22-08-2019
29-07-2019
22-08-2019
jammer dat we de dakplaten 1 straat verder moesten afhalen omdat de chauffeur niet bij ons de straat in wou rijden.
deze man sprak alleen duits en zij dat hij te groot was voor in de straat te rijden, maar er rijden vrachtwagens in onze straat die veeel groter zijn.
ik denk niet dat ik hier nog ga bestellen i.v.m de chauffeurs.

HMG Benelux Shop antwoordt: 23-08-2019
Bedankt voor het feedback. De chaffeurs proberen alles, om de bestelling op de gewenste plek te brengen. Helaas zijn sommige straten voor een 17 meter en 40 tons vrachtwagen zonder meedraaiende assen te eng en kan ook een verkeerd geparkeerde auto in de bocht het al onmogelijk maken om de straat in te komen. Ons excuses, dat het bij u niet is gelukt. Bent u met de producten wel tevreden?

27-07-2019
01-07-2019
27-07-2019
Chauffeur was niet bereid om zijn vrachtwagen ook maar een meter achteruit te rijden of om ook een zeer goed bereikbare losplaats op te rijden. Ook geen voorwaarschuwing of bericht gehad voor de levering. Uiteindelijk heeft die het vlak naast de weg gewoon in het gras gezet op een riskante plek voor ander verkeer. Absoluut ondermaats

HMG Benelux Shop antwoordt: 29-07-2019
Bedankt voor het feedback. Wij versturen het weekend voor levering en op de dag van levering een e-mail en SMS. Is deze eventueel in de SPAM belandt? Wat betreft de chaffeur ons excuses. Wij zullen met deze praten en navragen wat het probleem is gewest.

18-07-2019
De chauffeur had het verkeerde adres en sprak alleen Duits. Werd boos op mij toen hij het niet kon vinden. Heb minstens een half uur onder werktijd met hem aan de telefoon gezeten.

HMG Benelux Shop antwoordt: 22-07-2019
Bedankt voor het feedback en excuses voor deze ervaring. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren en de chaffeur had u moeten doorverbinden naar ons. Wij zullen met de chaffeur spreken.

14-07-2019
14-07-2019
Geen bericht gekregen op het moment dat het transport op 20km afstand is van het leveringsadres. Ik werd gebeld dat hij op het afleveradres was. Ik was helaas niet in de gelegenheid om iemand te regelen. De geleverde platen (6x1m) hebben nogal wat schade (deuken) die reeds voor aflevering bestonden. Kreeg sms bericht op eind vd dag wanneer de levering zou plaatsvinden(?)

HMG Benelux Shop antwoordt: 15-07-2019
Bedankt voor het feedback. Helaas waren technische probleme bij de provider de reden, waarom de SMS niet op het juiste moment is verzonden. Wat betreft de schade graag even foto's van de deuken toesturen, dan wisselen wij deze platen ntauurlijk uit.

19-06-2019
12-07-2019
Levering een dag later en zonder berichtgeving op de dag zelf.

HMG Benelux Shop antwoordt: 15-07-2019

05-07-2019
De eerste levering werd geleverd door een chauffeur die geen ervaring had met een loskraan,ondeskundig aanslaan van de last ,de auto niet goed afstempelen. Het lossen duurde uiteindelijk 1,5 uur.
Kwaliteitscontrole van het geleverde product verdient verbetering 2 ca.8 mm grote gaten in de plaat over het hoofd zien kan en mag niet.
De garantie afhandeling verdient een pluim,snel en correct.

HMG Benelux Shop antwoordt: 08-07-2019
Bedankt voor het feedback. Ons excuses voor dit ongemak. Wat de chaffeur betreft zullen wij met deze praten, wat er precies fout is gegaan. Reclamaties worden bij ons allemaal heel snel afgewerkt, omdat wij u natuurlijk als tevreden klant willen hebben.

04-07-2019
Voor adviesaanvraag n medewerkster gesproken die de nederlandse taal niet goed machtig was..derhalve geen goed advies betr montage vragen kunnen geven.Andere medewerker wel goed.
chauffeur van de vrachtwagen heeftvtouristische route gereden en kon met zn vrachtwagen niet op lokatie komen. Order zelf met gehuurde bus opgehaald

HMG Benelux Shop antwoordt: 05-07-2019
Bedankt voor het feedback. Omdat wij zelf in Duitsland gevestigd zijn, hebben wij ook twee medewerksters, die de taal leren. Mochten er probleme vanwege de communicatie zijn, kunt u altijd naar een andere collega vragen. De touren worden extra met een programme voor vrachtwagens gepland. Ook al schijnt het voor u een tourisitische tour te zijn, was dit de efficienteste tour.

