Datum van publicatie
16-08-2019
Besteldatum
11-08-2019
16-08-2019
Het assortiment variëert soms vaak qua merken, ook vind ik het jammer dat het soms lang duurt voor de track & trace code wordt gestuurd. Verder ben ik zeer tevreden
3.33
Redelijk

coccinelle.nl antwoordt: 19-08-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Tijdens de drukte van de sale kunnen levertijden inderdaad iets langer zijn dan je van ons bent gewend. Dit vermelden wij er dan bij om teleurstellingen te voorkomen. Wij kijken qua merken veel naar de vraag van klanten en het blijft lastig om aan alle vraag te voldoen. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de rest, daar doen wij het voor!

Datum van publicatie
16-08-2019
Besteldatum
11-08-2019
16-08-2019
Product niet goed
3.33
Redelijk

coccinelle.nl antwoordt: 19-08-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Wij hebben contact met je opgenomen om samen te kijken naar een oplossing. Als je in het vervolg ergens niet tevreden over bent, kun je altijd direct contact met ons opnemen. Wij helpen je dan graag verder.

Datum van publicatie
13-08-2019
Besteldatum
08-08-2019
13-08-2019
Je krijgt korting allemaal goed en wel.
Maar hoe je aan krijgt.
Heb schoenen van kenzo besteld. En doos was helemaal beschadigd met plakband aan elkaar geplakt.
Knap ..
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
18-07-2019
Besteldatum
10-07-2019
18-07-2019
Snelle levering. Goed verpakt. Onbeschofte bezorger die zelf al had getekend voor onvangst voor ik het pakket daadwerkelijk ontvangen had. Heel slordig en fraude gevoelig
3.33
Redelijk

coccinelle.nl antwoordt: 18-07-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Onze excuses dat de levering op deze manier is verlopen. Wij hebben gelijk een melding bij de vervoerder gemaakt om herhaling te voorkomen. Alsnog veel plezier met de aankoop en graag tot de volgende keer.

Datum van publicatie
14-07-2019
Besteldatum
09-07-2019
14-07-2019
Ik had iets besteld toen een dag later kreeg een bericht dat het niet leverbaar was.
3.00
Redelijk

coccinelle.nl antwoordt: 16-07-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Onze excuses dat wij jouw bestelling niet kunnen leveren. Ondanks dat wij de voorraad goed bijhouden, kunnen er soms fouten insluipen. Helaas hebben wij jou hierdoor moeten teleurstellen. Nogmaals sorry hiervoor en hopelijk mogen wij jou de volgende keer blij maken met een leuke aankoop. Graag tot ziens en alsnog een fijne dag toegewenst.

Datum van publicatie
10-07-2019
Besteldatum
05-07-2019
10-07-2019
Heb 4 artikelen voor mijn zoon gekocht voor zijn verjaardag maar helaas 2 artikelen ontvangen. En geen terugkoppeling ontvangen waarom 2 artikelen niet verstuurd zijn....
2.67
Redelijk

coccinelle.nl antwoordt: 16-07-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Onze excuses voor deze vervelende situatie. Wij hebben inmiddels contact met je opgenomen om het voor je uit te zoeken. In het vervolg kun je het beste met ons bellen of mailen, dan kunnen wij het sneller voor je oppakken. Hartelijk dank voor de medewerking en graag tot de volgende keer.

Datum van publicatie
24-06-2019
Besteldatum
19-06-2019
24-06-2019
Ik weet niet wat voor transporteur jullie gebruiken voor jullie diensten maar na heel de afgelopen zaterdag hebben zitten wachten kan het nu wel door de brievenbus als de betreffende transporteur er geen zin in heeft kunnen ze er beter mee stoppen.Ik wel in ieder geval,stelletje kanslozen.Het bestede product is trouwens prima,waarvoor dank.Gr Jelle bootsma
3.00
Redelijk

coccinelle.nl antwoordt: 26-06-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Wat ontzettend vervelend dat je een slechte ervaring hebt gehad met de vervoerder. Wij hebben hier gelijk een melding van gemaakt om uit te zoeken wat er nou precies is gebeurd. Onze excuses voor het ongemak en gelukkig is de aankoop zelf wel naar wens. Geniet ervan en graag tot de volgende keer.

