04-05-2019
Materiaal niet ontvangen op vooraf bekend gemaakte datum. Nu in afwachting van nieuwe leverdatum? Ik plan werkzaamheden in (op zaterdag notabene) en kan vervolgens mensen/ materieel weer afzeggen... vervelend

HMG Benelux Shop antwoordt: 06-05-2019
Hartelijk dank voor uw reactie. Natuurlijk is het zeer sprijtig, dat u uw planningen heeft moeten verzetten. Wij geven echter op voorhand al aan, montagewerkzaamheden pas te plannen, nadien de levering heeft plaatsgevonden. Door onverwachte dingen, zoals uitval van de machinen, oponthoud bij andere klanten of wegwerkzaamheden kunnen wij een levering nooit 100% garanderen.

02-05-2019
De chauffeur wilde persé dat de tuinmannen die toevallig bij mij aan het werk waren de platen van de vrachtwagen zouden tillen, toen ik zei dat het zo niet was afgesproken ging hij in de vrachtwagen zitten en zou na 5 minuten wegrijden, hij was erg onbeleefd

HMG Benelux Shop antwoordt: 03-05-2019
Hartelijk dank voor uw feedback. Dit mag natuurlijk absoluut niet zo aflopen, wij nemen vandaag contact met u op.

18-04-2019
18-04-2019
De vorige keer ben ik beter geholpen. Helaas heeft uw medewerker die mij hielp bij bestellen mij niet goed begrepen en nu hebben wij muuraansluitingen in plaats van eindstukken die over het dak op de muur aan moeten sluiten. We denken nog na over een oplossing. Waarschijnlijk gaan we ze op zn kop plaatsen, maar dan is het wel wit ipv grijs. Jammer dat uw medewerker niet even goed doorvroeg.

HMG Benelux Shop antwoordt: 23-04-2019
Uiteraard vinden wij dit ook vervelend. Waarschijnlijk is niet verder nagevraagd, omdat het zo begrepen werd. U heeft voor levering en factuur een orderbevestiging ontvangen. Hierin staat uiteraard ook genoteerd wat er geleverd wordt. Wij hopen dat u tot een oplossing komt.

1 van de 2 windveren was licht beschadigd

HMG Benelux Shop antwoordt: 15-04-2019
Bedankt voor het feedback. Ons excuses voor de beschadigde windveer. Graag een foto naar ons toesturen, zodat wij samen een oplossing kunnen vinden.

21-03-2019
Producten konden niet aan huis geleverd worden volgens de chauffeur. Moest toen snel een oplossing vinden. Had de chauffeur weinig geduld voor. Was behoorlijk chagrijnig en sprak geen woord Nederlands.

HMG Benelux Shop antwoordt: 22-03-2019
Bedankt voor het feedback. Wij geven bij de bestelling aan, dat wij met een grote vrachtwagen komen, die natuurlijk ook in de straat moet kunnen komen. Helaas was dat hier niet het geval. Ons excuses voor het gedrag van de chaffeur, dat kan zo natuurlijk niet.

07-03-2019
Hele goede duidelijke website, echt compliment.
Levering was @#grrrrr. Chauffeur wilde niet verder dan Ford Alkmaar.
Dat is 1.7 km van huis(google maps) Terwijl de Jumbo hier vlakbij met minstens evengrote trucks bevoorraad wordt.De produkten zijn prima in orde.
Ik miste alleen kalotten op de website, misschien een idee.
Al met al goede produkten, maar doe iets aan de leveringen.

HMG Benelux Shop antwoordt: 08-03-2019
Bedankt voor het feedback. Wij zullen met de chauffeur bespreken, waarom hij niet verder kon komen. Ons excuses alvast daarvoor. Kalotten hebben wij ook in het assortiment. Ze staan bij de passende producten onder de toebehoeren.

