08-04-2024
15-04-2024
De 98 plantjes hadden er wat frisser uit kunnen zien.

08-04-2024
15-04-2024
Zending geleverd volgens afspraak, de plantjes zijn een beetje klein.

10-04-2024
01-04-2024
10-04-2024
Bestelproces is prima. De uitgepakte waren direct bekeken en had verwacht dat het er beter aan toe zou zijn. Het was wortelgoed van acht verschillende struiken/bomen voor een haag. Zeker niet alles zag er fris uit. Wel netjes labels erbij. Alles direct aangeplant en water gegeven. Nu is het een kwestie van tijd om te zien of het gaat herstellen.

30-03-2024
De kwaliteit van de ooievaars varens was erg verschillend 1 zat al een bloem in en 1 was heel erg klein. Ben bang dat deze het niet haalt. Wel allemaal nietjes verpakt. De levering van vorig was bijna perfect. Vandaar mijn verbazing over deze kwaliteit.

garmundo.nl antwoordt: 02-04-2024
Het spijt ons te horen dat de kwaliteit van de planten verschillend was. We streven altijd naar consistente kwaliteit echter hebben we natuurlijk te maken met een natuurproduct, er kan hierdoor wat verschil zitten in grootte omdat we afhankelijk zijn van het weer en de oppottijd van planten. Als je planten niet goed gedijen, neem dan gerust contact met ons op met foto's erbij, we staan klaar om te

25-03-2024
Planten die ik ontving lagen wat

garmundo.nl antwoordt: 02-04-2024
Vervelend te horen dat je de planten wat rommelig ontving, we streven ernaar om alle planten netjes te laten leveren. We nemen je feedback mee! Het klopt dat planten soms opgestapeld worden, dit doen we enkel bij planten die daar tegen kunnen, dit scheelt voor onze klanten in transportkosten en kan voor de planten verder geen kwaad. Alle planten worden voor transport bewaterd, echter kan het zijn

17-03-2024
10-03-2024
17-03-2024
Verzending kan beter

garmundo.nl antwoordt: 20-03-2024
Bedankt voor je eerlijke feedback. Vervelend dat je niet zo tevreden bent over de verpakking van de planten. We streven altijd naar verbetering en een nette verzending van planten. Enkele soorten planten worden opgestapeld verzonden, echter dienen ze wel stevig in de doos te zitten. We nemen je feedback mee! Bij verdere vragen, neem gerust contact met ons op.

alles goed verlopen

garmundo.nl antwoordt: 20-03-2024
Fijn dat alles goed is verlopen, graag tot een volgende keer bij Garmundo!

05-03-2024
20-02-2024
05-03-2024
ik had bij verschillende soorten geen kaartje zitten en wist dus niet welke planten dit waren en heb op de gok de planten gepoot.

garmundo.nl antwoordt: 20-03-2024
Het klopt dat niet in elk potje een kaartje zit, per soort stoppen we er een kaartje bij. Mocht je ooit twijfelen aan welk plantje in welk potje zit, neem dan gerust contact met ons op zodat we je hiermee kunnen helpen. Alvast veel plezier van de bloeiende border!

23-02-2024
Groot verschil in kwaliteit. Twee bossen Fagus, met een goede wortels een erg matig

garmundo.nl antwoordt: 05-03-2024
Bedankt voor je feedback! Vervelend te horen dat er verschil in kwaliteit lijkt te zitten, dit is natuurlijk niet de ervaring die we willen bieden. We streven altijd naar consistentie in kwaliteit. Gelieve contact met ons op te nemen, zodat we de situatie kunnen bekijken en advies kunnen geven! Alvast bedankt en graag tot een volgende keer bij Garmundo!

16-11-2023
De potten zagen er goed uit maar waren wel droog.

garmundo.nl antwoordt: 03-01-2024
Hey! Bedankt voor je feedback! Jammer dat de potten droog waren, we doen ons best om de beste kwaliteit te leveren. Planten worden voorafgaand altijd goed verzorgd, daarbij zijn planten in de winter in rust, en kunnen ze het beter hebben om iets langer droog te staan. Uiteraard goed dat je dit alsnog bij ons meldt. Als er iets niet helemaal naar wens is, laat het ons altijd weten, we staan klaar

De verpakking is in hoogte te klei, waardoor de bovenste 3 a 4 takken
van 4 planten =/- 10 cm. afgebroken waren.
Gebruik dozen die circa 15 cm hoger zijn !!
Dit probleem zien liefhebbers niet graag, doe er uw voordeel mee,
instrueer uw verpakkings afdeling op vakmanschap, opletten !!
Compli : de kwaliteit van de fruitbomen is gewoon GOED.
gr. H.W. Opheij Veghel 5461gb.