Datum van publicatie
23-06-2019
Besteldatum
19-06-2019
23-06-2019
Lekker makkelijk
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
21-06-2019
Besteldatum
15-06-2019
21-06-2019
Ik vond de levering heel slecht Eerst zeggen op de site dat er tussen 11-13 bezorgd wordt. Daarna tussen 18-21. Krijg ik een mailtje dat de levering niet was gelukt maar dat het nu tussen 11-13 wordt geleverd de volgende dag. Maar ook dat niet ik kreeg me pakketje pas om 16u dus dit was wel helaas de laatste keer dat ik wat bij jullie heb besteld.
2.67
Redelijk

coccinelle.nl antwoordt: 24-06-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Ondanks dat wij op de site aangeven dat in verband met de drukte van onze sale de werkelijke leverdatum af kan wijken van de getoonde indicatie blijft het vervelend als het pakket niet op de aangegeven tijd wordt geleverd. Onze excuses hiervoor, wij hebben hier gelijk een melding van gemaakt bij de vervoerder. Alsnog veel plezier met de aankoop.

Datum van publicatie
04-06-2019
Besteldatum
24-05-2019
04-06-2019
Ik krijg bestelling later dan gepland en na dagen word er verteld dat iets niet geleverd kan worden dit is me een aantal keer voorgekomen is best vervelend. Het is wel goed dat je dan gelijk je geld terug krijgt.
3.33
Redelijk

coccinelle.nl antwoordt: 26-06-2019
Beste klant, hartelijk dank voor de review. Tijdens de sale geven wij op de site aan dat levertijden kunnen afwijken. Dit om eventuele teleurstellingen te voorkomen. Excuses dat wij iets hebben moeten annuleren. Ondanks dat wij de voorraad scherp bijhouden, sluipt er wel eens een menselijk foutje in. Nogmaals sorry hiervoor en alsnog veel plezier met de andere aankopen.

Datum van publicatie
27-05-2019
Besteldatum
22-05-2019
27-05-2019
Jammer dat de producten 3 dagen na aanschaf met 20 korting werden aangeboden op de website en er dan op dat moment niet wordt gereageerd op mijn berichten zowel via de chat als via whatsapp.

Ik doe mijn aankopen altijd bij jullie in de winkel en enkele keren online, toen ik zomerkleding wilde bestellen via de website zag ik de korting, jammer Gelijk gestopt met winkelen op de website.
3.00
Redelijk

coccinelle.nl antwoordt: 21-08-2019
Beste klant, wij hebben jouw berichten van zondag ontvangen en er de volgende werkdag op gereageerd. Inmiddels zijn we samen ook al tot een passende oplossing gekomen en gaf je aan blij te zijn met de moeite die wij hebben genomen en de goede service die wij hebben geleverd. Graag tot de volgende keer en alsnog veel plezier met de aankopen.

Datum van publicatie
22-05-2019
Besteldatum
17-05-2019
22-05-2019
Je betaald 200 euro voor nieuwe schoenen en men stuurt schoenen die al zo vaak aangetrokken zijn dat ze er niet meer nieuw uitzien. Qua bestelling en het versturen van is het een snelle service. top.
3.00
Redelijk

coccinelle.nl antwoordt: 24-05-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Zo aan het einde van het seizoen komt het vaker voor dat er passporen zichtbaar zijn op schoenen. Het is zeker niet de bedoeling dat het er als gedragen uitziet. Onze excuses als dit wel het geval is. Je mag de schoenen uiteraard retourneren en dan zullen wij het aankoopbedrag direct terugstorten op jouw rekening. Voor andere suggesties ben je ook welkom.

Datum van publicatie
13-05-2019
Besteldatum
07-05-2019
13-05-2019
Bestelling voor 12 uur niet dezelfde dag verstuurd zelfs niet de volgende dag
3.00
Redelijk

coccinelle.nl antwoordt: 14-05-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Wij zien inderdaad dat jouw bestelling niet op tijd is verwerkt door ons. Daarbij heeft het ook nog eens vertraging opgelopen bij de vervoerder. Onze oprechte excuses hiervoor, dat is absoluut niet onze bedoeling geweest. Inmiddels heb je het pakket twee dagen later ontvangen en wensen wij je er alsnog veel plezier mee. Graag tot de volgende keer.