Levering is te traag 6 dagen wachten op een kleine bestelling is te lang

HMG Benelux Shop antwoordt: 05-07-2019
Bedankt voor het feedback. De levertijd staat in de shop en op de orderbevestiging. Bij uw order hebben wij zelfs sneller geleverd dan aangegeven.

02-07-2019
18-05-2019
02-07-2019
Het brengen van de artikelen ging op een dusdanig vrouw onvriendelijke manier door de chauffeur.
Hierop gereageerd en daar zou nog iemand contact met mij opnemen.
Helaas na 4 weken nog niemand gehoord

HMG Benelux Shop antwoordt: 04-07-2019
Bedankt voor het feedback. Excuses voor het ongemak bij de levering. Wij hadden hier geen info liggen, om nog eens contact met u op te nemen, maar wij zullen gelijk vandaag even bellen.

21-06-2019
22-05-2019
21-06-2019
Levertijd veel te lang. Maar de rest was prima

HMG Benelux Shop antwoordt: 25-06-2019
Bedankt voor het feedback. Wij proberen telkens de levertijd ook in de zomerperiode bij 1-2 weken te houden. Voor sommige bestellingen loopt het helaas in de 3. week.

13-06-2019
De producten zijn mooi van uiterlijk en kwaliteit.

De levering van het materiaal was ronduit waardeloos. Een chauffeur die weigerde naar onze woning te rijden want volgens hem kon dat niet. Wat de grootste onzin is. Er komen hier dagelijks grote tankwagens bij de boerderijen of met andere grote trucks.
Chauffeur toen nog een ander adres gegeven daar zou hij weer weigeren om op het erf te kome

HMG Benelux Shop antwoordt: 14-06-2019
Bedankt voor het feedback. Helaas was het voor de chaffeur niet mogelijk, in deze straat te rijden. Onze chaffeurs proberen alles, om met de vrachtwagens erin te komen. Maar soms kan al een geparkeerde auto in de bocht ervoor zorgen, dat deze er niet in kan. Ons excuses voor het ongemak.

07-06-2019
We hebben de dakpanplaten alsnog zelf bij de particulier moeten bezorgen, omdat de chauffeur het niet aandurfde om de straat in te rijden. Echter, met grote vrachtauto's van bestratingsmaterialen zijn er ook spullen bezorgd en dit ging allemaal voorspoedig.

Dit was wel jammer, want hier hebben we nu zelf kosten voor moeten maken.

HMG Benelux Shop antwoordt: 11-06-2019
Bedankt voor het feedback. Ons excuses voor het ongemak. Helaas was het voor de chaffeur niet mogelijk in de straat te rijden. Wel bedankt voor de medehulp van uw kant.

04-06-2019
30-04-2019
04-06-2019
Een dag voor levering werd de datum gewijziigd. En moest ik n extra dag vrij nemen.
Vrachtwagen had geen meesturende achteras en zei dat mijn straat in rijden te lastig was waardoor ik mijn pakket met de hand een eind moest sjouwen..

HMG Benelux Shop antwoordt: 05-06-2019
Bedankt voor het feedback. Ons excuses voor het ongemak. Helaas had de chaffeur fille en kon op die dag niet verder rijden. Wat betreft de vrachtwagen staan op de website bij de bestelling alle infos en krijgt u deze ook per mail gestuurd.

28-05-2019
13-04-2019
28-05-2019
Wederom een dag te laat,de volgende dag op mijn werk laten bezorgen.Dat ging wel goed.Mooie spullen maar levering blijft kt.

27-05-2019
De levering was niet op de geplande dag maar de avond ervoor. Niet prettig. Ik was toevallig thuis. Ook geen voorbericht ontvangen zoals beloofd was.

HMG Benelux Shop antwoordt: 28-05-2019
Bedankt voor het feedback. Bij deze tour was de chaffeur sneller onderweg als gepland en kon daarvoor eerder leveren. U zal hierover ook een e-mail en een SMS moeten hebben gekregen. Zijn deze eventueel in de SPAM belandt?

