23-05-2019
Leveringsdatum wijzigt op het laatste moment.
Product niet compleet geleverd.
Nalevering wederom op andere dag en tijdstip dan toegezegd.

HMG Benelux Shop antwoordt: 24-05-2019
Bedankt voor het feedback. Omdat wij met 60 grote 40 tons vrachtwagens rijden en deze de hele week in Europa onderweg zijn, kunnen wij in het weekend voor begin van de tour alleen maar goed plannen. Door filles en / of oponthoud bij klanten kan het gebeuren, dat een levering i.p.v. vandaag toch morgen vroeg geleverd word. Hier word u natuurlijk wel gelijk over geinformeerd.

19-05-2019
03-04-2019
19-05-2019
Dakplaat geleverd in een niet besteld formaat, ook al staat er op de vrachtbrief dat wij 'n breedte v 98 cm hebben geplaatst. In aanwezigheid v degene die de dakplaten zou plaatsen hebben we 'n plaat v 120 cm breedte besteld. Het is goed gekomen door de creativiteit v degene die het dak inmiddels heeft geplaatst. Niet tevreden

HMG Benelux Shop antwoordt: 20-05-2019
Bedankt voor het feedback. U heeft zelf in de webshop de plaat met een breedte van 98 cm bestelt. De bestellingen worden automatisch van de webshop in ons systeem over gedragen. Omdat de platen in de lengte op u wens gezaagd moesten worden, kunnen we de platen dus helaas ook niet omruilen. Het spijt ons zeer, maar dit is echter een fout van u kant geweest.

10-05-2019
Manier van bezorgen is waardeloos, neem speciaal een dag vrij om de producten te ontvangen, krijg ik om 1600 een berichtje het word morgen, zoiets achterlijks heb ik nog nooit meegemaakt.
mij zie je niet meer terug

HMG Benelux Shop antwoordt: 13-05-2019
Hartelijk dank voor uw reactie. Dit is zeker geen fijn bericht. Wij proberen alle eventualiteiten bij de planning mee te nemen. Echter kan er somd zoveel oponthoud ontstaan bij andere klanten of bijv. door file dat de planning voor de dag niet meer haalbaar is. Dit is zeker niet wat wij u wensen, maar gewoonweg overmacht. Wij hopen alsnog hiervoor uw begrip te hebben.

09-05-2019
03-04-2019
09-05-2019
Levering niet compleet.
Informatie over dag en tijdstip van afleveren te laat en niet correct.

HMG Benelux Shop antwoordt: 10-05-2019
Hartelijk dank voor uw feedback. Uw reclamatie is terrecht, is echter netjes opgelost samen met u en de reclamatieafdeling. V.w.b. de levering hebben wij hierover geen info liggen. U mag ons hier graag nog over verwittigen. Echter wij proberen uiteraard optimaal te plannen, maar kunnen oponthoud bij klant of op de weg natuurlijk niet geheel uitsluiten.

30-12-2018
Op advies van jullie verkoper een kompleet schuurdak gekocht bitumueze golfplaten
na ca 1,5 jaar kan ik het al weggooien omdat alles scheurt en doorzakt en jullie hier niets mee willen doen

HMG Benelux Shop antwoordt: 02-01-2019
Uiteraard doen wij iets, als er sprake is van een productiefout of dergelijke. Hier is echter een fout gemaakt in de onderconstructie waardoor de platen zijn gaan doorhgangen. Hier is dus sprake van onjuiste montage. Voor de gevolgen hiervan zijn wij niet aansprakelijk te stellen. Hierover hebben wij u ook geinformeerd.

06-11-2018
Er was weinig mogelijk qua bestellen en afspreken van levertijden. Ik moest maar gewoon betalen en dan kon men gaan zeggen wanneer het product geleverd kon worden. Verder waren de geleverde materialen maar aan 1 kant gecoat (blijkt niet duidelijk uit de webshopinfo). Daarnaast waren de platen bijna allemaal beschadigd.

HMG Benelux Shop antwoordt: 07-11-2018
Bedankt voor het feedback. De levertijden staan in de shop en u wordt van te voren per e-mail en SMS op de hoogte gehouden. Kwa coating staat dit ook duidelijk op de website en op de orderbevestiging. Wat betreft de beschadigingen graag even wat foto's toesturen, zodat wij hier snel een oplossing voor kunnen vinden.

