24-04-2024
24-04-2024

23-04-2024
19-04-2024
23-04-2024
Afgelopen vrijdag een grastrimmer van Makita besteld inclusief accu's en oplader. Zaterdag deze ontvangen en helaas bleken de accu's en oplader niet aanwezig in de doos. Met de klantenservice gebeld...Volgens hun zitten de accu's en oplader er niet bij. Dit is een foutje op de website. Echter staat dit heel duidelijk vermeld bij het product. Het verschil in prijs tussen makita grastrimmers van €82

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 24-04-2024
Hoi Monique, Dankjewel voor je review, we hebben hier al contact met je over opgenomen en als oplossing wilde je je product gratis retourneren. We hopen dat we je alsnog naar wens geholpen hebben.

18-04-2024
Tot op heden nog niks ontvangen.

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 19-04-2024
Hoi, Dankjewel voor je review. Wat jammer om te horen dat je pakket nog bij je is geleverd, zo te zien heeft de vervoerder vertraging opgelopen. Sorry daarvoor! Ze verwachte vandaag bij je te kunnen leveren zie ik in de track&trace! hopelijk mag je spoedig van je bestelling genieten.

18-04-2024
Verkeerd advies gekregen in de winkel , vervolgens melding van gemaakt maar wordt niet opgelost. Slechte service !!

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 19-04-2024
Hoi, Dankjewel voor je review, ik heb net contact met je opgenomen over je bestelling. Ik hoop dat ik je naar wens te woord heb gestaan.

11-04-2024

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 16-04-2024
Hoi, Dankjewel voor je review, ik heb even gezocht maar kan helaas niets vinden in je account. Wil je hier contact over opnemen met onze klantenservice via 013 889 44 44 ? We kijken dan graag wat er aan de hand is!

12-04-2024
09-04-2024
12-04-2024
Mijn bestelling is verzonden naar nooit aangekomen. Volgens de track and trace zou het adres onbekend zijn. Bestelling is teruggestuurd naar Gereedschap. Nog niets gehoord van hun....

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 15-04-2024
Hoi Matthijs, dankjewel voor je review. Wat stom dat je pakket retour gestuurd is. Sorry! We zien dat dit komt omdat er een fout adres is ingevuld. Ik heb net contact met je opgenomen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.

04-04-2024

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 09-04-2024
Hi Max, dankjewel voor je review. Wat jammer dat je ons 1 ster geeft. Onze klantenservice neemt vandaag contact met je op om dit te bespreken.

03-04-2024
Mijnden nieuwe opsturen

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 09-04-2024
Hi Wilfred, bedankt voor je review. Lastig dat je je pakket nog niet hebt ontvangen. We zien dat er een foute postcode was ingevuld waardoor je pakket retour naar ons komt. We hebben het adres aangepast naar de juiste postcode en zullen je bestelling opnieuw naar je verzenden zodra deze retour is aangekomen bij ons!

06-04-2024
02-04-2024
06-04-2024
Het gekochte boormachine is nog steeds niet afgeleverd. ( weliswaar post maar ze gaan er niet achteraan) volgende dag levering klopt dus niet

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 08-04-2024
Hi Patrick, dankjewel voor je beoordeling. Het pakket is bij ons retour gekomen, vermoedelijk omdat het label beschadigd is geraakt tijdens transport. Zoals verzocht hebben wij het aankoopbedrag aan je terugbetaald. Sorry voor het ongemak!

02-04-2024
05-04-2024
Ik heb nog niks mogen ontvangen helaas?

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 08-04-2024
Hi Nadia, dankjewel voor je review. Zojuist heb je hier telefonisch contact gehad met onze klantenservice en wordt dit verder voor je opgepakt.

01-04-2024
05-04-2024
Accu actie krijgen we niet

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 08-04-2024
Hoi Sven, bedankt voor je review. Wij doen inderdaad niet mee aan de DeWalt actie. Dit staat ook niet aangegeven op onze website. Helaas!

25-03-2024
25-03-2024
Tot 3 keer toe het zelfde product besteld, maar nooit aangekomen. Iedere keer werd het product duurder. We begonnen op 149 en eindigde op 167. Uiteindelijk ergens anders gekocht.

