19-05-2023
Een onderdeel werd kapot aangeleverd en heb het nu zelf vast moeten lassen. Ook waren de plastic kappen amper erop te krijgen en het was een heel bouw pakket.

Vehikit Nederland antwoordt: 24-05-2023
Goedemiddag Jelle, allereerst bedankt voor je bestelling. Het is inderdaad een bouwpakket wat we ook vermelden op de website zodat je weet wat je kunt verwachten. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er onderdelen beschadigd worden geleverd. We hebben je gemaild met de vraag welk onderdeel dit is zodat we dit kunnen naleveren en je ook verder van dienst kunnen zijn met de juiste montage van de

30-04-2023
15-04-2023
30-04-2023
De klantenservice is niet best. Werken verschillende mensen. De 1 wil geen hulp bieden en zoek t uit. We kunnen niets doen. Een volgend pakt alles heel netjes op en regelt t wel.(Maike topper!!!)

Vehikit Nederland antwoordt: 01-05-2023
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Ik ga even intern uitzoeken wie er met jouw case bezig is geweest en je compliment aan Maike doorgeven! Hartelijke groet, Team BusinBedrijf

De afleverdatum was 25 april, niks

Vehikit Nederland antwoordt: 01-05-2023
Beste klant, Helemaal begrijpelijk dat je niet blij bent met het verschuiven van de leverdatum. Helaas zijn we hierin afhankelijk van onze leverancier, die de leverdatum heeft verschoven. Onze oprechte excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team BusinBedrijf