04-03-2019
28-01-2019
04-03-2019
Chauffeur komt dag te vroeg zonder. Erg vreemd dat je 20 minuten van te voren de eerste berichtgeving krijgt. Er was bij toeval iemand thuis om aan te wijzen waar de bestelling afgeleverd kon worden. Zeer onwelwillende, onbeschofte en zeer slecht Duits sprekende chauffeur had zeer veel moeite om oprit op te rijden waar veel grotere vrachtwagens normaal gesproken probleemloos achteruit inrijden.

HMG Benelux Shop antwoordt: 05-03-2019
Onze excuses voor deze manier van levering, dit is niet onze standaard, Welke chauffeurs voor ons rijden, kunnen wij helaas niet beinvloeden, omdat wij met extern transport rijden. V.w.b. de verwittiging over de levering, staat dit ook zo vermeld in de emails aan u. En het achteruit rijden is afhankelijk van het aantal meedraaiende achterassen, onze wagens hebben dit niet en is daarom lastig

28-02-2019
Chauffeur Kutsnik was een hork. Onbehulpzaam en ongeduldig toen ik de levering wilde controleren op volledigheid. Sprak geen Engels en alleen zeer gebrekking Duits.

HMG Benelux Shop antwoordt: 01-03-2019
Onze excuses voor het ongemak. Wij zijn er ons van bewust, dat niet alle chauffeurs de verschillende talen machtig zijn, Echter is er een grote schaarste aan chauffeurs op de markt, waardoor wij ook een enkele keer hierop moeten terugvallen indien wij tijdig en snel willen leveren. V.w.b. het gedrag van de chauffeur zullen wij dit evalueren. U mag ervan uitgaan dat dit een uitzondering is geweest

14-02-2019
Product van goede kwaliteit. Meer geleverd dan besteld. Goede aanwijzingen op papier en van medewerker. Transporteur weinig klantvriendelijk.

HMG Benelux Shop antwoordt: 18-02-2019
Bedankt voor het feedback. Ons excuses vanwege de chauffeur. Wij hopen dat u met de producten zelf wel volledig tevreden bent.

03-01-2019
Info tijdensbestelling was prima. De aflevering was HEEL SLECHT De hele bestelling werd twee straten verder op de stoep achter gelaten. De chauffeur meende de bocht niet te kunnen maken. Daar waar andere firma’s wel met een betonwagen kunnen komen, badkamer en keuken konden afleveren en een betonnen Reekers garage in de tuin is neergezet. De chauffeur wilde niet helpen sjouwen, ik was alleen thu

HMG Benelux Shop antwoordt: 04-01-2019
Het spijt ons zeer, dat u niet tevreden was. Echter hebben vele vrachtwagens meedraaiende achterassen, dat hebben onze wagens niet. Vandaar dat men niet iedere bocht kan nemen. Indien de chauffeur het adres had kunnen bereiken, had hij dit zeker ook gedaan. Immers wil deze ook niet anders, als de vracht netjes lossen.

20-12-2018
Verkoper moet niet met derden praten over mijn levering.

HMG Benelux Shop antwoordt: 29-01-2019
Bedankt voor het feedback. Wat bedoelt u precies hiermee?

17-12-2018
02-11-2018
17-12-2018
Enkele dakplaten waren licht beschadigd en 1 plaat was niet exact op maat. Maar ja ik was al bezig met het dak dicht te leggen, ik kon dus niet nog 4 weken wachten op nieuwe platen.

HMG Benelux Shop antwoordt: 29-01-2019
Bedankt voor het feedback. Bij beschadigingen zullen wij de platen natuurlijk zo snel mogelijk omruilen.

07-12-2018
Door (achteraf pas bekend gemaakt) een defecte vrachtwagen hebben we 3 X een andere levertijd door gekregen. Erg lastig voor onze aannemer om te plannen

HMG Benelux Shop antwoordt: 10-12-2018
Wij excuseren ons voor dit ongemak. Het systeem actualieerd continue de levertijd, vandaar dat u meerdere malen bent geinformeerd.

