22-03-2024
Je bestelt een rhodo en betaalt. Dan krijg je te horen dat hij uitverkocht is. Daarna bericht dat je bestelling geleverd wordt. Terugbetaling was wel weer snel

18-02-2024
Ik kreeg van de vervoerder bericht dat uw zending beschadigd was en naar u door de vervoerder is teruggestuurd. Hoop dat ik snel een nieuwe zending ontvang die wel nieuw/heel is.

garmundo.nl antwoordt: 05-03-2024
Vervelend te horen dat het pakket onderweg bij DHL beschadigd is geraakt. Goed dat je contact opgenomen hebt met ons hierover, ik zie dat mijn collega een nieuwe zending met verse planten in orde heeft gemaakt voor je. Hopelijk komt dit pakket direct goed bij je binnen, alvast veel plezier ermee! Graag tot de volgende keer bij Garmundo!

22-01-2024
Het geleverde wortelgoed was volledig uitgedroogd. Slecht verpakt.

garmundo.nl antwoordt: 05-03-2024
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met het geleverde wortelgoed. Dat is zeker niet de ervaring die we willen bieden! Wanneer een bestelling binnen komt en je niet tevreden bent, gelieve dan altijd direct contact met ons op te nemen. We ontvangen dan graag foto's van het ontvangen goed, zodat we een oplossing kunnen bieden of advies kunnen geven. Als er iets is dat we voor je ku

26-05-2023
De bestelling is niet geleverd

garmundo.nl antwoordt: 31-05-2023
Hey Sander, Bedankt voor het delen van je feedback. We zien dat je bestelling inmiddels is geleverd. We balen ervan dat dit later was dan aangegeven. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Toch hopen we dat je tevreden bent over de planten en dat je tuin inmiddels wat blauwer kleurt. Team Garmundo

30-04-2023
23-04-2023
30-04-2023
Dozen waren nat, de planten zagen er slecht uit, de wortels Vd planten waren verdroogd, foei, foei!!!een zeer slecht te lezen brief met wat tips over de planten. Aan iedereen zal ik vertellen dat dit een een bedrijf is waar je beter GÉÉN planten moet kopen. Ik ben daarom ook erg boos.

garmundo.nl antwoordt: 03-05-2023
Beste Froukje, Allereerst willen we je bedanken voor je feedback. We vinden het vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met je aankoop bij Garmundo. Wij doen altijd ons uiterste best om onze planten in optimale conditie bij onze klanten te leveren. Echter, soms kan het gebeuren dat er tijdens het transport enige schade ontstaat aan de planten en/of de verpakking. Helaas zien we dat je g

29-04-2023
De bestelling is helemaal niet geleverd! Na herhaaldelijk bellen een afspraak kunnen maken voor een nieuwe leverdatum.

garmundo.nl antwoordt: 03-05-2023
Beste Mia, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat je bestelling niet is geleverd. Helaas hebben we te maken gehad met een onverwachte vertraging als gevolg van problemen bij onze transportpartner. We begrijpen dat dit frustrerend is. Gelukkig hebben we een nieuwe leverdatum kunnen afspreken en we hopen dat je tevreden zult zijn met je planten. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerk

16-04-2023
09-04-2023
16-04-2023
ik heb 3 fruitboompjes besteld en gekocht ,deze 3 zijn met BPOST toe gekomen ,2 van de 3 boompjes zijn beschadigt,(TAKKKEN AF GEBROKEN ), graag had ik andere gehad,mvg dirk

garmundo.nl antwoordt: 18-04-2023
Dag Dirk, Bedankt voor het achterlaten van je recensie. Het spijt ons te horen dat twee van de drie planten die je bestelde beschadigd aankwamen. Bij Garmundo streven we ernaar de best mogelijke klantervaring te bieden en zijn we altijd op zoek naar manieren om onze processen te verbeteren. We waarderen daarom je feedback en willen je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. We zijn

10-04-2023
Bestelling nog steeds niet ontvangen

garmundo.nl antwoordt: 12-04-2023
Beste klant, Er lijkt iets te zijn misgegaan bij de verzending van het borderpakket. Het beste kun je ons direct contacteren, dan zorgen we ervoor dat het meteen wordt verstuurd. We zullen u volgende week netjes een nieuw pakket opsturen. Mvg, Team Garmundo

