Datum van publicatie
17-08-2019
Besteldatum
08-08-2019
17-08-2019
Besteld betaald en dan 1 dag later een mail dat er een anulatie was van mijn artikel 2 stuks besteld 1 geanuleerd want was er nimeer het 2 stuk na 5 dagen geleverd meermaals da ik bestel van hier en is ook niet de eerste keer vorige keer strandtas besteld was een heel andere dan op de site zelf nog niet hetzelfde model het gaat toch over verschillende stukken die centen genoeg kosten
1.67
Matig

coccinelle.nl antwoordt: 19-08-2019
Bedankt voor de review. Wij hebben inmiddels al contact gehad en ik heb je uitgelegd waardoor wij iets hebben moeten annuleren uit jouw order. Onze excuses dat wij jou hebben teleurgesteld, dat is niet onze bedoeling geweest. Wij hopen je de volgende keer weer blij te kunnen maken met een leuke aankoop en je de service te bieden die je van ons kunt verwachten. Graag tot ziens.

Datum van publicatie
30-07-2019
Besteldatum
26-07-2019
30-07-2019
Volgens de website en mail zou de bestelling vrijdag worden bezorgd maar het werd uiteindelijk pas dinsdag bezorgd.
2.33
Matig

Datum van publicatie
15-07-2019
Besteldatum
10-07-2019
15-07-2019
Liep niet zoals gehoopt
1.67
Matig

coccinelle.nl antwoordt: 19-07-2019
Beste klant, wij hebben inmiddels al contact met elkaar gehad en gelukkig hebben wij jou alsnog blij kunnen maken met een leuke bestelling. Graag tot de volgende keer.

Datum van publicatie
13-07-2019
Besteldatum
09-07-2019
13-07-2019
Ik had Tommy hilfiger speentjes besteld a 19,95 daarbij nog 3,95 verzendkosten voor een kraamcadeau. Het doosjes van de speentjes was ingedeukt en ingescheurd omdat deze in een dunne grote envelop kwam. op het doosje van de speentjes zat een grote sticker met de prijs en hun gegevens die je er dus niet af kon halen waardoor het doosje van de speentjes er ook nog van scheurde. Klantenservice oke
2.33
Matig

coccinelle.nl antwoordt: 16-07-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Wat ontzettend vervelend dat het pakket op deze manier bij jou is geleverd. Mijn excuses hiervoor. Ik heb gelijk een klacht ingediend bij de vervoerder. Dit is niet de manier waarop wij onze pakketten geleverd willen hebben bij onze klanten. Nogmaals sorry en mocht je het niet meer wensen, mag het uiteraard op onze kosten terug. Bedankt voor de medewerking.

Datum van publicatie
02-07-2019
Besteldatum
27-06-2019
02-07-2019
Weer slecht
1.67
Matig

coccinelle.nl antwoordt: 04-07-2019
Beste klant, wat vervelend dat je een negatieve ervaring hebt opgedaan bij ons. Dat is zeker niet de bedoeling en daarvoor onze excuses. Ik zie dat er bij een eerdere order iets niet leverbaar was. Bij jouw laatste order kunnen wij helaas geen bijzonderheden ontdekken. Graag horen wij hier meer over zodat wij jou kunnen informeren of tegemoetkomen. Wij horen graag van je en danken je hartelijk.

Datum van publicatie
02-07-2019
Besteldatum
26-06-2019
02-07-2019
Veel te lang moeten wachten en een heel slecht koerier
2.00
Matig

coccinelle.nl antwoordt: 04-07-2019
Beste klant, ondanks dat wij op de site vermelden dat tijdens de sale levertijden kunnen afwijken, snappen wij de teleurstelling. Wij hebben een melding gemaakt bij de vervoerder over jouw ervaring met hun medewerker om herhaling te voorkomen.

