05-05-2019
30-04-2019
05-05-2019
Heel slecht dat ik schoenen krijg die echt al zo vuil van binnen waren snap niet dat deze nog verstuurt zijn .ook waren ze beschadigd aan de buiten kant als ik voor 99euro schoenen koop verwacht ik ik nieuwe en geen smerige zal hierdoor ook niks meer bestellen vertrouwen is weg

16-04-2019
12-04-2019
16-04-2019
Je krijgt niet de juiste maat binnen

coccinelle.nl antwoordt: 24-04-2019
Beste klant, er is inderdaad helaas een foutieve maat verstuurd, waarvoor excuses. Dit is absoluut niet de bedoeling. Wij hebben het artikel z.s.m. bij u thuis op laten halen en terugbetaald. Wij hopen u nog eens te mogen verwelkomen in onze winkels of webshop

16-03-2019
12-03-2019
16-03-2019
track en trace heb ik niet kunnen volgen, waardoor ik niet wist waar mijn pakje was. Zo is het fout gelopen, ik heb de tijd niet gehad om de deur te openen en zo was mijn pakje retour gezonden.Ik kreeg wel mijn geld terug en werd beloofd mijn pakje als het terug binnen is te reserveren zo dat ik het terug heb. We zullen zien.

coccinelle.nl antwoordt: 04-04-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Gelukkig is het pakket inmiddels geleverd. We horen graag nog of alles naar wens is en verzoeken je de beoordeling aan te passen als je tevreden bent. Graag tot de volgende keer.

10-02-2019
06-02-2019
10-02-2019
Er zat een klein gaatje in mijn shirtje dat ik besteld heb, 2 x telefonisch gebeld en gemaild en na 3 dagen nog geen reactie en oplossing voor mijn klacht. erg jammer

wel blijf ik klant omdat jullie geen standaard merken hebben. en heb ik alweer besteld

coccinelle.nl antwoordt: 12-02-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Door de drukte van de sale heeft ons antwoord iets langer op zich laten wachten. Excuses daarvoor. Gelukkig hebben wij u inmiddels gesproken en een oplossing voor de kwestie aangeboden. Alsnog veel plezier met de aankoop en heel graag tot de volgende keer.

02-02-2019
28-01-2019
02-02-2019
Ik heb een Moschino tas op een maandagavond (19:10uur) besteld. Donderdagochtend kon ik hem pas ophalen..
Zeer ontevreden, dan had ik hem liever op een andere site besteld...
Als er vertraging op loopt vanuit het magazijn of de koerier, wel zo netjes om de klant in te lichten.. gelukkig was het geen kado.

Tas was wel goed/netjes ingepakt.

coccinelle.nl antwoordt: 04-02-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Ik zie inderdaad dat de order één dag later dan gepland is afgeleverd bij het afhaalpunt. Onze excuses voor de dag vertraging die het heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij hebben dit gemeld. Aan de hand van de tracking code die gemaild is kun je de status een volgende keer makkelijk volgen. Alsnog veel plezier met de aankoop en graag tot de volgende keer

07-01-2019
02-01-2019
07-01-2019
Besteld op 2/1/19
Nog geen mail ontvangen met trace code
7/1/19 nog geen goederen ontvangen, maar wel deze tevredenheids enquete
Vandaag proberen bellen, maar het keuzemenu blijft zich steeds herhalen?
Graag spoedige oplossing of meer uitleg aub
Deze mening wordt herzien na levering
1.50

coccinelle.nl antwoordt: 08-01-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Tijdens de extreme drukte van de 50 sale kunnen leveringen langer duren dan je gewend bent van ons. Onze excuses daarvoor. Je kunt het beste de spam map checken, mogelijk is de mail met de tracking code daarin terecht gekomen. Gelukkig is de order inmiddels geleverd en horen wij graag of alles naar wens is.

05-01-2019
15-12-2018
05-01-2019
Er is per mail contact met mij opgenomen en daarin zijn toezeggingen gedaan die niet zijn nagekomen. Ik vind dat een slechte zaak, hoe simpel de toezegging ook is.

