Datum van publicatie
22-05-2019
Besteldatum
19-05-2019
22-05-2019
Een sterrenkaart inclusief plaatophanger besteld. De plaatophanger zit niet bijgevoegd bij het pakket. Geen reactie op mijn e-mail ontvangen en telefonisch is de klantenservice onbereikbaar.
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 23-05-2019
Beste Marielle, bedankt voor uw reactie. Uw email is onderweg. Zeker kunnen we het probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas-team

Datum van publicatie
21-05-2019
Besteldatum
06-05-2019
21-05-2019
Er was Moederdag levering garantie, maar hij kwam niet voor Moederdag helaas
1.33
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 22-05-2019
Beste Anita, bedankt voor uw reactie. Uw email is onderweg. Zeker kunnen we het probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas-team

Datum van publicatie
20-05-2019
Besteldatum
04-05-2019
20-05-2019
Ik heb 3 producten besteld waarvan er eentje mooi is, de andere twee zijn te donker. Op de website staat dat dat kan doordat je monitor te licht staat, maar het derde product was wél zoals op de monitor.

De producten had ik besteld omdat er een Moederdagactie was. De bestelling heb ik 9 dagen vóór Moederdag gedaan. Het kwam NA Moederdag aan.

Mails hierover werden nooit beantwoord... slecht
1.33
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 21-05-2019
Beste Aletta, bedankt voor uw reactie. Uw email is onderweg. Zeker kunnen we het probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas-team

Datum van publicatie
20-05-2019
Besteldatum
10-05-2019
20-05-2019
Zeer slecht alles kwam los aan foto en lijst . Haakjes eraf, meteen reageert totaal geen reactie . 1x en nooit meer , ronduit schandalig dit...
1.33
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 21-05-2019
Beste Tine, bedankt voor uw reactie. Uw email is onderweg. Zeker kunnen we het probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas-team

Datum van publicatie
19-05-2019
Besteldatum
08-05-2019
19-05-2019
Zeer slecht. Canvas werd ipv de beloofde binnen 24 u pas 5 dagen later verzonden.
Niet van deze tijd.
Kleuren zijn goed eerlijk is eerlijk. Maar kwaliteit van gebruikte materialen is ondermaats.
Lelijke grove druk, terwijl bestand zeker groot zat was.en lelijk gevouwen en gewoon met nietjes vastgezet zonder span mogelijkheid.
Eens maar nooit meer.
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 21-05-2019
Beste Richard, bedankt voor uw reactie. Uw email is onderweg. Zeker kunnen we het probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas-team

Datum van publicatie
17-05-2019
Besteldatum
06-05-2019
17-05-2019
3 weken wachten op pakket dat was met de kerst al en nu nog steeds. Mega slechte service en ze laten bezorgen door gls de aller slechtste die er is. Voor mij nooit meer totdat ze PostNL als bezorg partner nemen. Waardeloos gls dat kost jullie klanten
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 21-05-2019
Beste Danny, bedankt voor uw reactie. Uw email is onderweg. Zeker kunnen we het probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas-team

Datum van publicatie
13-05-2019
Besteldatum
03-05-2019
13-05-2019
Aangezien ik mijn bestelling voor moederdag nog steeds niet heb ontvangen en ook niets meer van ze hoor kan ik alleen maar zeer ontevreden zijn.
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 15-05-2019
Beste R.Vaessen, bedankt voor uw reactie. Uw email is onderweg. Zeker kunnen we het probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas-team

Datum van publicatie
11-05-2019
Besteldatum
07-05-2019
11-05-2019
Product not recieved
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 15-05-2019
Beste Jan, bedankt voor uw reactie. Uw email is onderweg. Zeker kunnen we het probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas-team

Datum van publicatie
10-05-2019
Besteldatum
15-04-2019
10-05-2019
Laatste bestelling nooit aan gekomen ook de tweede keer niet, adres was goed
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 15-05-2019
Beste Jan, bedankt voor uw reactie. Uw email is onderweg. Zeker kunnen we het probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas-team

Datum van publicatie
07-05-2019
Besteldatum
07-05-2019
07-05-2019
is nog steeds niet binnen wat een slechte service
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 08-05-2019
Beste Boy, bedankt voor uw reactie. Uw email is onderweg. Zeker kunnen we het probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas-team

Datum van publicatie
25-04-2019
Besteldatum
15-04-2019
25-04-2019
ik heb het 15 april besteld en nog steeds niks binnen dus nee ik vindt niet goed.....
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 26-04-2019
Beste Jolanda, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl Team

Datum van publicatie
03-04-2019
Besteldatum
12-03-2019
03-04-2019
Waardeloze service pakketten worden vanuit Duitsland met GLS verzonden.
Wat een drama zeggen dat je huisnummer niet klopt zending word retour naar de afzender gestuurd daarna een dram om je pakket te vinden ? Ik wacht al 4 weken op mijn bestelling en ben ergo meer bezig. NOOIT MEER BESTEL IK IETS BIJ BEST CANVAS
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 04-04-2019
Beste Wendy, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl Team

