05-04-2024
ik had puzzel besteld is nog niet gekomen

puzzleYOU NL antwoordt: 10-04-2024
Uw pakket is bij een afhaalpunt terecht gekomen en omdat het daar na twee weken nog steeds niet was afgehaald, heeft UPS het pakket aan ons retour gestuurd. Wij zullen het pakket opnieuw opsturen, maar houdt u deze keer a.u.b. de track & trace in de gaten. De link naar de track & trace vindt u in de verzendbevestiging.

03-01-2024
17-12-2023
03-01-2024
Ik heb geen puzzel gekregen maar wel betaald

puzzleYOU NL antwoordt: 11-01-2024
Uw pakket is gelukkig boven water gekomen en in het door u gekozen afhaalpunt terecht gekomen. Wij zullen UPS vragen u even de details te sturen. Misschien wilt u de beoordeling opnieuw doen als u de puzzel uiteindelijk heeft ontvangen?

28-12-2023
Ik wacht al 3 weken op mijn bestellingcadeau voor kerst voor oma. Na melding, wordt het wel meteen opgepakt en geregeld.

14-12-2023
28-12-2023
Hij zou 14 dec bij het afhaalpunt geleverd zijn maar is daar nog steeds niet.

puzzleYOU NL antwoordt: 11-01-2024
Mocht er met de zending iets mis gaan, dan kunt u het beste even contact met de klantenservice opnemen. Zij bemiddelen dan met de koerier en zorgen ervoor dat u alsnog uw pakket ontvangt.

10-12-2023
De aangegeven leveringsdatum werd niet nageleefd. Puzzels zijn bijna een week later bezorgd, hierdoor waren ze te laat voor onze pakjesavond en ook waren er nog 2 van de 3 dozen beschadigd.

Meerdere malen contact gehad met jullie over de levering. Er werd aangegeven dat alles op tijd geleverd zou worden, maar dit bleek niet het geval. Ik miste een oplossende reactie vanuit jullie. Er werd nu gez

puzzleYOU NL antwoordt: 13-12-2023
de puzzels zijn op 5 december afgeleverd en niet op zaterdag 3 december, uw pakjesavond. Wij bieden u nogmaals onze excuses aan voor onze -achteraf dan toch verkeerde- inschatting, maar wij hebben enorm ons best gedaan om uw zending toch nog op tijd de deur uit te krijgen en omdat dit was gelukt en wij zagen dat het pakket op tijd op de route zat, hadden wij gezegd dat alles in orde was. Bij het é

09-12-2023
Erg mooie puzzel, maar ondermaatse bezorging door ups maakte het een negatieve ervaring.

08-08-2023
Het ging erg slecht ook met de bezorging hij is steeds heen en weer gegaan, en vindt het er slecht over dat wij dan nog zoveel moeten betalen voor de verzending jullie kunnen beter mensen laten kiezen of ze via post nl doen of ups, ik vind ups een kut bedrijf, en jullie mogen echt wel wat minder vragen voor ons het is al duur genoeg en dan ook nog een verzend kosten van bijna 5 euro doe normaal

puzzleYOU NL antwoordt: 09-08-2023
Wij sturen onze fotopuzzels en spellen naar 23 verschillende landen. U zult begrijpen dat PostNL te klein is om voor ons als verzendpartner te dienen. Het spijt ons dat het bij u niet naar wens is gelopen, maar UPS bezorgd 98% van onze pakketten wereldwijd zonder dat onze tussenkomst nodig is, dus onze ervaring is een andere. Het uit de omranding halen van de kaartjes gaat in de meeste gevallen vr

20-07-2023
Als een product niet naar wens is moet product geretourneerd kunnen worden en het geld teruggestort. Dit is helaas niet gebeurd. Heel slechte zaak.

puzzleYOU NL antwoordt: 25-07-2023
Wij bieden onze klanten de mogelijkheid aan om geheel zelf een puzzel te ontwerpen. Omdat wij aan het voorbereiden van de puzzel niet te pas komen, moeten wij de verantwoording voor het gebruiken van een goede foto bij de klant leggen. U heeft, in plaats van een foto, een screenshot van uw mobieltje geüploadt. In de preview, waar wij tonen hoe de puzzel eruit komt te zien, werd duidelijk zichtbaar

19-06-2023
Levering is snel en gebruiksgemak prima. Ik ben echter niet tevreden over de kwaliteit van de foto’s op het memoryspel. Ik heb heldere lichte foto’s ingestuurd maar op het spel ogen ze wat donker.

puzzleYOU NL antwoordt: 22-06-2023
Het spijt ons, dat u met het drukresultaat niet tevreden bent. U kunt in dat geval het beste even de kaartjes fotograferen, die volgens u veel te donker zijn, en die aan de collega's van de klantenservice sturen (service@puzzleyou.nl). Zij nemen uw reclamatie dan graag in behandeling.