27-03-2024
De gehele afbeelding stond er niet op, hadden jullie best mogen aangeven dat de afbeelding te groot was

puzzleYOU NL antwoordt: 27-03-2024
Omdat de kaartjes van het Memo spel vierkant zijn en foto's rechthoekig, zijn foto's dus altijd te groot en past er inderdaad een deel van de foto niet op het kaartje. Om te laten zien welk gedeelte er niet op past, verschijnt er na het uploaden van de foto's een preview. Hier ziet men precies hoe de kaartjes gedrukt gaan worden. Onder deze preview staat tevens geschreven: "Dubbelklik op de kaart

13-03-2024
27-02-2024
13-03-2024
Foto bij bestelling gaf een groene smiley, maar helaas is de puzzel te vaag.
Kan niet verder gelegd worden na een teleurstellende poging.

NB dezelfde puzzel gaf bij andere aanbieder een gele smiley, maar is een stuk scherper met voldoende resultaat.

puzzleYOU NL antwoordt: 13-03-2024
Onze vijf sterren beoordeling en daarmee verbonden de groene, gele of rode smiley geven aan of een foto voldoende resolutie heeft. Als iemand dus een foto direct van de camera gebruikt, dan heeft deze in de regel voldoende resolutie en krijgt een groene smiley. Maar let op: dit geeft alléén aan dat de foto groot genoeg is om op een puzzel te worden gedrukt. Of een foto scherp of wazig is, overbeli

06-03-2024
21-02-2024
06-03-2024
De verzonden foto was kleurige en lichter dan het resultaat op en in de doos!
Mocht u dit gevolg al voorzien, vraag dan om ern andere foto!
Liever enkele dagen vertraging dan zo'n snelle afwikkeling.

puzzleYOU NL antwoordt: 07-03-2024
Wij ontvangen bestellingen uit 23 verschillende landen. Door deze enorme hoeveelheden is het voor ons helaas niet mogelijk om dagelijks meerdere duizenden foto's te bekijken. Wij moeten daarom de verantwoording voor het gebruiken van een scherpe en goed belichte foto bij de klant leggen. Mocht u niet zeker zijn of dit het geval is bij uw foto, dan kunt u deze beter eerste even per e-mail naar ons

28-01-2024
Bedrijf schiet echt te kort aan service. Puzzelkwaliteit is prima maar de rand producten zijn niet van eigen makkelij en geven wel aan op de website dat het bijv hun puzzelmatten zijn. 24,99 wil ik best betalen voor een eigen merk maar niet van Clementoni die bij Kruidvat voor 6,99 ligt. Retourneren moet op eigen kosten terwijl het bedrijf aan misleiding doet. Geef je dit als klant aan krijg je ee

puzzleYOU NL antwoordt: 30-01-2024
"Schoenmaker blijf bij je leest", dachten wij toen wij een paar jaar geleden besloten ons op hetgeen wat wij het beste kunnen te concentreren en dat is het produceren van gepersonaliseerde premium puzzels. Alle puzzelbenodigdheden, die wij aanbieden, worden dus niet door ons geproduceerd en ja, het maken van puzzelmatten laten wij aan Clementoni over. Op de productsite https://www.puzzleyou.nl/pu

23-12-2023
09-12-2023
23-12-2023
Kleur is niet mooi genoeg

puzzleYOU NL antwoordt: 28-12-2023
Het spijt ons dat u met de kleuren niet tevreden bent. Als u ons een foto van de gelegde puzzel zou kunnen sturen, dan kunnen wij het drukresultaat met de kleuren op de foto vergelijken. Mochten wij niet precies hetzelfde hebben gedrukt, dan gaan wij daar natuurlijk werk van maken.

08-12-2023
23-11-2023
08-12-2023
layout kerst met die witte stippen is te donker ben zo’n week bezig alleen al om de randen bij elkaar te krijgen.

En heel wat stukjes waarvan de randjes heb ik opnieuw moeten plakken omdat ze los raakte

puzzleYOU NL antwoordt: 08-12-2023
Het spijt ons, dat het design het puzzelen onnodig moeilijk maakt. Misschien kunt u later een foto van het gelegde exemplaar aan de klantenservice sturen (service@puzzleyou.nl)? Dan kunnen zij dat eenst aan de grafische afdeling laten zien en misschien bereiken, dat er een lichtere versie online wordt gezet.

27-11-2023
Er zaten veel stukjes nog aan elkaar geplakt (slecht gesneden).
Hierdoor best wat schade aan verschillende stukjes.

puzzleYOU NL antwoordt: 28-11-2023
Het spijt ons dat u een fotopuzzel heeft ontvangen, die niet juist is doorgestanst. Wij bieden u hiervoor onze excuses aan. In dit geval kunt u van uw garantie gebruik maken. Stuurt u even een foto met daarop de betroffen stukjes naar de klantenservice. Zij zorgen er dan voor dat u een feilloos gestanst exemplaar ontvangt.

14-11-2023
31-10-2023
14-11-2023
Puzzel zou bezorgd worden op adres A’, via transportbedrijf wordt het adres B’ uiteindeljk ligt de puzzel in mijn voortuin.

puzzleYOU NL antwoordt: 15-11-2023
Het spijt ons dat de koerier zijn werk niet naar behoren heeft gedaan, wij zullen hierover bij de koerier een klacht indienen. Wel jammer dat door een sullige UPS chauffeur uiteindelijk maar 2 sterren worden gegeven, terwijl u met ons werk, de fotopuzzel zelf, uiterst tevreden bent.

01-11-2023
18-10-2023
01-11-2023
Bij ontvangst bleek dat de tape die erop geplakt was om de doos te laten sluiten kapot geknipt was, zag er slordig en raveling uit. Hoe komt dat. Zat er eerst de verkeerde puzzel in en is hij omgewisseld? Waarom dan niet netjes opnieuw geplakt? Hopelijk zit de goede puzzel er wel in weten wij pas als hij gemaakt wordt . Het is een cadeau voor een tachtigjarige voor haar verjaardag.
Echt jammer, h

puzzleYOU NL antwoordt: 03-11-2023
Wij werken met een geautomatiseerd productiesysteem, waarin de puzzels door robots worden verzegeld en verpakt. Uw veronderstelling is dus niet juist. Wij gaan ervan uit dat er onderweg druk op het pakket is uitgeoefend, waardoor de zegels zijn beschadigd. Mocht er met de puzzel zelf iets niet in orde zijn, dan neemt u a.u.b. contact met de puzzleYOU klantenservice op. U heeft namelijk garantie op

08-09-2023
24-08-2023
08-09-2023
Reageren op een vraag via email

28-08-2023
01-04-2020
28-08-2023

23-08-2023
07-08-2023
23-08-2023
Ik heb hem de puzzel nog niet ontvangen. Ik heb hem wel betaald.
Ken ik hem nog krijgen?

Vr groet Attie Visser

puzzleYOU NL antwoordt: 24-08-2023
Uw heeft voor een UPS afhaalpunt gekozen en daar ligt uw pakket als sinds 2 weken. Wilt u de beoordeling a.u.b. opnieuw doen als u de fotopuzzel heeft afgehaald?