12-12-2023
Geen retour betaling ontvangen na terugsturen schoenen

Reece Nederland antwoordt: 13-12-2023
Beste Mariette, Allereerst vervelend om te horen dat je niet tevreden bent en je artikelen retour hebt gestuurd. We hebben de artikelen maandag bij ons binnen gekregen. Wij hanteren een terugbetaaltijd van 14 dagen na het aanmelden van de retour. We zullen ervoor zorgen dat het geld z.s.m. op je rekening staat. Mocht je hierover nog vragen hebben, aarzel dan niet om (telefonisch) contact op te

10-12-2023
30-11-2023
10-12-2023
Adres is verkeerd op label gezet.
1 week later nog niets ontvangen.
Geen excuses niks!!

Reece Nederland antwoordt: 11-12-2023
Beste klant, Allereerst vervelend om te horen dat je niet tevreden bent en dat je nog niks hebt ontvangen. We hadden het adres inderdaad verkeerd binnen gekregen in ons systeem, waardoor het pakket naar ons retour is gestuurd. We gaan nu het geld terugstorten op uw rekening. Dit kan wel 1 à 2 dagen duren. Onze excuses voor het ongemak. Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om (tel

09-12-2023
Maat sokken klopt niet, lijkt wel een productie fout.

Reece Nederland antwoordt: 11-12-2023
Beste klant, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met je bestelling. Mijn collega's hebben als het goed is contact met je opgenomen om hiervoor een oplossing te vinden. Hopelijk ben je hiermee geholpen. Met sportieve groet, Jens - Team Reece NL

03-12-2023
Product terug gestuurd. Nog steeds geen retour geld gekregen

Reece Nederland antwoordt: 04-12-2023
Beste Eefje, Allereerst vervelend om te horen dat je ontevreden bent. Wij hebben echter nog geen geretourneerd(e) artikel(en) ontvangen. Mijn collega heeft per mail contact met je opgenomen om de retour op te lossen. We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Nick - team Reece NL

22-11-2023
Hockeytas besteld waarvan de tas niet goed werkt. Die dien je te retourneren en niemand kijkt mee of kan vragen beantwoorden.

Reece Nederland antwoordt: 23-11-2023
Beste klant, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Hoe heeft u met ons contact opgenomen? We hebben namelijk meerdere contactopties voor klanten, zoals de Livechat op onze webshop of per e-mail of het telefonisch benaderen van onze klantenservice. Zou u ons kunnen aangeven wat er precies mis was met de hockeytas? We proberen continu onze producten en service te verbeteren en zijn daa

23-10-2022
Heb nog steeds niks ontvangen! 16e besteld en 17e bericht van jullie dat pakket verzonden is. 17e ook bericht DHL pakket wordt morgen bezorgd. Het is nu de 23e en DHL blijft maar wijzigen van bezorgdag voor de 4de keer. DHL is niet betrouwbaar in dit geval. Dus helaas negatieve feedback op dit moment voor jullie. Hoop dat pakket morgen wel wordt bezorgd en niet weer wordt uitgesteld anders bel ik

Reece Nederland antwoordt: 24-10-2022
Goedemorgen M, Allereerst vervelend om te horen dat jij je pakketje nog niet ontvangen hebt. Ik heb de status van de verzending opgevraagd en hieruit blijkt inderdaad dat het pakket vertraging heeft opgelopen bij DHL. Wij hebben het pakket op de besteldatum meegegeven aan DHL, maar daarna is er iets fout gegaan. We hopen dat het pakket vandaag bezorgd wordt, want helaas is het uit onze handen.

23-08-2022
Ik krijg als vip member minder korting dan zomaar iemand van het internet

14-08-2022
Nog niks gekregen al 2 mails verstuurd maar niet op gereageerd.
Elke dag een mail dat het nog 3 dagen kan duren.
Die krijg ik dus elke dag maar geen pakket