26-04-2024
26-04-2024

15-04-2024
11-04-2024
15-04-2024
Goed bestelproces, snelle levering maar helaas het verkeerde product ontvangen. Telefonisch contact hierover opgenomen en dat bleek de klantenservice niet voor me te kunnen oplossen. De medewerker wilde foto's als bewijs en dat ik de klacht nogmaals via WhatsApp zou indienen. Wat omslachtig allemaal, zet gewoon je fout recht...daar heb je toch een klantenservice voor. Ik neem mijn verlies wel, he

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 16-04-2024
Hoi Raymond, Wat jammer om te horen dat je niet het juiste product hebt ontvangen. Ik heb net contact met je gehad en we gaan je een nieuwe tang naar je opsturen en de oude tang mag je houden! ik hoop dat we je na tevredenheid hebben geholpen.

13-04-2024
10-04-2024
13-04-2024
Geen toevoeging bij huis nr dus verkeerd bezorgd.

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 15-04-2024
Hoi Johan, dankjewel voor je review. Wat stom dat je pakket niet naar wens geleverd is. Sorry! Ik heb net contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen betekenen

08-04-2024
03-04-2024
08-04-2024

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 09-04-2024
Hi Marcel, dankjewel voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je ons 2 sterren geeft. Onze klantenservice neemt vandaag even contact met je op om dit verder te bespreken.

05-04-2024
02-04-2024
05-04-2024
Regelmatig gezeik met de bezorging, komen niet , raakt kwijt daar ben ik wel klaar mee .
Ik bestel genoeg bij jullie maar wordt steeds slechter.Kwa bezorging

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 08-04-2024
Hi, dankjewel voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de bezorging. We geven je feedback door aan onze vervoerders zodat hier een melding van staat. Onze klantenservice neemt hier vandaag nog even contact over op met je om te kijken wat wij hier in kunnen betekenen voor je. Sorry voor het ongemak!

01-04-2024
28-03-2024
01-04-2024
Heb verkeerde artikel gekregen .
Contact gehad ,wacht nog steeds op email.
Vindt het jammer dat het zo omslachtig moet gaan .
Dus wacht nog op mijn grasmaaier en retourbon, dat ik de verkeerde type grasmaaier terug kan sturen .

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 02-04-2024
Hoi, bedankt voor je review. Excuses dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen dan wat je besteld hebt. Uiteraard vinden wij dit erg teleurstellend om te horen. Vandaag heb je telefonisch contact gehad met de klantenservice, en is er een oplossing geboden. Mocht je nog vragen hebben aarzel dan niet om contact op te nemen via 013 889 44 44. Nogmaals excuses voor het ongemak!

19-03-2024
19-03-2024
Geen fijn bedrijf. De levertijd van het product stond op 14 maart. Toen ik 14 maart nog geen verzendbevestiging had ontvangen heb ik een berichtje gestuurd of en wanneer het kwam. Ik kreeg bericht terug dat de levertijd 1 april was en ook op het moment van bestellen. Ik heb toen een screenshot gemaakt waar de levertijd op stond en kreeg toen een bericht dat het 1 april was en ze er niks aan konde

18-03-2024
13-03-2024
18-03-2024
levering en materiaal prima, klantenservice waardeloos / zeer slecht

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 18-03-2024
Hoi, bedankt voor je review. Excuses voor het feit dat jouw ervaring met onze klantenservice niet aan jouw verwachtingen voldeed. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, dus het spijt ons zeer dat we hierin tekort zijn geschoten. We waarderen jouw opmerkingen en zullen deze ter harte nemen om onze klantenservice te verbeteren en ervoor te zorgen dat dergelij

16-03-2024
Gebruik geen doos gevuld met plastic luchtkussentjes om een pakje te versturen dat 20 keer zo klein is. In een stevige enveloppe had het door de brievenbus gekund.

