07-12-2023
30-11-2023
07-12-2023
Mijn bestelling nog steeds niet ontvangen

26-10-2023
22-10-2023
26-10-2023
Wederom post.nl die niet thuis bezorgd. Ik was de hele dag thuis.
Post nl is algemeen bekend als onbetrouwbare bezorger. Ze droppen meteen alle pakketten rechtstreeks bij een afhaalpunt.

nl.livehelfi.com antwoordt: 27-10-2023
We vinden het heel vervelend om te horen dat post.nl niet gewoon bij jou thuis heeft afgeleverd. Dat had wel gemoeten. Helaas hebben wij hier geen enkele invloed op. In verreweg de meeste gevallen wordt gewoon netjes afgeleverd. Als er bij jou in de buurt vaker niet correct afgeleverd wordt, dan adviseren we je om hierover een klacht in te dienen bij post.nl. Zij weten welke bezorger bij jou in de

02-06-2023
29-05-2023
02-06-2023
Duurt dagen niet 1 dag ..

nl.livehelfi.com antwoordt: 05-06-2023
We zien dat je pakket inderdaad vertraging heeft opgelopen, vanwege het pinksterweekend was het aantal pakketten groter dan normaal waardoor de totale verwerkingstijd in een aantal gevallen wat langer heeft geduurd. Het spijt ons dat het ook met jouw pakket is gebeurd. Onze excuses daarvoor. - Anna-

25-02-2023
Verzendtijd komt niet overeen. Op de site staat dat je het de volgende dag binnen hebt. Is nog niet het geval. Ik heb meer dan 100 euro betaald. Dus ik verwacht het wel binnen de juiste termijn te hebben.

nl.livehelfi.com antwoordt: 28-02-2023
Hoi, je hebt je bestelling op 21 februari geplaatst, het is dezelfde dag nog door post.nl opgehaald en op de 22e verwerkt. Volgens de T&T die je van ons ontvangen hebt kon je pakket niet bezorgd worden en daarom is het afgegeven op een afhaalpunt. Dit is een vertraging aan de kant van de vervoerder, wij hebben daar zelf helaas geen invloed op. Je pakket ligt in ieder geval klaar om afgehaald te wo

09-02-2023
02-02-2023
09-02-2023

nl.livehelfi.com antwoordt: 09-02-2023
Bedankt voor je beoordeling. Kan je aangeven wat je niet goed vond aan de service? Dan kunnen we kijken wat we kunnen verbeteren!

04-05-2022
Helaas tot nu toe nog geen goede ervaring gehad. Levering duurde lang en vervolgens ontbrak er een deel van de bestelling. De klantenservice is tot nu toe wel heel vriendelijk geweest (een 5% kortingscode voor een volgende bestelling), maar ik moet nog even afwachten of het ontbrekende deel van mijn bestelling nageleverd wordt.

nl.livehelfi.com antwoordt: 05-05-2022
We vinden het vervelend dat je nog geen goede ervaring hebt gehad. De vertraging in de verzending kwam doordat 1 product net uit voorraad was en de nieuwe voorraad te laat binnenkwam. Daarnaast was er een fout gemaakt met het inpakken zodat je 1 reep hebt ontvangen ipv een doos. Helaas had je dus te maken met een dubbele uitzondering. We gaan er vanuit dat dit eenmalig is en de volgende keer alles

25-04-2022
18-04-2022
25-04-2022
Pakket niet ontvangen

nl.livehelfi.com antwoordt: 25-04-2022
Hoi, wat jammer dat we een negatieve beoordeling krijgen. Er was je al beloofd dat er een nieuw pakket verzonden zou worden wanneer het originele pakket retour zou komen. Dat is vandaag pas gebeurd en dus kon er ook nog niet eerder actie worden ondernomen. Ik heb nu een nieuw pakket voor je aangemaakt, het wordt later vandaag verzonden.

05-01-2022
29-12-2021
05-01-2022
De bestelling is een week te laat verstuurd. Het was voor een acute zaak dus ik wilde mijn geld terug, in plaats van dat het alsnog verstuurd werd, maar dat was niet mogelijk.

nl.livehelfi.com antwoordt: 06-01-2022
De bestelling is nog dezelfde dag bij ons magazijn afgehaald, alleen blijkt het geen correcte scan te hebben gehad bij de vervoerder. Dat is helaas niet uitzonderlijk in de eindejaarsperiode, vandaar dat wij iets langer moeten wachten voordat we actie kunnen ondernemen. Naar nu blijkt is het pakket op dit moment niet te traceren, en hebben wij het aankoopbedrag daarom vandaag ook teruggestort. -An

27-10-2021
18-10-2021
27-10-2021
I bought a product - Brain Octain - on October 18th, received and email with a track delivery link and the email address for case of not receiving product in 5 current days on October 20th. I sent email asking about the delivery on October 26th - the Post NL tracking still shows that the product wasn’t even received from the store - and until today, when I replied the email, I didn’t have any resp

nl.livehelfi.com antwoordt: 28-10-2021
Hi, I'm sorry to hear that you didn't receive any reply within a reasonable time. Your parcel has left our warehouse, but wasn't scanned properly @ post.nl and therefore untraceable. A new parcel has just yet been prepared, and will be sent to you end of the day. Apologies for all inconveniences. Anna