Datum van publicatie
20-04-2019
Besteldatum
16-04-2019
20-04-2019
Ik ontvang beschadigd producten
3.00
Redelijk

coccinelle.nl antwoordt: 21-08-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Ondanks dat wij alle artikelen controleren voor verzending, heb je iets ontvangen wat niet naar wens is. Onze excuses hiervoor. Wij hebben jou inmiddels al gesproken en aangeboden het artikel op onze kosten om te ruilen of retour te verwerken. Wij wachten jouw reactie nog af en danken je hartelijk voor de medewerking.

Datum van publicatie
16-04-2019
Besteldatum
11-04-2019
16-04-2019
Het werd niet geleverd
2.67
Redelijk

coccinelle.nl antwoordt: 24-04-2019
Beste klant, er is een afleveronderzoek opgestart naar de aflevering van uw pakket. Het is op dit moment niet duidelijk wat er mis is gegaan, maar u kunt er op vertrouwen dat wij dit zullen uitzoeken en u schadeloos zullen stellen bij eventuele vermissing. Excuses voor deze vervelende samenloop van omstandigheden.

Datum van publicatie
04-03-2019
Besteldatum
28-02-2019
04-03-2019
niet op tijd geleverd
2.67
Redelijk

coccinelle.nl antwoordt: 06-03-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Ik zie inderdaad dat de order één dag later dan gepland is afgeleverd. Onze excuses voor de dag vertraging die het heeft opgelopen bij de vervoerder. Ondanks de vertraging alsnog veel plezier met de aankoop en graag tot de volgende keer.

Datum van publicatie
01-03-2019
Besteldatum
23-02-2019
01-03-2019
Service was prima alleen jammer dat je verzendkosten zelf moet betalen als je iets terugstuurt.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
21-02-2019
Besteldatum
16-02-2019
21-02-2019
Heelmooi
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
12-02-2019
Besteldatum
08-02-2019
12-02-2019
Ik heb nu 2 maal een jaa besteld die voor mijn kind te groot zou moeten zijn hij is 8 en bestel 10. Maar beiden jassen passen mijn zoontje van 6 jaar. Mis wat aan jullie maten doen
3.00
Redelijk

coccinelle.nl antwoordt: 13-02-2019
Beste klant, wat vervelend dat de maat niet volgens verwachting is. Bij sommige merken wijkt de pasvorm inderdaad af en dit wordt dan ook vermeld bij het artikel boven de maatbalk. Er kan altijd contact met ons worden opgenomen voor maatadvies als de maat erg afwijkt. Wij helpen je er graag bij.

Datum van publicatie
08-02-2019
Besteldatum
04-02-2019
08-02-2019
Coccinelle heeft een geweldige collectie hier heb ik zeker geen commentaar op, echter degene die de bestellingen aflevert propt bij mij de pakjes van minimaal 150 euro waarde in de brievenbus en laat dit vervolgens aan de buitenkant uitsteken en hier ben ik zeker niet over te spreken.
Overgaan op een ander die de bestellingen aflevert is mijn advies, dit is nu al 3 keer voorgekomen namelijk
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
24-01-2019
Besteldatum
19-01-2019
24-01-2019
Bezorging ging beetje rommelig.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
18-01-2019
Besteldatum
11-01-2019
18-01-2019
Er stond voor 21:00 besteld, volgende dag afgeleverd. Vrijdag besteld voor 2100. Dinsdag pas binnen.
3.00
Redelijk

coccinelle.nl antwoordt: 21-01-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Als het artikel uit je bestelling uit het magazijn komt dan kunnen we deze tot aan 21:00 uur nog versturen. Komt het uit de winkel dan moet het eerst nog opgehaald en ingepakt worden. Dat kan op vrijdag tot 14.00-17.00 uur. Vandaar dat het dinsdag geleverd werd. Alsnog veel plezier met de aankoop

Datum van publicatie
14-01-2019
Besteldatum
10-01-2019
14-01-2019
Mijn bestelling was te groot en ik moest zelf de kosten 6,95 betalen omte retourneren . Dit is dus de laatste keer dat ik bij jullie bestel
3.33
Redelijk

coccinelle.nl antwoordt: 05-02-2019
Beste klant, ondanks dat wij de retourvoorwaarden zo duidelijk mogelijk communiceren, begrijp ik dat je spijtig genoeg vooraf niet alle informatie had. Bij het verzenden van en naar een webshop worden áltijd kosten gemaakt aangezien verzenden geld kost. Wij kiezen ervoor om de kosten náár onze klanten toe te betalen (vanaf 50,- euro), de retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening.

