Datum van publicatie
22-08-2019
Besteldatum
09-08-2019
22-08-2019
Foto was erg onduidelijk op de fotoplaat, ook kan deze niet bevestigt worden aan een muur. Jammer.
2.33
Matig

Datum van publicatie
20-08-2019
Besteldatum
31-07-2019
20-08-2019
Erg lange levertijd meer dan 10 dagen, terwijl na 1 dag al mail ontvangen dat de foto gereed was voor verzending. Het pakketje paste ook gewoon door de brievenbus. Daarnaast wordt er niet gewerkt met track en trace en bleek het dus niet mogelijk om inzicht te krijgen wanneer levering zou zijn. Dat is toch niet van deze tijd.
2.33
Matig

Datum van publicatie
20-08-2019
Besteldatum
31-07-2019
20-08-2019
Beste,
De canvas, forex en houtprint zijn niet van de beste kwaliteit.
De levering heeft meer dan een week op zich laten wachten, ik heb meerdere malen telefonisch contact gehad met gls.
1.67
Matig

Datum van publicatie
16-08-2019
Besteldatum
06-08-2019
16-08-2019
Ik heb u meerdere mails gestuurd omdat ik mijn product nog niet ontvangen heb . Ik hen een foto op canvas van mijn kleindochter mij besteld . maar nooit iets mogen ontvangen het bestelnummer is NLA99990649365. Ik zie graag uw reactie tegemoet mvg Ans van Bessen
2.33
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 22-08-2019
Bedankt voor uw reactie. Uw email is onderweg. Zeker kunnen we het probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas.nl

Datum van publicatie
09-08-2019
Besteldatum
30-07-2019
09-08-2019
Voor de producten kan ik geen beoordeling geven, want ik heb het nog niet ontvangen
2.00
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 15-08-2019
Bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas.nl-team

Datum van publicatie
02-08-2019
Besteldatum
02-08-2019
02-08-2019
10dagen wachten op een bestelling. Chatten en dan de volgende dag met priority het product ontvangen. Raar
2.00
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 09-08-2019
Bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas.nl

Datum van publicatie
29-07-2019
Besteldatum
06-06-2019
29-07-2019
Totaal geen mogelijkheid om erachter te kopen waar mijn pakket is, geen track & trace, en nergens te vinden met welk bedrijf het verstuurd is, en na 8 dgn nog geen bericht of jet uberhaubt wel verzonden is.
Enorm teleurgesteldwant wil niet dat t straks bij de buren belandt.
2.00
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 08-08-2019
Bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas.nl

Datum van publicatie
25-07-2019
Besteldatum
15-07-2019
25-07-2019
Hey

Groot fan en supporter van jullie. Heb alleen een probleem met laatste bestelling. Heb een favoriete foto laten drukken op canvas en plexiglas. De foto op plexiglas is heel erg wit en lichter dan origineel en de foto op canvas is met meer kleur en donkerder dan origineel. Heb erg veel bij jullie besteld over de jaren heen. Nooit een klacht. Maar dit is jammer. Zou plexiglas opnieuw willen
1.67
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 08-08-2019
Bedankt voor uw reactie. Uw email is onderweg. Zeker kunnen we het probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas.nl

Datum van publicatie
24-07-2019
Besteldatum
14-07-2019
24-07-2019
Goed
2.33
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 25-07-2019
Beste Amandine, Bedankt voor uw terugkoppeling betreffende onze service. Uw mening is heel belangrijk voor andere klanten. We zouden dankbaar zijn als u verandert de negative beoordeling en indien van toepassing beoordelt ons met 5 sterren.

Datum van publicatie
23-07-2019
Besteldatum
13-07-2019
23-07-2019
na 6 dagen product / canvas in huis, dat is prima. foto had echter een hoop wit maar deze is helaas grijzig afgedrukt.ziet er niet uit. jammer.deze maar in de prullebak. vorige prints op canvas waren wel erg goed.
2.33
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 24-07-2019
Beste Erik, we hebben contact met u via email opgenomen! Hiervoor we zijn zeker dat een bevredigende oplossing gevonden worden. We horen graag van u, uw Bestecanvas-team

Datum van publicatie
17-07-2019
Besteldatum
05-07-2019
17-07-2019
3 canvas lijsten besteld, waarvan er 2 niet goed waren. Vlek in gezicht en scheve tekst.
Verder vind ik de levering niet snel genoeg. Een week heeft het geduurd.
2.33
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 18-07-2019
Beste Betty, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl Team

Datum van publicatie
15-07-2019
Besteldatum
05-07-2019
15-07-2019
Verzending gaat in eerste instantie Via GEL welke er drie dagen over doet om van Keulen het af te leveren bij een Nederlands koeriers dienst die het verder bezorgd Dit geeft vertraging op vertraging Je kunt niet de de verzending volgen en je hebt geluk als het na een week binnen is Je weet nooit wanneeer het komt Dit is geen incident maar structueel probleem Zeer slechte communicatie
2.33
Matig

