01-04-2024
Pakje geleverd maar nergens te bespeuren.
Ik wacht nog steeds op feedback om te weten waar het geleverd werd.

Klusspullen.nl antwoordt: 02-04-2024
Beste heer Fourir, wij zijn met u in contact betreft de levering van uw bestelling. We zijn een onderzoek gestart bij PostNL, dit hebben we ook per mail aan u gecommuniceerd. Mocht blijken dat het pakket niet geleverd is (ook niet bij de buren) dan zullen we dit uiteraard met u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl

28-02-2024
Hoe voelt u het dat ik bij klusspullen dingen heb besteld?
En ik doe normaal aan deze onzin niet mee

Klusspullen.nl antwoordt: 29-02-2024
Geachte heer Kooij, Dank u wel voor uw feedback. We begrijpen niet helemaal waarom we een 1-sterrenbeoordeling hebben ontvangen, vooral omdat uw bestelling dezelfde dag is verzonden en de volgende dag door PostNL is afgeleverd. Als er iets niet klopt met uw bestelling of als u enige problemen ondervindt, horen we dat graag van u. Neem dan alstublieft contact met ons op, zodat we samen kunnen kijke

23-02-2024
17-02-2024
23-02-2024
Geen snelle levering. Ik wacht al een week. En het zou in 1 dag klaar moeten zijn.

Klusspullen.nl antwoordt: 27-02-2024
Beste heer Koper, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent. We willen graag verduidelijken dat we uw bestelling hebben verzonden op zondagavond, slechts één dag nadat u de bestelling heeft geplaatst. Het is teleurstellend om te horen dat uw bestelling enkele dagen onderweg is geweest, maar we hebben hier helaas geen invloed op gehad. Bovendien hebben we opgemerkt

07-02-2024
06-11-2023
07-02-2024
Levertijden op de website respecteren en als dat niet lukt de klant hierover informeren.

Klusspullen.nl antwoordt: 09-02-2024
Geachte heer Kempenaers, helaas is uw bestelling veel later verstuurd dan de verwachting was. De levertijden die wij communiceren zijn verwachtingen, door onvoorziene omstandigheden bij de fabrikant of leverancier kan er een vertraging ontstaan. Wij vinden dit erg vervelend en hebben u per mail op de hoogte gehouden van deze vertraging. Wij hopen dat het product naar wens is. Met vriendelijke groe

Verkeerde toestellen geleverd.

Klusspullen.nl antwoordt: 22-01-2024
Geachte heer/mevrouw Verstrepen, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u een verkeerd artikel ontvangen heeft. Zojuist hebben we u een mail gestuurd. Als u ons zou willen toelichten wat u verkeerd ontvangen heeft, dan kunnen we dit voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl

10-01-2024
Retourneren makkelijker en inzichtelijker maken

Klusspullen.nl antwoordt: 11-01-2024
Geachte heer van Welsem, bedankt voor uw review. We doen ons uiterste best om het retourproces zo soepel mogelijk te laten verlopen, vervelend om te horen dat u dit niet zo heeft ervaren. Wij zullen u feedback meenemen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl

20-11-2023
Beloften van levertijd niet nagekomen, gebeld, kwam er op neer jammer er kwam helemaal niet van hun kant, kreeg de indruk dat ze het wel best vonden jammer

Klusspullen.nl antwoordt: 21-11-2023
Geachte heer Smits, bedankt voor uw review. Helaas is uw bestelling een dag later dan verwacht verstuurd, wij vinden dit erg vervelend. De levertijden die wij opgeven zijn verwachtingen, het komt helaas voor dat deze verwachting door onvoorziene omstandigheden niet gehaald kan worden. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl

09-11-2023
19-08-2023
09-11-2023
Verschrikkelijke winkel! Nooit hier iets kopen!
Een behoorlijke bestelling geplaatst en nooit gekregen. Meervoudig contact gehad met deze partij en zij zeggen ja als wij het verzonden hebben stopt daar onze verantwoordelijkheid. Bespaar jezelf de ellende en bestel elders!!

Klusspullen.nl antwoordt: 10-11-2023
Beste heer Steenwijk, Wij hebben de door u bestelde producten verzonden en PostNL bevestigt middels de Track & Trace codes én handtekening bij aflevering dat het pakket op het door u opgegeven afleveradres is afgeleverd. Ook het ingestelde onderzoek bij PostNL (navraag bij de bezorger) wijst uit dat het pakket daadwerkelijk geleverd is, maar dat er op het afleveradres meerdere bewoners zijn. Wat

08-11-2023
Ik heb mijn spullen na 3 weken nog steeds niet binnen.

Klusspullen.nl antwoordt: 09-11-2023
Geachte heer/mevrouw Vermuyten, wat vervelend dat u de bestelling nog niet ontvangen heeft. Volgens de Track & Trace van PostNL is uw pakket op 4 november bezorgd. We hebben u zojuist een mail gestuurd, mocht u het pakket nog niet ontvangen hebben zou u hier dan op willen reageren? We willen dit namelijk graag met u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl

07-08-2023
De mails die toegestuurd worden goed lezen en desnoods de klanten opbellen om hun vragen goed te kunnen beantwoorden

Klusspullen.nl antwoordt: 08-08-2023
Geachte mevrouw Hermans, Bedankt voor uw bericht. In eerste instantie hebben we inderdaad niet goed gelezen dat u het afleveradres wenste aan te passen. Onze excuses voor het ongemak. We hebben de adresgegevens tijdig aan kunnen passen en uw bestelling zal dan ook daarheen worden verstuurd. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl

15-06-2023
Kwam zonder bericht een maand later pas aan. Inmiddels zelf al iets anders gekocht, dus geld weggegooid.

Klusspullen.nl antwoordt: 15-06-2023
Geachte heer Verhagen, onze excuses voor het ongemak. Helaas heeft uw bestelling een langere levertijd gekend dan verwacht. Wij proberen klanten op de hoogte te houden van eventuele vertragingen, helaas lukt dit niet altijd. Mocht u het artikel wensen te retourneren, zou u dan contact met de klantenservice op kunnen nemen? Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl

24-04-2023
04-05-2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen

Klusspullen.nl antwoordt: 05-05-2023
Geachte heer/mevrouw Veere, wat vervelend dat u de bestelling nog niet ontvangen heeft. Wij hebben uw bestelling op 1 mei verstuurd, volgens de Track & Trace van PostNL is het pakket op 2 mei bij u bezorgd. We zullen per mail contact met u opnemen om dit uit te zoeken. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl

20-04-2023
04-05-2023
Geen goede voorraadmanagement. Bij meerdere artikelen wordt niet de actuele voorraad gecontroleerd en wordt je hele bestelling vastgehouden.

Klusspullen.nl antwoordt: 05-05-2023
Geachte heer van Eeden, ik zie dat u inderdaad langer op uw bestelling gewacht heeft dan wat wij op onze website en in de orderbevestiging naar u hebben gecommuniceerd. Helaas hadden wij 1 artikel uit uw bestelling niet voldoende op voorraad, onze excuses hiervoor. Ik zie dat u contact heeft gehad met onze klantenservice en dat, in overleg met u, dit artikel geannuleerd is zodat de rest van uw bes