29-10-2018
02-10-2018
29-10-2018
Bestelling aangekomen dag na leveringsdag om 6uur in de morgen, daar we er nog niet wonen was er daar niemand doch was netjes opzij gelegd. Wij hebben 20 euro verpakkingskosten betaalt maar kan beter ,de platen waren aan de zijkanten ingedeukt ter hoogte van die groene strapbandjes zo goed mogelijk hersteld en geplaatst op tuinhuis Bijbestellen lijkt ook moeilijk.Spijtig ons vertrouwen is weg

HMG Benelux Shop antwoordt: 30-10-2018
Bedankt voor het feedback. Ons excuses, dat u niet helemaal met de producten en service tevreden bent. Graag even wat foto's van de beschadigingen opsturen, zodat wij hier samen snel een oplossing voor op kunnen vinden.

15-10-2018
11-10-2018
15-10-2018
2x op laatste dag afleverdag veranderen, 2x geen bericht vooraf, meerdere keren moeten bellen en de geleverde materialen kwalitatief slecht.

HMG Benelux Shop antwoordt: 16-10-2018
Bedankt voor het feedback. Onsexcuus voor het ongemak wat betreft de levering. Wij hebben wel een e-mail en SMS gestuurd. Waarom bent u ontevreden over de kanaalplaten? Dit zijn ons meestverkochte platen en horen hier nooit iets slechts over.

23-09-2018
Afspraken die telefonisch zijn gemaakt worden niet nagekomen. Bestellingen zijn slecht te plannen en de bezorgauto kan niet overal komen, vanwege deze lastige planning moet je een dag vrij nemen om de order te ontvangen. Voor het betalen heb je snel een mail, maar klachten over de afhandeling van de bestelling worden niet beantwoord. We zijn nog steeds in afwachting van ons betaalde bestelling.

HMG Benelux Shop antwoordt: 24-09-2018
Tijdens de bestelling wordt reeds aangegeven, dat wij de bestelling met een 40 to. aanleveren. Aangezien u de bestelling heeft afgerond, mogen wij ervan uitgaan, dat de order op het aangegeven adres geleverd kan worden. I.v.m. vakantie heeft u aangegeven de bestelling in week 40 te willen ontvangen, dit is hier ook gepland. Mochten er nog vragen zijn, horen wij dat graag persoonlijk van u.

14-09-2018
Kleur dakplaten niet meer leverbaar, en dan word je gebeld en vervolgens staan ze een dag later wel op de stoep. Daarna voor een nalevering weer gebeld dat de kleur er niet meer is. Afwachten maar wat er nu gaat gebeuren.

HMG Benelux Shop antwoordt: 17-09-2018
Bedankt voor het feedback. De 2e keus platen zijn naar een betere kleur-coating gewisseld, dat klopt. Wat betreft de levering heeft u een e-mail en sms moeten gekregen hebben. Zijn deze eventueel in de SPAM belandt?

13-09-2018
Geen telefoon gehad voor de levering wat de tijd betrefd

HMG Benelux Shop antwoordt: 14-09-2018
Bedankt voor uw feedback. Ons excuses voor het ongemak. U krijgt standaard wel een SMS en e-mail van ons zodra de chaffeur naar u toe rijdt.

24-07-2018
08-09-2018
Bestelling onvolledig geleverd, drie weken moeten wachten op de nalevering. Het dak was al verwijderd dus veel waterschade.

HMG Benelux Shop antwoordt: 10-09-2018
Bedankt voor het feedback. Op vrijdag 10.08. had u contact opgenomen, dat de profielen missen. Omdat de vrachtwagens voor de week erop al beladen waren, hebben wij het gelijk de week daarop geleverd, dus geen 1,5 week later. Ons excuses natuurlijk, dat het er niet gelijk bij zat en hopen dat u nu alles klaar heeft en tevreden bent.

06-09-2018
Erg lange levertijd

HMG Benelux Shop antwoordt: 10-09-2018
Bedankt voor het feedback. De levertidj staat altijd al bij het product: 1-3 weken. Uw levering was er precies na 2 weken.

17-08-2018
Komen afspraak voor dag levering niet na. Wordt s ávonds gebeld dat het de dag daarop wordt geleverd. Kostte me wel een dag verlof... Bij levering kon de vrachtauto niet voor het huis komen, of ik maar even wilde helpen om de platen naar mijn huis te sjouwen. Heb HMG geconfronteerd met mijn onnodige dag verlof,maar men verschuilt zich achter "onmacht" . Ik ben klant af

HMG Benelux Shop antwoordt: 29-08-2018
Bedankt voor het feedback. Ons excuus voor het ongemak. Helaas zat de chaffeur in een dikke fille en kon dus helaas niet meer naar u toe rijden.

