19-02-2024
Op rekening bestellen en meer zekerheid over leverdatum geven

HMG Benelux GmbH antwoordt: 20-02-2024
Bedankt voor je feedback - we stellen het op prijs! Bij HMG Benelux willen we ervoor zorgen dat onze klanten altijd de best mogelijke winkelervaring hebben. Daarom werken we er hard aan om ons bestelproces en onze levertijden zo eenvoudig en betrouwbaar mogelijk te maken. Houd in de gaten dat er binnenkort meer verbeteringen komen!

21-01-2024
01-01-2024
21-01-2024
Weinig communicatie, bestelling komt later maar je hoort er niks over.

HMG Benelux GmbH antwoordt: 22-01-2024
Bedankt voor je beoordeling! Wij van HMG Benelux nemen communicatie met klanten heel serieus en waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback te geven. We streven naar de beste klantervaring en zijn altijd op zoek naar manieren om te verbeteren. Nogmaals bedankt voor je recensie!

19-09-2023
Matige communicatie over de levering. Er kan geen leverdatum afgegeven worden, dus werkzaamheden kunnen niet ingepland worden en plotseling staat de vrachtwagen bij de klant op de stoep. Een half uur na levering krijg ik een mail met 'Gefeliciteerd de chauffeur is onderweg'

HMG Benelux GmbH antwoordt: 22-09-2023
Bedankt voor je feedback. Onze excuses voor het gebrek aan communicatie over de leverdatum. Hier bij HMG Benelux hechten we veel waarde aan gemak en we begrijpen hoe belangrijk het is om vooruit te kunnen plannen bij het bestellen. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze communicatie- en bezorgdiensten, zodat we een meer naadloze winkelervaring voor al onze klanten kunnen garanderen. Nog

04-09-2023
Het bleek om een levering uit Duitsland te gaan, resulterend in hoge verzendkosten. Ik dacht dat het bestelde kitband iets specifieks was voor tussen dakplaten, maar eenmaal uitgepakt bleek het gewoon tochtstrip te gaan die bij elke plaatselijke bouwmarkt te verkrijgen is. Dus zonder de hoge bezorgkosten....

HMG Benelux GmbH antwoordt: 04-09-2023
Hartelijk dank voor je feedback! We waarderen het echt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Bij HMG Benelux streven we ernaar om altijd een uitzonderlijke klantenservice te bieden. We begrijpen dat verzendkosten soms een verrassing kunnen zijn en dat je een specifiek product had verwacht. We hopen dat we in de toekomst een manier kunnen vinden om alles soepeler en duidelijk

29-08-2023
29-08-2023
Het monster wat ik heb aangevraagd is prima, maar daarna krijg je vind ik te veel mail. Zo'n klein stukje materiaal is moeilijk om het verder te beoordelen. Vandaar dat ik niet gereageerd heb.

HMG Benelux GmbH antwoordt: 31-08-2023
Bedankt voor het plaatsen van je bestelling bij ons, we zijn blij dat het product aan je verwachtingen voldeed. Het spijt ons om te horen dat je te veel post van ons hebt ontvangen na je aankoop. Hier bij HMG Benelux streven we ernaar dat onze klanten een geweldige winkelervaring hebben en we waarderen hun feedback. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback te geven!

13-07-2023
02-08-2023
Product goed verpakt enkele fouten in productieproces van de platen. Installatie proces middels de geschreven instructie behoeft verbetering. Aluminium strippen zijn heel lastig te monteren en mijn inziens veel te strakke maat voering. Moest ze dan ook oprekken alvorens te kunnen monteren.

HMG Benelux GmbH antwoordt: 03-08-2023
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je het product goed verpakt hebt ontvangen en dat het over het algemeen werkt zoals bedoeld. We waarderen je mening en kijken naar verbeteringen in ons productieproces en onze instructies. We streven naar een kwaliteitsproduct met een geweldige gebruikerservaring. Nogmaals bedankt voor je tijd!

HMG Benelux GmbH antwoordt: 18-07-2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Wij waarderen uw eerlijke feedback en stellen uw mening op prijs. We zijn blij dat u ons een 4/5 hebt gegeven voor zowel onze producten als onze diensten. Ons team werkt hard om producten van de beste kwaliteit en een uitstekende klantenservice te leveren, dus we zijn blij dat we op die gebieden aan uw verwachtingen konden voldoen.

