08-03-2024
Wij ontvingen de levering nog steeds NIET!!! Ondertussen reeds meer dan 2 weken geleden besteld en betaald.

HMG Benelux antwoordt: 19-03-2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We begrijpen hoe teleurstellend het kan zijn als bestellingen niet op tijd worden geleverd. Het leveren van uitstekende klantenservice is de kern van onze filosofie hier bij HMG Benelux en we streven er altijd naar om ons best te doen. We zullen snel contact met je opnemen over deze bestelling.

12-12-2023
22-11-2023
12-12-2023
Is nog niet Geleverd

HMG Benelux antwoordt: 14-12-2023
Bedankt voor het contact! We begrijpen je frustratie over de vertraging in de levering. Bij HMG Benelux streven we naar een snelle en betrouwbare service. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt en we hopen dat je tevreden bent met je aankoop wanneer deze wordt geleverd.

08-09-2023
19-08-2023
08-09-2023
Slechte kwaliteit. Niet kopen.

HMG Benelux antwoordt: 08-09-2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze producten te beoordelen! Het spijt ons dat je niet tevreden was over de kwaliteit - bij HMG Benelux streven we ernaar om de beste producten en klantervaring te bieden die we kunnen. Als we nog iets voor je kunnen doen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

06-06-2023
15-05-2023
06-06-2023
Niet voldoen aan de afspraken

HMG Benelux antwoordt: 08-06-2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback achter te laten. We waarderen de tijd die je neemt om ons feedback te geven over je ervaring. Het is belangrijk voor ons dat onze klanten zich gehoord en gewaardeerd voelen. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn als verwachtingen niet worden waargemaakt, en we streven ernaar dat onze klanten een prettige ervaring met ons hebben. Het is onze