Late levering zonder communicatie

Klusspullen.nl antwoordt: 22-04-2024
Beste meneer/mevrouw Nijssen, Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Helaas is het door u bestelde artikel niet voldoende geleverd door onze leverancier waardoor uw order niet op de vooraf aangegeven verwachting geleverd kon worden. Dit is ons helaas te laat opgevallen en om deze reden bent u niet geïnformeerd. Wij streven er naar de levertijden scherper in de gaten te houden en klanten(nog) b

14-04-2024
31-03-2024
14-04-2024
Erg trage verzending ...spullen zijn op voorraad bij plaatsing bestelling bijba 2 weken moeten wachten en ook vraag moeten stellen naar stand van zaken met verzending

Klusspullen.nl antwoordt: 15-04-2024
Beste heer van Ende, bedankt voor uw review. Het heeft helaas langer geduurd dan verwacht voordat wij uw bestelling konden versturen. Helaas heeft u meer stuks van een artikel besteld dan wij op voorraad hebben, hierdoor is uw bestelling niet binnen de verwachting verstuurd. Onze excuses voor het ongemak, wij hopen dat de artikelen naar wens zijn. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl

30-01-2024
De tansfo/dimmer die ik kocht is echt goedkope (Chinese brol ). De schroeven om de transfo open te draaien, krijg je nadien niet meer volledig vast omdat ze gewoon in plastic worden gedraaid. Gat is dan te groot van ze 1 keer los te draaien.
De aansluitingen voor de draden zitten op een erg moeilijke plaats. Je hebt een pincet nodig om de draadjes er in te krijgen.
Allemaal veel te goedkoop gemaak

Klusspullen.nl antwoordt: 30-01-2024
Beste heer Lamers, Dank u voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat de dimmer niet aan uw verwachtingen voldoet. We bieden verschillende dimmers in ons assortiment aan, en de dimmer die u heeft gekocht, behoort tot de voordeligere opties. Niettemin zou u mogen verwachten dat de dimmer naar behoren werkt. Als er sprake is van een defect, willen we dat uiteraard graag met u oplossen. We verzoeken

23-01-2024
15-01-2024
23-01-2024
Verpakking en inhoud zichtbaar tweede keer verstuurd. Is bij een andere klant geweest

Klusspullen.nl antwoordt: 24-01-2024
Geachte heer/mevrouw Hoog Antink, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u een artikel ontvangen heeft wat zichtbaar al een keer eerder verstuurd is. Mocht het artikel niet goed functioneren, dan zullen we dit uiteraard voor u oplossen. We horen dan graag meer van u, wij zijn telefonisch op per mail bereikbaar. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl

09-01-2024
Veel te lang moeten wachten op bestelling.
Na sturen van mailtje waar pakje bleef is er toch reactie gekomen.
Zou in het vervolg nog bestellen omdat de producten zeer aantrekkelijk zijn.
Zal nog eens proberen en het resultaat afwachten.

Klusspullen.nl antwoordt: 11-01-2024
Geachte heer Alleman, bedankt voor uw review. Wij hebben uw bestelling helaas veel later dan verwacht verstuurd, onze excuses hiervoor. Door de feestdagen en extreme drukte in ons magazijn is er een vertraging ontstaan. We hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Klusspullen.nl

11-12-2023
06-12-2023
11-12-2023
Ik kreeg een defecte schakelaar en heb hierdoor werken moeten uitstellen en een nieuwe kopen.

Klusspullen.nl antwoordt: 12-12-2023
Geachte heer/mevrouw Verweirder, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u een defecte schakelaar heeft ontvangen, als u ons hier per mail of telefonisch over had geïnformeerd, dan hadden we dit gelijk met u op kunnen lossen en u een nieuwe schakelaar toe kunnen sturen. Zojuist heb ik u een mail gestuurd, we hopen het alsnog met u op te kunnen lossen! Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl

05-11-2023
27-10-2023
05-11-2023
Op zich is het bestelde product prima, maar levering niet zoals beloofd. Op de site is er sprake van levering de dag nadien, uiteindelijk is dat 6 dagen geworden,
met voor gevolg dat we het bestelde toestel te laat hadden en we daardoor nog eens 200km hebben mogen rijden om het op het leveringsadres (dat niet het weefadres is) op te halen.

Klusspullen.nl antwoordt: 07-11-2023
Beste heer De Sutter, Bedankt voor uw feedback. Zoals per mail gecommuniceerd hebben we uw bestelling binnen de verwachte levertijd verstuurd en is uw opmerking onjuist. Wel hebben we geconstateerd dat uw bestelling een dag langer onderweg is geweest door opgelopen vertraging bij PostNL en we betreuren dat u hiervan hinder heeft ondervonden. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl

29-10-2023
jullie kunnen er waarschijnlijk weinig aan doen maar de verkeerde 2 bollampkappen kunnen jullie niet terugnemen. Wel snelle correcte levering.

Klusspullen.nl antwoordt: 30-10-2023
Geachte heer van Obberghen, bedankt voor uw review. Wij hanteren een retourtermijn van 30 dagen, het is dan ook zeker nog mogelijk om de verkeerde bollampkappen terug te sturen. U kunt hiervoor de pakbon gebruiken die u per mail ontvangen heeft. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl

12-09-2023
De spullen opsturen die je besteld .
Zijn telefonisch slecht bereikbaar en na na een week nog geen reacties gehad op het gevraagde maar wel mijn geld kwijt

Klusspullen.nl antwoordt: 12-09-2023
Geachte heer/mevrouw Spiering, bedankt voor uw review. Wij hebben uw mail ontvangen waarin u aangeeft een incompleet artikel ontvangen te hebben. U heeft hier ook een reactie van ons op ontvangen, wij zijn de kwestie namelijk nog aan het uitzoeken met ons magazijn en onze leverancier. Uiteraard zullen wij het probleem voor u oplossen en ervoor zorgen dat u ontvangt wat u besteld (en betaald) heeft

06-08-2023
26-07-2023
06-08-2023
Nakomen wat er op de site staat en telefonisch berijdbaar zijn

Klusspullen.nl antwoordt: 07-08-2023
Beste mevrouw Van Lith, Bedankt voor uw bericht. Helaas hebben we uw bestelling niet binnen de verwachte levertijd kunnen versturen door leveringsproblemen bij onze leverancier. We proberen onze klanten ten alle tijde up-to-date te houden over de status van zijn of haar bestelling en helaas hebben we dit bij u niet tijdig geconstateerd. Onze excuses voor de langere levertijd. Telefonisch zijn wij

08-05-2023
Lange levertijd omdat product niet voorradig was, zonder daarvan bericht te doen

Klusspullen.nl antwoordt: 09-05-2023
Beste heer/mevrouw Theunisse, u heeft een artikel besteld met een verwachte levertijd van 1-2 weken. U kunt dit ook terugvinden in de orderbevestiging, wij hebben het pakketje binnen deze verwachte levertijd bezorgd. Hopelijk is de dimmer naar wens. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl

01-05-2023
Heb mijn spullen nog niet

Klusspullen.nl antwoordt: 01-05-2023
Geachte heer Jacobs, wat vervelend dat u de producten nog niet in huis heeft. De klantenservice gaat contact met u opnemen, onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team klusspullen.nl