04-05-2019
Materiaal niet ontvangen op vooraf bekend gemaakte datum. Nu in afwachting van nieuwe leverdatum? Ik plan werkzaamheden in (op zaterdag notabene) en kan vervolgens mensen/ materieel weer afzeggen... vervelend

HMG Benelux Shop antwoordt: 06-05-2019
Hartelijk dank voor uw reactie. Natuurlijk is het zeer sprijtig, dat u uw planningen heeft moeten verzetten. Wij geven echter op voorhand al aan, montagewerkzaamheden pas te plannen, nadien de levering heeft plaatsgevonden. Door onverwachte dingen, zoals uitval van de machinen, oponthoud bij andere klanten of wegwerkzaamheden kunnen wij een levering nooit 100% garanderen.

02-05-2019
De chauffeur wilde persé dat de tuinmannen die toevallig bij mij aan het werk waren de platen van de vrachtwagen zouden tillen, toen ik zei dat het zo niet was afgesproken ging hij in de vrachtwagen zitten en zou na 5 minuten wegrijden, hij was erg onbeleefd

HMG Benelux Shop antwoordt: 03-05-2019
Hartelijk dank voor uw feedback. Dit mag natuurlijk absoluut niet zo aflopen, wij nemen vandaag contact met u op.

18-04-2019
18-04-2019
De vorige keer ben ik beter geholpen. Helaas heeft uw medewerker die mij hielp bij bestellen mij niet goed begrepen en nu hebben wij muuraansluitingen in plaats van eindstukken die over het dak op de muur aan moeten sluiten. We denken nog na over een oplossing. Waarschijnlijk gaan we ze op zn kop plaatsen, maar dan is het wel wit ipv grijs. Jammer dat uw medewerker niet even goed doorvroeg.

HMG Benelux Shop antwoordt: 23-04-2019
Uiteraard vinden wij dit ook vervelend. Waarschijnlijk is niet verder nagevraagd, omdat het zo begrepen werd. U heeft voor levering en factuur een orderbevestiging ontvangen. Hierin staat uiteraard ook genoteerd wat er geleverd wordt. Wij hopen dat u tot een oplossing komt.

1 van de 2 windveren was licht beschadigd

HMG Benelux Shop antwoordt: 15-04-2019
Bedankt voor het feedback. Ons excuses voor de beschadigde windveer. Graag een foto naar ons toesturen, zodat wij samen een oplossing kunnen vinden.

21-03-2019
Producten konden niet aan huis geleverd worden volgens de chauffeur. Moest toen snel een oplossing vinden. Had de chauffeur weinig geduld voor. Was behoorlijk chagrijnig en sprak geen woord Nederlands.

HMG Benelux Shop antwoordt: 22-03-2019
Bedankt voor het feedback. Wij geven bij de bestelling aan, dat wij met een grote vrachtwagen komen, die natuurlijk ook in de straat moet kunnen komen. Helaas was dat hier niet het geval. Ons excuses voor het gedrag van de chaffeur, dat kan zo natuurlijk niet.

07-03-2019
Hele goede duidelijke website, echt compliment.
Levering was @#grrrrr. Chauffeur wilde niet verder dan Ford Alkmaar.
Dat is 1.7 km van huis(google maps) Terwijl de Jumbo hier vlakbij met minstens evengrote trucks bevoorraad wordt.De produkten zijn prima in orde.
Ik miste alleen kalotten op de website, misschien een idee.
Al met al goede produkten, maar doe iets aan de leveringen.

HMG Benelux Shop antwoordt: 08-03-2019
Bedankt voor het feedback. Wij zullen met de chauffeur bespreken, waarom hij niet verder kon komen. Ons excuses alvast daarvoor. Kalotten hebben wij ook in het assortiment. Ze staan bij de passende producten onder de toebehoeren.

04-03-2019
28-01-2019
04-03-2019
Chauffeur komt dag te vroeg zonder. Erg vreemd dat je 20 minuten van te voren de eerste berichtgeving krijgt. Er was bij toeval iemand thuis om aan te wijzen waar de bestelling afgeleverd kon worden. Zeer onwelwillende, onbeschofte en zeer slecht Duits sprekende chauffeur had zeer veel moeite om oprit op te rijden waar veel grotere vrachtwagens normaal gesproken probleemloos achteruit inrijden.

HMG Benelux Shop antwoordt: 05-03-2019
Onze excuses voor deze manier van levering, dit is niet onze standaard, Welke chauffeurs voor ons rijden, kunnen wij helaas niet beinvloeden, omdat wij met extern transport rijden. V.w.b. de verwittiging over de levering, staat dit ook zo vermeld in de emails aan u. En het achteruit rijden is afhankelijk van het aantal meedraaiende achterassen, onze wagens hebben dit niet en is daarom lastig

28-02-2019
Chauffeur Kutsnik was een hork. Onbehulpzaam en ongeduldig toen ik de levering wilde controleren op volledigheid. Sprak geen Engels en alleen zeer gebrekking Duits.

