12-07-2019
09-06-2019
12-07-2019
Leveringsdata in de laatste week tot 3 keer toe veranderd. Daar werd mijn baas niet blij van om iederekeer een snipperdag te wijzigen. Handleiding voor niet techneut slecht te handelen.

HMG Benelux Shop antwoordt: 15-07-2019
Bedankt voor het feedback. Ons excuses, dat de levertermijn veranderd werd, maar wij hopen, dat u nu met de producten tevreden bent.

04-07-2019
Helaas wordt de levering niet op de vooraf gemelde datum geleverd.
Hiervoor wordt wel een vrije dag geregeld
Met kunstgrepen moet dan een volgende dag vrij worden geregeld.

Wanneer u wilt dat op de juiste dag wordt geleverd, kunt u beter een andere leverancier kiezen

HMG Benelux Shop antwoordt: 05-07-2019
Bedankt voor het feedback. Helaas zat de chaffeur in een lange fille en kon de levering op de geplande dag niet leveren. Ons excuses hiervoor, maar helaas kunnen wij zulke situaties niet vooraf zien.

31-05-2019
02-06-2019
Ik was heel ontevreden over de chauffeur. Helaas is niet genoeg ruimte om het verhalen hier neer te zetten.
Dus bestel ik liever ergens anders

HMG Benelux Shop antwoordt: 03-06-2019
Bedankt voor het feedback. Ons excuses voor deze ervaring. Wij nemen de beoordelingen zeer precies, dus graag wel laten weten war er gebeurd is, zodat wij met de chaffeur kunnen spreken en het probleem kunnen oplossen.

18-04-2019
02-06-2019
product pc dakplaten in orde.
Mr levering werd telkens laatste ogenblik uitgesteld.
plots kreeg ik zelfs een mail/sms dat ze op zaterdag gingen leveren .terwijl HMG op zaterdag zelfs niet leverd ik moest zelf achter status levering chatten/mailen.

Uiteindelijk na 4 pogingen toch geleverd . Op mijn uitdrukkelijk vraag en kordate mail hebben ze wel transportkosten terug gestort.

HMG Benelux Shop antwoordt: 03-06-2019
Bedankt voor het feedback. Ons excuses voor dit ongemak. Hier waren enige technische probleme met de planning van het systeem. Wij hopen, dat u met de producten uiteindelijk wel tevreden bent.

27-05-2019
12-04-2019
27-05-2019
Levertijden zijn aan de lange kant. Levering is vaak van slechte kwaliteit. Vaak schade aan de platen. Het leveren van een nieuwe plaat duurt vervolgens weer een week of 2.

HMG Benelux Shop antwoordt: 28-05-2019
Online-Shop: Bedankt voor het feedback. De leveringen komen direct uit Duitsland en duren gemiddelt 1-2 weken. Hiermee zijn mee met ons assortiment wel een van de snelste op de markt. De schade mag natuurlijk niet zijn en is zeker niet de standaard van levering.

23-05-2019
Leveringsdatum wijzigt op het laatste moment.
Product niet compleet geleverd.
Nalevering wederom op andere dag en tijdstip dan toegezegd.

HMG Benelux Shop antwoordt: 24-05-2019
Bedankt voor het feedback. Omdat wij met 60 grote 40 tons vrachtwagens rijden en deze de hele week in Europa onderweg zijn, kunnen wij in het weekend voor begin van de tour alleen maar goed plannen. Door filles en / of oponthoud bij klanten kan het gebeuren, dat een levering i.p.v. vandaag toch morgen vroeg geleverd word. Hier word u natuurlijk wel gelijk over geinformeerd.

10-05-2019
Manier van bezorgen is waardeloos, neem speciaal een dag vrij om de producten te ontvangen, krijg ik om 1600 een berichtje het word morgen, zoiets achterlijks heb ik nog nooit meegemaakt.
mij zie je niet meer terug

HMG Benelux Shop antwoordt: 13-05-2019
Hartelijk dank voor uw reactie. Dit is zeker geen fijn bericht. Wij proberen alle eventualiteiten bij de planning mee te nemen. Echter kan er somd zoveel oponthoud ontstaan bij andere klanten of bijv. door file dat de planning voor de dag niet meer haalbaar is. Dit is zeker niet wat wij u wensen, maar gewoonweg overmacht. Wij hopen alsnog hiervoor uw begrip te hebben.

09-05-2019
03-04-2019
09-05-2019
Levering niet compleet.
Informatie over dag en tijdstip van afleveren te laat en niet correct.

HMG Benelux Shop antwoordt: 10-05-2019
Hartelijk dank voor uw feedback. Uw reclamatie is terrecht, is echter netjes opgelost samen met u en de reclamatieafdeling. V.w.b. de levering hebben wij hierover geen info liggen. U mag ons hier graag nog over verwittigen. Echter wij proberen uiteraard optimaal te plannen, maar kunnen oponthoud bij klant of op de weg natuurlijk niet geheel uitsluiten.