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 26-03-2024
Hoi Bregje, bedankt voor je review. Helaas zie ik in je klantenaccount maar één bestelling staan, en deze bestelling is afgeleverd op 22-03-2024. Mocht je deze zending niet hebben ontvangen hebben neem dan uiteraard contact op met de klantenservice via 013 889 44 44, zodat we je een oplossing kunnen bieden.

24-03-2024
24-03-2024
De levering is dramatisch omlaaag gegaan

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 25-03-2024
Hi Hitam, bedankt voor je review. Zojuist heb ik je telefonisch gesproken over de vertraging van je bestelling , en heb ik de oplossing in werking gezet. Mocht je in de toekomst vragen hebben over je bestelling , aarzel dan niet om contact op te nemen via 013 889 44 44. Nogmaals excuses voor het ongemak!

17-03-2024
21-03-2024
Personeel denkt niet mee, kitpistool in handen en ik vraag om een koker voor worst 600ml. En adviseert me geen stang erbij voor 600ml. Of te wel de worst gaat dan maar leeg voor 2/3

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 22-03-2024
Hoi Joey, bedankt voor jouw feedback. Excuses dat onze medewerker niet aan jouw verwachtingen heeft voldaan en niet voldoende heeft geadviseerd over het gebruik van het kitpistool in combinatie met de koker .We streven er altijd naar om onze klanten te voorzien van deskundig advies en een goede service, dus het is teleurstellend om te horen dat dit bij jouw niet het geval was. We zullen jouw opmer

15-03-2024
Tacker besteld met lader en 2 accu's ontbreekt de tacker in de doos

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 20-03-2024
Hoi, bedankt voor je review. Excuses dat er vertraging is geweest voor de tweede zending van je bestelling. Vandaag heb je telefonisch contact gehad met de klantenservice, en heeft mijn Collega aangegeven dat DHL het tweede pakket heeft afgegeven bij een DHL servicepunt omdat de bezorging niet gelukt was. Mocht je nog vragen hebben omtrent je bestelling , aarzel dan niet om contact met ons op te n

16-03-2024
12-03-2024
16-03-2024
Na een week, nog steeds geen levering van het bestelde product

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 18-03-2024
Hoi Alfred, bedankt voor je review. Excuses dat je bestelling nog niet bij je is afgeleverd. In je bestelling zie ik dat de status van de track en trace code geen verandering laat zien. Ik heb daarom direct een nieuwe zending aangemaakt, zodra je pakket het magazijn verlaat ontvang je een track en trace code,. Nogmaals excuses voor het ongemak!

11-03-2024
11-03-2024
Nooit meer.
Radio van makita gekocht die tegen een stootje moet kunnen. Toch stuk gegaan aan de binnenzijde notabene, kan gebeuren
Valt uiteraard niet over de garantie
Verwacht je schappelijke Reparatiekosten

Krijg je 4 opties

Reparatiekosten net zo duur als de radio
+ onderzoeks kosten

Laten vernietigen

Soort gelijke radio 2e hands voor 180 euro

Gedemonteerd terug krijgen inclusief verzen

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 12-03-2024
Hoi Ivo, bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je problemen hebt ondervonden met de Makita-radio die je hebt gekocht. We begrijpen dat je teleurgesteld bent, vooral omdat het defect is opgetreden aan de binnenzijde, waarvan je zou verwachten dat het tegen een stootje kan. Hoewel het begrijpelijk is dat dit soort schade niet onder de garantie valt, streven we er altijd naar om onze kla

Nog niet ontvangen

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 12-03-2024
Hoi Ricardo, bedankt voor je review. Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken over de vertraagde zending, en is er een oplossing geboden. De nieuwe zending word zo spoedig mogelijk naar je toegestuurd en ik heb zojuist zoals afgesproken een kortingscode naar je e-mail gestuurd. Zodra de zending het magazijn verlaat ontvang je een track en trace code. Nogmaals mijn oprechte excuses voor het

07-03-2024
Ik wil me afmelden voor deze meningen mail en dat kan niet!!!

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 08-03-2024
Hi, bedankt voor je review. Het uitschrijven voor de reviewverzoeken kan door onderaan in de mail met het reviewverzoek te klikken op 'Meld je dan hier af'. Mocht je hier nog vragen over hebben, neem dan even contact met ons op via 013 889 44 44.

