24-02-2024
Geen enkele info wanneer het geleverd wordt. Er is een tijdslot van drie dagen. Op vrijdagmorgen stond het nog in verwerking en 10 minuten later staat Bpost aan de deur.
Je kan niet eisen dat men 3 dagen achter het venster zit te wachten.

garmundo.nl antwoordt: 05-03-2024
Vervelend te horen dat de informatie over je bestelling niet goed binnen lijkt te zijn gekomen. Wanneer een bestelling met DHL wordt verstuurd, zoals ook in dit geval, ontvang je altijd de track & traces per mail. Ik zie dat de track & traces ook zijn verzonden naar je mail adres, wellicht is deze mail in je spam inbox terecht gekomen? Je mag ons altijd bellen of mailen voor verdere informatie, w

29-09-2023
22-09-2023
29-09-2023
Planten zijn goed en snel geleverd. Voor 2 borderpakketten moest ik 2x verzendkosten betalen terwijl het dezelfde dag geleverd wordt.

garmundo.nl antwoordt: 16-10-2023
Dankjewel voor je feedback! Het klopt dat er per pakket verzendkosten in rekening worden gebracht. De pakketten worden per doos verpakt, en voor elke doos betalen we verzendkosten. Het is tot nu toe nog niet mogelijk om meerdere pakketten als één zending te versturen, hopelijk hiervoor je begrip! We nemen je feedback mee ter verbetering. Als je nog andere vragen hebt, staan we altijd voor je kla

10-05-2023
je vraagt mij te beoordelen maar heb nog geen goederen verkregen of een bevestiging wanneer ze komen.
Beoordelen is denk ik beter als het hele proces afgerond is.

garmundo.nl antwoordt: 23-05-2023
Dag Stefan, Bedankt voor je eerlijke feedback! We begrijpen dat je het vreemd vindt dat we je vragen om een beoordeling te geven terwijl je nog geen levering hebt ontvangen. Dit gebeurt automatisch. Onze excuses voor het ongemak. Wel zijn we natuurlijk beniewd of je tevreden bent over je gemengde fruithaagje? Het Garmundo-team

23-04-2023
De wortels van de planten waren allemaal verdroogd.
Aan sommige planten zaten bladeren die ook allemaal verdroogd waren.
Ik heb ze direct in water gezet en het is de vraag hoeveel planten er overleven. Ik denk minder dan de helft.

gr.
S. Roelofs
tel 0655783988

garmundo.nl antwoordt: 24-04-2023
Hoi Seine, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met onze planten. We vinden het jammer om te horen dat de planten bij jou niet in goede staat zijn aangekomen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we willen dit graag voor je oplossen. Zou je ons alsjeblieft een e-mail kunnen sturen met jouw bestelnummer en foto's van de planten? Zo kunnen we kijken wat we voor je kunnen betekenen en ervoor