30-12-2018
Op advies van jullie verkoper een kompleet schuurdak gekocht bitumueze golfplaten
na ca 1,5 jaar kan ik het al weggooien omdat alles scheurt en doorzakt en jullie hier niets mee willen doen

HMG Benelux Shop antwoordt: 02-01-2019
Uiteraard doen wij iets, als er sprake is van een productiefout of dergelijke. Hier is echter een fout gemaakt in de onderconstructie waardoor de platen zijn gaan doorhgangen. Hier is dus sprake van onjuiste montage. Voor de gevolgen hiervan zijn wij niet aansprakelijk te stellen. Hierover hebben wij u ook geinformeerd.

06-11-2018
Er was weinig mogelijk qua bestellen en afspreken van levertijden. Ik moest maar gewoon betalen en dan kon men gaan zeggen wanneer het product geleverd kon worden. Verder waren de geleverde materialen maar aan 1 kant gecoat (blijkt niet duidelijk uit de webshopinfo). Daarnaast waren de platen bijna allemaal beschadigd.

HMG Benelux Shop antwoordt: 07-11-2018
Bedankt voor het feedback. De levertijden staan in de shop en u wordt van te voren per e-mail en SMS op de hoogte gehouden. Kwa coating staat dit ook duidelijk op de website en op de orderbevestiging. Wat betreft de beschadigingen graag even wat foto's toesturen, zodat wij hier snel een oplossing voor kunnen vinden.

29-10-2018
02-10-2018
29-10-2018
Bestelling aangekomen dag na leveringsdag om 6uur in de morgen, daar we er nog niet wonen was er daar niemand doch was netjes opzij gelegd. Wij hebben 20 euro verpakkingskosten betaalt maar kan beter ,de platen waren aan de zijkanten ingedeukt ter hoogte van die groene strapbandjes zo goed mogelijk hersteld en geplaatst op tuinhuis Bijbestellen lijkt ook moeilijk.Spijtig ons vertrouwen is weg

HMG Benelux Shop antwoordt: 30-10-2018
Bedankt voor het feedback. Ons excuses, dat u niet helemaal met de producten en service tevreden bent. Graag even wat foto's van de beschadigingen opsturen, zodat wij hier samen snel een oplossing voor op kunnen vinden.

15-10-2018
11-10-2018
15-10-2018
2x op laatste dag afleverdag veranderen, 2x geen bericht vooraf, meerdere keren moeten bellen en de geleverde materialen kwalitatief slecht.

HMG Benelux Shop antwoordt: 16-10-2018
Bedankt voor het feedback. Onsexcuus voor het ongemak wat betreft de levering. Wij hebben wel een e-mail en SMS gestuurd. Waarom bent u ontevreden over de kanaalplaten? Dit zijn ons meestverkochte platen en horen hier nooit iets slechts over.

23-09-2018
Afspraken die telefonisch zijn gemaakt worden niet nagekomen. Bestellingen zijn slecht te plannen en de bezorgauto kan niet overal komen, vanwege deze lastige planning moet je een dag vrij nemen om de order te ontvangen. Voor het betalen heb je snel een mail, maar klachten over de afhandeling van de bestelling worden niet beantwoord. We zijn nog steeds in afwachting van ons betaalde bestelling.

HMG Benelux Shop antwoordt: 24-09-2018
Tijdens de bestelling wordt reeds aangegeven, dat wij de bestelling met een 40 to. aanleveren. Aangezien u de bestelling heeft afgerond, mogen wij ervan uitgaan, dat de order op het aangegeven adres geleverd kan worden. I.v.m. vakantie heeft u aangegeven de bestelling in week 40 te willen ontvangen, dit is hier ook gepland. Mochten er nog vragen zijn, horen wij dat graag persoonlijk van u.

14-09-2018
Kleur dakplaten niet meer leverbaar, en dan word je gebeld en vervolgens staan ze een dag later wel op de stoep. Daarna voor een nalevering weer gebeld dat de kleur er niet meer is. Afwachten maar wat er nu gaat gebeuren.

HMG Benelux Shop antwoordt: 17-09-2018
Bedankt voor het feedback. De 2e keus platen zijn naar een betere kleur-coating gewisseld, dat klopt. Wat betreft de levering heeft u een e-mail en sms moeten gekregen hebben. Zijn deze eventueel in de SPAM belandt?

13-09-2018
Geen telefoon gehad voor de levering wat de tijd betrefd

HMG Benelux Shop antwoordt: 14-09-2018
Bedankt voor uw feedback. Ons excuses voor het ongemak. U krijgt standaard wel een SMS en e-mail van ons zodra de chaffeur naar u toe rijdt.

24-07-2018
08-09-2018
Bestelling onvolledig geleverd, drie weken moeten wachten op de nalevering. Het dak was al verwijderd dus veel waterschade.

HMG Benelux Shop antwoordt: 10-09-2018
Bedankt voor het feedback. Op vrijdag 10.08. had u contact opgenomen, dat de profielen missen. Omdat de vrachtwagens voor de week erop al beladen waren, hebben wij het gelijk de week daarop geleverd, dus geen 1,5 week later. Ons excuses natuurlijk, dat het er niet gelijk bij zat en hopen dat u nu alles klaar heeft en tevreden bent.

06-09-2018
Erg lange levertijd

HMG Benelux Shop antwoordt: 10-09-2018
Bedankt voor het feedback. De levertidj staat altijd al bij het product: 1-3 weken. Uw levering was er precies na 2 weken.