12-04-2024
Jullie zijn duur!!!

11-04-2024
24-03-2024
11-04-2024
Bestelling gedaan, helft niet ontvangen . Gebeld en niet echt geholpen en niet vriendelijk behandeld

Prenatal.nl antwoordt: 12-04-2024

10-04-2024
23-03-2024
10-04-2024
Ik heb de klantenservice een mail gestuurd (na 1,5week) omdat een deel van mijn bestelling niet geleverd is. De track and trace code was niet geactiveerd. De klantenservice heeft nooit op mijn mail gereageerd.

Vervolgens heb ik de klantenservice gebeld. Een meisje liet mij weten dat er een onderzoek gestart zou worden en ik zou daar een mail over ontvangen. Wederom geen mail ontvangen.

Weer ee

Prenatal.nl antwoordt: 11-04-2024

20-03-2024
05-02-2024
20-03-2024
Na mijn productreview kreeg ik een formulier om in te vullen zodat Prenatal het probleem kon oplossen. Maar nu 3 weken later nog niets gehoord. Beetje jammer van de moeite!

Prenatal.nl antwoordt: 23-03-2024
Helaas kunnen wij geen cases zien op het e-mailades wat genoteerd staat bij deze servicebeoordeling. Heb je een ander e-mailadres doorgegeven bij het invullen van ons contactformulier?

03-02-2024
07-01-2024
03-02-2024
Ik heb een vraagje gestuurd naar jullie en nooit iets terug gehoord.

Prenatal.nl antwoordt: 05-02-2024

20-12-2023
01-12-2023
20-12-2023
Verkeerde product geleverd, moest nieuwe bestellen. Nieuwe bestelling was duurder. Moeilijk om product te bestellen voor dezelfde prijs. Financiele afhandeling ingewikkeld

Prenatal.nl antwoordt: 28-12-2023
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prenatal.

15-12-2023
27-11-2023
15-12-2023
Veeeeel te trage levering

Prenatal.nl antwoordt: 18-12-2023
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 3 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prenatal

05-12-2023
17-11-2023
05-12-2023
Bestelling geplaatst en betaald. Ik heb op het moment van bestelling gekeken en er was nog een voorraad van het door mij bestelde item.
10 dagen niets gehoord, dus een e-mail met de vraag wanneer het bestelde geleverd zou worden daarna pas een e-mail retour dat het bestelde niet geleverd kon worden. Het enige positieve was dat mijn geld redelijk snel terug gestort is. Dezelfde dag hetzelfde bij B

Prenatal.nl antwoordt: 07-12-2023

04-12-2023
16-11-2023
04-12-2023
De levering was prima, maar heb een vraag gesteld via het contactformulier en heb tot heden nog geen antwoord gekregen. Is niet echt klantvriendelijk!!!

Prenatal.nl antwoordt: 07-12-2023
Beste Klant, Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html

20-11-2023
02-11-2023
20-11-2023
Bestelling geplaatst en betaald, blijkt het artikel tòch niet op voorraad. Geld wordt teruggestort, maar voelt heel knullig. Retourneren kost te veel en is onhandig in de winkel.

Prenatal.nl antwoordt: 23-11-2023

31-10-2023
13-10-2023
31-10-2023
2x een zelfde artikel besteld wat de volgende dag geleverd zou worden. Tot 2x toe was het artikel niet leverbaar.

Prenatal.nl antwoordt: 06-11-2023

25-10-2023
06-10-2023
25-10-2023
Trui is veel te kort en mouwen veel te strak. Dan heb ik nog een mager dochtertje, dus ben benieuwd hoe die mouwen bij een dikker kindje zitten.

Gemaild en contact gehad met klantenservice, tot op heden nog stil, betreft het antwoord.

Prenatal.nl antwoordt: 30-10-2023
Bedankt voor het invullen van de review, inmiddels is deze melding door onze collega’s van de Customer Care afdeling in behandeling genomen en zijn jullie samen tot een oplossing gekomen. Mochten er nog vragen zijn horen wij dit graag via https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Liefs Prénatal.

15-10-2023

06-09-2023
24-09-2023
vet traag

Prenatal.nl antwoordt: 25-09-2023
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij willen je vragen of je ons contactformulier in zou willen vullen zodat we met je in contact kunnen komen. Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan hiervoor de volgende link gebruiken. https://www.prenatal.nl/contact-c22.html

21-09-2023
02-09-2023
21-09-2023
Retour is nog niet aangemeld het moest perse 2 weken duren voor dat het verwerkt is. Dat is helaas niet snel .

Prenatal.nl antwoordt: 25-09-2023

30-07-2023
12-07-2023
30-07-2023
De klantenservice verbeteren, door naar de klant te luisteren. En (soms) ter wille willen zijn.

Prenatal.nl antwoordt: 01-08-2023

22-06-2023
04-06-2023
22-06-2023
Relatief duur, veel gedoe met retourneren, duurt lang voor het in huis is. Eigenlijk alleen interessant als er echt een flinke aanbieding is...

Prenatal.nl antwoordt: 29-06-2023

13-06-2023
26-05-2023
13-06-2023
In mijn bestelling ontbrak een item. Ik kreeg een aanbod het geld terug te krijgen en een kortingscode voor gratis verzending. Echter was destijds een korting geldig voor dat artikel en nu niet. Dit heb ik als antwoord teruggegeven, maar geen gehoor op mijn mail tot op heden. Ik moet het item nu duurder aankopen en er gaat tijd verloren aan al het op en neer gemail.. zonder reactie helaas.
Ik had

Prenatal.nl antwoordt: 14-06-2023

07-06-2023
20-05-2023
07-06-2023
Verzenden duurt erg lang. Contact met de klantenservice gehad omdat het nummer van de winkel niet te vinden is. Klantenservice gaf aan dat het dinsdag na het weekend geleverd zou worden. Had de producten zaterdag nodig. Uiteindelijk bij het ophalen blijkt het dat het al in de winkel lag. Informatie van de klantenservice was incorrect.

Prenatal.nl antwoordt: 10-06-2023

29-05-2023
11-05-2023
29-05-2023
Er mist een onderdeel en dat verwacht je niet. wij gaan er ook niet van uit dat dit onderdeel alsnog nagestuurd gaat worden.

25-05-2023
01-05-2023
25-05-2023
Bestelling niet ontvangen. Na ruim drie weken nog geen oplossing en geen terugbetaling.

Prenatal.nl antwoordt: 26-05-2023
Wat vervelend dat je nog niks hebt vernomen wat betreft jouw bestelling! Wij zien dat er een onderzoek voor je loopt en hopen dat er zo snel als mogelijk een antwoord en oplossing aan je geboden kan worden. Op dit moment zijn wij in afwachting van de betreffende afdeling. Onze excuses voor het ongemak. Liefs Prénatal

20-04-2023
02-04-2023