Erg jammer dat je hier wel weet te reageren. Ik heb namelijk tot 3 keer toe gereageerd op de mail van jullie en geen 1 keer een reactie ontvangen. Misschien ook de moeite nemen om mails te beantwoorden i.p.v. alleen beoordelingen??

coccinelle.nl antwoordt: 11-01-2019
Beste klant, het blijkt inderdaad dat wij 3 reacties van jou hebben ontvangen. Excuses dat wij hier niet eerder op hebben kunnen reageren. Wij zijn er inmiddels achter hoe dit heeft kunnen gebeuren en hebben hier een verklaring van gemaild naar jou. Nogmaals sorry voor de vervelende ervaring en wij hopen je een volgende keer de service te kunnen bieden die je van ons kunt verwachten.Graag tot dan.

23-12-2018
13-12-2018
23-12-2018
Mijn eerste en laatste bestelling bij jullie. Eerst heb ik 5 dagen lang op een pakket zitten wachten die nooit zou komen. Vervolgens hebik contact opgenomenen krijg ik te horen dat mijn pakket vermist is & alleen 1 product is gevonden. Het andere product is dus geannuleerd. Fijn dat ik een cadeau 3 dagen later moest geven dan gewenst. Voor mij is het geen volgende keer meer.

coccinelle.nl antwoordt: 27-12-2018
Beste klant, wat ontzettend vervelend dat je een negatieve ervaring hebt opgedaan. Dat is niet onze bedoeling. Er is inderdaad iets mis gegaan bij de vervoerder en het verlies hebben wij op ons genomen. Gelukkig hebben wij inderdaad nog 1 artikel kunnen naleveren. Sorry voor het ongemak en hopelijk tot een volgende keer.

24-11-2018
20-11-2018
24-11-2018
Bestelde shirt was beschadigd. Mag bij dergelijke merkprodukten niet gebeuren.

01-11-2018
26-10-2018
01-11-2018
Als u betaald voor een vlugge service van 1 of 2 dagen .. verwacht je niet dat je er 4 dagen moet achter wachten.
Mvg
Christian

10-07-2018
06-07-2018
10-07-2018
De status van de levering is zeer onduidelijk en ook nog eens onjuist. Er staat duidelijk dat indien je op werkdagen voor 21.00u besteld je het de volgende dag ontvangt. Het is nu al een paar keer voorgekomen dat het 3 dagen later binnen komt. Daarnaast als je info vraagt via de chat duurt het lang voordat er een antwoord komt en het is ook niet bepaald klantvriendelijk (compensatie)

coccinelle.nl antwoordt: 12-07-2018
Beste klant hartelijk dank voor uw review. Een negatieve ervaring is niet fijn en absoluut niet onze bedoeling. Wij hebben al contact met u opgenomen en meer duidelijkheid gegeven over het verschil van de levertijd als een artikel uit de winkel komt of vanuit het magazijn. Ook over de mogelijk langere levertijd tijdens de sale. Alsnog veel plezier met de aankopen en graag tot de volgende keer.

04-07-2018
29-06-2018
04-07-2018
Zaterdag zou mijn schoen geleverd worden er is gewoon vermeld dat ik niet thuis ben nou ik was 18:30 rare actie van DHL

coccinelle.nl antwoordt: 12-07-2018
Beste klant, hartelijk dank voor de review. Inderdaad vervelend dat er wordt aangegeven dat er niemand thuis was terwijl u er wél was. Wij hebben hier gelijk een melding van gemaakt bij de vervoerder. Dit is niet de bedoeling, onze excuses hiervoor. Gelukkig heeft u het pakket inmiddels en wensen wij u er alsnog veel plezier mee toe. Graag tot de volgende keer.

17-06-2018
10-06-2018
17-06-2018
Product besteld en betaald pas later te horen niet leverbaar. Slecht service

12-06-2018
08-06-2018
12-06-2018
Erg slecht geregeld

coccinelle.nl antwoordt: 15-06-2018
Beste klant, bedankt voor de beoordeling. Wat ontzettend spijtig dat u een negatieve ervaring heeft opgedaan. Onze excuses hiervoor. Tijdens ons contact hebben wij het over de dag vertraging bij de vervoerder gehad die tijdens de sale kan voorkomen. Gelukkig bent u nu op de hoogte hoe u in de toekomst teleurstellingen kunt voorkomen en wensen wij u alsnog veel plezier toe met de aankopen.