HMG Benelux Shop antwoordt: 01-03-2019
Onze excuses voor het ongemak. Wij zijn er ons van bewust, dat niet alle chauffeurs de verschillende talen machtig zijn, Echter is er een grote schaarste aan chauffeurs op de markt, waardoor wij ook een enkele keer hierop moeten terugvallen indien wij tijdig en snel willen leveren. V.w.b. het gedrag van de chauffeur zullen wij dit evalueren. U mag ervan uitgaan dat dit een uitzondering is geweest

14-02-2019
Product van goede kwaliteit. Meer geleverd dan besteld. Goede aanwijzingen op papier en van medewerker. Transporteur weinig klantvriendelijk.

HMG Benelux Shop antwoordt: 18-02-2019
Bedankt voor het feedback. Ons excuses vanwege de chauffeur. Wij hopen dat u met de producten zelf wel volledig tevreden bent.

03-01-2019
Info tijdensbestelling was prima. De aflevering was HEEL SLECHT De hele bestelling werd twee straten verder op de stoep achter gelaten. De chauffeur meende de bocht niet te kunnen maken. Daar waar andere firma’s wel met een betonwagen kunnen komen, badkamer en keuken konden afleveren en een betonnen Reekers garage in de tuin is neergezet. De chauffeur wilde niet helpen sjouwen, ik was alleen thu

HMG Benelux Shop antwoordt: 04-01-2019
Het spijt ons zeer, dat u niet tevreden was. Echter hebben vele vrachtwagens meedraaiende achterassen, dat hebben onze wagens niet. Vandaar dat men niet iedere bocht kan nemen. Indien de chauffeur het adres had kunnen bereiken, had hij dit zeker ook gedaan. Immers wil deze ook niet anders, als de vracht netjes lossen.

20-12-2018
Verkoper moet niet met derden praten over mijn levering.

HMG Benelux Shop antwoordt: 29-01-2019
Bedankt voor het feedback. Wat bedoelt u precies hiermee?

17-12-2018
02-11-2018
17-12-2018
Enkele dakplaten waren licht beschadigd en 1 plaat was niet exact op maat. Maar ja ik was al bezig met het dak dicht te leggen, ik kon dus niet nog 4 weken wachten op nieuwe platen.

HMG Benelux Shop antwoordt: 29-01-2019
Bedankt voor het feedback. Bij beschadigingen zullen wij de platen natuurlijk zo snel mogelijk omruilen.

07-12-2018
Door (achteraf pas bekend gemaakt) een defecte vrachtwagen hebben we 3 X een andere levertijd door gekregen. Erg lastig voor onze aannemer om te plannen

HMG Benelux Shop antwoordt: 10-12-2018
Wij excuseren ons voor dit ongemak. Het systeem actualieerd continue de levertijd, vandaar dat u meerdere malen bent geinformeerd.

14-11-2018
Levering is het slechts wat ik ooit heb mee gemaakt met iets online te kopen. Ik heb al veel dingen laten leveren en heb nog nooit een probleem gehad, maar het heeft 2 maanden geduurd alvorens het pakket eindelijk geleverd was. De bestuurder kon zogezegd nooit bij ons in de buurt geraken terwijl er bijna dagelijks grotere vrachtwagens gewoon door onze straat rijden.

HMG Benelux Shop antwoordt: 16-11-2018
Bedankt voor het feedback. Wij hebben meerdere malen geprobeerd te leveren, maar het leveradres was niet met onze vrachtwagens te bereiken en andere malen was u niet aanwezig, waardoor het weer retour mee moest.

09-11-2018
Ik moest voor levering een hele week vrijhouden Ik had niet het gevoel, dat ik de 'klant' was. Eerst bericht dat de dakplaten donderdag zouden worden geleverd. Ik heb die dag vrij gepland. Kreeg een dag tevoren bericht dat het vrijdag werd. Afspraken aangepast. Krijg ik donderdag bericht dat de chauffeur onderweg was Vervelend De toegezegde handleiding ontbrak.