Datum van publicatie
13-03-2019
Besteldatum
03-03-2019
13-03-2019
Nog niets ontvangen. En. Geen klantenservice te vinden.
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 14-03-2019
Beste Nanny, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl Team

Datum van publicatie
11-03-2019
Besteldatum
28-02-2019
11-03-2019
Ik heb nog niks gehad van uw kant
Ik zit met spoed er op te wachten

Ik heb het nodig voor school
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 12-03-2019
Beste Cindy, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl Team

Datum van publicatie
11-03-2019
Besteldatum
28-02-2019
11-03-2019
Ik heb 28-02 de bestelling voor een Canvas gedaan. Op 1-03 kreeg ik een mail dat het verzonden zou zijn.
Tot op heden niets ontvangen.
Zaterdag reactie ontvangen wanneer ik de canvas ontvang. Krijg een reactie: Kan 5 dagen duren na verzending en die 5 dagen ben ik allang voorbij.
Hier dus NOOIT meer bestellen, erg teleur gesteld. Het was cadeau voor mijn moeder die met pensioen is gegaan
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 12-03-2019
Beste Reshma, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl Team

Datum van publicatie
06-03-2019
Besteldatum
23-02-2019
06-03-2019
Niets ontvangen, lezen mails niet, ik mailde dat ik contact had gehad met GLS en dat die mij naar BC terugverwezen, krijg ik een mailtje dat ik contact op moet nemen met GLS
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 06-03-2019
Beste Hans, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl Team

Datum van publicatie
22-02-2019
Besteldatum
12-02-2019
22-02-2019
telefonish niet breikbaar.
ik heb bepaalde vragen, nooit te breiken
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 25-02-2019
Beste Angajan , bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl Team

Datum van publicatie
21-02-2019
Besteldatum
21-02-2019
21-02-2019
Geen bestelling ontvangen voor NLA99990566976
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 22-02-2019
Beste klant, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl Team

Datum van publicatie
18-02-2019
Besteldatum
07-02-2019
18-02-2019
Heel slecht veel krassen op het dekentje
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 19-02-2019
Beste Mitch, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas-team

Datum van publicatie
17-02-2019
Besteldatum
06-02-2019
17-02-2019
Slechte service, beloven dingen wat ze niet na komen. Laatste keer dat ik hier bestel
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 19-02-2019
Beste Danique, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas-team

Datum van publicatie
05-02-2019
Besteldatum
26-01-2019
05-02-2019
Wacht nog steeds op antwoord wbt mijn klacht. De houten lijst schijnt door de stof waardoor het heel lelijk is geworden.
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 12-02-2019
Beste Nicole, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas-team

Datum van publicatie
30-01-2019
Besteldatum
18-11-2018
30-01-2019
Erg slecht , spullen nooit ontvangen maar toch de rekening via Klarna laten betalen.Schandalig. Reageren op telefoontjes en emails hebben ze ook nog nooit van gehoord. Zal daar ook nooit meer iets kopen.
Jammer dat je een minimale score van 1 moet geven want zelfs dat is het niet waard. Dus voor mij een NUL.
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 14-02-2019
Beste Jolanda, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas-team

Datum van publicatie
28-01-2019
Besteldatum
22-11-2018
28-01-2019
bad quality bad service chaos with administration
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 14-02-2019
Dear Zohreh, thank you for your honest review. We already contacted you via e-mail and we would like to solve this problem together. We're looking forward for your reply, your Bestecanvas-Team

Datum van publicatie
20-01-2019
Besteldatum
09-01-2019
20-01-2019
Ik heb doorgegeven dat mijn tweede canvas slecht was en ik heb foto’s opgestuurd. Er staat een pas overleden hond op en het is een bruine massa, ik heb geen reactie terug gehad van jullie.
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 21-02-2019
Beste Ineke, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas-team

Datum van publicatie
17-01-2019
Besteldatum
06-01-2019
17-01-2019
Tot op heden nog steeds geen reactie gehad op mijn email. Product is beschadigd geleverd, maar krijg niemand te pakken.
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 21-02-2019
Beste Maike, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas-team

Datum van publicatie
15-01-2019
Besteldatum
29-12-2018
15-01-2019
wij hebben 10 dagen geleden een email over onze klacht in gediend. maar wij hebben nog niets gehoord.
daarom geef ik nog geen beoordeling,
twanvdbeemd@ziggo.nl
Graag uw reactie
Gr. Marja vd Beemd
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 21-02-2019
Beste Marja, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas-team

Datum van publicatie
14-01-2019
Besteldatum
31-10-2018
14-01-2019
producten, nooit ontvangen, nagenoeg geen reactie op 10 tallen mails met vragen waar de bestelling blijft
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 22-02-2019
Beste meneer Rosmolen, bedankt voor uw reactie. Uw email is onderweg. Zeker kunnen we het probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas-team