06-03-2024
06-03-2024
Je sturen mij een kapot artikel toe

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 06-03-2024
Hoi, bedankt voor je review. Het spijt ons ten zeerste te horen dat je een kapot artikel hebt ontvangen. Dit is absoluut niet de ervaring die we willen dat jij hebt met onze service. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn en willen dit graag voor je oplossen. Gezien je bestelling heb je een retour aanvraag ingediend voor het defecte artikel. Binnen één werkdag ontvang je een e-mail vanuit de re

29-02-2024
04-03-2024
Als je 's morgens een mailing verstuurt met een bepaalde prijs dan moet je niet 's middags een andere prijs in rekening brengen. Nog steeds een goeie prijs, daar niet van, maar ik vind het niet netjes. Ook de afhandeling van mijn vraag via de app was gewoon ronduit slecht.

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 05-03-2024
Beste Hans, Allereerst wil ik mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat is veroorzaakt door de discrepantie in de prijs en de slechte afhandeling van uw vraag via de app. Dit is zeker niet het niveau van service dat wij nastreven bij Gereedschapcentrum en we begrijpen volkomen uw teleurstelling. Het spijt ons zeer dat u verschillende prijzen heeft ervaren tussen de ochtendmailing en d

25-02-2024
01-03-2024
Kan ongebruikte stofzuiger niet retourneren zeer teleurgesteld zal hier niet meer kopen

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 04-03-2024
Hoi, bedankt voor je review. Excuses voor de miscommunicatie over het retourneren van je ongebruikte stofzuiger. Het retourtermijn van je bestelling is nog niet verstreken, ik zou graag willen vragen om contact op te nemen met de klantenservice via 013 889 44 44 zodat we je verder kunnen helpen met de retouraanvraag.

24-02-2024
20-02-2024
24-02-2024
Bestelling nooit afgeleverd en teruggestuurd naar Gereedschapcentrum. Ik had verzocht om alvast een ander opsturen omdat ik de schuurmachine snel nodig heb wat gereedschapcentrum vertikte!

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 26-02-2024
Hoi Jaap , bedankt voor je review. Wat ontzettend teleurstellend dat je bestelling zonder enige reden retour word gestuurd vanuit de vervoerder. Uiteraard is dat niet de service die wij willen bieden! Om het probleem zo spoedig mogelijk voor je op te lossen heb ik een nieuwe zending aangemaakt. Je ontvangt een nieuwe track en trace code zodra je pakket het magazijn verlaat. Nogmaals excuses voor

19-02-2024
19-02-2024
13-02 bestelling geplaatst voor 22.00. Op 19-02 nog altijd geen zicht op levering.

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 19-02-2024
Hi Johan, bedankt voor je review. Spijtig om te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Het pakket blijft helaas vasthangen in het sorteercentrum. Uiteraard gaan we het voor jou alvast oplossen en zullen wij vandaag een nieuw pakket naar je verzenden. Sorry voor het ongemak!

17-02-2024
14-02-2024
17-02-2024
foto klopt niet met bestelde artikelen

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 19-02-2024
Beste Jacek, Bedankt voor je bericht en excuses voor het ongemak. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn wanneer de ontvangen items niet overeenkomen met wat je had verwacht op basis van de foto's. We nemen dit serieus en willen graag meer informatie ontvangen over wat er precies is gebeurd. Zou je ons alsjeblieft wat meer details kunnen geven over de afwijking tussen de ontvangen items en de

15-02-2024
15-02-2024
Bestelling niet geleverd gekregen

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 19-02-2024
Beste Danny, Het spijt me te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik begrijp hoe teleurstellend dit moet zijn. Als klantenservice medewerker begrijp ik het belang van een tijdige levering en ik wil je verzekeren dat we dit serieus nemen. Op dit moment ben ik bezig met een onderzoek om te achterhalen wat er is gebeurd met je bestelling. Zodra we meer informatie hebben, zullen we je

09-02-2024
13-02-2024
Word de volgende werk dag bezorgd
Bijna een week verder en het is er nog niet!

