17-08-2019
07-08-2019
17-08-2019
producten worden niet geleverd omdat ze achteraf niet op voorraad blijken te zijn, meerdere keren gebeurd, Ok zetten ze per ongeluk iets in de sale wat niet de bedoeling is en leveren vervolgens niets en maken de klant wijs dat het pakketje zoek is

coccinelle.nl antwoordt: 19-08-2019
Bedankt voor de review. Wat vervelend dat je een negatieve ervaring hebt opgedaan. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Helaas kan het soms voorkomen dat pakketten verkeerd of zelfs niet geleverd worden door de vervoerder. Tijdens de drukte van de sale is deze kans groter. Onze excuses hiervoor. In jouw geval hebben wij het direct aan je vergoed. Nogmaals sorry en graag tot de volgende keer.

09-07-2019
04-07-2019
09-07-2019
Ondanks het feit dat levering beloofd wordt de dag nadien heb ik nog steeds niets ontvangen na 5 dagen

coccinelle.nl antwoordt: 16-07-2019
Beste klant, ondanks dat wij op de site vermelden dat tijdens de sale levertijden kunnen afwijken, begrijpen wij de teleurstelling wel als het alter dan verwacht binnenkomt. Onze excuses hiervoor. Zo te zien, zou het inmiddels geleverd moeten zijn en wensen wij jou alsnog veel plezier toe met de aankoop.

08-07-2019
02-07-2019
08-07-2019
Slecht product, goedkope uitvoering. Heel anders dan op de foto.

coccinelle.nl antwoordt: 16-07-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Ontzettend jammer dat de kwaliteit niet naar verwachting is. Ondanks dat wij met professionele apparatuur fotograferen, kan een artikel online anders overkomen dan in het echt. Dit blijft helaas een bijkomstigheid bij online shoppen. Ondanks dat hopen wij jou de volgende keer weer te mogen zien. Een hele fijne dag verder.

07-07-2019
07-07-2019
Wacht al 2 weken op
Mijn pakket

coccinelle.nl antwoordt: 16-07-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Wij hebben al contact gehad en er is een onderzoek opgestart. Helaas is jouw pakket vermist geraakt bij de vervoerder. Onze excuses hiervoor. Dit hebben wij niet kunnen voorzien en inmiddels hebben wij het al aan je vergoed. Wij hopen jou de volgende keer weer blij te kunnen maken met een leuke bestelling en wensen jou een fijne dag verder.

20-06-2019
27-06-2019
Ik zit al een week op een pakje van jullie te wachten. Heel vervelend.

coccinelle.nl antwoordt: 01-07-2019
Beste klant, dank voor de review. Wij zien inderdaad dat het pakket niet op de juiste manier gesorteerd is waardoor het nog steeds niet geleverd kan worden. Mijn oprechte excuses hiervoor. Wij doen er alles aan om zo snel mogelijk te achterhalen wat de status is. Wij hebben regelmatig contact met de vervoerder en zodra er een update is, laten wij het aan je weten. Hartelijk dank voor jouw geduld.

18-06-2019
08-06-2019
18-06-2019
Wanneer je een bestelling hebt gedaan en alles betaald heb dan stuur jullie een mail met kunnen we niet leveren
Dit is al twee keer gebeurt
Ik bestel nooit meer bij jullie

coccinelle.nl antwoordt: 24-06-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Wat ontzettend vervelend dat je een negatieve ervaring hebt opgedaan. Onze excuses hiervoor. Helaas komen wij er inderdaad pas achter of iets er niet is, als het besteld wordt en dus al betaald is. Wij storten het bedrag altijd direct terug zoals er betaald is. Ondanks deze ervaring hopen wij jou de volgende keer weer blij te kunnen maken met een leuke aankoop.

16-06-2019
08-06-2019
16-06-2019
Product was niet op voorraad maar wel besteld en afgerekend, pas toen ik een mail stuurde omdat alles zo lang duurde zijn ze er erachter gekomen ondertussen duurde het meer dan een week voor ik de rest van de producten heb ontvangen.
1.33

coccinelle.nl antwoordt: 26-06-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Ondanks dat wij op de site vermelden dat leveringen tijdens de sale later kunnen zijn, snappen wij de teleurstelling wel. Helemaal als er ook nog iets niet op voorraad blijkt te zijn. Onze oprechte excuses hiervoor en wij doen er alles aan om jou de volgende keer weer naar tevredenheid te kunnen helpen.

14-06-2019
09-06-2019
14-06-2019
bestelling samen met me zus geplaatst en wat is het er slecht aan toe gegaan kinderpadpak zou op voorraad moeten zijn was er niet. Daar is later na dagen een e-mail over verstuurd. Bestelling super laat geleverd Ik had inmiddels al 2 orders geplaatst 2 dagen later is over gebeld ontvang je een grofgebekte medewerker schoenen zijn 4 maten groter geleverd En niet compleet geleverd.GATVER

28-05-2019
24-05-2019
28-05-2019
Ik heb geen pakket ontvangen

coccinelle.nl antwoordt: 03-06-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Wij hebben al contact met jou gehad over het pakket en de vervoerder is druk bezig met uitzoeken waar het pakket is afgeleverd. Zodra er meer bekend is, laten wij het gelijk aan je weten. Hartelijk dank voor jouw geduld.