16-08-2018
5 damwandplaten acryl besteld 4 gekregen en na anderhalve maand nog steeds wachten op die laatste. Krijg wel constant emails over hoe het jammer het is dat de transporteur maar niet kan leveren maar dat schiet niet op. Zit nog steeds met een gat 2.5 m2. Geweldige service daar

HMG Benelux Shop antwoordt: 29-08-2018
Bedankt voor het feedback. Ons excuus voor het ongemak. De plaat is gelukkig geleverd en wij hopen dat u nu tevreden bent met onze producten.

15-08-2018
14-05-2018
15-08-2018
De vrachtwagens vind ik slecht geregeld ze komen een dag te vroeg.
Ik alles geregeld voor de dag van de afspraak dat liep ook in honderd.

HMG Benelux Shop antwoordt: 29-08-2018
Bedankt voor het feedback. Ons excuus voor het ongemak. Hier was de chauffeur "helaas" sneller als gepland op zijjn route. Wij hopen, dat u met de producten wel tevreden bent.

10-08-2018
03-08-2018
10-08-2018
2 keer levering gehad en 2 keer is leverings datum verandert. plaaten van slechte kwalietijd en beschadigt. elke medewerker kraamde andere garantie voorwaarde uit maar ware wel allemaal vreindelijk.uit eindelijk had ik 6 weken en4 dagen na bestelling mijn dak dicht nooit en nooit meer zaken met hmg doen. cijfer 3 van10 is hier voor mij toepasselijk

HMG Benelux Shop antwoordt: 29-08-2018
Bedankt voor het feedback. Ons excuus voor het ongemak. Helaas gingen hier een paar dinge wat betreft de levering fout. Wij hopen dat u met het product zelf wel tevreden bent.

26-07-2018
Enkele malen bezorgdatum gewijzigd zonder opgave van redenen en bij levering werkte de kraan niet, waardoor ik moest meehelpen om de (zware) lading handmatig te lossen

HMG Benelux Shop antwoordt: 27-07-2018
Bedankt voor het feedback. Nochmaals ons excuss dat de kraan niet werkte zoals gepland. Dit was natuurlijk niet de bedoeling maar kan eens gebeuren. Bedankt voor het helpen. Wij hopen dat u met de producten tevreden bent.

08-06-2018
voor dat alles in orde was waren wij 7weken verder nooit meer

02-07-2018
09-05-2018
02-07-2018
Waardeloze service en bericht geving.
Zeer onduidelijke bezorgtijden en datum.
Afgesproken datum is niet aangehouden. Bezorger kwam op niet afgesproken dag en bezorgde het aan het begin van de straat. Ik kon alles met een buurman 500 meter zelf sjouwen.
HMG.... weg ermee.

HMG Benelux Shop antwoordt: 03-07-2018
Bedankt voor het feedback. Tijdens de bestelling, op de orderbevestiging en per e-mail informeren wij alle klanten over de grote 40 tons truc en dat deze in uw straat moet kunnen komen om te lossen. Als wij uw straat op Google Streetview bekijken, is dit ook zeker niet haalbaar geweest voor de chaffeur. Volgende keer a.u.b. de infos wel even lezen.

10-06-2018
26-04-2018
10-06-2018
Vond de bezorging meer dan schandalig

HMG Benelux Shop antwoordt: 12-06-2018
Het opgegeven afleveradres was voor de vrachtwagen niet bereikbaar. De chauffeur heeft op basis van coulance geholpen het materiaal op het adres van bestemming te dragen. Het adres moet voor onze vrachtwagens bereikbaar zijn, dit wordt reeds tijdens de bestelling aangegeven.

04-06-2018
ik zit al vier week op twee damwandplaten te wachten dat is hun zeker te min .
maar moet er wel dik voor betalen (de vrachtkosten) jammer hoor .
ik zal er nooit weer wat kopen

HMG Benelux Shop antwoordt: 05-06-2018
Bedankt voor het advies. De levertijd hadden wij ook op de orderbevestiging vermeld. Volgende week wordt uw order geleverd. Wij hopen dat u dan met de producten tevreden bent.

02-06-2018
18-04-2018
02-06-2018
Bezorging liep dramatisch 3x zo lang als normaal

HMG Benelux Shop antwoordt: 04-06-2018
Bedankt voor het feedback. Helaas had de vrachtwagen van deze tour een ongeluk zodat de tour de week erna op nieuw ingepland moest worden. Ons excuses.

29-05-2018
levering 1 week te laat, ondanks eerdere toezegging dat levering geen probleem is in betreffende week.

krijg nog een retourbetaling, na 2 x navraag nog geen antwoord

HMG Benelux Shop antwoordt: 30-05-2018
Bedankt voor het feedback. Bij deze levering zaten wij in onze doorgegeven levertijd van 1-2 weken. De retourbetaling is volgende maand al gebeurd. Graag even nakijken.