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 14-02-2024
Beste Dylan, Wat vervelend om te horen dat je bestelling nog niet is aangekomen, ondanks de verwachting dat deze de volgende werkdag geleverd zou worden. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Ik begrijp dat dit frustrerend is en ik wil graag helpen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Zou je alsjeblieft het bestelnummer kunnen doorgeven, zodat ik dit direct

08-02-2024
12-02-2024
Ik heb geen pakketje van jullie ontvangen. ja, ik heb het besteld, maar DHL heeft het niet bij mij afgeleverd. dus ik vind het jammer dat ik bijna € 300,- kwijt ben

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 13-02-2024
Beste Peter, Wat vervelend om te horen dat je pakketje niet bij jou is afgeleverd, ondanks dat je het hebt besteld. We begrijpen volkomen hoe frustrerend dit voor jou moet zijn, vooral gezien het bedrag van bijna € 300,-. We willen je allereerst bedanken voor het feit dat je de moeite hebt genomen om contact met ons op te nemen. Om dit probleem op te lossen, willen we je vragen om ons wat meer i

11-02-2024
07-02-2024
11-02-2024
Iets verkeerd gegaan verkeerde art, medewerker zit vast aan protocollen kan onvoldoende meevoelen en geen oplossingen bedenken . Reactie zou kunnen zijn; oh wat vervelend laten we kijken hoe we dit snel kunnen oplossen nee protocol vraagd om een foto enz enz
Zeer frustrerend

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 12-02-2024
Beste Egbert, Wat spijtig om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed en dat u zich niet voldoende gehoord voelde tijdens uw contact met onze klantenservice. Onze oprechte excuses hiervoor. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn wanneer zaken niet soepel verlopen en wanneer u het gevoel heeft dat de medewerker vastzit aan protocollen en niet voldoende kan meeleven of oplossi

05-02-2024
05-02-2024
Artikel is nog niet aangekomen

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 13-02-2024
Hoi Cees, Bedankt voor je bericht. Jouw bestelling zal zodra deze weer retour geleverd wordt door de vervoerder bij ons opnieuw naar jouw verstuurd worden. Met vriendelijke groet. Team Gereedschapcentrum.nl

29-01-2024
01-02-2024
Ik heb nog steeds niks geleverd gekregen elke keer word het bezorg moment veranderd wel extra betaald voor levering voor de zelfde dag zijn inmiddels 4 dagen verder helaas

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 02-02-2024
Hoi Stefan, bedankt voor je review. Excuses dat je pakket vertraging heeft opgelopen, en zeker omdat je voor de snelle levering extra hebt betaald. De verzendkosten ga ik uiteraard terug betalen aan je. Je ontvangt het bedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening. Gezien de status van je bestelling is het pakket gelukkig wel geleverd. Ik wens je veel plezier met je aankoop, en nogmaals excuses v

12-01-2024
09-01-2024
12-01-2024
Slecht!
Ik kon een postNL punt aanklikken dat heb ik gedaan. .nu staat er het adres van het postNL punt op mijn factuur en hebben ze het via DHL verzonden!
Ik krijg van DHL een track& trace nummer.

Van DHL krijg ik een bericht dat mijn pakket is afgeleverd op het adres van het postNL punt. Weer daarheen, geen pakket!
Mevrouw het is een DHL track & trace.
Klopt. Maar u ziet dat het hier is af

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 15-01-2024
Beste klant, Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u deze negatieve ervaring heeft gehad met uw bestelling. Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt, vooral op zo'n bijzondere dag als de verjaardag van uw man. We begrijpen dat dit niet de service is die u van ons verwachtte. We nemen deze zaak zeer serieus en hebben

03-01-2024
29-12-2023
03-01-2024
2 times I have ordered from you, the same product. Once through Bol.com and then again from you directly. Both times the package has never made it to me because you have put the wrong address and information and therefore DHL could not deliver. Now I have missed the deal and the battery is more expensive. I have tried contacting you by WhatsApp and calling and still no answer except this survey. V

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 04-01-2024
Hello, thank you for your review. Apologies that you haven't received your order yet. I have just sent an e-mail to you with more information regarding the delivery of your package. Could you please respond to this e-mail so that we can offer you a solution. Apologies again for the inconvenience.

30-12-2023
18-12-2023
30-12-2023
Zeer slechte levering van product, Bosch GTR 55-225 Langnek schuurmachine gekocht op 18 december maar nu 30 december nog steeds niet geleverd. Dus voor 22.00 uur besteld 3 weken later geleverd misschien.