Datum van publicatie
30-06-2019
Besteldatum
24-06-2019
30-06-2019
Levering was te laat, en heb geen oplossing gehad ofzo,
1.67
Matig

coccinelle.nl antwoordt: 04-07-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Om teleurstellingen te voorkomen, vermelden wij op de site dat tijdens de sale levertijden kunnen afwijken in verband met de drukte. Wat vervelend dat je deze informatie over het hoofd hebt gezien. Alsnog veel plezier met de aankopen en graag tot de volgende keer.

Datum van publicatie
25-06-2019
Besteldatum
21-06-2019
25-06-2019
Bestelling zou op zaterdag bezorgd worden. Het is nu dinsdag en nog steeds geen spullen.
1.67
Matig

coccinelle.nl antwoordt: 26-06-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Ik zie dat de vervoerder een retoursticker heeft opgeplakt waardoor het pakket direct weer terug naar ons is gekomen in plaats van naar jou. Excuses hiervoor, ik heb hier gelijk een melding van gemaakt en een klacht ingediend. Inmiddels heb je de order gelukkig ontvangen en wensen wij jou er alsnog veel plezier mee toe.

Datum van publicatie
21-06-2019
Besteldatum
16-06-2019
21-06-2019
We hebben hierover contact gehad via de chat.
1.67
Matig

coccinelle.nl antwoordt: 24-06-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Wij hebben helaas een artikel moeten annuleren uit jouw order. Onze excuses hiervoor. Wij hebben inmiddels contact gehad en wij gaan in de gaten houden of er nog een alternatief beschikbaar komt. Hiervan houden wij jou op de hoogte. Fijn dat we je op deze manier mogelijk toch nog blij kunnen maken.

Datum van publicatie
17-06-2019
Besteldatum
12-06-2019
17-06-2019
Op de site op voorraad, geld terug gekregen omdat produkt niet leverbaar is
1.67
Matig

coccinelle.nl antwoordt: 26-06-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Ondanks dat wij de voorraad scherp bijhouden, kunnen er door menselijke fouten verschillen in de daadwerkelijke voorraad komen. Helaas komen wij daar soms pas achter wanneer het besteld is. Ontzettend vervelend dat wij jou hierdoor hebben moeten teleurstellen, onze excuses hiervoor. Het aankoopbedrag hebben wij uiteraard direct verwerkt.

Datum van publicatie
07-06-2019
Besteldatum
02-06-2019
07-06-2019
Helaas product niet op de afgeleverde datums ontvangen. Ook geen melding gehad dat het pakket vertraagd is. Product is niet echt van goed kwaliteit stof. Ben erg teleurgesteld.
2.00
Matig

coccinelle.nl antwoordt: 26-06-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Ondanks dat wij op de site vermelden dat tijdens de sale de levertijden kunnen afwijken, snappen wij de teleurstelling. Spijtig dat je deze informatie over het hoofd hebt gezien.Online is materiaal soms moeilijk te zien, dat is helaas een bijkomstigheid van online shoppen. Gelukkig is retouren gratis en hebben wij het inmiddels ook al terugbetaald aan jou.

Datum van publicatie
04-06-2019
Besteldatum
30-05-2019
04-06-2019
Mijn bestelling heeft 1 week vertraging en ze maken afspraken maar zijn nog steeds niet gearriveerd
2.33
Matig

coccinelle.nl antwoordt: 24-06-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Wij hebben inmiddels al contact gehad. Er is een klacht ingediend bij de vervoerder omdat het pakket door hun toedoen niet geleverd kon worden. Het verlies hebben wij op ons genomen en het aankoopbedrag heb je terug gekregen van ons. Ontzettend vervelend dat het zo is gelopen en wij hopen je de volgende keer weer blij te kunnen maken met een leuke aankoop.

Datum van publicatie
31-05-2019
Besteldatum
25-05-2019
31-05-2019
Ik heb op 26 mei sneakers besteld. Ze zouden op dinsdag 28 mei bezorgd worden, maar ik heb tot nu 31 mei nils ontvangen. Bij het sorteren is er iets mis gegaan, dat kan gebeuren. Maar sindsdien ook niks meer gehoord. Ik heb ook een mailtje gestuurd, maar nog geen reactie.
1.50
Matig

coccinelle.nl antwoordt: 04-06-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Wij hebben direct op jouw mail gereageerd. Check voor de zekerheid de spam map. Inmiddels hebben wij ook al contact gehad en is de zending retour gekomen door een sorteerfout bij de vervoerder. Deze zal na binnenkomst bij ons direct weer verstuurd worden naar jou. Excuses voor dit ongemak en hartelijk dank voor jouw geduld.