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 18-03-2024
Hoi Rob, bedankt voor je feedback. Excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met de verpakking van jouw pakketje. We begrijpen volledig jouw zorg over het gebruik van een doos gevuld met plastic luchtkussentjes voor een pakje dat veel kleiner is en makkelijk in een stevige enveloppe had gepast. We nemen jouw opmerking serieus en zullen ons best doen om onze verpakkingsmethoden te verbeteren, z

16-03-2024
Beter klanten te woord staan.

Klantenservice zeer slecht.

Ik heb twee keer moeten bellen voor een factuur die niet gemaild was. JAMMER

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 18-03-2024
Hoi, bedankt voor je review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met onze klantenservice. We vinden het zeer spijtig om te horen dat je twee keer hebt moeten bellen voor een factuur die niet was gemaild. Dit is niet de normale gang van zaken en we begrijpen dat dit frustrerend voor je is. We streven altijd naar een uitstekende klantenservice en het spijt ons dat we niet aan jouw verwacht

5 day's after ordering a product still is not delivered

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 18-03-2024
Hi Jarek , thank you for your review. Apologies that there has been a delay for your order. Of course we find this very disappointing to hear. Today we sent an email to you to ask if the package has been received in the meantime. If this is not the case, we would like to receive back the signed form attached to the e-mail. We will then provide a solution as soon as possible. If you have any furthe

25-02-2024
25-02-2024
Hallo

We zijn al enige tijd klant bij jullie

In dit geval gaat het om de Makita VC 4210 M
Waarvan we er inmiddels twee bij u hebben gekocht
Een 3e hebben we onlangs laten maken zie RP 100002092 d.d. 30-01-24

In dit geval is de machine, die een kabelbreuk had door jullie voorzien van een nieuwe kabel
Echter op deze wij ze is er niet naar behoren mee te werken
Op die machine behoort een kabel

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 26-02-2024
Hallo Ruben,Bedankt voor je review. Het spijt me te horen dat je problemen hebt ondervonden met de reparatie van de Makita VC4210M Bouwstofzuiger. Ik zie dat je vandaag ook contact hebt gehad met onze klantenservice over het ontstane probleem met de kortere kabel. Ik heb meteen een e-mail gestuurd naar mijn collega van de reparatieservice met het verzoek om contact met je op te nemen, zodat er sam

07-02-2024
10-02-2024
Ik heb de compressor teruggestuurd omdat deze beschadigd aankwam

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 12-02-2024
Beste klant, Het spijt ons ten zeerste te horen dat de compressor beschadigd bij u is aangekomen. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het is uiteraard niet de bedoeling dat u een beschadigd product ontvangt. We begrijpen dat dit teleurstellend is en dat u graag een goedwerkend product zou ontvangen. Om dit voor u op te lossen, willen we graag meer informatie verzam

31-01-2024
10-02-2024
Al heel veel besteld bij gereedschapscentrum en altijd super tevreden maar nu helaas niet . Op de site als je Cetabever meubellak whitewash besteld krijg je de brownwash !! Terug gestuurd en hun zouden de goede sturen !! Wéér brownwash ontvangen . Op de site staat t verkeerd en hun zouden t aanpassen maar tot op de dag van vandaag nog steeds niet gebeurd , we zijn een week verder. Ze waren wel net

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 12-02-2024
Beste Edy, Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren bij uw recente bestelling van de Cetabever meubellak whitewash bij ons. Het spijt ons zeer dat u niet het juiste product heeft ontvangen en dat dit tot teleurstelling heeft geleid. We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn om een verkeerd product te ontvangen, vooral wanneer u vertrouwt op de nauwkeurigheid van onze

06-02-2024
02-02-2024
06-02-2024
Makkelijker advies. Product vraag moet je mailen en dan maar wachten wanneer je antwoord krijgt. Ik had snellere service verwacht van een (weg)winkel dat "gereedschapcentrun" heet.

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 07-02-2024
Hoi, bedankt voor je review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met betrekking tot onze klantenservice. We begrijpen dat je snellere hulp had verwacht, en het spijt ons dat we hier niet aan hebben voldaan. Wanneer er een e-mail word gestuurd naar onze product adviseurs ontvang je meestal binnen één werkdag een reactie op de e-mail met daarin de nodige informatie. Nogmaals onze excuses vo

01-02-2024
01-02-2024
Er mist een onderdeel en dan bel je en dan wordt er geen actie meer ondernomen...

