Datum van publicatie
21-04-2019
Besteldatum
16-04-2019
21-04-2019
Bestelling kwam 2 dagen later. Terwijl het duidelijk op de site was aangeven next day delivery Nooit meer bestel ik bij julie
1.00
Slecht

coccinelle.nl antwoordt: 24-04-2019
Beste klant, door een technisch probleem is het ons inderdaad niet gelukt te voldoen aan de verzend indicatie, waarvoor excuses. Wij hebben er alles aan gedaan om de waterschoentjes alsnog de volgende dag bij u te krijgen met een same day delivery. Achteraf bleek dit niet te kunnen op uw postcode. Wij hopen u wellicht nog eens te mogen verwelkomen in onze webshop of winkels.

Datum van publicatie
14-04-2019
Besteldatum
10-04-2019
14-04-2019
mijn bestelling kwam dag later voor niks de buren laten wachten duidelijk afspraak was er niet
1.33
Slecht

Datum van publicatie
26-03-2019
Besteldatum
22-03-2019
26-03-2019
Heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Had vrijdag voor 13u besteld en ging zaterdag geleverd worden.. en het is nu al dinsdag . Heel spijtig
1.00
Slecht

coccinelle.nl antwoordt: 27-03-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Ik zie inderdaad dat de order één werkdag later dan gepland is opgehaald. Onze excuses voor de vertraging die het heeft opgelopen bij de vervoerder. Inmiddels heeft u het dinsdag alsnog ontvangen en wensen wij u veel plezier toe met de aankoop.

Datum van publicatie
30-01-2019
Besteldatum
25-01-2019
30-01-2019
Goede service
1.00
Slecht

Datum van publicatie
22-01-2019
Besteldatum
17-01-2019
22-01-2019
Was slecht
1.00
Slecht

coccinelle.nl antwoordt: 23-01-2019
Beste klant, wat vervelend dat je een negatieve ervaring bij ons hebt gehad. Een deel van het door jou bestelde setje is per ongeluk achtergebleven bij de vervoerder. Onze excuses hiervoor. Zodra jouw zending retour is bij ons, ontvang je het aankoopbedrag direct terug. Wij vertrouwen erop jou de volgende keer de service te kunnen bieden die je van ons kunt verwachten. Graag tot ziens.

Datum van publicatie
08-01-2019
Besteldatum
04-01-2019
08-01-2019
Helaas heb ik mijn pakket nog niet mogen ontvangen. Gisteren hele dag thuis gebleven en uiteindelijk krijg ik een mail dat er niet bezorgd kon worden omdat ik niet thuis was. Dat terwijl ik hele dag thuis was. Erg vreemd.
1.00
Slecht

coccinelle.nl antwoordt: 23-01-2019
Beste klant, helaas heeft de chauffeur het pakket de eerste keer niet aan kunnen bieden en wordt het nu zelfs als vermist beschouwd. Wij hebben dit verlies op ons genomen en het aankoopbedrag al aan jou vergoed. Onze excuses voor dit ongemak en wij vertrouwen erop jou de volgende keer de service te bieden die je van ons kent.

Datum van publicatie
01-12-2018
Besteldatum
27-11-2018
01-12-2018
Geen fijne service
1.00
Slecht

coccinelle.nl antwoordt: 06-12-2018
Ondanks dat wij de retourvoorwaarden zo duidelijk mogelijk communiceren, begrijp ik dat u spijtig genoeg vooraf niet alle informatie had. Bij het verzenden van en naar een webshop worden áltijd kosten gemaakt aangezien verzenden geld kost. Wij kiezen ervoor om de kosten náár onze klanten toe te betalen (vanaf 50,- euro), de retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening.

Datum van publicatie
08-11-2018
Besteldatum
30-10-2018
08-11-2018
jammer dat jullie geen gratis retour aanbieden
ik bestel normaal nooit online, maar vond MK schoenen bij jullie, bestelde in mijn gebruikelijke maat maar blijkt dat deze groter tailleren. Nu moet ik 10 euro ophoesten om de schoenen retour te sturen, jammer want veel winkels bieden deze service wel aan
1.00
Slecht

coccinelle.nl antwoordt: 30-11-2018
Ondanks dat wij de retourvoorwaarden zo duidelijk mogelijk communiceren, begrijp ik dat u spijtig genoeg vooraf niet alle informatie had. Ondanks dat zijn wij u toch tegemoet gekomen in deze kosten omdat de maat anders valt dan verwacht. Graag tot de volgende keer en een fijne dag verder.

Datum van publicatie
28-09-2018
Besteldatum
23-09-2018
28-09-2018
Niet tevreden. Al 3x contact opgenomen. Wij hebben een verkeerd artikel gekregen. Dit vonden wij niet zn probleem, helaas was er wel prijs verschil. Wij zouden een klein bedrag terug moeten krijgen. Helaas steeds geen reactie, via chat en telefonisch. Gaat ons niet om het geld maar om het principe.
1.00
Slecht

coccinelle.nl antwoordt: 02-10-2018
Beste klant, hartelijk dank voor de review. Wij hebben u per mail op de hoogte gesteld van de afhandeling. Spijtig dat dit bericht u niet heeft bereikt en dat u daardoor nu een negatieve ervaring heeft. Het verschil staat sindsdien al op uw account. Ik hoop u langs deze weg alsnog naar wens te hebben geholpen en hoor het graag als er nog vragen zijn. Graag tot de volgende keer

Datum van publicatie
14-07-2018
Besteldatum
09-07-2018
14-07-2018
Omdat de online shop niet uptodate is..
Ik besyelmiets en betaald het krijg een dage layer een bericht dat het niet meer op voorraad is. Dat vind ik een slechte zaak
1.00
Slecht

coccinelle.nl antwoordt: 18-07-2018
Beste klant, bedankt voor uw review. Wat ontzettend jammer dat uw eerste ervaring met ons niet goed is verlopen. Helaas kan het tijdens de sale incidenteel voorkomen dat de voorraad online niet juist wordt weergegeven. Mijn oprechte excuses hiervoor. Uiteraard is het bedrag direct teruggestort op uw rekening. Heel graag tot de volgende keer en een fijne dag verder.

Datum van publicatie
06-07-2018
Besteldatum
01-07-2018
06-07-2018
Ik vind bezorg service zeer slecht kwaliteit van schoenen is ook niet goed
1.33
Slecht

coccinelle.nl antwoordt: 12-07-2018
Beste klant, hartelijk dank voor de review. Wat ontzettend vervelend dat u een negatieve ervaring heeft. Mijn excuses daarvoor. Wij hebben inmiddels al contact met u gehad en de kwestie direct in benadeling genomen. Wij zien u graag weer terug en vertrouwen erop u dan naar tevredenheid van dienst te kunnen zijn.