HMG Benelux Shop antwoordt: 12-11-2018
Bedankt voor het feedback. Ons excuses voor het ongemak. Een hele week hoeft u natuurlijk niet thuis blijven. De chaffeur was donderdag sneller onderweg als gepland. De handleiding kunt u in onze webshop eenvoudig downloaden.

18-10-2018
windveren besteld, er waren krassen op

HMG Benelux Shop antwoordt: 22-10-2018
Bedankt voor het feedback. Hier graag even wat foto's opsturen, zodat wij hier een oplossing kunnen vinden.

18-10-2018
Wij kregen een mail dat de bestelling 3 okt. bezorgd zou worden. De hele dag gezorgd dat er iemand thuis was. Op 4 okt. om 7.30 een chauffeur aan de deur( gelukkig was er al een dochter uit bed). Hij gaf aan dat in zijn systeem stond dat er 3 okt. niet geleverd kon worden Spullen geleverd en de beste man een bak koffie gegeven. Mail gekregen , logistiek gaat er iets mis bij jullie

HMG Benelux Shop antwoordt: 22-10-2018
Bedankt voor het feedback. Ons excuses voor het ongemak, helaas hadden wij in die week een paar technische probleme met het systeem. Bedankt ook voor e bak koffie voor de chaffeur.

18-10-2018
Ik ben best tevreden , wel jammer dat het allemaal zo onpersoonlijk is en je niet gewoon kunt bellen . Telefonisch bestellen gaat bij mij veel sneller en dan kun je teminste ook iets snel toelichten en overleggen.

HMG Benelux Shop antwoordt: 22-10-2018
Bedankt voor het feedback. Wij zijn s'maandags tot vrijdags van 09:00 - 17:00 ook telefonisch bereikbaar.

13-10-2018
29-08-2018
13-10-2018
Bij bestelling van producten is zeer onduidelijk wat je besteld ging er vanuit antidrup vilt mee besteld had
Speciaal aangevinkt . Heb de bestelling een 2 keer moeten doorlopen omdat ik zag dat dit toch ni was ingevuld uiteindelijk toch weer aangvinkt en dacht dat het ok was maar bij levering gn vilt te zien
Transport was wel heel laat

HMG Benelux Shop antwoordt: 15-10-2018
Bedankt voor het feedback. Ons excuus dat u hier probleme met het kiezen van de juiste platen had. Wij proberen natuurlijk altijd de webshop te verbeteren en er komt ook telkens een melding als u van een plaat zonder vilt naar een plaat met vilt wisselt (en andersom)

27-09-2018
13-08-2018
27-09-2018
als vrachtwagen een straat van 9 m breed geen 150 m ver wil inrijden om te lossen houd het hier op en zal er nooit nog besteld worden bij die firma

HMG Benelux Shop antwoordt: 28-09-2018
Bedankt voor het feedback. Hier kon de chaffeur de bocht niet in. Bij alle bestellingen laten wij weten en per foto ook zien, dat wij met grote 17 m lange vrachtwagens komen.

22-09-2018
21-09-2018
22-09-2018
hebben ons bij levering niet gecontacteerd alles aan
de kant van de weg gelegd de helft niet geleverd
bij levering van het montage materiaal weer niet gemaild of gebeld
mvg Rik Peeters

HMG Benelux Shop antwoordt: 01-10-2018
Bedankt voor het feedback. U zou voor levering een mail en SMS van ons vanwege het datum moeten hebben gekregen. Zijn deze eventuell in de SPAM belandt bij u?

20-09-2018
Beetje jammer dat je een dag thuis blijft voor de levering en dan om 15u bericht krijgt dat het een dag is uitgesteld... Producten zijn verder prima.

HMG Benelux Shop antwoordt: 21-09-2018
Bedankt voor het feedback. Ons excuses voor het ongemak. De chauffeur zat in een lange fille waardoor hij niet meer alle klanten op die dag kon bereiken.

06-09-2018
05-08-2018
06-09-2018
Dat voor de levering geen vaste datum kan worden afgesproken is een minpunt.
Zelf ben ik er extra 4x voor thuis gebleven.
De levering werd telkens opgeschort om diverse redenen.
Door betere planning is hier wel een verbetering mogelijk.

25-08-2018
10-07-2018
25-08-2018
Overlappingen waren beschadig (krassen) tijden transport ...?
Voor de alles in orde.

HMG Benelux Shop antwoordt: 29-08-2018
Bedankt voor het feedback. Ons excuus voor de beschadiging. Graag even wat foto's hiervan per reclamatieformulier toesturen, zodat wij samen snel een oplossing kunnen vinden.