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 05-02-2024
Hallo Roy, bedankt voor je review. Excuses dat je bestelling niet compleet bij je is afgeleverd, en dit nog steeds niet is opgelost. Uiteraard is dat niet de service die wij willen bieden. Gelukkig is er vandaag een oplossing geboden door het ontbrekende onderdeel na te sturen. Je ontvangt een track en trace code zodra je zending het magazijn verlaat. Mochten er nog vragen zijn omtrent je bestelli

21-01-2024
Bij het artikel staat 100 stuks doorslijpschijf. Ik kreeg maar 10 geleverd

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 26-01-2024
Hoi, bedankt voor je review. Excuses dat er door een fout op de website het verkeerde is gecommuniceerd waardoor je nu maar 10 stuks geleverd hebt gekregen. Uiteraard vinden wij het erg teleurstellend dat deze fout is ontstaan. Om je toch tegemoet te komen stuur ik nog een set van 20 stuks naar je toe. Deze worden zo spoedig bij je afgeleverd. Nogmaals excuses voor het ongemak.

12-01-2024

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 22-01-2024
Beste Sytze, Dank u voor het delen van uw ervaring, al begrijpen we dat er momenteel geen specifieke informatie is over wat er precies aan de hand is met uw bestelling. We vinden het spijtig dat u problemen hebt ondervonden, en we willen graag helpen om het op te lossen. Om u beter van dienst te kunnen zijn, vragen we vriendelijk om meer details over uw bestelling, zoals het bestelnummer. Als u

23-12-2023
20-12-2023
23-12-2023
Ik heb helaas nog geen 1 van de 2 pakketten binnen. Helaas kan ik dan ook geen slechte of goede recensie geven.

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 27-12-2023
Hoi Ronald, dank je wel voor je review! Het is uiterst teleurstellend om te horen dat je nog geen van de twee pakketten hebt ontvangen. We begrijpen hoe belangrijk het is om je bestelling op tijd te ontvangen. Op basis van je bestelling lijken beide pakketten vast te zitten in het sorteercentrum. Omdat we begrijpen dat dit frustrerend voor je is, willen we graag zo snel mogelijk een oplossing bie

21-12-2023
17-12-2023
21-12-2023
sneller reageren op een vraag om gebruikmaken van de garantie

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 22-12-2023
Hoi Bert, bedankt voor je review. Er is inderdaad een garantie aanvraag ingediend voor je bestelde schoenen, maar helaas is deze geannuleerd omdat het geen garantie reden heeft. Je mag het product aanmelden via de website als een retour. Uiteraard ontvang je dan de gewenste oplossing zo snel mogelijk. Mocht je meer hulp nodig hebben aarzel dan niet om contact op te nemen via de live chat of via he

18-12-2023
18-12-2023
Koerier wil alleen pakket alleen achterlaten als er is getekend
Neemt anders pakket mee terug
Dit is waardeloos ZZPers zijn er meestal niet
De meeste laten pakket gewoon achter

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 19-12-2023
Hoi Gijs, bedankt voor je review. Omdat je bestelling uit een palletzending bestaat is de vervoerder verplicht om een handtekening te vragen. Uiteraard is het mogelijk om dit te wijzigen maar hiervoor hebben wij schriftelijk een bevestiging van je nodig. Mocht je in de toekomst nog een bestelling plaatsen die met een palletzending opgestuurd dient te worden neem dan meteen contact met ons op zodat

15-12-2023
11-12-2023
15-12-2023
Ik heb besteld met extra kosten om levering dezelfde dag te krijgen. Krijg ik een mailtje van DHL dat er 1 of 2 dagen vertraging is. Netjes krijg ik de extra kosten terug, maar 5 werkdagen later heb ik nog niets. Ja, het is december en aan problemen bij DHL kan Gereedschapscentrum niets doen, maar waarom DHL? Waarom niet met een andere vervoerder? Ik kan niets meer wijzigen en ik zit zonder gereed