14-11-2018
Levering is het slechts wat ik ooit heb mee gemaakt met iets online te kopen. Ik heb al veel dingen laten leveren en heb nog nooit een probleem gehad, maar het heeft 2 maanden geduurd alvorens het pakket eindelijk geleverd was. De bestuurder kon zogezegd nooit bij ons in de buurt geraken terwijl er bijna dagelijks grotere vrachtwagens gewoon door onze straat rijden.

HMG Benelux Shop antwoordt: 16-11-2018
Bedankt voor het feedback. Wij hebben meerdere malen geprobeerd te leveren, maar het leveradres was niet met onze vrachtwagens te bereiken en andere malen was u niet aanwezig, waardoor het weer retour mee moest.

09-11-2018
Ik moest voor levering een hele week vrijhouden Ik had niet het gevoel, dat ik de 'klant' was. Eerst bericht dat de dakplaten donderdag zouden worden geleverd. Ik heb die dag vrij gepland. Kreeg een dag tevoren bericht dat het vrijdag werd. Afspraken aangepast. Krijg ik donderdag bericht dat de chauffeur onderweg was Vervelend De toegezegde handleiding ontbrak.

HMG Benelux Shop antwoordt: 12-11-2018
Bedankt voor het feedback. Ons excuses voor het ongemak. Een hele week hoeft u natuurlijk niet thuis blijven. De chaffeur was donderdag sneller onderweg als gepland. De handleiding kunt u in onze webshop eenvoudig downloaden.

18-10-2018
windveren besteld, er waren krassen op

HMG Benelux Shop antwoordt: 22-10-2018
Bedankt voor het feedback. Hier graag even wat foto's opsturen, zodat wij hier een oplossing kunnen vinden.

18-10-2018
Wij kregen een mail dat de bestelling 3 okt. bezorgd zou worden. De hele dag gezorgd dat er iemand thuis was. Op 4 okt. om 7.30 een chauffeur aan de deur( gelukkig was er al een dochter uit bed). Hij gaf aan dat in zijn systeem stond dat er 3 okt. niet geleverd kon worden Spullen geleverd en de beste man een bak koffie gegeven. Mail gekregen , logistiek gaat er iets mis bij jullie

HMG Benelux Shop antwoordt: 22-10-2018
Bedankt voor het feedback. Ons excuses voor het ongemak, helaas hadden wij in die week een paar technische probleme met het systeem. Bedankt ook voor e bak koffie voor de chaffeur.

18-10-2018
Ik ben best tevreden , wel jammer dat het allemaal zo onpersoonlijk is en je niet gewoon kunt bellen . Telefonisch bestellen gaat bij mij veel sneller en dan kun je teminste ook iets snel toelichten en overleggen.

HMG Benelux Shop antwoordt: 22-10-2018
Bedankt voor het feedback. Wij zijn s'maandags tot vrijdags van 09:00 - 17:00 ook telefonisch bereikbaar.

13-10-2018
29-08-2018
13-10-2018
Bij bestelling van producten is zeer onduidelijk wat je besteld ging er vanuit antidrup vilt mee besteld had
Speciaal aangevinkt . Heb de bestelling een 2 keer moeten doorlopen omdat ik zag dat dit toch ni was ingevuld uiteindelijk toch weer aangvinkt en dacht dat het ok was maar bij levering gn vilt te zien
Transport was wel heel laat

HMG Benelux Shop antwoordt: 15-10-2018
Bedankt voor het feedback. Ons excuus dat u hier probleme met het kiezen van de juiste platen had. Wij proberen natuurlijk altijd de webshop te verbeteren en er komt ook telkens een melding als u van een plaat zonder vilt naar een plaat met vilt wisselt (en andersom)

27-09-2018
13-08-2018
27-09-2018
als vrachtwagen een straat van 9 m breed geen 150 m ver wil inrijden om te lossen houd het hier op en zal er nooit nog besteld worden bij die firma

HMG Benelux Shop antwoordt: 28-09-2018
Bedankt voor het feedback. Hier kon de chaffeur de bocht niet in. Bij alle bestellingen laten wij weten en per foto ook zien, dat wij met grote 17 m lange vrachtwagens komen.

