Datum van publicatie
17-05-2019
Besteldatum
05-05-2019
17-05-2019
Telefoonhoesje binnen 1 dag kapot, jammer.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
15-05-2019
Besteldatum
07-05-2019
15-05-2019
Ik ben niet blij met de jurk
Maten kloppen niet...
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
13-05-2019
Besteldatum
26-04-2019
13-05-2019
De jurk is veel te klein en is geen maat 16.
Made in china...wellicht ligt het hieraan.
Normaal heb ik geen maat problemen bij scotch&soda.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
13-05-2019
Besteldatum
02-05-2019
13-05-2019
De stof van het product viel ontzettend tegen. Bovendien was de broek gigantisch statisch.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
13-05-2019
Besteldatum
05-05-2019
13-05-2019
Het ontvangen product komt niet geheel overeen met de beschrijving
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
03-05-2019
Besteldatum
26-04-2019
03-05-2019
Belachelijk lange levertijd; bijna een week. Dat kan echt niet meer.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
28-04-2019
Besteldatum
17-04-2019
28-04-2019
De maten lijken de afgelopen jaren groter te zijn geworden waardoor wij helaas niet meer slagen bij jullie. Als dat de doelgroep is die jullie willen bereiken zou ik adviseren ook de modellen alleen maar plus-size te nemen om het beter aan te laten sluiten bij jullie kleinste maat.
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
28-04-2019
Besteldatum
18-04-2019
28-04-2019
De retourprocedure van S&S is echt niet meer van deze tijd. Zelf nog het adres moeten overschrijven én ook nog eens geen antwoordnummer en dus verzendkosten voor het retourneren moeten betalen: dat moet toch beter kunnen. Voor mij vaak een reden om voor S&S eerst bij Zalando of Bijenkorf te kijken die dit beter op orde hebben.
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
19-04-2019
Besteldatum
08-04-2019
19-04-2019
Kwaliteit viel tegen geen afwerking van boord mouwen.
Door korting redelijk tevreden anders terug gestuurd
2.67
Redelijk

Datum van publicatie
08-04-2019
Besteldatum
31-03-2019
08-04-2019
Anders dan wij gewend zijn ... broek was maat kleiner dan besteld. Zat verkeerd kaartje aan. Maar kreeg geen reactie op mail. Gebeld. Men gaf aan dat mail vast in spam zat. Ik kan het niet vinden.
Eigenlijk zou ik dan zulke vaste klanten een goede korting aanbieden. Nu erg veel werk mee.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
06-04-2019
Besteldatum
26-03-2019
06-04-2019
Goed
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
05-04-2019
Besteldatum
23-03-2019
05-04-2019
Broeken met viscose stof van slechte kwaliteit. Na 2x dragen al een gat erin. Is al bij 2 broeken gebeurd. Niet het geld waard.
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
01-04-2019
Besteldatum
19-03-2019
01-04-2019
wanneer er nieuwe stijlen worden toegevoegd zou ik die graag willen zien met een apart tab blaadje 'new' anders moet je weer alles af gaan om te kijken.
ook zou ik dingen die in de winkelman zitten alvast reserveren en niet pas bij het betalen. ik heb meerdere malen gehad dat producten uit mijn mandje verdwenen waardoor ik met een gehaast gevoel alles af ga
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
30-03-2019
Besteldatum
19-03-2019
30-03-2019
Nvt
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
29-03-2019
Besteldatum
15-03-2019
29-03-2019
1 broek was de knoop kapot van.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
26-03-2019
Besteldatum
15-03-2019
26-03-2019
Family & Frends sale; 1 artikel maat M is veel en veel te groot. Retour kan niet n de winkel. Je moet item opsturend b veel porto betalen. Geen services
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
26-03-2019
Besteldatum
15-03-2019
26-03-2019
Vind t jammer dat na vele bestellingen nog steeds verzendkosten moet betalen.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
26-03-2019
Besteldatum
15-03-2019
26-03-2019
De kleren zijn altijd prima. Wat jammer is zijn de verzendkosten. Als je via de site van Scotch koopt dan betaal je geen verzendkosten. Bij de friends en family wel. Sterker nog. Ik betaalde 5 euro om het te ontvangen. Ik besloot 3 dingen terug te sturen. Dit kostte mij nog eens 7 euro. Ik vind 12 euro verzendkosten wel erg veel voor 1 of 2 items van in totaal 50 euro. Ik ga dit niet nog eens doen
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
26-03-2019
Besteldatum
15-03-2019
26-03-2019
Op site lijkt het niet wat het is
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
26-03-2019
Besteldatum
15-03-2019
26-03-2019
Maten verschillen veel van reguliere’ maten. Broeken lopen heel snel uit en slijten te snel.
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
26-03-2019
Besteldatum
15-03-2019
26-03-2019
Vrij hoge verzendkosten. Dat is niet erg als de bezorging perfect is, maar ik moest de grote doos zelf ophalen bij een ophaalpunt, de track and trace code klopte niet en de bestelling werd na 5 dagen pas geleverd.
2.67
Redelijk