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 15-12-2023
Hallo Ben, bedankt voor je review. Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren met de levering van je bestelling. We begrijpen dat je hebt gekozen voor de optie van levering op dezelfde dag en dat de vertraging bij DHL frustrerend voor je is geweest. We willen benadrukken dat we de situatie betreuren en begrijpen dat het extra kosten met zich meebreng

06-12-2023
14-12-2023
accu voor besteld apparaat niet leverbaar. beetje jammer

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 14-12-2023
Hoi, bedankt voor je review. Er word bij een losse body geen accu of lader meegestuurd. Dit staat ook aangegeven bij het bestelde product. Excuses dat daar verwarring in is ontstaan. De accu die hoort bij je bestelde product kan je via onderstaande link vinden : https://www.gereedschapcentrum.nl/bosch-18v-li-ion-accu-4-0ah-power4all-1600a011t8.html . Dit artikel hebben wij in voorraad. Mocht je n

09-12-2023
06-12-2023
09-12-2023
Combineer geen producten in een combinatie die niet volledig ssmenwerken.

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 11-12-2023
Hoi Hans, bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je problemen hebt ervaren met de combinatie van producten die je hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Ik zie in je bestelling dat je 08-12-2023 contact hebt gehad met de klantenservice, en zij je een oplossing hebben aangeboden. Mocht je nog vragen hebben aarzel dan niet om weer contact met ons op te nemen via 013 889 44 44.

25-11-2023
01-12-2023
Apparaat nog niet ontvangen.
Zou door DHL afgeleverd worden bij Geko Wijk bij Duurstede.
Daar geweest; zij verzorgen alleen postNL.
Gebeld over mislukte levering en wacht nu af.

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 04-12-2023
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw ervaring, en mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden met de levering van uw pakket. Ik begrijp hoe vervelend dit moet zijn geweest. Allereerst wil ik u verzekeren dat we ons best zullen doen om dit probleem snel op te lossen. Het blijkt dat er een fout is opgetreden in het bezorgproces, aangezien het pakket met DHL naar een PostNL-afhaalpu

27-11-2023
01-12-2023
Er stond duidelijk op de site voor 22uur besteld, dag daarna in huis.

Ik heb het maandag besteld 19:12 en donderdag is het pas aan de bezorger overhandigd. Het is nu vrijdag en heb tot op heden nog niks ontvangen

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 01-12-2023
Hallo Mitchell, dank je wel voor je review. Het spijt me dat je bestelling nog niet is geleverd. Je pakket heeft inderdaad vertraging opgelopen bij DHL. We gaan onmiddellijk een onderzoek starten en vandaag wordt er een nieuwe zending naar je verstuurd. Je ontvangt een nieuwe track en trace code zodra je pakket de deur uitgaat! Nogmaals excuses voor de vertraging!

24-11-2023
21-11-2023
24-11-2023
Toen ik veel gereedschap(NIEUWE) in één keer bij jullie bestelde, ontving ik één exemplaar gebruikt als tentoonstellingsartikel, zonder doos. Om het gereedschap naar u terug te sturen, moet ik zelf de verzendkosten betalen en ook een doos kopen om het in te pakken

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 27-11-2023
Hallo Anton Bouwwerk. Bedankt voor het delen van je ervaring en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden met de ontvangen bestelling. We begrijpen dat dit frustrerend moet zijn, en we waarderen je geduld en begrip. Het spijt ons dat je een gebruikt exemplaar hebt ontvangen in plaats van een nieuw product, en we begrijpen dat het extra ongemak met betrekking tot de verzendkos

26-10-2023
22-10-2023
26-10-2023
Blijkbaar is het adres foutief op de verzending gekomen. Geen straatnaam op de sticker. Verzending is dus niet goed gegaan. Kan gebeuren, moet alleen erg lang wachten nu op de bestelde machine. Die moet eerst weer terug naar de webwinkel voordat ie opnieuw opgestuurd kan worden. Jammer van zo'n sneller verzendservice die jullie normaal altijd hebben. Ik hoop dat de machine snel geleverd wordt.