Datum van publicatie
26-05-2019
Besteldatum
22-05-2019
26-05-2019
Product zou naar Duitsland moeten worden gestuurd en word nu naar het factuur adres gestuurd. Erg slecht
2.00
Matig

coccinelle.nl antwoordt: 31-05-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Wij hebben het pakket verstuurd naar het adres wat tijdens het plaatsen van de bestelling is opgegeven. Dit is inderdaad niet in Duitsland. Wij adviseren altijd om de adresgegevens goed te controleren voor het afronden van de order. Ontzettend vervelend dat het mis is gegaan. Wij horen het graag als wij alsnog iets voor je kunnen betekenen hierin.

Datum van publicatie
05-05-2019
Besteldatum
30-04-2019
05-05-2019
Heel slecht dat ik schoenen krijg die echt al zo vuil van binnen waren snap niet dat deze nog verstuurt zijn .ook waren ze beschadigd aan de buiten kant als ik voor 99euro schoenen koop verwacht ik ik nieuwe en geen smerige zal hierdoor ook niks meer bestellen vertrouwen is weg
2.33
Matig

coccinelle.nl antwoordt: 21-08-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Wij hebben na ontvangst van de retour gelijk de schoenen nagekeken en geen bijzonderheden opgemerkt. Onze excuses dat de aankoop toch niet is wat je ervan verwacht had. Wij hebben de betaling direct verwerkt. Alsnog graag tot een volgende keer.

Datum van publicatie
16-04-2019
Besteldatum
12-04-2019
16-04-2019
Je krijgt niet de juiste maat binnen
2.33
Matig

coccinelle.nl antwoordt: 24-04-2019
Beste klant, er is inderdaad helaas een foutieve maat verstuurd, waarvoor excuses. Dit is absoluut niet de bedoeling. Wij hebben het artikel z.s.m. bij u thuis op laten halen en terugbetaald. Wij hopen u nog eens te mogen verwelkomen in onze winkels of webshop

Datum van publicatie
16-03-2019
Besteldatum
12-03-2019
16-03-2019
track en trace heb ik niet kunnen volgen, waardoor ik niet wist waar mijn pakje was. Zo is het fout gelopen, ik heb de tijd niet gehad om de deur te openen en zo was mijn pakje retour gezonden.Ik kreeg wel mijn geld terug en werd beloofd mijn pakje als het terug binnen is te reserveren zo dat ik het terug heb. We zullen zien.
2.00
Matig

coccinelle.nl antwoordt: 04-04-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Gelukkig is het pakket inmiddels geleverd. We horen graag nog of alles naar wens is en verzoeken je de beoordeling aan te passen als je tevreden bent. Graag tot de volgende keer.

Datum van publicatie
10-02-2019
Besteldatum
06-02-2019
10-02-2019
Er zat een klein gaatje in mijn shirtje dat ik besteld heb, 2 x telefonisch gebeld en gemaild en na 3 dagen nog geen reactie en oplossing voor mijn klacht. erg jammer

wel blijf ik klant omdat jullie geen standaard merken hebben. en heb ik alweer besteld
2.33
Matig

coccinelle.nl antwoordt: 12-02-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Door de drukte van de sale heeft ons antwoord iets langer op zich laten wachten. Excuses daarvoor. Gelukkig hebben wij u inmiddels gesproken en een oplossing voor de kwestie aangeboden. Alsnog veel plezier met de aankoop en heel graag tot de volgende keer.

Datum van publicatie
02-02-2019
Besteldatum
28-01-2019
02-02-2019
Ik heb een Moschino tas op een maandagavond (19:10uur) besteld. Donderdagochtend kon ik hem pas ophalen..
Zeer ontevreden, dan had ik hem liever op een andere site besteld...
Als er vertraging op loopt vanuit het magazijn of de koerier, wel zo netjes om de klant in te lichten.. gelukkig was het geen kado.