25-04-2023
05-04-2023
25-04-2023
Bij mij zouden 8 zware dakplaten op donderdag worden bezorgd. Dus gezorgd dat ik vrij was van mijn werk en dat ik een helpende hand had om te sjouwen. Maar niets die hele donderdag. De dag erna direct gebeld en toen bleek dat de chauffeur op deze dag zou komen. Door de grootte van de oplegger kon hij de straat bij mij niet. Vreemd, want bij andere leveringen was dit wel gelukt. Maar goed, dan maar

HMG Benelux GmbH antwoordt: 04-07-2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij stellen uw feedback op prijs en het spijt ons te horen dat u vertragingen hebt ondervonden bij de levering van uw bestelling. Ons doel is om onze klanten een vlotte en efficiënte service te bieden, van bestelling tot levering, en het spijt ons dat we in dit geval niet aan dat doel hebben kunnen voldoen. We hopen dat u, ondank

26-03-2023
06-03-2023
26-03-2023
Ten eerste de leveringsdatum van de platen. Het is vervelend dat de leveringsdatum veranderd wordt. Aangezien je dan steeds moet plannen om dan thuis te zijn. En dat kan niet altijd. En ten tweede is het niet fijn om met niet met een medewerker te kunnen spreken als er onduidelijkheden zijn. De telefoonnummers die op de website staan, staan niet in verbinding met een medewerker maar met een bandop

HMG Benelux GmbH antwoordt: 06-04-2023
Bedankt voor uw beoordeling. We waarderen de feedback, zowel positief als negatief, omdat het ons helpt onze service voortdurend te verbeteren. Bij ons bedrijf streven we naar de best mogelijke klantervaring en we begrijpen hoe frustrerend vertragingen kunnen zijn. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat is veroorzaakt met betrekking tot de communicatie en de orderbevestigingen, en we doen on

09-02-2023
19-01-2023
09-02-2023
Telkens de transportkosten betalen vind ik eindelijk niet kunnen ook al bestel je tamelijk veel.

HMG Benelux GmbH antwoordt: 24-02-2023
Hartelijk dank voor uw feedback en fijn te horen dat u iedere keer weer bij ons besteld. De platen moeten echter voor iedere bestelling wel getransporteerd worden en dat van Duitsland naar Nederland. Dit is gewoonweg bij de kosten hedendaags niet voor niets te doen.

27-01-2023
24-12-2022
27-01-2023

HMG Benelux GmbH antwoordt: 24-02-2023
Hartelijk dank voor de sterren!

18-10-2022
02-09-2022
18-10-2022
leverermijn was behoorlijk lang

HMG Benelux GmbH antwoordt: 28-10-2022
Onze excuses hiervoor, u heeft inderdaad iets langer als normaal moeten wachten. We hopen dat u wel tevreden bent met het geleverde materiaal.

14-10-2022
12-09-2022
14-10-2022
Levering ze komen de leverdag niet na laten niets op voorhand weten .
Bellen zelf niet aan ze leggen het neer en zijn weg.

HMG Benelux GmbH antwoordt: 28-10-2022
Vervelend te horen dat het bij u zo gelopen is. De chauffeurs bellen eigenlijk altijd aan. Mails betreffende de levering zou u moeten hebben ontvangen. We hopen dat u wel tevreden bent met het materiaal.

Zware verzendkosten

HMG Benelux GmbH antwoordt: 22-08-2022
De vrachtkosten zijn over het algemeen gestegen. Het betreft hier daadwerkelijk enkel een bijdrage aan de kosten.

05-08-2022
Heel hoge verzendkosten, maar wel uitgebreid assortiment

HMG Benelux GmbH antwoordt: 10-08-2022
De transportkosten zijn helaas op gehele markt erg hoog geworden. Aangezien het materiaal grotendeels vanuit Duitsland geleverd wordt, is het zelfs slechts een bijdrage aan de kosten. Fijn te horen, dat u alles heeft kunnen vinden bij ons.

24-06-2022
05-05-2022
24-06-2022
Trage levering,

HMG Benelux GmbH antwoordt: 01-07-2022
Van trage levering is geen sprake. Langere levertijden zijn er momenteel helaas overal. Ook wij hebben met tekort aan chauffeurs en langere wachttijden op bepaalde artikelen te kampen. Maar het wordt inmiddels weer veel beter.

