13-03-2024
05-03-2024
13-03-2024
Antwoord geven op een mail als je een vraag stelt.

21-02-2024
14-02-2024
21-02-2024
2 hoeslakens besteld 1 in de juiste maatvoering en 1 in de verkeerde maatvoering toegestuurd gekregen, de actie genomen om naar de winkel te rijden om het hoeslaken om te gaan ruilen wat aldaar niet meer opvoorraad bleek te zijn. Het hoeslaken is door Nijhof opnieuw voor mij besteld, nu ben ik in afwachting van deze aflevering wat totaal ongeveer een 2 weken zou gaan duren. Wel als excuses een bon

nijhofbaarn.nl antwoordt: 07-03-2024
Vervelend dat het in eerste instantie niet goed is gegaan. Uiteindelijk, met wat geduld 9waarvoor dank) is het allemaal opgelost. Alsnog veel plezier gewenst met je aankoop. Groet, Hille, webcare Nijhof

19-12-2023
12-12-2023
19-12-2023
Er werd gezegd dat er gemaild was over het product dat niet werd ontvangen, maar de mail kwam pas binnen 5 minuten nadat ik opgehangen had omdat ik had gebeld waar het product bleef. Een tijdige nieuwe verzending kon verder niet worden gegarandeerd en dan zouden de verzendkosten voor mijn rekening zijn.

01-11-2023
24-10-2023
01-11-2023
Geleverde artikel strookte niet met de foto op de website en onbruikbaar. Wegens de hoge verzendingskosten was terugsturen geen optie gezien de lage kostprijs van het artikel zelf.

nijhofbaarn.nl antwoordt: 17-11-2023
Dank voor de review. Vervelend dat e.e.a. niet voldeed aan de verwachtingen. Inmiddels is er al contact geweest met onze afdeling Service. Overigens is retourneren altijd mogelijk en altijd kosteloos. Groet, Hille, webcare Nijhof

09-06-2023
02-06-2023
09-06-2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet, en in de winkel neemt niemand de telefoon op. Dus niet zo blij nee.

nijhofbaarn.nl antwoordt: 12-06-2023
Beste Malu, ten eerste onze excuses voor het ongemak. Het is op dit moment onverwacht erg druk bij onze pakketvervoerder PostNL. Door de grote hoeveelheid online bestellingen heeft PostNL een vertraging opgelopen in de verwerking van pakketten. Het kan daarom een aantal dagen langer duren voordat de track & tracé code wordt bijgewerkt en de pakketten worden geleverd. We zien gelukkig dat jou beste