Datum van publicatie
14-01-2019
Besteldatum
14-01-2019
14-01-2019
Ik kon bij mijn bestelling van 2 doeken (80x80cm) geen schaduwlijsten bestellen en heb daar mail contact over gehad. Het duurde erg lang voor ik antwoord kreeg. Ik kreeg excuses dat het zo lang duurde. Maar de mailwisseling daarna, duurde weer zo lang, met een negatief en onbevredigend antwoord. Ik heb nu nog steeds geen schaduwlijsten Ik wil bij zo een stug bedrijf geen bestellingen meer doen
1.33
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 22-02-2019
Beste Jan, bedankt voor uw reactie. Uw email is onderweg. Zeker kunnen we het probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas-team

Datum van publicatie
13-01-2019
Besteldatum
03-01-2019
13-01-2019
Vreselijk Nooit meer Mega spijt
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 22-02-2019
Beste Lana, bedankt voor uw reactie. Uw email is onderweg. Zeker kunnen we het probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas-team

Datum van publicatie
12-01-2019
Besteldatum
01-01-2019
12-01-2019
Mijn bestelling heb ik nog steeds niet binnen en wacht al 7 dagen op de aflevering
NLA99990541447 was slecht gecentreerd datum 19/12/2018
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 22-02-2019
Beste Aldert, bedankt voor uw reactie. Uw email is onderweg. Zeker kunnen we het probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas-team

Datum van publicatie
12-01-2019
Besteldatum
01-01-2019
12-01-2019
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 22-02-2019
Beste Willem, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl team

Datum van publicatie
10-01-2019
Besteldatum
29-12-2018
10-01-2019
De bestelling is nog niet binnen en een beoordeling kan ik hiervan nog niet geven. Zodra het binnen is zal ik een beoordeling geven.


Mvg,

M.Hartman.
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 22-02-2019
Beste Marinus, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl team

Datum van publicatie
10-01-2019
Besteldatum
24-12-2018
10-01-2019
Product is slecht bedrukt, na ruim een week nog steeds geen reactie terug gekregen via mail en telefonisch is er geen contact te krijgen.
Ik wens een nieuw product of geld terug.
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 22-02-2019
Beste Marjolein, bedankt voor uw hartelijk recensie. We hebben contact met u via e-mail opgenomen en willen we dit probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestcanvas.nl team

Datum van publicatie
09-01-2019
Besteldatum
27-12-2018
09-01-2019
Nu 2 weken later, niets ontvangen. Nu weer bezig via Paypal om ons geld terug te krijgen. Gemaild, gebeld.....hopeloos.
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 22-02-2019
Beste meneer Straten, bedankt voor uw reactie. Uw email is onderweg. Zeker kunnen we het probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas-team.

Datum van publicatie
09-01-2019
Besteldatum
30-12-2018
09-01-2019
ik heb nog niets binnen en wel betaald
1.33
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 22-02-2019
Beste Anja, bedankt voor uw reactie. Uw email is onderweg. Zeker kunnen we het probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas-team.

Datum van publicatie
09-01-2019
Besteldatum
28-12-2018
09-01-2019
slecht te bereiken. Geen antwoord op mail. Doek is scheef gespannen.
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 22-02-2019
Beste Sjoukje , bedankt voor uw reactie. Uw email is onderweg. Zeker kunnen we het probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas-team.

Datum van publicatie
07-01-2019
Besteldatum
28-12-2018
07-01-2019
Ik heb 2 dingen besteld en maar 1 ontvangen.
Dus ik zou dat ene nog wel graag ontvangen,voordat ik een beoordeling geef.
Ik wacht dus af......
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 22-02-2019
Beste Greet, bedankt voor uw reactie. Uw email is onderweg. Zeker kunnen we het probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas-team.

Datum van publicatie
07-01-2019
Besteldatum
27-12-2018
07-01-2019
Ik wacht nog steeds opeen levering reed meerdere keren gemaild maar er komt geen antwoord
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 25-02-2019
Beste mevrouw Visser, bedankt voor uw reactie. Uw email is onderweg. Zeker kunnen we het probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas-team.

Datum van publicatie
06-01-2019
Besteldatum
27-12-2018
06-01-2019
Helaas heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen.
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 25-02-2019
Beste mevrouw Kitty, bedankt voor uw reactie. Uw email is onderweg. Zeker kunnen we het probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas-team.

Datum van publicatie
05-01-2019
Besteldatum
10-11-2018
05-01-2019
Op 10-11-2018 poster besteld en tot op heden niks ontvangen.
Telefonisch niet bereikbaar en na div emails en anderhalve maand verder is mijn adres ineens onbekend terwijl het zelfde adres ook gebruikt word voor pakketten uit China die wel aankomen.
Het vertrouwen met bestellen van producten uit Duitsland is wel wat minder geworden.
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 25-02-2019
Beste meneer Richard, bedankt voor uw reactie. Uw email is onderweg. Zeker kunnen we het probleem samen oplossen. We horen graag van u, uw Bestecanvas.nl-team.