14-02-2024
07-02-2024
14-02-2024
Ik heb een zwart trainingsjack besteld, die beviel heel goed dus heb ik er nog een rode bijbesteld. In dezelfde maat natuurlijk.
Helaas viel hetzelfde jack in het rood een heel stuk langer en breder uit, waar ik achter kwam toen het te laat was en ik alle bonnetjes had weggegooid. Ik ging er immers vanuit dat de tweede hetzelfde was als de eerste. Beetje jammer

Reece Nederland antwoordt: 14-02-2024
Beste Karen, Allereerst vervelend om te horen dat je niet geheel tevreden bent. We hebben je eerste bestelling er even bij gepakt en deze vergeleken met je laatste bestelling. Het blijkt dat je een andere variant hebt besteld. Er zijn namelijk 2 varianten van de Varsity TTS Top Full Zip. Wij bieden een 'ladies' variant en een 'unisex' variant aan op onze webshop. De eerste keer is er een ladies v

Reece Nederland antwoordt: 20-11-2023
Beste Hans, Bedankt voor je review! We zijn erg benieuwd naar jouw feedback over je bestelling bij Reece. Wat vond je dat er beter had kunnen gaan? We horen graag van je. Met sportieve groet, Jens - Team Reece NL

Retourneren 14 dagen is vrij krap tegenwoordig

Reece Nederland antwoordt: 03-03-2023
Beste Nils, Bedankt voor je bericht. We waarderen de feedback van onze klanten ten zeerste! Om een reactie te geven op je opmerking, verwijs ik je graag naar https://www.reeceaustralia.com/nl/bestellen/retourneren. Het klopt inderdaad dat er een retourperiode is van 14 dagen. Echter kan deze periode met 14 dagen worden verlengd door een ondubbelzinnige verklaring naar ons te sturen via email of

29-08-2022
22-08-2022
29-08-2022
Goede service,snelle levering,mooi product maar vaak niet genoeg op voorraad

Reece Nederland antwoordt: 01-09-2022
Hoi, Bedankt voor jouw review! Allereerst goed om te horen dat je tevreden bent over de service, levering en het product. Wat betreft de voorraad van sommige producten hebben wij wereldwijd te maken met een aantal transportproblemen die buiten onze macht liggen. Onze excuses hiervoor! Wij hadden het zelf ook graag anders gezien. Wij hopen je vaker op onze webshop te mogen verwelkomen! Met vrien

17-10-2021
08-10-2021
17-10-2021
Het jack was veel te groot, heb geretourneerd en verwacht mt L, spannend!