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 02-01-2024
Hoi, dank je wel voor je review en excuses voor het ongemak dat je bestelling nog niet is geleverd. Naar aanleiding van je bestelling hebben wij de zending op 18-12-2023 overgedragen aan PostNL. Helaas hebben we nog geen verdere informatie ontvangen over het aflevermoment. Om dit probleem voor je op te lossen, ben ik direct een onderzoek gestart bij PostNL om de status van je bestelling te achter

25-12-2023
01-12-2023
25-12-2023
Bestelling ontvangen zonder accu, na telefonisch contact accu nagezonden.
Helaas na veel contact kwam het er op neer dat ik zelf achter mijn pakket aankon. Heel slechte service!

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 27-12-2023
Hoi Thea, dank je wel voor je feedback. Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren met betrekking tot je bestelling. Het is spijtig om te horen dat de accu ontbrak bij de oorspronkelijke levering, en we begrijpen dat dit frustrerend voor je is. Onze excuses voor het ongemak. We zijn verheugd dat we de accu na het telefonisch contact hebben kunnen nab

08-12-2023
05-12-2023
08-12-2023
De strip is gebogen aangekomen. omdat ik hem heel hard nodig had voor mijn werk, heb ik hem niet teruggestuurd

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 11-12-2023
Hoi Mariusz, dank je wel voor je review. Excuses voor het ongemak dat je bestelling beschadigd is aangekomen. Zou je alsjeblieft een foto van het beschadigde product kunnen sturen naar het WhatsApp-nummer 06 44 44 34 39, samen met je ordernummer? We zullen zeker een korting aanbieden op je bestelling. Alvast bedankt voor je medewerking en begrip. We doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk

07-12-2023
03-12-2023
07-12-2023
Ik heb aangegeven het pakket naar een Postnl punt te sturen, dat is ook gebeurd, mer DHL... dat wordt dus niet aangenomen door Postnlpunt. Pakket gaat retour afzender en ik moet wachten totdat het pakket retour is voordat er een nieuwe opgestuurd krijg of het geld vrijgegeven worst. Raakt DHL het pakket kwijt onder de tussentijd, ben ik mijn geld kwijt door de fout van de verkoper. Nooit meer..

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 08-12-2023
Hoi Connie, bedankt voor je review! Onze oprechte excuses voor de hinder die je ondervindt door deze onvoorziene situatie. We begrijpen de frustratie en nemen dit zeer serieus. In verband met de problemen die zijn veroorzaakt met je bestelling heb ik vandaag de terugbetaling uitgevoerd. Je ontvangt het bedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening!

02-12-2023
29-11-2023
02-12-2023
Heb het nog steeds niet ontvangen

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 04-12-2023
Beste Jos, Wat ontzettend spijtig om te horen dat je je bestelling nog steeds niet hebt ontvangen Het blijkt dat het pakket vast lijkt te zitten bij de vervoerder. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen hoe teleurstellend dit voor je moet zijn. Wij zullen dan vijf dagen na verzending ook op 07-12 een onderzoek starten bij de vervoerder. om te achterhalen waar het p

30-11-2023
26-11-2023
30-11-2023
Heb het allemaal betaald maar heb nog steeds niks mogen ontvangen alle 2 de machines niet beetje slordig nu bestellen morgen in huis wacht al 5 dagen en nog steeds niks

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 01-12-2023
Hoi, dank je wel voor je review. Het spijt me dat je bestelling nog steeds niet is afgeleverd. Vanwege vertragingen bij PostNL wordt het vandaag naar het door jou opgegeven PostNL-punt gestuurd. Als het pakket vandaag nog steeds niet wordt geleverd, neem dan contact op met onze klantenservice via 013 889 44 44 of via de live chat. We zullen dan zo snel mogelijk een oplossing voor je vinden.

28-11-2023
24-11-2023
28-11-2023
Tot nu heb ik geen trap ontvangen.

Gereedschapcentrum.nl antwoordt: 29-11-2023
Beste Adam, Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren doordat je de trap nog niet hebt ontvangen. We begrijpen hoe frustrerend dit voor je moet zijn. Om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen, hebben we het door jou verstrekte bestelnummer gecontroleerd. Onze excuses voor de vertraging bij de levering. We hebben direct actie ondernomen en contac