Tas was wel goed/netjes ingepakt.
2.00
Matig

coccinelle.nl antwoordt: 04-02-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Ik zie inderdaad dat de order één dag later dan gepland is afgeleverd bij het afhaalpunt. Onze excuses voor de dag vertraging die het heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij hebben dit gemeld. Aan de hand van de tracking code die gemaild is kun je de status een volgende keer makkelijk volgen. Alsnog veel plezier met de aankoop en graag tot de volgende keer

Datum van publicatie
07-01-2019
Besteldatum
02-01-2019
07-01-2019
Besteld op 2/1/19
Nog geen mail ontvangen met trace code
7/1/19 nog geen goederen ontvangen, maar wel deze tevredenheids enquete
Vandaag proberen bellen, maar het keuzemenu blijft zich steeds herhalen?
Graag spoedige oplossing of meer uitleg aub
Deze mening wordt herzien na levering
1.50
Matig

coccinelle.nl antwoordt: 08-01-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Tijdens de extreme drukte van de 50 sale kunnen leveringen langer duren dan je gewend bent van ons. Onze excuses daarvoor. Je kunt het beste de spam map checken, mogelijk is de mail met de tracking code daarin terecht gekomen. Gelukkig is de order inmiddels geleverd en horen wij graag of alles naar wens is.

Datum van publicatie
05-01-2019
Besteldatum
15-12-2018
05-01-2019
Er is per mail contact met mij opgenomen en daarin zijn toezeggingen gedaan die niet zijn nagekomen. Ik vind dat een slechte zaak, hoe simpel de toezegging ook is.

Erg jammer dat je hier wel weet te reageren. Ik heb namelijk tot 3 keer toe gereageerd op de mail van jullie en geen 1 keer een reactie ontvangen. Misschien ook de moeite nemen om mails te beantwoorden i.p.v. alleen beoordelingen??
2.00
Matig

coccinelle.nl antwoordt: 11-01-2019
Beste klant, het blijkt inderdaad dat wij 3 reacties van jou hebben ontvangen. Excuses dat wij hier niet eerder op hebben kunnen reageren. Wij zijn er inmiddels achter hoe dit heeft kunnen gebeuren en hebben hier een verklaring van gemaild naar jou. Nogmaals sorry voor de vervelende ervaring en wij hopen je een volgende keer de service te kunnen bieden die je van ons kunt verwachten.Graag tot dan.

Datum van publicatie
23-12-2018
Besteldatum
13-12-2018
23-12-2018
Mijn eerste en laatste bestelling bij jullie. Eerst heb ik 5 dagen lang op een pakket zitten wachten die nooit zou komen. Vervolgens hebik contact opgenomenen krijg ik te horen dat mijn pakket vermist is & alleen 1 product is gevonden. Het andere product is dus geannuleerd. Fijn dat ik een cadeau 3 dagen later moest geven dan gewenst. Voor mij is het geen volgende keer meer.
2.00
Matig

coccinelle.nl antwoordt: 27-12-2018
Beste klant, wat ontzettend vervelend dat je een negatieve ervaring hebt opgedaan. Dat is niet onze bedoeling. Er is inderdaad iets mis gegaan bij de vervoerder en het verlies hebben wij op ons genomen. Gelukkig hebben wij inderdaad nog 1 artikel kunnen naleveren. Sorry voor het ongemak en hopelijk tot een volgende keer.

Datum van publicatie
24-11-2018
Besteldatum
20-11-2018
24-11-2018
Bestelde shirt was beschadigd. Mag bij dergelijke merkprodukten niet gebeuren.
2.00
Matig

Datum van publicatie
01-11-2018
Besteldatum
26-10-2018
01-11-2018
Als u betaald voor een vlugge service van 1 of 2 dagen .. verwacht je niet dat je er 4 dagen moet achter wachten.
Mvg
Christian
2.33
Matig