens betaald en na twee weken wachten, was die er nog niet. Toen maar eens even gebeld en de lens bleek al in november 2023 verkocht te zijn. Toch enigszins slordig.

Cameraland.nl antwoordt: 19-01-2024
Bedankt voor uw review. Zoals we aan de telefoon hadden besproken zijn wij het helemaal met u eens wat betreft de slechte afhandeling van onze kant. Het is slordig, en dit soort slordigheden zouden niet mogen voorkomen. Toch hopen we dat u ons overweegt bij toekomstige aankopen, zodat we kunnen laten zien dat dit niet is waar Cameraland voor staat! Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

22-08-2023
Laat je klanten niet opdraaien voor de kosten opdraaien als je een product terugstuurt !!!

Cameraland.nl antwoordt: 02-09-2023
Beste Bram, Bedankt voor uw feedback over de retourverzendkosten. We vragen klanten om deze kosten te dragen om twee belangrijke redenen: ten eerste om milieuoverwegingen, omdat retourneren transportkosten en verpakkingsafval met zich meebrengt, en ten tweede om misbruik van retourzendingen te voorkomen. Het is belangrijk op te merken dat als er iets mis is met het product, wij uiteraard verantw

20-08-2023
Optionele sd kaart niet compatibel met geinstalleerde firmware. Bij een koude start en direct maken van foto, wordt de foto niet opgeslagen en gaat de camera uit. Indien de camera enkele minuten aanstaat geeft het geen problemen. Echter de camera gekocht voor straatfotografie, dus aanzetten en klicken... Vrijdag middag cameraland gebeld en probleem voorgelegd. Ik kreeg het verzoek om probleemomsch

Cameraland.nl antwoordt: 02-09-2023
Bedankt voor je review peter, Het spijt ons zeer te horen van uw ervaring, en we begrijpen uw frustratie volledig. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden met betrekking tot de compatibiliteit van de SD-kaart en de firmware van uw camera. We waarderen uw feedback en willen graag benadrukken dat we dit serieus nemen. Als u contact met ons had opgenomen via e-mail, hadden we dit pro

27-05-2023
17-05-2023
27-05-2023
Twe verschillende verpakkingen, die op verschillende tijden naar verschillende locaties zijn verstuurd.