Datum van publicatie
09-07-2019
Besteldatum
02-07-2019
09-07-2019
Goedendag, ik heb een mail gestuurd met foto's.
Er zaten drie gaten in de doos en een voetafdruk, foto beschadig.
Deze canvas doek is mij dierbaar, wilden het aan mijn zus als cadeau geven.
Haar hele familie staat er op, en mijn zwager die niet lang meer te leven heeft.
De leverancier was weg voor ik het zag, ik heb wel gezien dat het een wit bestel busje was meer niet.
1.67
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 10-07-2019
Beste Annie, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl Team

Datum van publicatie
06-07-2019
Besteldatum
26-06-2019
06-07-2019
Had canvas foto besteld voor uitvaart schoonmoeder. Productietijd was 24 uur dus dat zou moeten kunnen. Was bij schoonvader ook goed gegaan. Dag later gebeld maar was nog niet begonnen. Volgende dag geannuleerd want zou niet meer op tijd zijn. Alleen standaard antwoorden en foto's toch geleverd. Onbegrijpelijk. Pure misleiding en zeer klantonvriendelijk Ben weg als klant
1.67
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 09-07-2019
Beste Rob, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl Team

Datum van publicatie
04-07-2019
Besteldatum
24-06-2019
04-07-2019
Een van beide foto's is onscherp afgeleverd. Volgens de klantenservice voldoet de foto aan de kwaliteitseisen.
2.00
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 05-07-2019
Beste Ingrid, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl Team

Datum van publicatie
30-06-2019
Besteldatum
20-06-2019
30-06-2019
De levering duurde veel langer dan verwacht (8 dagen terwijl er 24 uur was beloofd). Ik word ook bestookt met reclame mails, echt heel veel, dat is niet fijn.
Het product zelf is wel mooi geworden, dank hiervoor.
2.33
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 02-07-2019
Beste Mette, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl Team

Datum van publicatie
23-06-2019
Besteldatum
13-06-2019
23-06-2019
Als je adverteert met een vaderdag aanbieding en de canvas komt pas op dinsdag dan is dat niet leuk
1.67
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 27-06-2019
Beste Rene, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl Team

Datum van publicatie
18-06-2019
Besteldatum
28-05-2019
18-06-2019
OnbereikbaarWaardeloos is dat
2.33
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 20-06-2019
Beste Cor, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl Team

Datum van publicatie
17-06-2019
Besteldatum
07-06-2019
17-06-2019
Altijd was ik tevreden en nu heb ik op 7 juni een bestelling gedaan met vaderdag garantie. Dat het op tijd aan zou komen ivm vaderdag. Ik heb niks ontvangen, duurt dagen voor ik antwoord krijg als ik zou mailen, en word niet op de hoogte gehouden met bijzonderheden vanuit henzelf. Dit keer ben ik totaal niet tevreden en zwaar teleurgesteld.
1.67
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 20-06-2019
Beste Simone, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl Team

Datum van publicatie
09-06-2019
Besteldatum
30-05-2019
09-06-2019
Het telefoonhoesje is vreselijk dit kan ik zo niet cadeau doen. Ik wilde een bericht sturen en dat ging niet. Ik heb nooit geen klachten gehad maar dit keer zeer ontevreden.
2.33
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 12-06-2019
Beste Hannie, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl Team

Datum van publicatie
01-06-2019
Besteldatum
22-05-2019
01-06-2019
De afbeelding op de handdoek viel tegen, te vaag en de kleuren flets
2.00
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 04-06-2019
Beste Fransje, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl Team

Datum van publicatie
22-05-2019
Besteldatum
11-05-2019
22-05-2019
de negen cavassen waren heel erg donker. kwaliteit canvas goed hoor, ik heb er verf overheen gegooid
2.33
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 23-05-2019
Beste Willy, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl Team

Datum van publicatie
20-05-2019
Besteldatum
10-05-2019
20-05-2019
Vindt de belettering onduidelijk op de mokken
En de foto op canvas slecht gedrukt
2.00
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 21-05-2019
Beste Monique, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl Team

Datum van publicatie
19-05-2019
Besteldatum
08-05-2019
19-05-2019
Was actie voor donderdagavond besteld, de zaterdag voor moederdag geleverd..
Kregen het pas de woensdag erna..
2.33
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 21-05-2019
Beste Richpat, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl Team

Datum van publicatie
17-05-2019
Besteldatum
07-05-2019
17-05-2019
Geen service opvolging na melding
1.67
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 21-05-2019
Beste Burny, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl Team

Datum van publicatie
15-05-2019
Besteldatum
07-05-2019
15-05-2019
I have not recieved the products yet and no feedback from the company??
1.67
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 16-05-2019
Beste Claus, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl Team

Datum van publicatie
14-05-2019
Besteldatum
03-05-2019
14-05-2019
Ik heb heel lang op mijn bestelling moeten wachten en ik vind de canvas ook niet echt scherp, terwijl de foto dat wel was.
2.00
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 16-05-2019
Beste Inge, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl Team

