16-08-2019
24-06-2019
16-08-2019
De levering zou gebracht worden bij mij klant. Een dame van 73, en de chauffeur vond het niet nodig om het bij haar thuis af te leveren maar in een steegje. Mijn klant heeft het zelf naar de tuin moeten brengen. Ik vind dit een hele slechte zaak en zal ook geen bestellingen meer bij jullie doen. P.s de platen waren beschadigd omdat de chauffeur ze over de straat gesleept had.

HMG Benelux Shop antwoordt: 19-08-2019
Indien wij voor de deur kunnen leveren, doen wij dit uiteraard ook. Waarschijnlijk heeft de chauffeur de straat niet met zijn wagen kunnen aanrijden. Niemand wil een oudere heer platen laten slepen. Echter hebben wij geheel geen telefoon c.q. reclamatie van u mogen ontvangen. Dan hadden wij graag de gehele zaak samen bekeken en een oplossing gezocht.

04-07-2019
Lang wachten, geen keuze wanneer er geleverd wordt. Foute communicatie over dag dat er zou geleverd worden. Levering gebeurt dan smorgens om 7u veel te vroeg.

HMG Benelux Shop antwoordt: 05-07-2019
Bedankt voor het feedback. Helaas zat de chaffeur in een lange fille en kon de levering op de geplande dag niet leveren. Ons excuses hiervoor, maar helaas kunnen wij zulke situaties niet vooraf zien.

30-06-2019
28-06-2019
30-06-2019
We hebbeb veel kleur verschil in jullie product ontvanen, en de vrachtwagenchauffeur was niet bekent met zijn wagen, waardoor wij veel hebben moeten slepen

HMG Benelux Shop antwoordt: 01-07-2019
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik heb geen reclamatie in ons systeem van u kunnen vinden. Het was fijn geweest als wij de mogelijkheid hadden gehad eventuele problemen te kunnen oplossen. V.w.b. de chauffeur; de wagens hebben geen meedraaiende achteras. Vermoedelijk heeft men de bocht bij u in de straat niet kunnen nemen.

06-06-2019
Al 2x geen complete levering gekregen. Erg ontevreden over de chauffeur en de samenwerking met het kantoor. Weer ligt het project hierdoor stil. Echt zeer slechte service communicatie en levering
1.00

HMG Benelux Shop antwoordt: 07-06-2019
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij betreuren, dat het bij u zo ongelukkig is verlopen. Zoals u uit de reacties kunt zien, is dit niet de normale gang van zaken. Wij excuseren ons hier nogmaals oprecht voor en hopen u alsnog een volgende keer te mogen overtuigen.