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 01-11-2023
Hallo Michiel, bedankt voor je review. Onze excuses voor de verzendingsfout en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen je frustratie en betreuren dat de levering niet soepel is verlopen. We hebben je opmerking over het ontbreken van de straatnaam op de verzendsticker genoteerd en zullen dit intern onderzoeken om herhaling in de toekomst te voorkomen. Gezien je bestelling is het nu wel

21-10-2023
18-10-2023
21-10-2023
Boormachine heeft een grote slag in de boorkop. Valt me erg tegen dat er een kapot product wordt opgestuurd.

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 01-11-2023
Hallo , bedankt voor je review. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden met de ontvangen boormachine. Dit is absoluut niet de ervaring die we willen bieden, en we begrijpen je teleurstelling volkomen. Gelukkig is de oplossing al geboden door een terugbetaling uit te voeren voor je bestelling. Mocht er in de toekomst nog problemen zijn , neem dan uiteraard contact op met de k

20-10-2023
17-10-2023
20-10-2023
Kachel is van matige Chinese kwaliteit. Ventilator in kachel werk niet of nauwelijks maat maakt sec beetje lawaai.
Slurpt heel veel energie.

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 01-11-2023
Hallo Andre, bedankt voor je review. Het spijt ons ten zeerste dat je ontevreden bent met je aankoop en de prestaties van de kachel. We begrijpen dat je teleurgesteld bent over de kwaliteit en het functioneren van het product, evenals het energieverbruik. We willen graag je feedback serieus nemen en samen met je naar een oplossing zoeken. Zojuist heeft de klantenservice je telefonisch geprobeerd t

16-10-2023
16-10-2023
2e deel van de bestelling is nog steeds niet ontvangen.
Dhl zegt dat het bezorgd is, maar er is niemand geweest

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 01-11-2023
Hallo Martijn, bedankt voor je review. Excuses voor de problemen met je bestelling! Ik zie inderdaad dat je pakket is teruggestuurd door DHL. Gelukkig heeft mijn collega van de klantenservice dit voor je opgelost door een nieuwe zending naar je te sturen. Ik wens je alsnog veel plezier met je aankoop!

07-10-2023
12-10-2023
Ik heb deze pomp bij jullie besteld, we stond nagenoeg niet vermeld dat er een specifiek type makita batterij op past, ik heb reeds een makita schroefboormachine met 2 batterijen en een oplader, deze is in juli aangeschaft, dus ook nagenoeg nieuw. Feze bleek niet te passen terwijl het voltage wel klopte. Nu moet ik met draadjes die batterijen verbinden wat erg provisorisch is maar ik vertik het ee

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 13-10-2023
Hallo Dax, Wat vervelend om te horen dat je huidige batterijen niet werken op deze pomp. Makita heeft 2 verschillende productlijnen. De pomp die je hebt besteld maakt gebruik van de productlijn waarbij de meeste machines van Makita oppassen. Ik zie dat je contact hebt opgenomen met mijn collega. Je mag de machine van ons aanmelden voor retour, zodra je dat hebt gedaan mag je contact met ons opneme

08-10-2023
12-10-2023
Sleutel niet meegeleverd, enige mogelijkheid apparaat opsturen en hopen dat bij de volgende levering er wel een sleutel bij zit. Dat is geen oplossing.

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 01-11-2023
Hallo JP, bedankt voor je review. Onze excuses voor het ontbreken van de sleutel bij je levering. Zojuist heeft de klantenservice contact met je opgenomen om een oplossing aan te bieden. Mochten er nog vragen zijn over je bestelling , neem dan uiteraard contact met ons op om je verder te helpen.

10-10-2023
06-10-2023
10-10-2023
iets laten bezorgen op de gewenste dag, en niet 2 dagen later

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 01-11-2023
Hallo bedankt voor je review, excuses dat je bestelling was vertraagd. Mocht er in de toekomst vertraging zijn voor je bestelling neem dan uiteraard contact op met de klantenservice.