Datum van publicatie
13-05-2019
Besteldatum
26-02-2019
13-05-2019
Na 10 werkdagen nog steeds geen bestelling ontvangen, maar wel een herinnering voor een beoordeling. Wie verzint het om om een beoordeling te vragen voor iets wat NIET geleverd is

Nadat er contact is geweest m.b.t. compensatieregeling slechte kwaliteit wordt je WEKELIJKS gestalk op te verzilveren. Dit is niet mogelijk door omstandigheden. Maar dat respecteren ze niet, beoordeling weegt zwaarder
2.33
Matig

Datum van publicatie
06-05-2019
Besteldatum
06-05-2019
06-05-2019
Ik heb een foto op canvas besteld. Foto is half op canvas. De medewerker die het heeft uitgeprint kan toch zien dat het niet goed is
2.00
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 07-05-2019
Beste Priscilla , bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl Team

Datum van publicatie
06-05-2019
Besteldatum
26-04-2019
06-05-2019
Ik moest mijn pakje zelf gaan afhalen in Tervuren omdat ik afwezig was
Er hing een briefje om het pakje bij mijn overbuur af te geven
Dit is niet de eerste keer
Ik betaal voor het aan huis te brengen
2.00
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 07-05-2019
Beste Suzanne, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl Team

Datum van publicatie
05-05-2019
Besteldatum
14-04-2019
05-05-2019
Erg lang op bestelling gewacht.Foto s erg donker.
2.33
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 07-05-2019
Beste Astrid, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl Team

Datum van publicatie
01-05-2019
Besteldatum
29-03-2019
01-05-2019
foto is 29-3-2019 besteld
1-5-2019 bezorg
probleem zat bij de bezorging
1.67
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 03-05-2019
Beste Hiethaar, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl Team

Datum van publicatie
29-04-2019
Besteldatum
31-03-2019
29-04-2019
2 bekers besteld en betaald 1 beker ontvangen. gebeld andere zou opgestuurd worden maar helaas nog steeds niets ontvangen
1.67
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 30-04-2019
Beste W.Derksen, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl Team

Datum van publicatie
28-04-2019
Besteldatum
18-04-2019
28-04-2019
Nog niet ontvangen na 7 dagen...
2.00
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 30-04-2019
Beste Rob, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl Team

Datum van publicatie
25-04-2019
Besteldatum
27-03-2019
25-04-2019
Levering: zoals u in uw voorwaarden aangeeft en wat bij alle moderne bedrijven geregeld is laat je het professineel bezorgen en niet met een bedrijf die het weer uit besteed je weet dan nooit wanneer het bezorgd wordt je ziet niks in dit geval heeft het 10 dagen geduurt vanaf het moment dat wij bericht kregen dat het was verzonden Vreselijk ze horen niks verstaan niks EEN DIKKE 0 SHIT j.klunder
2.00
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 30-04-2019
Beste Joh, Hartelijke dank voor uw terugkoppeling, dit zal ons helpen om het service te verbeteren en zullen het informatie foorsturen onze logistieke afdeling.

Datum van publicatie
23-04-2019
Besteldatum
12-04-2019
23-04-2019
dit is mijn mening
2.00
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 24-04-2019
Beste Rembrandt, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas.nl team

Datum van publicatie
18-04-2019
Besteldatum
08-04-2019
18-04-2019
Het product was geleverd op het factuuradres en niet op het afleveradres. Echter was dit wel heel duidelijk doorgegeven en door jullie bevestigd. Daarnaast was de bestelling niet compleet. Ik had naast het canvas ook bevestigingsmateriaal bij besteld. Dit was niet geleverd.
2.33
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 24-04-2019
Beste Elando, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas.nl team

Datum van publicatie
15-04-2019
Besteldatum
05-04-2019
15-04-2019
De kwaliteit van de levering is prima, echter erg lange levertijd meer dan een week
2.33
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 16-04-2019
Beste Gea, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas.nl team

Datum van publicatie
14-04-2019
Besteldatum
04-04-2019
14-04-2019
De verzending en service zijn zeer slecht bij klantenservice kunnen jullie het woord service weg laten verder moet je maar afwachten waar en of je je order geleverd krijgt waar andere webshops die minder verzendkosten reken wel een track and trace geleverd word kun je dat bij Beste canvas vergeten o ja dat Beste kunnen jullie ook laten vallen En de concurrentie is groot jullie bestaan niet lang me
2.00
Matig

Datum van publicatie
02-04-2019
Besteldatum
23-03-2019
02-04-2019
Na weken wachten op mijn afdruk op plexiglas aangegeven dat het er nog niet was. Moest ik nog een week wachten, daarna nog niets ontvangen toen wilde ze mij weer een week laten wachten Toen kwam de smoes dat ik een verkeerd adres zou hebben gegeven. Nou uk bewaar al mijn mail dus zag dat op de bevestiging van de order het juiste adres stond. Fouten worden gemaakt maar erover liegen doe je bewust.
2.00
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 03-04-2019
Beste Danielle, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas.nl team