22-09-2018
21-09-2018
22-09-2018
hebben ons bij levering niet gecontacteerd alles aan
de kant van de weg gelegd de helft niet geleverd
bij levering van het montage materiaal weer niet gemaild of gebeld
mvg Rik Peeters

HMG Benelux Shop antwoordt: 01-10-2018
Bedankt voor het feedback. U zou voor levering een mail en SMS van ons vanwege het datum moeten hebben gekregen. Zijn deze eventuell in de SPAM belandt bij u?

20-09-2018
Beetje jammer dat je een dag thuis blijft voor de levering en dan om 15u bericht krijgt dat het een dag is uitgesteld... Producten zijn verder prima.

HMG Benelux Shop antwoordt: 21-09-2018
Bedankt voor het feedback. Ons excuses voor het ongemak. De chauffeur zat in een lange fille waardoor hij niet meer alle klanten op die dag kon bereiken.

06-09-2018
06-09-2018
Dat voor de levering geen vaste datum kan worden afgesproken is een minpunt.
Zelf ben ik er extra 4x voor thuis gebleven.
De levering werd telkens opgeschort om diverse redenen.
Door betere planning is hier wel een verbetering mogelijk.

25-08-2018
10-07-2018
25-08-2018
Overlappingen waren beschadig (krassen) tijden transport ...?
Voor de alles in orde.

HMG Benelux Shop antwoordt: 29-08-2018
Bedankt voor het feedback. Ons excuus voor de beschadiging. Graag even wat foto's hiervan per reclamatieformulier toesturen, zodat wij samen snel een oplossing kunnen vinden.

18-08-2018
Na een levering van kromme profielen (4 stuks van de 8) moet ik 2 weken wachten op nieuwe. HEEL SLECHT
Niet meer dus tenzij er binnen een week geleverd kan worden.

HMG Benelux Shop antwoordt: 20-08-2018
Onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij proberen naleveringen altijd binnen 1 week te leveren. Helaas heeft de transporteur dit niet kunnen realiseren i.v.m. het groot aantal orders die op het moment geleverd moeten worden. U mag er in ieder geval vanuit gaan, dat dit normaalgesproken niet het geval is.

16-08-2018
erg lange wachttijden voor een simpele opdracht

HMG Benelux Shop antwoordt: 29-08-2018
Bedankt voor het feedback. Wij proberen alles binnen 1-2 weken vanuit Duitsland te leveren. In het hoogseizoen kan dit soms een week langer duuren, maar wordt u natuurlijk wel gelijk over geinformeerd.

03-07-2018
05-08-2018
Ik moest gebeld worden of de betaling van mijn PVC dakplaten was voldaan terwijl de betaling via Ideal was uitgevoerd.
De platen waren bij aflevering niet gereinigd en bedekt met zaagsel resten.
Een van de platen had een scheurtje van ca. 5 cm, bij het uiteinde hetgeen bleek bij de montage. Alsnog gebruikt, maar wel vervelend.

HMG Benelux Shop antwoordt: 07-08-2018
Bedankt voor het feedback. Onze excuses voor het ongemak. Wat betreft het scheurtje graag daarvan even een foto per reclamatie-formulier toesturen zodat wij samen een oplossing kunnen vinden.

27-07-2018
De vervoerder loog erop los. Ben er bijna, kwam helemaal niet. Volgende dag eindelijk, maar toen kon niets. De draai niet maken, wilde niet helpen lossen. Wat een verschrikkelijke man, zal nooit meer iets bestellen tenzij garantie dat een andere vervoerder bezorgt.

HMG Benelux Shop antwoordt: 03-08-2018
Bedankt voor het feedback. Ons excuus dat u zulke probleme met de chauffeur heeft gehad. Wij zullen met deze chauffeur een gesprek hebben en beloven, dat de volgende levering beter verloopd.

13-07-2018
De oorspronkelijke en bevestigde bestelling kon niet volledig geleverd worden.
een door hun alternatief hebben we toen genomen.
Levering kwam uit buiten de levertijd. Bij de eerste levering werd er iets vergeten en moest toen nageleverd worden. Dus de timmerman kon de klus niet in 1 keer klaar maken en moetst dus later terug komen. Dat kost extra tijd en dus geld.