Datum van publicatie
14-01-2019
Besteldatum
09-01-2019
14-01-2019
Nvt
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
11-01-2019
Besteldatum
07-01-2019
11-01-2019
Ik heb mijn bestelling gedaan op maandag en aangegeven dat ik het op vrijdag geleverd wilde hebben, maar kreeg het al op dinsdag en toen was ik niet thuis
2.67
Redelijk

Datum van publicatie
10-01-2019
Besteldatum
05-01-2019
10-01-2019
Service en product was goed. Helaas geen track & trace code gehad.
3.33
Redelijk

coccinelle.nl antwoordt: 11-01-2019
Beste klant, bedankt voor de review. De kans is zeer groot dat de tracking code in de spam map terecht is gekomen. Mocht dit het geval zijn, kun je het als "veilig" markeren en zal het in het vervolg in de inbox binnenkomen. Alvast bedankt voor de medewerking. Alsnog veel plezier met de aankoop en graag tot de volgende keer.

Datum van publicatie
09-01-2019
Besteldatum
03-01-2019
09-01-2019
Op een donderdag had ik een bestelling geplaatst en betaald. 2 dagen later ontving ik een e-mail, dat het product niet geleverd kan worden, omdat deze niet in voorraad is. Dit heb ik al een paar keer meegemaakt. Het is heel vervelend en een teleurstelling.

Verder ben ik heel tevreden over coccinelle
3.00
Redelijk

coccinelle.nl antwoordt: 05-02-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Ondanks dat wij de voorraad regelmatig updaten, kan het inderdaad voorkomen dat een artikel niet leverbaar blijkt te zijn door een menselijke fout of technische redenen. Onze excuses voor deze vervelende ervaringen. Dit is niet wat wij wensen. Wij zien je graag weer terug om jou de service te bieden die je van ons kunt verwachten. Tot dan!

Datum van publicatie
31-12-2018
Besteldatum
25-12-2018
31-12-2018
Oke
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
31-12-2018
Besteldatum
25-12-2018
31-12-2018
Ik heb pas een kenzo pakje besteld en het pakje is 1 keer aangetrokken en pluist heel erg Zonde van me geld
3.00
Redelijk

coccinelle.nl antwoordt: 02-01-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Je mag altijd contact met ons opnemen voor dit soort kwesties. Dan kijken wij graag samen naar een oplossing. Wij horen graag nog van je en danken je hartelijk voor de medewerking.

Datum van publicatie
23-12-2018
Besteldatum
14-12-2018
23-12-2018
N.v.t.
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
03-12-2018
Besteldatum
29-11-2018
03-12-2018
n.v.t.
2.67
Redelijk

coccinelle.nl antwoordt: 06-12-2018
Beste klant, bedankt voor de review. De order is in twee zendingen de volgende dag door de vervoerder afgeleverd. Wij horen graag wat er ondanks de correcte aflevering niet naar wens is. Hartelijk dank voor de medewerking en graag tot de volgende keer.

Datum van publicatie
01-12-2018
Besteldatum
26-11-2018
01-12-2018
Bestelling zou geleverd moeten worden op 28/11. Uiteindelijk mail gehad dat er niemand thuis was, terwijl er iemand thuis was. Volgende dag bleek dat het gewoon een brievenbus pakket was.
3.00
Redelijk

coccinelle.nl antwoordt: 06-12-2018
Beste klant, bedankt voor de review. Door de extreme drukte van de afgelopen Black Friday actie zijn er landelijk ontzettend grote vertragingen ontstaan bij de vervoerders. Veel zendingen zijn hierdoor hectisch verlopen ondanks dat wij vooraf rekening met de drukte hebben gehouden. Excuses voor het ongemak en alsnog veel plezier met de aankoop.