02-04-2023
voor € 30 per plant zeer armetierige kleine bamboes

garmundo.nl antwoordt: 18-04-2023
Bedankt voor je feedback. Bij Garmundo streven we er altijd naar om kwaliteitsplanten te leveren en staan we achter onze kwekers. We vinden het dus vervelend dat je niet tevreden bent met de geleverde planten. Bedankt dat je dit bij ons onder de aandacht brengt. Je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice om samen te kijken naar een passende oplossing. We zijn van maandag t/m vrijdag te

25-03-2023
Bestelling was niet compleet geleverd, dit wordt niet gecorrigeerd omdat volgens track and trace alles geleverd zou zijn. Er zaten verschillende planten in elke doos. Knap dat ze dan aan track en trace kunnen zien dat er 1 soort ontbrak in een doos. Voortaan maar weer naar de lokale kweker, dan weet ik dat ik ook krijg wat ik betaal.

garmundo.nl antwoordt: 04-04-2023
Beste Erik, Bedankt voor je beoordeling. Er is gevraagd om de bestelling nogmaals te controleren daar de tracking weldegelijk aangaf dat de planten waren geleverd. Zou je kunnen antwoorden op de laatste e-mail vanuit ons. Dan sturen we de missende plantjes netjes na. Mvg, Team Garmundo

08-03-2023
28-02-2023
08-03-2023
De manier waarop de planten in de doos zaten was ronduit slecht .Van de 96 planten waren er daaroor 10 stuks niet meer te gebruiken die lagen als los zand onderin

garmundo.nl antwoordt: 09-03-2023
Goedemorgen, Zou u ons een mail kunnen sturen naar klantenservice@garmundo.nl? Dan zullen we u netjes 10 nieuwe plantjes opsturen. Alvast bedankt! Mvg, Team Garmundo

07-11-2022
Planten waren bij aankomt verdroogd
blad en stengels zat geknikt tussen de dozen

garmundo.nl antwoordt: 08-11-2022
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. De vaste planten uit het borderpakket kunnen er wat verdroogd uitzien in deze periode. U kunt ze gerust planten en ze zullen mooi opkomen in het voorjaar. Mocht dat niet het geval zijn dan kun je ons contacteren en we zoeken naar een nette oplossing. Mvg, Team Garmundo

01-11-2022
Komen afspraken niet na ! Je kiest een tijdslot voor levering van 3 dagen , en nu 8 dagen na bestelling is de bestelling nog niets eens verzonden !

garmundo.nl antwoordt: 08-11-2022
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses dat de bestelling later dan verwacht is geleverd. Hopelijk heeft u de planten alsnog in goede conditie ontvangen. Mvg, Team Garmundo

25-07-2022
09-07-2022
25-07-2022
Bestelling niet ontvangen, proberen te bellen maar het nummer werkt niet. bericht via de website gestuurd maar wacht nog op antwoord. Bestelling was van over de 200€

garmundo.nl antwoordt: 04-08-2022
Goedemorgen, Bedankt voor uw reactie. We hebben u vooraf per mail geïnformeerd dat het product niet meer beschikbaar was. Daarop hebben we besproken dat u het product weer bestelt als dit weer op voorraad is. Het bedrag hebben we u netjes geretourneerd. We zijn doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 08:30-12:30 en 13:00-16:30 en beantwoorden alle mails binnen 1 werkdag. Mvg, Team Garmund

17-07-2022
11-07-2022
17-07-2022
Deel van de bestelling was niet leverbaar en op de overige delen wacht ik nog, had volgens de info bij het bestellen al geleverd moeten zijn. Niets meer gehoord over vertraging of wat dan ook

garmundo.nl antwoordt: 21-09-2022
Geachte heer/mevrouw, We hadden u eerder moeten contacteren betreft de levering. Dit is onverhoopt wat later gebeurd. Hopelijk mogen we u in de toekomst toch een keer van dienst zien! Met vriendelijke groet, Team Garmundo

04-11-2021
24-10-2021
04-11-2021
Ik heb mijn planten nog niet ontvangen!!

garmundo.nl antwoordt: 04-11-2021
Excuses voor de vertraging. Er lijkt iets mis te zijn gegaan tijdens het leverproces. We zullen, zoals besproken, aankomende week nieuwe planten leveren. Met vriendelijke groet, Team Garmundo