garmundo.nl antwoordt: 16-10-2023
Dank voor je eerlijke feedback! Onze excuses voor de ongemakken met de verpakking, we nemen dit serieus op en zullen onze nagaan waar in het proces dit mis ging. Gelieve altijd direct contact met ons op te nemen wanneer je problemen ervaart, dan kunnen we een gepaste oplossing bieden. Mocht je over de desbetreffende kwestie nog vragen hebben, dan ontvangen we graag een mail van je hierover. Alsnog

05-09-2023
Borderpakketten besteld en in goede orde ontvangen. Een tip is om elke planten voorzien van een kaartje met de plantnaam. Sommige planten zijn geleverd zonder bladeren. Ik kon niet zien welk plantje dit was. Hopelijk komen deze planten wel uit in het voorjaar en zijn ze goed geplant volgens het schema!

garmundo.nl antwoordt: 11-09-2023
Hey daar! Bedankt voor je bestelling en feedback. We zijn blij dat je borderpakketten in goede staat zijn aangekomen. Tot nu toe zit er inderdaad één kaartje per plantsoort in het pakket. We zullen zeker kijken naar de mogelijkheid om aan alle planten plantkaartjes toe te voegen voor gemakkelijke identificatie. Naar verwachting komen de planten alsnog uit in het voorjaar, zolang de plant goed

27-05-2023
Drie sterren omdat de website en de informatie van Garmundo in orde waren.
Helaas pakket tot nu toe niet ontvangen en van DHL geen informatie wanneer het bezorgd wordt. Ik vrees dat indien dit pakket na de pinksterdagen bezorgd wordt dat er weinig over is van de planten.

garmundo.nl antwoordt: 31-05-2023
Hey daar! Bedankt voor je review en het delen van je ervaring met Garmundo. We waarderen je positieve feedback over onze website en informatie. Het spijt ons echter dat je pakket later is aangekomen en dat DHL geen duidelijke bezorginformatie heeft gegeven. We begrijpen dat je je zorgen maakt over de staat van de planten na de pinksterdagen. We willen graag helpen en ervoor zorgen dat je tevred

08-05-2023
Mooie plantjes, rommelig verpakt, waardoor de helft uit de bakjes lag. Helaas ontbraken 6 plantjes in mijn bestelling. Na telefoontje met heel vriendelijke klantenservice ben ik in afwachting van de nazending.

garmundo.nl antwoordt: 11-05-2023
Beste Alouette, Bedankt voor je review. Fijn te horen dat je tevreden bent met de geleverde planten. Natuurlijk wel vervelend dat je pakket wat rommelig binnen is gekomen en er 6 planten miste, excuses daarvoor! Ik zie dat de nalevering intussen werd geleverd, daarmee ga ik er vanuit dat het nu in orde is. We nemen je feedback mee, veel plezier van de planten! Met vriendelijke groet, Team Ga

06-05-2023
29-04-2023
06-05-2023
Het duurde lang voordat de bestelling kwam en dat kwam toevallig heel vervelend uit

garmundo.nl antwoordt: 11-05-2023
Beste Esther, Bedankt voor je feedback. Vervelend te horen dat je pakket wat langer onderweg is geweest, en dit vervelend uit kwam. We zijn voor levering helaas afhankelijk van onze vervoerder, we doen ons uiterste best om alles zo snel mogelijk te leveren bij onze klanten. We nemen je feedback mee! Alsnog veel plezier met je bestelling gewenst! Met vriendelijke groet, Team Garmundo

28-04-2023
Ik heb helaas geen track and trace gekregen voor de levering.

Dus onverwachts stond de bezorger op de stoep. Gelukkig met de video deurbel de bomen laten plaatsen op de stoep voor ons huis.

Qua aanlevering verder geen opmerkingen. Alles geplaatst en nu afwachten hoe het groeit :)

garmundo.nl antwoordt: 03-05-2023
Hey Kevin, Bedankt voor het delen van je ervaring. We vinden het vervelend dat de levering niet helemaal ging zoals gehoopt. We begrijpen dat het vervelend is om niet op de hoogte te zijn van de levering en we zullen kijken of we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Helaas is track en trace nog niet altijd mogelijk bij zendingen met pallet. Onze partners werken hier hard aan, maar als je zeker w

factuur

garmundo.nl antwoordt: 24-04-2023
Beste ACM van Lipzig, Bedankt voor je review. We vinden het jammer dat je niet helemaal tevreden bent over onze service. Als je ons meer specifieke feedback kunt geven over wat er mis was met de factuur, kunnen we je verder helpen. Aarzel dus niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. We hopen dat je toch kunt genieten van je planten en we hopen dat we iets van je h