27-09-2023
22-09-2023
27-09-2023
Was online op voorraad dus betaald maar achter af niet op voorraad zeer slechte levering via DHL heeft bij elkaar dagen geduurd voordat ik mijn bestelling binnen had.

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 04-10-2023
Hi Jeff, bedankt voor je beoordeling. Logisch dat je er van baalt dat je bestelling niet op tijd bij je is bezorgd. Je pakket heeft dezelfde dag ons magazijn nog verlaten maar heeft helaas vertraging opgelopen in het sorteercentrum bij de vervoerder. Omdat dit niet conform de afspraak is zullen wij de extra betaalde verzendkosten aan je terugbetalen. Gelukkig is het pakket inmiddels wel bij je bez

18-09-2023
14-09-2023
18-09-2023
Sneller leveren. Andere bedrijven bezorgen in een dag. Bij jullie duurt t bijna een week zonder iets te melden. Als het nu bijzondere of dure artikelen waren had ik er nog een klein beetje begrip voor. Artikelen van een paar euro per stuk niet binnen 2 werkdagen kunnen leveren is gewoon erg slecht. Ik denk bij de volgende bestelling wel 3 keer na of ik niet bij een ander kan bestellen. Paar euro m

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 28-09-2023
Hi Marvin, dankjewel voor je beoordeling. De belofte 'voor 22:00u besteld = morgen geleverd' geldt enkel voor producten die uit voorraad leverbaar zijn. We zien dat je een bestelling hebt geplaatst waarbij niet alles direct uit voorraad leverbaar was. Om deze reden is je bestelling een aantal werkdagen later bij je bezorgd. Mocht je hier nog vragen over hebben dan horen wij dit graag van je!

08-09-2023
05-09-2023
08-09-2023
Geen 65 cm breed maar slechts 50 cm breed. Daardoor veel meer werk om te leggen.

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 28-09-2023
Bedankt voor je feedback Mike. We hebben dit intern doorgezet om te kijken welke informatie juist is. Indien nodig wordt dit aangepast. Sorry voor het ongemak!

15-08-2023
11-08-2023
15-08-2023
Ik had per ongeluk de bladblazer 2 keer besteld. Annuleren per mail ging niet.
Moest met de klantenservice pagina.
Op deze pagina stond een chat mogelijkheid maat deze werkte niet.
Nu toch maar retour sturen.

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 16-08-2023
Hallo, bedankt voor je review. Ik snap dat je er van baalt wanneer het annuleren van je bestelling niet helemaal goed is verlopen! Ik neem hier vandaag even contact over op met je.

13-08-2023
09-08-2023
13-08-2023
Product te laat geleverd

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 14-08-2023
Hallo, dankjewel voor je beoordeling. Spijtig om te horen dat het pakket niet op tijd bij je is bezorgd. We zien op de track en trace code terug dat het pakket helaas verkeerd gesorteerd was bij de vervoerder waardoor deze inderdaad vertraging heeft opgelopen. Gelukkig is het pakket inmiddels bij je bezorgd. Sorry voor het ongemak en de vertraging!

01-08-2023
Grasmaaier gekocht, type 2x18V, waarbij 1 accu voor de helft van de prijs. Nu blijkt dat er SLECHTS een accu is inbegrepen, en dat bovendien een oplader ontbrak. Dus heb ik alsnog zowel een accu als een oplader moeten bijkopen. Als een product niet kan worden gebruikt zonder andere producten erbij te moeten aanschaffen, dan vind ik dat een vorm van misleiding.

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 03-08-2023
Beste Benno, wat jammer dat je iets anders hebt ontvangen dan wat had je had verwacht. We proberen het altijd zo duidelijk mogelijk aan te bieden op onze website. Veel van onze klanten hebben al accu's en laders van een bepaald merk, vandaar dat er bij ons de mogelijkheid is om losse 'body's' te kopen.