Datum van publicatie
25-03-2019
Besteldatum
14-03-2019
25-03-2019
De bestelling was mega snel binnen. Echt fijn. Echter ontving ik een trui met een vlek. Maar omdat ik hem zo leuk vond heb ik hem gehouden. Ook had ik een jas besteld. Een lange wollen jas waarbij de strass broche ontbrak. En ik weet dat hij erop hoort te zitten. Want we hadden de jas zelf in de winkel. Ik wilde nog bellen voor een goede compromis.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
24-03-2019
Besteldatum
13-03-2019
24-03-2019
De retour procedure is niet van deze tijd. Ook vreemd dat je ervoor moet betalen. Ik haal voortaan mijn scotch & soda via andere webshops.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
17-03-2019
Besteldatum
10-03-2019
17-03-2019
In de beschrijving stond niet bij dat de product als maat S TE GROOT VALT Ik heb maat s besteld en het lijkt alsof het maat xxl is. En ik moet zelf voor retour kosten betalen belachelijk.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
15-03-2019
Besteldatum
04-03-2019
15-03-2019
Vlot geleverd, in het echt is de jas minder mooi en heeft deze korte mouwen in verhouding tot de maat. Helaas retour. En die zijn voor eigen rekening...
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
10-03-2019
Besteldatum
28-02-2019
10-03-2019
Vind het niet meer van deze tijd dat je als consument de retourzending zelf moet betalen.
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
05-03-2019
Besteldatum
23-02-2019
05-03-2019
Jullie hebben de fit van de hemden veranderd. Eerder was scotch and soda het enige merk met goede maat hemden voor langere mannen met een normaal /atletisch postuur. Nu zijn de mouwen te kort en zit het shirt te wijd
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
04-03-2019
Besteldatum
21-02-2019
04-03-2019
Jeans voor de kids, nog even snel erbij..was een teleurstelling..de pasvorm was slecht
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
04-03-2019
Besteldatum
22-02-2019
04-03-2019
Best grote doos voor het formaat, een kaarthouder, van mijn bestelling. De man van het afhaalpunt die alles moet opslaan en bewaren had het er ook over.
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
04-03-2019
Besteldatum
21-02-2019
04-03-2019
Producten vorige week dinsdag geretourneerd in winkel, week later pas een reactie mogen ontvangen.
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
02-03-2019
Besteldatum
19-02-2019
02-03-2019
Het armbandje was voor kinderen veel te groot. Zat in een enorme doos. Heb het teruggestuurd met brievenbuspakketje maar na een week nog geen mail gekregen dat het armbandje retour is gekomen. Helaas dus teleurstellend product en geen geld terug
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
02-03-2019
Besteldatum
23-02-2019
02-03-2019
Alles kan beter.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
02-03-2019
Besteldatum
22-02-2019
02-03-2019
Alles kan beter.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
01-03-2019
Besteldatum
22-02-2019
01-03-2019
Het kan allemaal beter.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
28-02-2019
Besteldatum
15-02-2019
28-02-2019
Product zag er anders uit dan verwacht
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
22-02-2019
Besteldatum
11-02-2019
22-02-2019
Helaas ging op 1 artikel na alles retour.
Vind de retour procedure echt te lang duren, met name het wachten op je geld.
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
22-02-2019
Besteldatum
10-02-2019
22-02-2019
Je kunt niet achteraf betalen en de retourkosten moet je zelf betalen. Door deze twee punten zal ik niet meer bestellen bij jullie. Erg jammer en niet klantgericht.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
19-02-2019
Besteldatum
06-02-2019
19-02-2019
Jammer dat producten niet kosteloos teruggestuurd kunnen worden.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
16-02-2019
Besteldatum
06-02-2019
16-02-2019
Alle 2 artikelen slechte pasvorm helaas
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
15-02-2019
Besteldatum
03-02-2019
15-02-2019
Niet prettig dat retourkosten voor eigen rekening zijn.

Soms best lang wachten op pakket.
3.00
Redelijk