HMG Benelux Shop antwoordt: 23-07-2018
Bedankt voor het feedback. Nog eens ons excuses voor het ongemak maar hopen, dat u nu alles netjes op het dak heeft gekregen.

12-07-2018
Heb op advies van hmg schroeven bijbesteld en heb nu 3 volle dozen over, bestel 11 meter nokvorst en had graag als tip gehad dat daar vulprofielen bij horen

HMG Benelux Shop antwoordt: 13-07-2018
Bedankt voor het feedback. Het aantal schroeven heeft u zeker nodig om het dak zo te schroeven, dat het niet afwaaid. De vulstroken raden wij niet aan, omdat de ventilatie dan wordt onderbroken en er condensprobleme kunnen ontstaan.

.goed

21-05-2018
05-07-2018
Producten zijn goed alleen foute afsluitrails gekregen
Is goed opgelost
De levering was naar nederlandse normen zeeeeer slecht
Producten werden afgeleverd op de stoep en dan zie je maar hoe je ze achter het huis krijgt
Zorg dus ten aller tijden dat er twee mannen aanwezig zijn
Maar dat is moeilijk omdat ze geen tijd weten het kan bijv.maandag zijn maar het kan ook dinsdag worden

HMG Benelux Shop antwoordt: 06-07-2018
Bedankt voor het feedback. U krijgt een geplande leverdatum in het weekend voor de levering per e-mail en SMS gestuurd. Omdat de chauffeurs de hele week onderweg zijn en s'avonds niet terug komen (wij zitten in Duitsland) kan het door fille etc. hier en da verschuiven. Dan wordt u wel altijd hierover geinformeerd.

11-06-2018
26-04-2018
11-06-2018
Good service. The delivery took longer than was suggested, but then it's understandable coming from so far north in Germany to The Netherlands. Customer service is TOP.
Thank you HMG Benelux Shop.

HMG Benelux Shop antwoordt: 15-06-2018
Thank you for your feedback. In general the delivery time is about 1-2 weeks, but because of alle the bank holidays in May we stucked a little bit behind. We hope that we can achieve the 1-2 weeks delivery again soon.

06-06-2018
22-04-2018
06-06-2018
Op donderdag avond bestelt, staat op de website leveren op zaterdag.
Pakket gekregen op dinsdag avond dus een verzending van 5 dagen

Voor de rest alles top

HMG Benelux Shop antwoordt: 07-06-2018
Bedankt voor het feedback. Met de dagen zijn natuurlijk werkdagen bedoelt. Op het weekend leveren wij niet.

01-06-2018
Het duurde erg lang voor dat geleverd werd en om daardoor een afspraak te maken was ook heel erg moeilijk. Verder zou op de dag van levering vooraf gebeld worden maar de wagen stond zo maar voor de deur.
Met vriendelijke groet,
RMR de Kort

HMG Benelux Shop antwoordt: 04-06-2018
Bedankt voor het feedback. De levering vondt plaats binnen de 2 weken. Dit was zelfs sneller dan gedacht. Kwa levering heeft u een SMS en e-mail van te voren moeten hebben gekregen. Is deze misschien in de SPAM belandt?

30-05-2018
Goedkoper kon ik de polycarbonaat platen niet elders vinden.
De levering was dramatisch. 1 dag te vroeg en daarbij kon de vrachtwagen vanwege zijn enorme formaat ook nog eens niet in mijn straat komen. Ik heb zelf de platen buiten de woonwijk bijndenchauffeur op moeten halen.

HMG Benelux Shop antwoordt: 30-05-2018
Bedankt voor het feedback. Bij deze tour was de chauffeur sneller onderweg als gepland. Jammer, dat dit bij u probleme heeft veroorzaakt. Bij de bestelling pakken wij extra een afbeelding van onze vrachtwagens erbij en heeft u bevestigt, dat deze bij u in de straat kan komen.