23-06-2022
Betere communicatie betrefende het bellen van de chauffeur mijn telefoon gsm deed het even niet had ook ons normale huis nummer kunnen bellen toch nog aan de telefoon gekregen stond al voor aan de weg konden deze niet zien wonen 200 meter van de weg af ben naar hem toe gereden met tractor en aanhanger sprak zeer voor mij gebrekkig duits en helemaal geen nederlands kregen zelf een kwade mevrouw

HMG Benelux GmbH antwoordt: 01-07-2022
Onze excuses dat de levering niet helemaal goed is verlopen. Ook onze transporteurs hebben te maken met een gebrek aan chauffeurs en nemen daarvoor veel buitenlands personeel aan. Dit is niet altijd even makkelijk, ook niet voor de chauffeurs, maar anders zouden de levertijden nog veel langer worden. Kwade telefoontjes mogen echter niet zijn. Hiervoor onze oprechte excuses.

22-05-2022
helaas waren alle zelf borgende moeren van de verstelbare dakgootbeugels door roest aangetast en 1 beugel was incompleet.

HMG Benelux GmbH antwoordt: 24-05-2022
Dat horen wij natuurlijk niet graag. Heeft u hiervan fotos gemaakt en dit aan ons gemeld?

06-05-2022
22-03-2022
06-05-2022
De producten zijn prima voor een mooie prijs, verbeteren het transport.
Enkel een 17meter lange vrachtwagen voor kleine pakketen en dan nog 4 mails krijgen over een leverdatum die een aantal keer wijzigt en tenslotte een dag eerder om 's avonds 19:15 bezorgt wordt. Eh nee ik heb geen tijd om de hele de dag de Track&Trace in de gaten te houden om te zien wanneer de levering precies komt.

HMG Benelux GmbH antwoordt: 24-05-2022
Fijn te horen dat u tevreden bent met het materiaal. Het probleem met het verschuiven van de datum was een technisch probleem, dit hebben we inmiddels opgelost. Andere wagens kunnen wij echter niet inzetten. Wij leveren in geheel Nederland vanuit Duitsland en dat de gehele week. We kunnen niet iedere dag van magazijn naar Nederland / Belgie rijden, dan worden de levertijden immens lang. Wij hopen

22-04-2022
De golfplaten die wij kregen waren niet strak afgesneden. Bezorging kwam op het afgesproken tijdstip. 1 plaat had een klein scheurtje wat ik gerepareerd heb ipv weer terug te sturen wat weer een aantal weken uitstel tot gevolg zou hebben gehad.

HMG Benelux GmbH antwoordt: 24-05-2022
Het spijt me dat u schade aan het materiaal had. Dit is natuurlijk niet osn standaard en hadden wij graag opgelost.

09-04-2022
23-02-2022
09-04-2022
De afspraken betreft de levering is 6 keer gewijzigd waardoor ik mijn afspraken telkens heb moeten verzetten.

HMG Benelux GmbH antwoordt: 22-04-2022
Onze excusess voor het ongemak. Het nieuwe systeem gaf af en toe wat problemen, we hebben dit inmiddels kunnen behelpen.

08-04-2022
21-02-2022
08-04-2022
Bestelling werd in 2 keer geleverd (jammer). goot kwam 2weken later dan dakplaten. hierdoor 2x terug naar de klant wat normaal maar 1 keer zou moeten.

HMG Benelux GmbH antwoordt: 22-04-2022
Het materiaal komt soms vanaf verschillende fabrieken, dan is een gezamelijke levering helaas niet mogelijk.

HMG Benelux GmbH antwoordt: 11-03-2022
Dank voor de sterren.

07-02-2022
De bestelling was precies wat ik verwachtte en ben er tevreden mee. Alleen de bezorging was op een ander tijdstip dan verwacht (woensdag om 19:30 in plaats van donderdag). Ook de platen waren een beetje nat geworden

HMG Benelux GmbH antwoordt: 11-03-2022
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij leveren met een open wagen, dus de platen kunnen inderdaad nat worden, maar gezien ze bedoeld zijn voor buiten is dat verder geen problem. De levering is gebasseerd op een planning. Soms kan het voorkomen, dat de wagens iets sneller of langzamer onderweg zijn. We proberen dit uiteraard te voorkomen.

11-11-2021
27-09-2021
11-11-2021
Jammer van de lange levertijd voor een goed product

HMG Benelux GmbH antwoordt: 24-11-2021
Hartelijk dank voor uw reactie. Het seizoen was erg druk, vandaar dat de levertijden voor sommige producten wat langer was. Onez excuses hiervoor.

14-10-2021
30-08-2021
14-10-2021
Ik kreeg niet helemaal wat ik besteld had. 1 set dakplaten waren wel op maat, maar set 2 niet.

HMG Benelux GmbH antwoordt: 25-10-2021
Dat is erg spijtig, heeft u dit aan ons doorgegeven?