Datum van publicatie
29-11-2018
Besteldatum
23-11-2018
29-11-2018
Op de site staatceen foto van een bruine mallet schoen die ik bestel, maar krijg een leger groene geleverd.
2.67
Redelijk

coccinelle.nl antwoordt: 30-11-2018
Beste klant, bedankt voor de review. Wij zien inderdaad dat de kleur van de sneakers er anders uitziet op de foto door de belichting. Deze zijn er niet in het bruin, wel in de army kleur. Onze excuses hiervoor. Mocht je ze niet meer wensen, mag je ze in dit geval op onze kosten retour sturen. Wij horen dan graag van je zodat wij het verder kunnen afhandelen. Hartelijk dank voor de medewerking

Datum van publicatie
19-10-2018
Besteldatum
14-10-2018
19-10-2018
Tweemaal besteld en tweemaal kwam de bestelling een dag te laat.
2.67
Redelijk

coccinelle.nl antwoordt: 23-10-2018
Hartelijk dank voor de review. Wij streven er inderdaad naar om bestellingen de volgende dag te laten afleveren. Helaas is het bij u twee keer misgegaan bij de vervoerder. Onze excuses hiervoor. Wij hebben hier direct een melding van gemaakt om herhaling te voorkomen. Nogmaals sorry en alsnog veel plezier met de aankopen. Graag tot de volgende keer.

Datum van publicatie
08-10-2018
Besteldatum
03-10-2018
08-10-2018
De levering door DHL was in de brievenbus gepropt. Daar kan coccinelle niks aan doen maar vervelend is het wel.
3.33
Redelijk

coccinelle.nl antwoordt: 09-10-2018
Beste klant, hartelijk dank voor de review. Onze excuses voor deze ervaring. Wij hebben gelijk een melding gemaakt bij de vervoerder om herhaling te voorkomen. Ondanks alles alsnog veel plezier met de aankoop en graag tot de volgende keer.

Datum van publicatie
06-10-2018
Besteldatum
02-10-2018
06-10-2018
Ik had letterlijk vermeld dat ik de kleren nodig had voor een specifieke gelegenheid, dus als ze niet de dag zelf konden verzenden, dat ze de bestelling mochten annuleren. De bestelling werd dan toch de dag erna opgestuurd.
2.67
Redelijk

coccinelle.nl antwoordt: 08-10-2018
Beste klant, bedankt voor de review. De klantenservice was gesloten toen u de order plaatste. Wij hebben u de volgende ochtend direct een mail gestuurd. Hierin geven wij aan hoe deze kwestie afgehandeld kan worden. Spijtig dat ons bericht u niet heeft bereikt, mogelijk is het in de spam map terecht gekomen. Wij horen alsnog graag van u en danken u voor de medewerking.

Datum van publicatie
03-09-2018
Besteldatum
29-08-2018
03-09-2018
Schoenen die ik had besteld waren gedragen. Niet op straat, want op de zolen was t niet zichtbaar. Hiel van n schoen was vertrapt en er zaten vouwen aan de zijkant van de schoen bij de voorvoet. Beschermende verpakking van de sierveters was verwijderd.(had bij n andere winkel de schoenen in een andere kleur al besteld en in huis). Service was ok, mocht het retour sturen naar een antwoordnummer.
3.00
Redelijk

coccinelle.nl antwoordt: 06-09-2018
Beste klant, Hartelijk dank voor de review. Het komt inderdaad voor dat de verpakking verwijderd wordt tijdens het passen. De schoenen zijn -los van de passporen- gelukkig verder niet beschadigd en mogen uiteraard retour gestuurd worden. Als service mag dat op onze kosten. Inmiddels is de retour door ons ontvangen en hebben wij de betaling direct verwerkt. Graag tot de volgende keer

Datum van publicatie
02-09-2018
Besteldatum
28-08-2018
02-09-2018
Ik had aangegeven dat mijn pakket zaterdag geleverd moesten worden. Mijn bestelling was doordeweeks gedaan. De volgende dag stond DHL voor de deur terwijl niemand thuis was.

Mijn bestelling was niet netjes ingepakt. Iemand anders had een schoen overduidelijk al gepast etc.
2.67
Redelijk

coccinelle.nl antwoordt: 03-09-2018
Tijdens de extreme drukte van de sale willen wij alles zo snel mogelijk bij de klanten krijgen en daardoor is uw verzoek mogelijk over het hoofd gezien. Passporen kunnen aan het eind van het seizoen voorkomen maar het is niet de bedoeling om het op deze manier te versturen. Mijn excuses hiervoor, dat is niet de bedoeling. Alsnog veel plezier met de aankoop en graag tot de volgende keer.