21-04-2019
16-04-2019
21-04-2019
Bestelling kwam 2 dagen later. Terwijl het duidelijk op de site was aangeven next day delivery Nooit meer bestel ik bij julie

coccinelle.nl antwoordt: 24-04-2019
Beste klant, door een technisch probleem is het ons inderdaad niet gelukt te voldoen aan de verzend indicatie, waarvoor excuses. Wij hebben er alles aan gedaan om de waterschoentjes alsnog de volgende dag bij u te krijgen met een same day delivery. Achteraf bleek dit niet te kunnen op uw postcode. Wij hopen u wellicht nog eens te mogen verwelkomen in onze webshop of winkels.

14-04-2019
10-04-2019
14-04-2019
mijn bestelling kwam dag later voor niks de buren laten wachten duidelijk afspraak was er niet
1.33

coccinelle.nl antwoordt: 21-08-2019
Beste klant, jouw zending kun je makkelijk volgen via de tracking code die je per mail hebt ontvangen. Helaas kon de bezorger de eerste keer het pakket niet afleveren omdat er niemand op jouw adres aanwezig was. In zo een geval wordt het niet automatisch aan de buren geleverd. Het is de volgende dag gelukkig wel netjes bij jou afgeleverd. Alsnog veel plezier met de aankoop en graag tot ziens.

26-03-2019
22-03-2019
26-03-2019
Heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Had vrijdag voor 13u besteld en ging zaterdag geleverd worden.. en het is nu al dinsdag . Heel spijtig

coccinelle.nl antwoordt: 27-03-2019
Beste klant, bedankt voor de review. Ik zie inderdaad dat de order één werkdag later dan gepland is opgehaald. Onze excuses voor de vertraging die het heeft opgelopen bij de vervoerder. Inmiddels heeft u het dinsdag alsnog ontvangen en wensen wij u veel plezier toe met de aankoop.

30-01-2019

17-01-2019
22-01-2019
Was slecht

coccinelle.nl antwoordt: 23-01-2019
Beste klant, wat vervelend dat je een negatieve ervaring bij ons hebt gehad. Een deel van het door jou bestelde setje is per ongeluk achtergebleven bij de vervoerder. Onze excuses hiervoor. Zodra jouw zending retour is bij ons, ontvang je het aankoopbedrag direct terug. Wij vertrouwen erop jou de volgende keer de service te kunnen bieden die je van ons kunt verwachten. Graag tot ziens.

08-01-2019
04-01-2019
08-01-2019
Helaas heb ik mijn pakket nog niet mogen ontvangen. Gisteren hele dag thuis gebleven en uiteindelijk krijg ik een mail dat er niet bezorgd kon worden omdat ik niet thuis was. Dat terwijl ik hele dag thuis was. Erg vreemd.

coccinelle.nl antwoordt: 23-01-2019
Beste klant, helaas heeft de chauffeur het pakket de eerste keer niet aan kunnen bieden en wordt het nu zelfs als vermist beschouwd. Wij hebben dit verlies op ons genomen en het aankoopbedrag al aan jou vergoed. Onze excuses voor dit ongemak en wij vertrouwen erop jou de volgende keer de service te bieden die je van ons kent.

01-12-2018
27-11-2018
01-12-2018
Geen fijne service

coccinelle.nl antwoordt: 06-12-2018
Ondanks dat wij de retourvoorwaarden zo duidelijk mogelijk communiceren, begrijp ik dat u spijtig genoeg vooraf niet alle informatie had. Bij het verzenden van en naar een webshop worden áltijd kosten gemaakt aangezien verzenden geld kost. Wij kiezen ervoor om de kosten náár onze klanten toe te betalen (vanaf 50,- euro), de retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening.

08-11-2018
30-10-2018
08-11-2018
jammer dat jullie geen gratis retour aanbieden
ik bestel normaal nooit online, maar vond MK schoenen bij jullie, bestelde in mijn gebruikelijke maat maar blijkt dat deze groter tailleren. Nu moet ik 10 euro ophoesten om de schoenen retour te sturen, jammer want veel winkels bieden deze service wel aan

coccinelle.nl antwoordt: 30-11-2018
Ondanks dat wij de retourvoorwaarden zo duidelijk mogelijk communiceren, begrijp ik dat u spijtig genoeg vooraf niet alle informatie had. Ondanks dat zijn wij u toch tegemoet gekomen in deze kosten omdat de maat anders valt dan verwacht. Graag tot de volgende keer en een fijne dag verder.

28-09-2018
23-09-2018
28-09-2018
Niet tevreden. Al 3x contact opgenomen. Wij hebben een verkeerd artikel gekregen. Dit vonden wij niet zn probleem, helaas was er wel prijs verschil. Wij zouden een klein bedrag terug moeten krijgen. Helaas steeds geen reactie, via chat en telefonisch. Gaat ons niet om het geld maar om het principe.

coccinelle.nl antwoordt: 02-10-2018
Beste klant, hartelijk dank voor de review. Wij hebben u per mail op de hoogte gesteld van de afhandeling. Spijtig dat dit bericht u niet heeft bereikt en dat u daardoor nu een negatieve ervaring heeft. Het verschil staat sindsdien al op uw account. Ik hoop u langs deze weg alsnog naar wens te hebben geholpen en hoor het graag als er nog vragen zijn. Graag tot de volgende keer